|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 13 Ian 2011, 19:54 | |
| - adrian78hd a scris:
- CFR SA a lansat licitaţii pentru modernizarea a 10 staţii de cale ferată
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a lansat astăzi, 13 ianuarie 2011, licitaţii pentru modernizarea a 10 staţii de cale ferată. Licitaţia pentru staţiile cale ferată Giurgiu Oraş, Slobozia Veche, Călăraşi Sud are o valoare estimată la 70,13 milioane de lei (16,67 milioane de euro). Cea de-a doua licitaţie vizează modernizarea staţiilor Sfântu Gheorghe şi Tg. Mureş, valoarea proiectului fiind de 86,95 milioane de lei (20,67 milioane de euro). Pentru modernizarea staţiei Piteşti, CFR SA va acorda un contract în valoare de 60,25 milioane de lei (14,32 milioane de euro). Pentru lucrările de modernizare la staţiile Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ şi Brăila, contractul are o valoare 115,49 milioane de lei (27,46 milioane de euro). Totalul tuturor contractelor se ridică la o valoare de cca 333 milioane de lei (79,18 milioane de euro). Toate proiectele constau în executarea lucrărilor de construcţie de căi ferate, de construcţii de clădiri, conducte, linii de telecomunicaţii şi electrice de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate precum şi lucrări de nivelare. Proiectele beneficiază de finanţarea Comisiei Europene, alocându-se prin fondurile FEDR (nerambursabile) un procent de 69,25% din bani, iar de la bugetul de stat va fi o finanţare de 30,75% acordată fiecărui contract. Criteriul de atribuire a contractelor este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, criteriul de pondere fiind 80% din preţul ofertei şi 20% propunere tehnică. Pentru staţiile Giurgiu Oraş, Slobozia Veche, Călăraşi Sud, ofertele trebuie depuse până la data de 21 martie 2011, contractul urmând să fie finalizat în termen de 24 de luni, pentru staţiile Sfântu Gheorghe şi Tg. Mureş ofertele trebuie trimise până la data de 15 martie 2011, contractul urmând să fie finalizat în 24 de luni. De asemenea, pentru proiectul de modernizare a staţiei Piteşti, termenul limită pentru trimiterea ofertelor este 17 martie 2011, cu termen de finalizare a contractului în 36 de luni, iar pentru staţiile Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ şi Brăila primirea ofertelor are ca termen 24 martie 2011, urmând ca în 24 de luni contractul să fie finalizat. Aceste licitaţii fac parte din proiectele prioritare ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii care a anunţat în decembrie 2010 că în perioada 2010-2011 se vor moderniza 16 staţii de cale ferată, proiectele necesitând finanţări în valoare de 176 de milioane de euro. Lucrările la toate cele 16 staţii de cale ferată urmează să fie finalizate până în 2013. De asemenea, în faza de pregătire se află proiectele de modernizare a altor 5 staţii pentru care MTI estimează un necesar de investiţii de 51,7 milioane de euro.
Botosani Sfantu Gheorghe Piatra Neamt Slobozia Veche Calarasi Sud???????Mai ales ultima statie mi se par aiurea de tot mai lipsea Oltenita.. SIbiu Simeria Timisoara Nord Teius Sighisoara Bacau Pascani mi se par mai prioritare plus ca la unele statii gen Buzau sau Arad mai trebuiau modernizate si peroanele copertinele pasajele subterane.. Sunt total impotriva modernizarii gari Giurgiu Oras sau Giurgiu Nord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sunt gari , dupa parerea mea , monument istoric si asa doresc sa ramana !!!! ( ma refer la actuala cladire , respectiv : culoare , mobilier si tote celelate obiecte din gara ) |
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6193 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 13 Ian 2011, 20:55 | |
| chiar si gara din Ramnicu Sarat este monument istoric!
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 14 Ian 2011, 14:44 | |
| Podul Vidin-Calafat este realizat în proporţie de 60%
Lucrările la podul peste Dunăre Calafat-Vidin vor fi reluate din această lună. Potrivit estimărilor, podul ar trebui să fie gata „la roşu” până la sfârşitul acestui an, urmând ca asfaltarea şi asamblarea şinelor de cale ferată să fie realizate după aceea. La sfârşitul lui 2010, circa 60% din lucrări erau finalizate. În plus, infrastructura auxiliară, inclusiv o joncţiune rutieră lângă Vidin, a fost terminată în proporţie de 50%. Au fost construite în total opt treceri supraînălţate rutiere şi feroviare. Podul Vidin-Calafat ar fi trebuit să fie gata până în 2010, dar procedurile de expropriere şi disputele între compania spaniolă FCC şi guvernele bulgar şi român au întârziat lucrările
Parca partea bulgara a podului era gata deci 50% din pod este construit mai ramane 50% din partea romana rezulta ca noi am facut 10% Oricum trebuiau sa se apuce si de tronsonul Craiova-Calafat se prevedea dublarea si electrificarea lui dar parca asta e prevazuta intr=un prociect al MTintre 2014-2018 pentru ca nu sunt bani Bravo Bulgaria |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 14 Ian 2011, 15:01 | |
| Adrian, daca nu te superi pe mine, ar trebui sa dai si sursa stirilor Presupun ca sunt de pe railway insider. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 14 Ian 2011, 18:39 | |
| Foarte recent ED 024 de Adjud cat si un vagon cu uree de la Azomures au deraiat la Dej :shock:
http://observator.a1.ro/social/Tren-sarit-de-pe-sine-langa-Dej_28296.html _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 18:11 | |
| România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro
Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate.. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 18:14 | |
| am o vaga impresie ca CTV are legatura cu DB-ul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 18:23 | |
| - Costin.H a scris:
- am o vaga impresie ca CTV are legatura cu DB-ul
Ce legatura?si Logicisticul?Aia sunt legatura lor..CTV au oameni cu cap si cumpara material rulant profesionist..Siemens |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: REVISTA PRESEI Sam 15 Ian 2011, 18:47 | |
| - adrian78hd a scris:
- Podul Vidin-Calafat este realizat în proporţie de 60%
Lucrările la podul peste Dunăre Calafat-Vidin vor fi reluate din această lună. Potrivit estimărilor, podul ar trebui să fie gata „la roşu” până la sfârşitul acestui an, urmând ca asfaltarea şi asamblarea şinelor de cale ferată să fie realizate după aceea. La sfârşitul lui 2010, circa 60% din lucrări erau finalizate. În plus, infrastructura auxiliară, inclusiv o joncţiune rutieră lângă Vidin, a fost terminată în proporţie de 50%. Au fost construite în total opt treceri supraînălţate rutiere şi feroviare. Podul Vidin-Calafat ar fi trebuit să fie gata până în 2010, dar procedurile de expropriere şi disputele între compania spaniolă FCC şi guvernele bulgar şi român au întârziat lucrările
Parca partea bulgara a podului era gata deci 50% din pod este construit mai ramane 50% din partea romana rezulta ca noi am facut 10% Oricum trebuiau sa se apuce si de tronsonul Craiova-Calafat se prevedea dublarea si electrificarea lui dar parca asta e prevazuta intr=un prociect al MTintre 2014-2018 pentru ca nu sunt bani Bravo Bulgaria Eu stiam ca bulgarii construiesc podul de la Calafat cu bani de la UE...Statul roman era obligat sa construiasca doar infrastructura auxiliara....si desigur linia Craiova-Calafat care e dezastru |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 19:12 | |
| - adrian78hd a scris:
- România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro
Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate.. stai linistit ca si CFR Marfa a avut ocazia sa cumpere Simensuri |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 19:24 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- adrian78hd a scris:
- România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro
Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate.. stai linistit ca si CFR Marfa a avut ocazia sa cumpere Simensuri Stiu in 2004 si erau vorba de 80 de locomotive si in primul lot era vorba de 4 Hercules xu 13 mil de euro dintr-un lot de 40 |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 15 Ian 2011, 19:29 | |
| exact .am fost pe ele de la coslariu la simeria cand le-au prezentat |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 17 Ian 2011, 18:46 | |
| [/b]Un nou pod feroviar în Serbia[b]
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13757&lang=ro
Deci la noi o renovare de gara cu plantare de gazon si parcare noua costa cat un pod la ei..Cred ca sunt prosti sarbii de fac podul ala asa ieftin:(
|
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5293 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 19 Ian 2011, 18:55 | |
| http://www.mediafax.ro/social/mantescu-cfr-calatori-a-aprobat-desfiintarea-a-4-regionale-si-disponibilizarea-a-1-021-de-salariati-7903743/ |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Ian 2011, 11:42 | |
| - adrian78hd a scris:
- [/b]Un nou pod feroviar în Serbia[b]
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13757&lang=ro
Deci la noi o renovare de gara cu plantare de gazon si parcare noua costa cat un pod la ei..Cred ca sunt prosti sarbii de fac podul ala asa ieftin:(
Nu este cine-stie-ce pod, raul Veliko Morava nu este nici foarte lat, nici foarte adanc. Pretul dat este pretul de cofinantare, adica fara SF, fara TVA, fara exproprieri si fara cheltuieli ne-eligibile. Adunand toate astea, se ajunge pe la 12-13 milioane de euro. Podul nou de la Putna Seaca, linie dubla electrificata, costa 13.3 milioane euro cu totul. Asa ca este comparabil. Nu stiu cat costa modernizarile de gari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |