Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 53 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeMier 15 Iun 2011, 12:58

O stire interesanta

Austria ar putea privatiza ÖBB

Guvernul austriac ar putea privatiza în viitor compania naţională de căi ferate ÖBB, a afirmat ministrul Finanţelor, doamna Maria Fekter, într-un interviu acordat ziarului „Österreich”.
„ÖBB ar putea fi privatizată uşor. … Acest lucru s-ar putea face pe calea unui parteneriat strategic, a unei cooperări sau a unei listări la bursă. Dar eu personal aş prefera un parteneriat strategic”, a precizat Maria Fekter.
Ministrul Finanţelor s-a declarat totodată împotriva unei noi injecţii de capital de la bugetul statului în compania feroviară. ÖBB a avut o pierdere de 330 milioane de euro în 2010, în special din cauza filialei de transport marfă RCA.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20089&lang=ro

Si se mai auzea ca vor sa vanda si RailCargo care detine si MAVCargo si astia ne tot scot in ochi CFR Marfa.
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Iun 2011, 09:59

http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles%7CdisplayArticle/articleID_23094/Eurobarometru-Romanii-sunt-printre-cei-mai-nemultumiti-europeni-fata-de-transportul-feroviar.-Vezi-principale-reprosuri.html
Ceva nou?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeVin 17 Iun 2011, 11:30

Transporturile modernizează gara din Giurgiu, dar calea ferată Bucureşti-Giurgiu este întreruptă de şase ani

http://www.zf.ro/eveniment/transporturile-modernizeaza-gara-din-giurgiu-dar-calea-ferata-bucuresti-giurgiu-este-intrerupta-de-sase-ani-8350252
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeVin 17 Iun 2011, 12:07

adrian78hd a scris:
Transporturile modernizează gara din Giurgiu, dar calea ferată Bucureşti-Giurgiu este întreruptă de şase ani

http://www.zf.ro/eveniment/transporturile-modernizeaza-gara-din-giurgiu-dar-calea-ferata-bucuresti-giurgiu-este-intrerupta-de-sase-ani-8350252


ca sa fiu carcotas as spune asa: linia nu merita reparata fiindca transportul de calatori nu este rentabil Smile (prea multi blatisti). Transportul de marfa este deviat prin videle, deci mare paguba nu este. si inca un lucru: linia nu e electrificata!

Traiasca transportul auto, macar asa ii obliga pe oameni sa-si plateasca drumul (cu toate ca nu toate veniturile sunt declarate).

PS: din moderinizarea caldirii se "sug" muuuuuulti bani santa
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5817
Data de inscriere : 26/01/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeVin 17 Iun 2011, 17:56

Cred ca e o gluma. E ca si cum ar renova gara Nisipitu !!! (macar la Giurgiu mai ajung trenuri...) Evil or Very Mad
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Linia CFR Suceava - Cacica va fi dată din nou în folosinţă în luna iulie   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeSam 18 Iun 2011, 12:23

Tronsonul de linie ferată Suceava – Cacica – Păltinoasa va fi dat în folosinţă până la mijlocul lunii iulie 2011. Anunţul a fost făcut de preşedintele Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur, care a inspectat în cursul zilei de ieri lucrările de refacere a porţiunilor de cale ferată care au fost distruse în urma inundaţiilor din vara anului trecut. Flutur a amintit că torenţii au distrus linia ferată în două puncte, la Soloneţ şi la Todireşti, Guvernul României alocând o sumă de aproximativ 5,5 milioane de lei (55 de miliarde de lei vechi) pentru lucrările de refacere.
„Lucrările sunt realizate de o firmă din Iaşi specializată în construcţii feroviare. Şi sper ca în 15 iulie să dăm drumul la circulaţia trenurilor pe ruta Suceava – Cacica - Păltinoasa. Inundaţiile de anul trecut au făcut pagube mari, iar eu am cerut încă din toamna anului trecut alocarea de resurse pentru lucrările de refacere. Ministerul Transporturilor a dat atunci bani pentru linia ferată Suceava – Putna, pentru lucrările din zona Dărmăneşti, care a fost deja reparată. În acest an s-au apucat de acest tronson care pare părăsit, or locuitorii din zonă aşteaptă să circule trenurile”, a declarat Flutur.
El a adăugat că drumul judeţean care trece prin localitatea Todireşti spre Cacica, afectat de inundaţiile de anul trecut, au fost finalizate în totalitate. Gheorghe Flutur a mai precizat că în prezent se mai lucrează la refacerea unor poduri.

Sursa: http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-06-18/Linia-CFR-Suceava-Cacica-va-fi-data-din-nou-in-folosinta-in-luna-iulie
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeLun 20 Iun 2011, 13:59

Vanzarea la fier vechi a 1.500 km de cale ferata poate aduce 51 mil. euro

Cele 176.933,76 tone de otel scoase la vanzare se joaca la ruleta Bursei de Marfuri

O hotarare de guvern valoreaza peste 51 de milioane de euro. Cel putin asa reiese din calculele matematice rapor­tate la inchiderea a aproxi­mativ 1.474,448 kilometri de cale ferata pentru care Executivul a dat deja avizul. Ministerul Transporturilor a refuzat sa prezinte o estimare a pretului pe care statul l-ar putea obtine din vinderea, cel putin la REMAT, a peste 176 de mii de tone de otel rezultate din inchiderea liniilor feroviare excedentare.

Decizia guvernului Boc privind inchiderea unei considerabile portiuni din infrastructura feroviara romaneasca ar putea aduce in vistieria Ministerului Transporturilor 51,33 milioane de euro. Aceasta suma s-ar putea obtine doar printr-o simpla vanzare la REMAT a celor aproximativ 1.500 de kilometri de cale ferata pe care guvernul i-a scos la me­zat. Singura politica, partial a stru­tului, adoptata pana acum de MT se rezu­ma la „vom vedea”. Mai mult, MT nu are habar nici de numa­rul exact al kilometrilor de cale ferata ce urmeaza sa fie inchisi.

Sub secret de stat

„Proiectul de hotarare de guvern pentru aprobarea inchiderii unor parti din infrastructura feroviara, 1.104 km (in realitate 1.474,448 km - n.r.), se refera doar la inchiderea unor linii excedentare din statiile feroviare sau linii din triaje pe care nu mai opereaza agentii comer­ciali, iar din considerente tehnice si co­mer­ciale nu se mai justifica mentine­rea lor in functiune”, sustin reprezentantii MT. Mai mult, ei au tinut sa arate ca: „Facem precizarea ca partile de infra­struc­tura feroviara neexploatate sunt afectate de cele mai multe ori de furturi si devastari, ceea ce conduce la cheltuieli supli­mentare importante pentru com­ple­tarea infrastructurii cu compo­nen­tele sustrase sau distruse, iar prin reu­tilizarea elementelor componente ale par­tilor de infrastructura feroviara neex­ploatate si devenite excedentare se pot rea­liza economii importante”. La capi­tolul economii importante ce se pot rea­liza din exploatarea materialului rulant dezafectat, MT se limiteaza doar la: „Conform proiectului inaintat de CFR SA si aflat inca in dezbatere publica pe site-ul MTI, sumele obtinute din vanzarea liniilor excedentare, procedura care se va de­rula prin Bursa Romana de Marfuri, se constituie ca venituri proprii ale com­paniei si vor fi folosite doar pentru lu­crari de reabilitare sau intretinere a li­­niilor de cale ferata scadente la repa­ra­tii”.

FMI inchide 20% din drumul de otel

Potrivit specialistilor din domeniul feroviar, un metru de sina de cale ferata este echivalentul a 60 de kilograme de otel. O simpla inmultire arata ca rapor­tul distanta/volum duce pentru cei 1.474,448 de kilometri de cale ferata la o can­titate de 176.933,76 tone de otel. In contextul in care REMAT-urile achizi­tioneaza astfel de produse la un pret de 290 euro/tona, un alt calcul matematic simplu cifreaza potentiale incasari ale MT la 51,33 milioane de euro. Pe de alta parte, daca analizam pretul de productie pen­tru calea ferata, 400 euro/tona, obser­vam ca, la valoarea actuala de piata, statul a platit pentru cele 176.933,76 tone de otel 70,7 milioane de euro. O pierdere de doar 20 de milioane de euro nu ar insemna prea mult, daca ne gandim ca ani in sir calea ferata a fost exploatata „doar in folosul statului roman”. Cu siguranta insa ca profitul incasat de-a lungul timpului de catre stat, din exploatarea caii ferate, va fi trecut in acelasi raport: „gaura neagra a econo­miei romanesti”. De altfel, in ultima sedinta a Executivului s-a decis ince­perea procedurii de inchidere a unor parti din infrastructura publica fero­viara. Guvernul s-a angajat in urma nego­cierilor cu Fondul Monetar Inter­national sa inchida 20% din liniile de cale ferata aflate in administrarea CFR SA, reprezentand aproximativ 4.000 de kilometri, daca nu gaseste un investitor care sa realizeze intretinerea acestora. Potrivit datelor CFR, la nivelul anului 2009 lungimea totala a liniilor de cale ferat­a ale infrastructurii feroviare era de 20.210 km (retea desfasurata), din care 17.691 km infrastructura feroviara pu­blica si 2.519 km infrastructura feroviara privata.

Operatorii feroviari coboara datoria taxei de drum la 28 mil. lei

Trei operatori feroviari din cei patru carora CFR SA le-a interzis accesul pe infrastructura din cauza datoriilor totale de 36,6 mil. lei si-au reluat activitatea dupa ce au achitat 8,08 milioane de lei, urmand ca restul sumei restante sa fie platit esalonat in maximum trei luni. CFR SA a interzis accesul pe infrastructura feroviara din 8 iunie din cauza debitelor restante la plata taxei de utilizare a infrastructurii (TUI) pentru companiile Servtrans Invest, Regiotrans, Grup Transport Feroviar si Transferoviar Grup. Cele mai mari datorii, de 18,2 milioane de lei, au fost ale operatorului de marfa Servtrans Invest. In topul platilor restante catre CFR urmau Regiotrans, cu datorii de 7,7 milioane de lei, si Grup Transport Feroviar, cu datorii de 7,2 milioane de lei.

http://www.financiarul.com/articol_62352/vanzarea-la-fier-vechi-a-1-500-km-de-cale-ferata-poate-aduce-51-mil--euro.html
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeLun 20 Iun 2011, 14:44

Ar fi o masura foarte buna sa valorifice acest fier vechi. Am vazut multe sine ingropate in pamant ,sau peste care s-a afaltat. Deasemena ar trebui valorificate si vagoanele parasite . Din banii obtinuti ar putea sa faca multe investitii, si ar face si curatenie.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeLun 20 Iun 2011, 15:04

Deci e foarte bine sa taiem sectii cum ar fi Vama - Moldovita si altele, ca deh tra sa traiasca si firma de microbuze , nu ?

Esti foarte naiv daca crezi ca se va face ceva cu banii aceia, eu inca nu am vazut nimic concret cu banii adunati pe chirile obtinute de la operatorii privati care au inchiriat sectii neinteroperabile, ca asa ziceau ca investesc banii in infrastructura interoperabila...
Pana acum nu a venit nimeni sa spuna am facut asta cu banii astia obtinuti de aici, oare unde si in ce s-au investit acei bani de 7 ani incoace ?

Dar hai sa taiem toata calea ferata si sa o vindem la fier vechi, ca atunci nu mai au ce fura hotii, si cu banii obtinuti sa reparm drumurile si sa cumparam cai si carute ca si asa e scumpa motorina si benzina si sa revenim la vremurile frumoase din 1800 cand un drum Timisoara - Oradea cu caruta dura 24 de ore... :roll:

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeLun 20 Iun 2011, 16:17

cristi CFR a scris:
Deci e foarte bine sa taiem sectii cum ar fi Vama - Moldovita si altele, ca deh tra sa traiasca si firma de microbuze , nu ?

Esti foarte naiv daca crezi ca se va face ceva cu banii aceia, eu inca nu am vazut nimic concret cu banii adunati pe chirile obtinute de la operatorii privati care au inchiriat sectii neinteroperabile, ca asa ziceau ca investesc banii in infrastructura interoperabila...
Pana acum nu a venit nimeni sa spuna am facut asta cu banii astia obtinuti de aici, oare unde si in ce s-au investit acei bani de 7 ani incoace ?

Dar hai sa taiem toata calea ferata si sa o vindem la fier vechi, ca atunci nu mai au ce fura hotii, si cu banii obtinuti sa reparm drumurile si sa cumparam cai si carute ca si asa e scumpa motorina si benzina si sa revenim la vremurile frumoase din 1800 cand un drum Timisoara - Oradea cu caruta dura 24 de ore... :roll:

Asta s-a si intamplat. Banii din chiria sectiilor si din TUI s-au dus in reparatii punctuale ale infrastructurii existente. Astea doua surse au fost 99.9% din veniturile CFR infrastructura in 2007 si 2008 (cand CFR SA nici macar nu a avut buget aprobat). Daca nu erau banii astia, in 2007 si 2008 nu s-ar fi circulat DELOC pe reteaua CF din Romania - statul, in afara de cofinantarea pentru M800 (si aia platita cu intarziere, de, la sfarsitul lui 2008 a oprit Astaldi lucrul), nu a platit NIMIC! Nici macar de o traversa sau un macaz.
In 2009, 2010 si 2011, CFR a primit ceva alocare bugetara. Insuficienta, sub 20% din necesar, dar macar a primit ceva.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeLun 20 Iun 2011, 20:14

M-am grabit de nervi, da ai dreptate, tinand cont ca statul nu a miscat nimic in ultimii ani.

Totusi nu pot sa fiu de acord cu modul de abordare al problemei, se putea rezolva si in alt mod, ar trebui intelesi si operatorii privati ca nu pot inchiria toate sectiile deodata si ca trebuie asteptati, ei trebuie sa plateasca si chirie si sa faca si reparatii la liniile inchiriate.

Personal consider ca o parte din chirie ar trebui decontata in contul unor lucrari la sectia inchiriata, deoarece in momentul de fata veniturile nu permit lucrari majore cu utilaje specializate si sunt multe sectii neinteroperabile care necesita astfel de lucrari, asta facand o paralela la faptul ca CNCFR SA are infrastructura concesionata de la Statul Roman fara plata redevenţei, pentru o perioadă de 49 de ani.

In proiectul de hotarare de guvern figureaza mai multe sectii la capitolul dezafectare linie curenta si linii din statii.
Ce ma doare cel mai tare este sectia Vama - Moldovita desi se poate circula pana la Vatra Moldovitei CFR Calatori nu vrea sa o utilizeze, era un mod foarte convenabil de a ajunge la obiectivul turistic Manastirea Moldovita.

Sunt de acord cu o astfel de hotarare, dar numai daca s-ar elimina din ea cateva sectii

Cat despre restul liniilor care reprezinta infrastructura excedentara, pentru sinele in stare buna care se pot refolosi se poate merge pe principiul dezafectarii si reutlizarii ei acolo unde este nevoie in loc sa fie valorificata ca fier vechi.
Doar ce nu se poate refolosi sa fie valorificat la fier vechi.


_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeMar 21 Iun 2011, 09:17

http://www.adevarul.ro/actualitate/Trenul_spre_litoral_-_si_scump-si_lenes_0_502750346.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeMar 21 Iun 2011, 10:22

FOTOGALERIE Dezastru în Simeria: opt vagoane din staţia CFR au fost mistuite de flăcări

Fumul negru şi dens a acoperit întreg oraşul Simeria, după ce un incendiu mistuitor a cuprins o parte dintre vagoanele garate în staţia CFR din localitate. Mai multe echipaje de intervenţie ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara s-au deplasat la faţa locului, pentru a opri dezastrul.

Focul a cuprins opt vagoane garate în staţia CFR a localităţii Simeria. Garniturile au fost mistuite de flăcări, iar din ele nu a mai rămas decât partea metalică.

http://www.adevarul.ro/locale/hunedoara/FOTOGALERIE_Dezastru_in_Simeria-_opt_vagoane_din_statia_CFR_au_fost_mistuite_de_flacari_0_502750341.html

E mult mai simplu sa le dezafectezi asa decat sa te apuci sa demontezi interiorul si asa nici nu iei amenda de la garda de mediu presupun ca vagoanele inca mai apartineau de CFR


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mar 21 Iun 2011, 12:34, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeMar 21 Iun 2011, 12:20

Au plecat autospeciale si din Hunedoara Smile).. nu stiam unde draqu merg,am crezut ca au avut ceva interventie in Pestis.Poate primim si noi niste 20-49 pentru personale Smile) .. ca pe Iasi-Putna am vazut ca se practica Very Happy
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitimeMar 21 Iun 2011, 19:32

Nu sunt deloc naiv.Eu ma refer la acele linii care pe care nu a mai trecut un tren de ani buni, si la miile de vagoane care zac prin statii si din care nu a mai ramas aproape nimic pt ca tiganii au fost mai harnici si s-au ocupat de descompunerea lor.
Referitor la incendiul din Simeria ,mai bine lasau vagoanele alea sa arda de tot.Pagubele produse de scoaterea tensiunii din linia de contact au fost de miliarde .Numai 1822 a avut 3 ore intarziere, deci calatorii acestui tren vor avea acum o mare dezamagire privind calatoria cu trenul, desi ei nu stiu ca a fost un caz de forta majora, ei vor gandi ca asa circula mereu trenurile in Romania.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 41 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 53 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: