|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 01 Aug 2011, 23:22 | |
| Din trecut se invata, nu se repeta. Nici eu nu stiam chestia asta, plus alte cateva miliarde de chichite din domeniul feroviar. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Mar 02 Aug 2011, 00:06, editata de 1 ori |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 01 Aug 2011, 23:51 | |
| - karpaty a scris:
- Si eu am fost luat peste picior de un pusti care nu stie ce e cu el pe lumea asta da nu am mai creat discutii ............
Oricand cu mare placere |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 01 Aug 2011, 23:55 | |
| - The Legend a scris:
- karpaty a scris:
- Si eu am fost luat peste picior de un pusti care nu stie ce e cu el pe lumea asta da nu am mai creat discutii ............
Oricand cu mare placere Pe copilu asta aiurit nu il vede nimeni ce zice ? lui nu i se mai fac observatii ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 02 Aug 2011, 00:02 | |
| Guvernul a început selecţia consultanţilor pentru recrutarea managerilor privaţi la companiile de stat
El a precizat că firmele de consultanţă vor fi societăţi de resurse umane, iar managerilor recrutaţi li se vor impune de la început criterii de performanţă. De asemenea, în privinţa companiilor cu pierderi, Emil Boc a precizat că li se vor achita arieratele, dar numai cu condiţia ca acestea să nu mai înregistreze noi pierderi de la 1 ianuarie 2012. "În primul rând, vrem să ne asiguram că, începând cu 1 ianuarie, nu mai lucrează pe pierdere. Pentru asta avem un mecanism prin care le ajutăm să scape de datoriile din trecut. Şi vă dau un exemplu - la CFR Călători. CFR Călători trebuie să primească de la stat nişte subvenţii pentru studenţi, pentru pensionari, pentru elevi şi pentru că aceste subvenţii nu s-au acordat, CFR Călători are nişte datorii. La rândul său, CFR Călători, pentru că a avut datorii, nu a putut plăti la CFR Infrastructură, adică ăia care duc trenul efectiv, care la rândul lor au datorii pentru ca nu şi-au plătit contribuţiile la pensii, la şomaj, la asigurări de sănătate", a mai afirmat Emil Boc. Astfel, printr-o schemă convenită cu Uniunea Europeană, Guvernul finanţează CFR Călătorii pentru a-şi achita din datoriile către CFR Infrastructură, care la rândul său să plătească bugetului de stat. "Dăm bani la Călători, care Călatorii dau bani la Infrastructură şi Infrastructura dă banii inapoi la bugetul de stat pentru a-şi achita acele datorii, să spunem, cu plata cheltuielilor care ţin de contribuţiile la sănătate, la şomaj sau la pensii. Şi ne asiguram că pentru trecut nu mai sunt datorii. Dar atenţie, cu condiţia ca începand cu 1 ianuarie să nu mai facă niciun arierat, adică nicio pierdere |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 02 Aug 2011, 09:18 | |
| http://epochtimes-romania.com/news/2011/07/reabilitarea-liniilor-de-cale-ferata-coslariu-sighisoara-si-coslariu-simeria-se-ridica-la-8-mld-lei---118218 |
| | | myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 03 Aug 2011, 00:45 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/nebunie-fara-extaz-pe-caile-ferate-italiene-940274.html |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 03 Aug 2011, 01:10 | |
| - myster2008 a scris:
- http://www.evz.ro/detalii/stiri/nebunie-fara-extaz-pe-caile-ferate-italiene-940274.html
Povestioare similare am din Suedia, Norvegia si Germania. Cand un sistem complex precum o cale ferata intra intr-un mod de lucru degradat din cauza unui eveniment neasteptat, dureaza destul timp pana cand sistemul revine la normal. Pasagerii sufera, dispecerii sufera, mecanicii sufera, agentii de marfa sufera si ei, si singura solutie in asemenea cazuri e rabdarea si tutunul. Cat despre afirmatia jurnalistului ca la CFR sunt obisnuite intarzierile, in ultimele 2 saptamani, de cand sunt in tara in vacanta, am mers cu 11 trenuri CFR si un Regiotrans, cu trenuri de la P la IC. In total, fix ZERO minute intarziere - ba chiar, in doua cazuri, am ajuns timpuriu 10-15 minute. M-am uitat pe panou, la Constanta, la Bucuresti, la Brasov, la Pitesti, la Cluj - cred ca am vazut 1-2 trenuri intarziate in total. In plus, confortul in vagoane este surprinzator de bun - ultima oara cand am fost in Romania, inca circulau pe accelerat 20-50-uri, cu banchetele lor 'OSShD Y' de vinilin care se incingeau vara si inghetau iarna, adesea cu incalzire 'la sticla cu grade' si cu aer conditionat la geamul spart. Acum merg cu accelerate cu aer conditionat, cu toalete curate (chiar si dupa 15 ore de mers), cu curatenie sclipitoare, cu vagon-bar, cu compartimente dedicate persoanelor cu handicap. In plus, personal amabil - de la casa de bilete pana la personalul de tren. Daca am avea o infrastructura buna pentru vagoanele astea! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 03 Aug 2011, 22:57 | |
| - Boracik a scris:
- Wow :shock:.Nu am stiut ca exista asemenea tren
Exista se afla conservat in remiza mogosoaia, ceva detalii sunt pe site-ul ziarului click de azi 03.08.2011, cu putin noroc poti citi si maine 04.08.2011. Bafta. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 04 Aug 2011, 20:35 | |
| Trenul de epocă, pregătit pentru a circula pe căile ferate din Suceava !Compartimente tapisate şi capitonate cu catifea roşie sau verde, furnir de trandafir şi nuc, sticlă de Murano şi cristale de Boemia. Cam asta vor putea vedea norocoşii care vor urca în trenul de epocă „Moldoviţa”, adus la Suceava zilele trecute pentru a circula pe traseul Cacica – Dărmăneşti – Putna, cu ocazia manifestărilor prilejuite de sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului, dar şi a programului „Pelerin în Bucovina”. O simplă vizionare a celor cinci vagoane construite în perioada 1885-1893, care vor fi ataşate unei locomotive cu abur ceva mai tânără, de pe la 1900 şi ceva, este suficientă pentru a fascina ochiul şi pentru a lăsa vizitatorul impresionat pe viaţă. Iar când alături aşezi imaginea trenurilor actuale, nu poţi decât să ai nostalgii pentru vremuri cu parfum de romantism. Chiar şi vagonul clasa a III-a, cu bănci de lemn, construit probabil pentru oamenii cu un nivel de trai mai scăzut, are farmecul său. Şi oricum, nu se compară cu banchetele cu muşamaua tăiată din trenurile de astăzi. Locomotiva prezintă mici defecţiuni Adus, la propriu, la Suceava la începutul acestei săptămâni, trenul de epocă a intrat imediat pe mâna ceferiştilor locali. Locomotiva a rămas în Depoul Iţcani, iar cele cinci vagoane au fost remorcate până în Grupa tehnică. În afara unei curăţenii exemplare, feroviarii au sarcina ca bijuteriile pe şine să fie funcţionale la ora şi ziua când vor pleca pe traseu. La Depoul de la Iţcani, pe lângă locomotiva cu abur trebăluiau ieri după-amiază vreo trei-patru ceferişti. Mastodontul de oţel era „îmbălsămat” cu spumă, iar apoi salariaţii depoului ştergeau toate urmele de vaselină şi mizerie cu mare grijă. Dan Dumitrescu, adjunctul şefului Depoului Iţcani, a mărturisit că locomotiva cu abur va avea parte de un tratament adecvat şi de o pază pe măsură. Între timp, ceferiştii au alte probleme pe cap. O pompă din angrenajul bătrânei locomotive este defectă, iar funcţionarea s-ar putea să dea ceva rateuri, aşa încât se ia în calcul inclusiv varianta ca trenul de epocă să fie împins cu o altă locomotivă, de generaţie mai nouă, iar locomotiva cu abur să fie doar ornamentală. „Nu prea mai sunt meseriaşi pentru a interveni la această locomotivă, dar cred că ne vom descurca. Vom aduce foşti colegi care au ieşit la pensie şi care se mai pricep şi sper ca totul să fie în ordine până când trenul va pleca pe traseu”, a precizat Dan Dumitrescu. Excursii ad-hoc în vagoanele de epocă În Grupa tehnică, acolo unde trenurile sunt pregătite pentru a pleca într-o nouă cursă, pe lângă cele cinci vagoane de epocă era aceeaşi agitaţie. Geamurile sunt spălate pentru ca Bucovina să se vadă fără dungă, podelele sunt măturate cu mare grijă, iar din canapele se aspiră tot praful. Pe scurt, totul se pregăteşte pentru o cursă de gală. Iar muncitorii nu scapă ocazia de a vizita vagoanele într-o excursie ad-hoc ce s-ar putea dovedi unică în viaţă. Aflată întâmplător prin zonă, fiica unui ceferist profită şi ea de şansa care i s-a ivit şi nu-şi poate ascunde exclamaţiile de uimire. „Mobilierul este din lemn, culorile sunt frumoase. Nu prea seamănă cu trenurile din ziua de azi şi mi-ar fi plăcut să călătoresc cu aşa ceva”, a mărturisit fata. Şi ceilalţi angajaţi de la Calea Ferată, chiar dacă au în spate zeci de ani de muncă în sistem, nu au mai avut prilejul să urce într-un astfel de tren. Aşa că, fiecare profită la maxim de prilej pentru o fotografie cu telefonul mobil şi pentru a vedea cât mai multe din ceea ce însemna un vagon acum mai bine de un secol. „Iuţeala maximă”, 30 km/h După ce traseul şi orarul vor fi bătute în cuie, trenul de epocă se va pune pe pufăit şi va străbate rând pe rând gările pline de propria istorie. Curioşii vor putea să le admire mai amănunţit chiar dacă prin unele gări locomotiva nu va opri deloc. Şi asta pentru că viteza de circulaţie, „iuţeala maximă” cum i se spunea pe vremuri, nu va fi prea mare. Cel puţin în cazul vagoanelor, viteza va fi limitată la 30 km/h, şi asta în ciuda faptului că din construcţie ar fi putut atinge şi 45 km/h. „Pentru siguranţă şi pentru a evita accidentele”, ne-a explicat un ceferist această limitare. Cel mai vechi dintre vagoane a ieşit pe poarta fabricii în 1885, iar cel mai „tânăr” în 1893. De-a lungul timpului au suferit mai multe reparaţii şi recondiţionări, iar după cum arată plăcuţele nituite pe vagoane, ultimele retuşuri datează de la începutul anilor 2000. Vagonul salon, „bijuteria coroanei” Cele cinci vagoane care vor fi ataşate locomotivei cu abur sunt diferite. Fără îndoială, „bijuteria coroanei” este vagonul salon. Fotoliile cu catifea verde, lambriurile frumos lucrate şi un mic băruleţ îţi dau senzaţia că te afli în celebrul Orient Expres. Va fi, cu siguranţă, cel mai vizitat vagon, deşi nici la clasa I lucrurile nu se prezintă rău. Ferestre cu sistem de închidere şi deschidere, oglinzi şi fotolii cu catifea roşie asigură confortul unei călătorii cum astăzi nu întâlneşti. Trenul mai cuprinde un vagon de clasa a II-a, unul de clasa a III-a, cel cu băncile de lemn, dar şi un vagon poştă. Tot ceea ce mai rămâne de spus este doar: „Poftiţi în vagoane”. Cursă de probă astăzi la amiază Trenul va putea fi admirat astăzi la amiază, până la orele 12.30, în Gara Burdujeni, când este programată plecarea într-o cursă de probă până la Vârfu Dealului şi retur. De asemenea, pentru săptămâna viitoare, de pe 8 până pe 14 august sunt preconizate curse „regulate” între diferite locaţii din judeţ. Cursele pe care trenul de epocă le va parcurge nu au fost stabilite încă, şi nici orarul sau preţul biletelor. Sursa: http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-08-04/Trenul-de-epoca-pregatit-pentru-a-circula-pe-caile-ferate-din-Suceava PS: Sunt foarte bucuros ca trenul va trece prin gara Radauti, deci o sa il vad, poate chiar am sa si merg cu el pana la Putna! Debea astept aburoasa sa pufaie prin gara |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 04 Aug 2011, 21:52 | |
| Vesti bune: http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/patru-licitatii-deschise-pentru-reconditionarea-infrastructurii-feroviare.html |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 07 Aug 2011, 13:06 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/politic/glume-de-santier-cu-boc-si-boagiu-doar-soarele-si-tenisul-iti-creste.html :
Si raspunsul CFR Calatori: http://www.cfrcalatori.ro/2950
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 10 Aug 2011, 13:28 | |
| Guvernul va închide şi linii CFR din pachetul minim social dacă încasările sunt sub 50% din estimări
Guvernul va lua în calcul închiderea unor tronsoane feroviare incluse în pachetul minim social, cu rute pe care în prezent sunt menţinute în circulaţie trenuri de persoane din considerente sociale, dacă veniturile colectate din serviciile prestate nu însumează cel puţin jumătate din nivelul estimat. Reanalizarea necesităţii de menţinere a acestor rute în funcţie de încasări va reprezenta o clauză care va fi introdusă, prin act adiţional, în contractul încheiat de stat cu fiecare operator feroviar de călători, iar gradul de colectare a veniturilor va fi verificat trimestrial, se arată într-o hotărâre aprobată recent de Guvern, anunţă Mediafax. "Trimestrial, Ministerul Transporturilor va verifica gradul de încasare a veniturilor faţă de cele prognozate, aferente pachetului minim social aprobat, pentru fiecare operator de transport feroviar de călători. În situaţia în care veniturile aferente pachetului minim social aprobat nu sunt încasate la un nivel de cel puţin 50% din veniturile prognozate, se va reanaliza necesitatea menţinerii rutelor respective în activitate", se arată în document. Pachetul minim social cuprinde un număr de trenuri de persoane şi trasee menţinute în funcţiune din considerente sociale şi pentru garantarea liberei circulaţii a persoanelor, chiar dacă din serviciile prestate sunt înregistrate pierderi. O parte dintre aceste trasee sunt operate de către firme private, cu subvenţii plătite de stat. Pachetul minim social este stabilit de către ministerul de resort anual, pentru întreaga reţea de cale ferată. Guvernul s-a angajat în negocierile cu Fondul Monetar Internaţional să închidă 20% din liniile de cale ferată aflate în administrarea CFR, reprezentând aproximativ 4.000 de kilometri, dacă nu găseşte un investitor care să asigure întreţinerea acestora. La începutul lunii iulie, Guvernul a decis închiderea a aproximativ 1.000 de kilometri tronsoane feroviare considerate nerentabile şi închirierea altor circa 1.000 kilometri de linii de cale ferată, estimând că operaţiunea va genera economii de 109 milioane lei în bugetele companiilor CFR. Începând cu anul 2004, au fost închiriate secţii de circulaţie pe calea ferată cu o lungime însumată de peste 2.000 kilometri. Potrivit datelor CFR, la nivelul anului 2009, lungimea totală a liniilor de cale ferată ale infrastructurii feroviare era de 20.210 km (reţea desfăşurată), din care 17.691 km infrastructură feroviară publică şi 2.519 km infrastructură feroviară privată.
http://www.bursa.ro/guvernul-va-inchide-si-linii-cfr-din-pachetul-minim-social-daca-incasarile-sunt-sub-50-procente-din-estimari-136233&s=companii_afaceri&articol=136233.html |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 10 Aug 2011, 15:32 | |
| Statii desfiintate scoase la inchiriat. Cum arata o halta pe care CFR spera sa obtina 300 RON/luna
Decat sa stea ani intregi in paragina si sa se prabuseasca intr-un final, mai bine sa devina locuinte pentru cei care chiar au nevoie. CFR a hotarat sa inchirieze sau chiar sa vanda unele halte modeste sau statii desfiintate. Continuare... http://stirileprotv.ro/stiri/social/unde-locuiesti-in-halta-cfr-ofera-spre-inchiriere-statiile-desfiintate.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 14 Aug 2011, 10:19 | |
| Profitul pe calea ferată vine cu trenul privat
Fără angajați excedentari, utilizând automotoare în locul trenurilor clasice, eliminând călătoria „cu nașul“. Acesta este secretul companiilor private de transport feroviar de călători
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/profitul-pe-calea-ferata-vine-cu-trenul-privat-150605.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 15 Aug 2011, 11:24 | |
| Un articol interesant in ziarul click de azi : Alexandru Noaptes fost director cfr calatori ,,a furat de la cfr si si-a tras 3 vile,,
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |