Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeDum 13 Feb 2011, 20:53

Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
privatii nu le vor intretine niciodata

Unii dintre ei nici macar nu platesc TUI pentru ca au 3 ani scutire si dupa 3 ani schimba iara numele la firma si tot asa deci ce sa mai vorbim sa le intretina
Plus ca mai sunt unele sectii pe care trenurile circula cu jumate din calatori formati din angajati CFR
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeDum 13 Feb 2011, 23:18

adrian78hd a scris:
stinky a scris:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm

Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina?

De unde ai desus asta ?
Se liciteaza dar vad ca nu prea mai e nimeni interesat , s-a luat tot ce era bun.

Citat :
Unii dintre ei nici macar nu platesc TUI pentru ca au 3 ani scutire si dupa 3 ani schimba iara numele la firma si tot asa deci ce sa mai vorbim sa le intretina

Mai , de unde ai mai scos asta , TUI se plateste, daca nu platesti iti anuleaza trenul ( vezi servtrans pe Costesti- Pitesti....), daca chiar te intereseaza cine e scutit de TUI , ala e CFR Calatori, au circulat pe Santana - Ineu sectie neinteroperabila inchiriata conform legislatiei in vigoare nu au platit TUI si trebuiau sa de un comision din bilete si au dat .... 0 lei si zero bani...
De aceea s-a preluat de catre Regiotrans operarea trenurilor pe Santana - Ineu.

Pentru cele 2 perechi de trenuri CFR Calatori care au ramas in circulatie circula pe baza dreptului de acces conform legislatiei si trebuie sa plateasca TUI, daca nu platesc se anuleaza trenul si sa fie sanatosi.

In momentul de fata CFR Calatori are conturile blocate deoarece RC CF Trans se afla in proces cu ei pentru recuperarea datoriilor din comisioanele biletelor...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeMier 16 Feb 2011, 17:28

Remarul 16 Februarie va livra automotoare diesel operatorului CFR Călători

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=14899&lang=ro

Bun si cu ramele Desiro care zac la gard ce fac cu ele?La ce bun atatia bani bagati in modernizarea de LDH-uri care mai continua si acuma cand se stie ca se va trece pe automotoare diesel AGC?as fi curios cu cat va fi mai ieftin un automotor produs la Cluj fata de unu produs in Franta
Singurele adaptate cred ca ar fi cele care sa circule cu maxim 70km/h
Si de infrastrictura cand ne apucam daca numa modernizam vagoane si cumparam numa automotoare noi de sute de milioane de euro ?pana si Ghana ne-a luat-o inainte
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15014&lang=ro




Sus In jos
stinky

stinky


Numarul mesajelor : 256
Varsta : 37
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 5873
Data de inscriere : 25/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeMier 16 Feb 2011, 23:24

cristi CFR a scris:
In momentul de fata CFR Calatori are conturile blocate deoarece RC CF Trans se afla in proces cu ei pentru recuperarea datoriilor din comisioanele biletelor...
Fratele meu,daca CFR Calatori ar fi avut conturile blocate,automat nu se puteau face platile salariilor.....dar care deocamdata inca se platesc regulat Smile
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2011, 11:12

Eram cu un prieten mecanic si tocmai primise un telefon de la un coleg cu aceasta stire si s-ar putea sa intarzie plata...
Poate s-a rezolvat intre timp.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2011, 21:00

Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFR

http://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr

La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie.

Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul.

85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii? Sad
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 12:15

adrian78hd a scris:
Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFR

http://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr

La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie.

Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul.

85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii? Sad

Din cate stiu, contractele de genul asta includ achizitia automotoarelor, adaptarea lor la traficul romanesc, renovarea lor daca sunt SH, si livrarea lor la beneficiar. Adica este un contract integrat, cel putin asa a fost la achizitia AM-urilor electrice. Modelul de contract probabil il gasiti pe site-ul e-licitatie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 22:54

mihaiuc a scris:
adrian78hd a scris:
Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFR

http://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr

La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie.

Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul.

85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii? Sad

Din cate stiu, contractele de genul asta includ achizitia automotoarelor, adaptarea lor la traficul romanesc, renovarea lor daca sunt SH, si livrarea lor la beneficiar. Adica este un contract integrat, cel putin asa a fost la achizitia AM-urilor electrice. Modelul de contract probabil il gasiti pe site-ul e-licitatie.

Era vorba ca au obtinut licenta de producere a automotoarelor electrice AGC nu sa fie doar intermediari ca doar asta stiu sa faca toti care au lucrat cu CFR-ul..Si parca zac la gard o gramada de Desiro mai urgente sunt automotoarele electrice..Si nu vad ce mari minunatii au facut cei de la REMARUL sa vina cu un produs nou inovativ ca de modernizarile lor m-am cam lecuit ..
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 08:11

Sincer, decat nimic, bune si sh-urile alea modernizate...directia de evolutie CFR cam asta ar trebui sa fie, spre automotoare. Cand vad rapide de Constanta (acu' in februarie) formate din 3 vagoane si un EA1, hm, e cam anacronic.
Stirea aia cu 4000 de km inchisi e doar asa o bomba de presa sau CF chiar are de gand inchiderea lor pana se concesioneaza intretinerea? si daca nu vine nici unu sa concesioneze un segment de linie, se inchide tot? si cum is calculati aia 4000 de km? cale simpla sau cale dubla? (cu toate ca o linie dubla de obicei are deva importanta, deci cam greu de inchis).
Dupa socotelile mele, magistralele 200-900 totalizeaza vreo 3370 de km de linie (neluand in calcul ca unele is dublate). Magistralele nu au cum sa le-nchida chiar sa vrea pentru ca de...sunt magistrale...reteaua totala are cam 11000 km, scazand magistralele, rezulta cam 7500, deci se ia in calcul inchiderea cam a jumate din liniiile secundare? scazand de aici liniii de importanta strategica, 310, 402, 405, 702, 501, 502, etc, ma rog alea cu capete deschise, mi-e teama ca se ia in calcul inchiderea cam a toate sectiile infundate.

Si acu concluzia, dupa ce am scris eu: bah, astia-s nebuni? ce pana mea, asa de rau am ajuns sa nu fim in stare sa intetinem ce ne-au construit parintii si bunicii???
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 11:25

ATM a scris:
Sincer, decat nimic, bune si sh-urile alea modernizate...directia de evolutie CFR cam asta ar trebui sa fie, spre automotoare. Cand vad rapide de Constanta (acu' in februarie) formate din 3 vagoane si un EA1, hm, e cam anacronic.
Stirea aia cu 4000 de km inchisi e doar asa o bomba de presa sau CF chiar are de gand inchiderea lor pana se concesioneaza intretinerea? si daca nu vine nici unu sa concesioneze un segment de linie, se inchide tot? si cum is calculati aia 4000 de km? cale simpla sau cale dubla? (cu toate ca o linie dubla de obicei are deva importanta, deci cam greu de inchis).
Dupa socotelile mele, magistralele 200-900 totalizeaza vreo 3370 de km de linie (neluand in calcul ca unele is dublate). Magistralele nu au cum sa le-nchida chiar sa vrea pentru ca de...sunt magistrale...reteaua totala are cam 11000 km, scazand magistralele, rezulta cam 7500, deci se ia in calcul inchiderea cam a jumate din liniiile secundare? scazand de aici liniii de importanta strategica, 310, 402, 405, 702, 501, 502, etc, ma rog alea cu capete deschise, mi-e teama ca se ia in calcul inchiderea cam a toate sectiile infundate.

Si acu concluzia, dupa ce am scris eu: bah, astia-s nebuni? ce pana mea, asa de rau am ajuns sa nu fim in stare sa intetinem ce ne-au construit parintii si bunicii???

Un moment. Submagistrala 702 nu are cum sa fie inchisa. Odata ca este bretea de legatura importanta intre magistralele 500 , 600 si 700. Este linie de cale ferata electrificata, practic are aproape acelasi statut ca si o magistrala in toata regula. Plus ca varianta ,,prin Buzau-Ploiesti" o au cateva trenuri Rapid, Accelerat si Personal cu punct de plecare si sosire Galati!
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5441
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 13:55

In plus, pe 702 este si trafic considerabil de marfa...si acolo unde se transporta multa marfa, exista si interese pentru mentinerea sectiei respective. Traficul de calatori este mai intens in timpul verii, pe aici avand trasa si cateva trenuri sezoniere.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 22:26

Pai tocmai asta spuneam si eu, ca nu iau in calcul inchiderea unor segmente grecum 702, 501 etc, tocmai pentru ca sunt sectii care fac legatura intre magistrale. Cum dealtfel, nu iau in calcul inchiderea unor sectii infundate, dar care deservesc orase importante, fiind oarecum de interes strategic - de exemplu, 511, care se infunda in Botosani. Eu suspectez ca respectivul calcul de 4000 km se refera la sectii infundate gen Ploiesti-Maneciu, Buzau-Nehoiasu, Marasesti-Panciu, sau poate doar inchideri partiale, nu totale, ale unor sectii, gen segmentele Alexandria-Zimnicea, Zalau-Carei, Resita Nord-Voiteni etc etc.
Iar dintre magistrale, singurele segmente pe care le-as suspecta ca ar fi in colimator ar fi Timisoara-Jimbolia (900), Constanta-Mangalia (800, dar doar pana la inceperea sezonului estival), Urziceni-Faurei (700)+Faurei-Tecuci (600), cu rerutarea traficului pe Ploiesti-Buzau. Inchiderea altor sectii de magistrale ar echivala, dupa parerea mea, o sinucidere temporizata.
Pacat ca nu exista publicata o lista exacta a sectiilor vizate, asa ne-am putea edifica mult mai clar asupra intentiilor maligne ale CFR.
Desigur, nu am pretentia ca sunt Mafalda. Poate ca de fapt liniile vizate sunt mai grave decat estimez eu aici. In fond, nici magistrala 200 pe Brasov-Sibiu n-as fi vazut-o vreodata intrerupta timp de 2 ani jum'ate, dar uite ca din cauza unui podet blestemat...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 22:44

cristi CFR a scris:
Eram cu un prieten mecanic si tocmai primise un telefon de la un coleg cu aceasta stire si s-ar putea sa intarzie plata...
Poate s-a rezolvat intre timp.

Plata s-a dat la timp avansul a intarziat 2 zile ..e adevarat ca cei de la marfa au primit salarile injumatatite?

Cei 4000 de km de linii se aduna dintre liniile pe care opereaza privatii plus ca mai sunt multe linii la Calatori care merg pe pierderi
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeSam 19 Feb 2011, 23:34

Asta e un fel de fortare a mainii privatilor, inteleg...ori baga bani si-n linie, ori raman fara ea...in fine, om vedea. Altii is mai rau ca noi, vezi grecii. Ma intreb daca macar traficul de la frontierea Kulata-Promachon o fi ramas deservit de trenuri locale sau e inchis si ala...cum face un bulgar sa ajunga in Grecia cu trenul acuma?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 01:37

ATM a scris:
Altii is mai rau ca noi, vezi grecii. Ma intreb daca macar traficul de la frontierea Kulata-Promachon o fi ramas deservit de trenuri locale sau e inchis si ala...cum face un bulgar sa ajunga in Grecia cu trenul acuma?

Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd )

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 26 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: