Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7997
Data de inscriere : 15/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 13 Ian 2011, 19:54

adrian78hd a scris:
CFR SA a lansat licitaţii pentru modernizarea a 10 staţii de cale ferată

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a lansat astăzi, 13 ianuarie 2011, licitaţii pentru modernizarea a 10 staţii de cale ferată.
Licitaţia pentru staţiile cale ferată Giurgiu Oraş, Slobozia Veche, Călăraşi Sud are o valoare estimată la 70,13 milioane de lei (16,67 milioane de euro). Cea de-a doua licitaţie vizează modernizarea staţiilor Sfântu Gheorghe şi Tg. Mureş, valoarea proiectului fiind de 86,95 milioane de lei (20,67 milioane de euro). Pentru modernizarea staţiei Piteşti, CFR SA va acorda un contract în valoare de 60,25 milioane de lei (14,32 milioane de euro). Pentru lucrările de modernizare la staţiile Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ şi Brăila, contractul are o valoare 115,49 milioane de lei (27,46 milioane de euro).
Totalul tuturor contractelor se ridică la o valoare de cca 333 milioane de lei (79,18 milioane de euro).
Toate proiectele constau în executarea lucrărilor de construcţie de căi ferate, de construcţii de clădiri, conducte, linii de telecomunicaţii şi electrice de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate precum şi lucrări de nivelare.
Proiectele beneficiază de finanţarea Comisiei Europene, alocându-se prin fondurile FEDR (nerambursabile) un procent de 69,25% din bani, iar de la bugetul de stat va fi o finanţare de 30,75% acordată fiecărui contract.
Criteriul de atribuire a contractelor este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, criteriul de pondere fiind 80% din preţul ofertei şi 20% propunere tehnică.
Pentru staţiile Giurgiu Oraş, Slobozia Veche, Călăraşi Sud, ofertele trebuie depuse până la data de 21 martie 2011, contractul urmând să fie finalizat în termen de 24 de luni, pentru staţiile Sfântu Gheorghe şi Tg. Mureş ofertele trebuie trimise până la data de 15 martie 2011, contractul urmând să fie finalizat în 24 de luni. De asemenea, pentru proiectul de modernizare a staţiei Piteşti, termenul limită pentru trimiterea ofertelor este 17 martie 2011, cu termen de finalizare a contractului în 36 de luni, iar pentru staţiile Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ şi Brăila primirea ofertelor are ca termen 24 martie 2011, urmând ca în 24 de luni contractul să fie finalizat.
Aceste licitaţii fac parte din proiectele prioritare ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii care a anunţat în decembrie 2010 că în perioada 2010-2011 se vor moderniza 16 staţii de cale ferată, proiectele necesitând finanţări în valoare de 176 de milioane de euro. Lucrările la toate cele 16 staţii de cale ferată urmează să fie finalizate până în 2013. De asemenea, în faza de pregătire se află proiectele de modernizare a altor 5 staţii pentru care MTI estimează un necesar de investiţii de 51,7 milioane de euro.

Botosani Sfantu Gheorghe Piatra Neamt Slobozia Veche Calarasi Sud???????Mai ales ultima statie mi se par aiurea de tot mai lipsea Oltenita..
SIbiu Simeria Timisoara Nord Teius Sighisoara Bacau Pascani mi se par mai prioritare plus ca la unele statii gen Buzau sau Arad mai trebuiau modernizate si peroanele copertinele pasajele subterane..

Sunt total impotriva modernizarii gari Giurgiu Oras sau Giurgiu Nord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sunt gari , dupa parerea mea , monument istoric si asa doresc sa ramana !!!! ( ma refer la actuala cladire , respectiv : culoare , mobilier si tote celelate obiecte din gara )
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6193
Data de inscriere : 23/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 13 Ian 2011, 20:55

chiar si gara din Ramnicu Sarat este monument istoric!

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 14 Ian 2011, 14:44

Podul Vidin-Calafat este realizat în proporţie de 60%

Lucrările la podul peste Dunăre Calafat-Vidin vor fi reluate din această lună. Potrivit estimărilor, podul ar trebui să fie gata „la roşu” până la sfârşitul acestui an, urmând ca asfaltarea şi asamblarea şinelor de cale ferată să fie realizate după aceea.
La sfârşitul lui 2010, circa 60% din lucrări erau finalizate. În plus, infrastructura auxiliară, inclusiv o joncţiune rutieră lângă Vidin, a fost terminată în proporţie de 50%. Au fost construite în total opt treceri supraînălţate rutiere şi feroviare.
Podul Vidin-Calafat ar fi trebuit să fie gata până în 2010, dar procedurile de expropriere şi disputele între compania spaniolă FCC şi guvernele bulgar şi român au întârziat lucrările

Parca partea bulgara a podului era gata deci 50% din pod este construit mai ramane 50% din partea romana rezulta ca noi am facut 10%
Oricum trebuiau sa se apuce si de tronsonul Craiova-Calafat se prevedea dublarea si electrificarea lui dar parca asta e prevazuta intr=un prociect al MTintre 2014-2018 pentru ca nu sunt bani
Bravo Bulgaria
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 14 Ian 2011, 15:01

Adrian, daca nu te superi pe mine, ar trebui sa dai si sursa stirilor Smile

Presupun ca sunt de pe railway insider.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeVin 14 Ian 2011, 18:39

Foarte recent ED 024 de Adjud cat si un vagon cu uree de la Azomures au deraiat la Dej :shock:


http://observator.a1.ro/social/Tren-sarit-de-pe-sine-langa-Dej_28296.html

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei (partea I) - Pagina 22 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 18:11

România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro

Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate..
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 18:14

am o vaga impresie ca CTV are legatura cu DB-ul Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 18:23

Costin.H a scris:
am o vaga impresie ca CTV are legatura cu DB-ul Smile

Ce legatura?si Logicisticul?Aia sunt legatura lor..CTV au oameni cu cap si cumpara material rulant profesionist..Siemens
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5900
Data de inscriere : 10/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 18:47

adrian78hd a scris:
Podul Vidin-Calafat este realizat în proporţie de 60%

Lucrările la podul peste Dunăre Calafat-Vidin vor fi reluate din această lună. Potrivit estimărilor, podul ar trebui să fie gata „la roşu” până la sfârşitul acestui an, urmând ca asfaltarea şi asamblarea şinelor de cale ferată să fie realizate după aceea.
La sfârşitul lui 2010, circa 60% din lucrări erau finalizate. În plus, infrastructura auxiliară, inclusiv o joncţiune rutieră lângă Vidin, a fost terminată în proporţie de 50%. Au fost construite în total opt treceri supraînălţate rutiere şi feroviare.
Podul Vidin-Calafat ar fi trebuit să fie gata până în 2010, dar procedurile de expropriere şi disputele între compania spaniolă FCC şi guvernele bulgar şi român au întârziat lucrările

Parca partea bulgara a podului era gata deci 50% din pod este construit mai ramane 50% din partea romana rezulta ca noi am facut 10%
Oricum trebuiau sa se apuce si de tronsonul Craiova-Calafat se prevedea dublarea si electrificarea lui dar parca asta e prevazuta intr=un prociect al MTintre 2014-2018 pentru ca nu sunt bani
Bravo Bulgaria
Eu stiam ca bulgarii construiesc podul de la Calafat cu bani de la UE...Statul roman era obligat sa construiasca doar infrastructura auxiliara....si desigur linia Craiova-Calafat care e dezastru Sad
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 19:12

adrian78hd a scris:
România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro

Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate..
stai linistit ca si CFR Marfa a avut ocazia sa cumpere Simensuri
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 19:24

Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
adrian78hd a scris:
România: Siemens va livra două locomotive diesel electrice operatorului Cargo Trans Vagon

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13716&lang=ro

Bine ca CFR cumpara gunoaie modernizate..
stai linistit ca si CFR Marfa a avut ocazia sa cumpere Simensuri

Stiu in 2004 si erau vorba de 80 de locomotive si in primul lot era vorba de 4 Hercules xu 13 mil de euro dintr-un lot de 40
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeSam 15 Ian 2011, 19:29

exact .am fost pe ele de la coslariu la simeria cand le-au prezentat
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeLun 17 Ian 2011, 18:46

[/b]Un nou pod feroviar în Serbia[b]

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13757&lang=ro

Deci la noi o renovare de gara cu plantare de gazon si parcare noua costa cat un pod la ei..Cred ca sunt prosti sarbii de fac podul ala asa ieftin:(
Sus In jos
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5293
Data de inscriere : 20/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeMier 19 Ian 2011, 18:55

http://www.mediafax.ro/social/mantescu-cfr-calatori-a-aprobat-desfiintarea-a-4-regionale-si-disponibilizarea-a-1-021-de-salariati-7903743/
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 20 Ian 2011, 11:42

adrian78hd a scris:
[/b]Un nou pod feroviar în Serbia[b]

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13757&lang=ro

Deci la noi o renovare de gara cu plantare de gazon si parcare noua costa cat un pod la ei..Cred ca sunt prosti sarbii de fac podul ala asa ieftin:(

Nu este cine-stie-ce pod, raul Veliko Morava nu este nici foarte lat, nici foarte adanc. Pretul dat este pretul de cofinantare, adica fara SF, fara TVA, fara exproprieri si fara cheltuieli ne-eligibile. Adunand toate astea, se ajunge pe la 12-13 milioane de euro. Podul nou de la Putna Seaca, linie dubla electrificata, costa 13.3 milioane euro cu totul. Asa ca este comparabil. Nu stiu cat costa modernizarile de gari.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 22 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: