|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 13 Feb 2011, 20:53 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- privatii nu le vor intretine niciodata
Unii dintre ei nici macar nu platesc TUI pentru ca au 3 ani scutire si dupa 3 ani schimba iara numele la firma si tot asa deci ce sa mai vorbim sa le intretina Plus ca mai sunt unele sectii pe care trenurile circula cu jumate din calatori formati din angajati CFR |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 13 Feb 2011, 23:18 | |
| - adrian78hd a scris:
- stinky a scris:
- http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm
Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina? De unde ai desus asta ? Se liciteaza dar vad ca nu prea mai e nimeni interesat , s-a luat tot ce era bun. - Citat :
- Unii dintre ei nici macar nu platesc TUI pentru ca au 3 ani scutire si dupa 3 ani schimba iara numele la firma si tot asa deci ce sa mai vorbim sa le intretina
Mai , de unde ai mai scos asta , TUI se plateste, daca nu platesti iti anuleaza trenul ( vezi servtrans pe Costesti- Pitesti....), daca chiar te intereseaza cine e scutit de TUI , ala e CFR Calatori, au circulat pe Santana - Ineu sectie neinteroperabila inchiriata conform legislatiei in vigoare nu au platit TUI si trebuiau sa de un comision din bilete si au dat .... 0 lei si zero bani... De aceea s-a preluat de catre Regiotrans operarea trenurilor pe Santana - Ineu. Pentru cele 2 perechi de trenuri CFR Calatori care au ramas in circulatie circula pe baza dreptului de acces conform legislatiei si trebuie sa plateasca TUI, daca nu platesc se anuleaza trenul si sa fie sanatosi. In momentul de fata CFR Calatori are conturile blocate deoarece RC CF Trans se afla in proces cu ei pentru recuperarea datoriilor din comisioanele biletelor... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 16 Feb 2011, 17:28 | |
| Remarul 16 Februarie va livra automotoare diesel operatorului CFR Călători
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=14899&lang=ro
Bun si cu ramele Desiro care zac la gard ce fac cu ele?La ce bun atatia bani bagati in modernizarea de LDH-uri care mai continua si acuma cand se stie ca se va trece pe automotoare diesel AGC?as fi curios cu cat va fi mai ieftin un automotor produs la Cluj fata de unu produs in Franta Singurele adaptate cred ca ar fi cele care sa circule cu maxim 70km/h Si de infrastrictura cand ne apucam daca numa modernizam vagoane si cumparam numa automotoare noi de sute de milioane de euro ?pana si Ghana ne-a luat-o inainte http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15014&lang=ro
|
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5873 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 16 Feb 2011, 23:24 | |
| - cristi CFR a scris:
- In momentul de fata CFR Calatori are conturile blocate deoarece RC CF Trans se afla in proces cu ei pentru recuperarea datoriilor din comisioanele biletelor...
Fratele meu,daca CFR Calatori ar fi avut conturile blocate,automat nu se puteau face platile salariilor.....dar care deocamdata inca se platesc regulat |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 17 Feb 2011, 11:12 | |
| Eram cu un prieten mecanic si tocmai primise un telefon de la un coleg cu aceasta stire si s-ar putea sa intarzie plata... Poate s-a rezolvat intre timp. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 17 Feb 2011, 21:00 | |
| Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFRhttp://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie. Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul. 85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii? |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 18 Feb 2011, 12:15 | |
| - adrian78hd a scris:
- Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFR
http://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr
La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie.
Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul.
85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii?
Din cate stiu, contractele de genul asta includ achizitia automotoarelor, adaptarea lor la traficul romanesc, renovarea lor daca sunt SH, si livrarea lor la beneficiar. Adica este un contract integrat, cel putin asa a fost la achizitia AM-urilor electrice. Modelul de contract probabil il gasiti pe site-ul e-licitatie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 18 Feb 2011, 22:54 | |
| - mihaiuc a scris:
- adrian78hd a scris:
- Revista Kamikaze: Fiica lui Blaga, angajată la compania care a câştigat 885 de milioane RON de la CFR
http://www.infomm.ro/revista-kamikaze-fiica-lui-blaga-angajata-la-compania-care-a-c-acirc-351-tigat-885-de-milioane-ron-de-la-cfr
La sfarsitul anului trecut, statul, prin CFR Calatori, si-a reconfirmat statutul de cel mai important client al companiei Remarul. Pe 22 decembrie, firma a semnat un contract-cadru, in valoare de 85 de milioane de euro, cu CFR Calatori, pentru "adaptarea unor automotoare Diesel pentru circulatia pe caile ferate romane". Remarul a fost singurul participant la licitatie.
Pe langa faptul ca este o companie performanta in castigarea contractelor de la stat, Remarul 16 Februarie mai are si o alta calitate: aceea de angajator al fiicei fostului ministru Vasile Blaga, continua Kamikaze. Din 2005, Agathe Rudeanu este angajata pe o functie de consilier la Remarul. Simultan, ea este si director executiv la Axis Emergency, firma la care este actionar si care are un contract de prestare de servicii cu Remarul.
85 de milioane de euro numa sa le adapteze doar pentru Instalatiile speciale DSV INdusii?
Din cate stiu, contractele de genul asta includ achizitia automotoarelor, adaptarea lor la traficul romanesc, renovarea lor daca sunt SH, si livrarea lor la beneficiar. Adica este un contract integrat, cel putin asa a fost la achizitia AM-urilor electrice. Modelul de contract probabil il gasiti pe site-ul e-licitatie. Era vorba ca au obtinut licenta de producere a automotoarelor electrice AGC nu sa fie doar intermediari ca doar asta stiu sa faca toti care au lucrat cu CFR-ul..Si parca zac la gard o gramada de Desiro mai urgente sunt automotoarele electrice..Si nu vad ce mari minunatii au facut cei de la REMARUL sa vina cu un produs nou inovativ ca de modernizarile lor m-am cam lecuit .. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 08:11 | |
| Sincer, decat nimic, bune si sh-urile alea modernizate...directia de evolutie CFR cam asta ar trebui sa fie, spre automotoare. Cand vad rapide de Constanta (acu' in februarie) formate din 3 vagoane si un EA1, hm, e cam anacronic. Stirea aia cu 4000 de km inchisi e doar asa o bomba de presa sau CF chiar are de gand inchiderea lor pana se concesioneaza intretinerea? si daca nu vine nici unu sa concesioneze un segment de linie, se inchide tot? si cum is calculati aia 4000 de km? cale simpla sau cale dubla? (cu toate ca o linie dubla de obicei are deva importanta, deci cam greu de inchis). Dupa socotelile mele, magistralele 200-900 totalizeaza vreo 3370 de km de linie (neluand in calcul ca unele is dublate). Magistralele nu au cum sa le-nchida chiar sa vrea pentru ca de...sunt magistrale...reteaua totala are cam 11000 km, scazand magistralele, rezulta cam 7500, deci se ia in calcul inchiderea cam a jumate din liniiile secundare? scazand de aici liniii de importanta strategica, 310, 402, 405, 702, 501, 502, etc, ma rog alea cu capete deschise, mi-e teama ca se ia in calcul inchiderea cam a toate sectiile infundate.
Si acu concluzia, dupa ce am scris eu: bah, astia-s nebuni? ce pana mea, asa de rau am ajuns sa nu fim in stare sa intetinem ce ne-au construit parintii si bunicii???
|
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 11:25 | |
| - ATM a scris:
- Sincer, decat nimic, bune si sh-urile alea modernizate...directia de evolutie CFR cam asta ar trebui sa fie, spre automotoare. Cand vad rapide de Constanta (acu' in februarie) formate din 3 vagoane si un EA1, hm, e cam anacronic.
Stirea aia cu 4000 de km inchisi e doar asa o bomba de presa sau CF chiar are de gand inchiderea lor pana se concesioneaza intretinerea? si daca nu vine nici unu sa concesioneze un segment de linie, se inchide tot? si cum is calculati aia 4000 de km? cale simpla sau cale dubla? (cu toate ca o linie dubla de obicei are deva importanta, deci cam greu de inchis). Dupa socotelile mele, magistralele 200-900 totalizeaza vreo 3370 de km de linie (neluand in calcul ca unele is dublate). Magistralele nu au cum sa le-nchida chiar sa vrea pentru ca de...sunt magistrale...reteaua totala are cam 11000 km, scazand magistralele, rezulta cam 7500, deci se ia in calcul inchiderea cam a jumate din liniiile secundare? scazand de aici liniii de importanta strategica, 310, 402, 405, 702, 501, 502, etc, ma rog alea cu capete deschise, mi-e teama ca se ia in calcul inchiderea cam a toate sectiile infundate.
Si acu concluzia, dupa ce am scris eu: bah, astia-s nebuni? ce pana mea, asa de rau am ajuns sa nu fim in stare sa intetinem ce ne-au construit parintii si bunicii???
Un moment. Submagistrala 702 nu are cum sa fie inchisa. Odata ca este bretea de legatura importanta intre magistralele 500 , 600 si 700. Este linie de cale ferata electrificata, practic are aproape acelasi statut ca si o magistrala in toata regula. Plus ca varianta ,,prin Buzau-Ploiesti" o au cateva trenuri Rapid, Accelerat si Personal cu punct de plecare si sosire Galati! |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 13:55 | |
| In plus, pe 702 este si trafic considerabil de marfa...si acolo unde se transporta multa marfa, exista si interese pentru mentinerea sectiei respective. Traficul de calatori este mai intens in timpul verii, pe aici avand trasa si cateva trenuri sezoniere. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 22:26 | |
| Pai tocmai asta spuneam si eu, ca nu iau in calcul inchiderea unor segmente grecum 702, 501 etc, tocmai pentru ca sunt sectii care fac legatura intre magistrale. Cum dealtfel, nu iau in calcul inchiderea unor sectii infundate, dar care deservesc orase importante, fiind oarecum de interes strategic - de exemplu, 511, care se infunda in Botosani. Eu suspectez ca respectivul calcul de 4000 km se refera la sectii infundate gen Ploiesti-Maneciu, Buzau-Nehoiasu, Marasesti-Panciu, sau poate doar inchideri partiale, nu totale, ale unor sectii, gen segmentele Alexandria-Zimnicea, Zalau-Carei, Resita Nord-Voiteni etc etc. Iar dintre magistrale, singurele segmente pe care le-as suspecta ca ar fi in colimator ar fi Timisoara-Jimbolia (900), Constanta-Mangalia (800, dar doar pana la inceperea sezonului estival), Urziceni-Faurei (700)+Faurei-Tecuci (600), cu rerutarea traficului pe Ploiesti-Buzau. Inchiderea altor sectii de magistrale ar echivala, dupa parerea mea, o sinucidere temporizata. Pacat ca nu exista publicata o lista exacta a sectiilor vizate, asa ne-am putea edifica mult mai clar asupra intentiilor maligne ale CFR. Desigur, nu am pretentia ca sunt Mafalda. Poate ca de fapt liniile vizate sunt mai grave decat estimez eu aici. In fond, nici magistrala 200 pe Brasov-Sibiu n-as fi vazut-o vreodata intrerupta timp de 2 ani jum'ate, dar uite ca din cauza unui podet blestemat... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 22:44 | |
| - cristi CFR a scris:
- Eram cu un prieten mecanic si tocmai primise un telefon de la un coleg cu aceasta stire si s-ar putea sa intarzie plata...
Poate s-a rezolvat intre timp. Plata s-a dat la timp avansul a intarziat 2 zile ..e adevarat ca cei de la marfa au primit salarile injumatatite? Cei 4000 de km de linii se aduna dintre liniile pe care opereaza privatii plus ca mai sunt multe linii la Calatori care merg pe pierderi |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 19 Feb 2011, 23:34 | |
| Asta e un fel de fortare a mainii privatilor, inteleg...ori baga bani si-n linie, ori raman fara ea...in fine, om vedea. Altii is mai rau ca noi, vezi grecii. Ma intreb daca macar traficul de la frontierea Kulata-Promachon o fi ramas deservit de trenuri locale sau e inchis si ala...cum face un bulgar sa ajunga in Grecia cu trenul acuma? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 01:37 | |
| - ATM a scris:
- Altii is mai rau ca noi, vezi grecii. Ma intreb daca macar traficul de la frontierea Kulata-Promachon o fi ramas deservit de trenuri locale sau e inchis si ala...cum face un bulgar sa ajunga in Grecia cu trenul acuma?
Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd ) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |