| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 09 Iun 2011, 22:47 | |
| Un articol care spune totul despre intentiile Bombardier in Romania, canadienii asteapta doar un semnal ,,portocaliu'': http://www.bursa.ro/bombardier-spera-sa-si-faca-intrarea-la-cfr-prin-remarul-16-februarie-127455&s=print&sr=articol&id_articol=127455.html |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 10 Iun 2011, 07:41 | |
| http://www.caon.ro/strajerul-drumului-de-fier/933897 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 10 Iun 2011, 16:37 | |
| CFR-ul, vandut la fier vechi: Hotii au furat intr-o luna cat in tot anul 2009
http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cfr-ul-vandut-la-fier-vechi-hotii-au-furat-intr-o-luna-cat-in-tot-anul-2009-63746/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 10 Iun 2011, 21:20 | |
| Fratilor, am stat azi de vorba cu un mecanic de la depoul B.C. si : da este adevarat un reporter a actionat semnalul de alarma (din...,,neglijenta,,) in acel desiro cu ancuta bo(l)a(n)giu la bord fapt ce a condus la ruperea acelui furtun si tot taraboiul... |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 10 Iun 2011, 22:22 | |
| Si cand te gandesti ce scandal au facut pe tema asta, in special idiotii de la Realitatea TV. Personal, m-am gandit si la varianta asta, dar nu era decat o simpla presupunere. Decat sa mai plimbe reporteri pusi pe scandal, mai bine ne-ar plimba pe noi doamna ministru...cel putin pe noi chiar ne intereseaza calea ferata. Am in gand numai cuvinte "de lauda" pentru televiziunile care s-au batut cu pumnii in piept sa afirme diverse lucruri false pe tema asta, dar nu pot si nu vreau sa le scriu aici. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 10 Iun 2011, 22:54 | |
| - maryus74 a scris:
- Fratilor, am stat azi de vorba cu un mecanic de la depoul B.C. si : da este adevarat un reporter a actionat semnalul de alarma (din...,,neglijenta,,) in acel desiro cu ancuta bo(l)a(n)giu la bord fapt ce a condus la ruperea acelui furtun si tot taraboiul...
Si ti se pare normal ca semnalul de alarma sa duca la rupere acelui furtun? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 12 Iun 2011, 19:10 | |
| Ceva vesti mai noi despre modernizarea si reabilitarea coridorului 4 http://www.financiarul.ro/2011/06/10/mti-va-lansa-licitatii-pentru-modernizarea-tronsoanelor-cfr-in-valoare-de-18-miliarde-euro-in-2011/ Probabil lucrarile vor incepe efectiv in 2012, anul acesta nu sunt prevazute sume importante in buget |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 12 Iun 2011, 19:38 | |
| Nu inteleg de ce se face atat tam-tam pentru acel furtun .. s-a rupt!, s-a rupt .. l-au reparat ;daca scapa aer sau presiune trenul frana din nou ... nu era sfarsitul lumii. |
|
| |
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 13 Iun 2011, 21:31 | |
| http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8799028-cfr-unul-dintre-cei-mai-mari-datornici-din-romania-are-recuperat-operatorii-feroviari-peste-1-miliard-lei.htm
In ce groapa se afla CFR-ul... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 13 Iun 2011, 21:45 | |
| Jumate din datorii sunt dobanzi si trebui sa se restructureze si ei la toate nivelurile inca mai sunt echipe de 10 oameni din care lucreaza doi iar restul ii pazasesc,sefi peste sefi ,statii cu doar linie curenta in care se mai tine impegat doar sa dea plecarea la tren sau halte de miscare tot cu impegat si macaze care nu au mai fost folosite de ani de zile pe care sunt si restrictii de 30km/h si lucruri negative mai sunt gramada |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 14 Iun 2011, 15:32 | |
| http://www.money.ro/scos-de-la-naftalina--500-de-milioane-de-euro-intr-un-proiect-ceausist-nascut-mort_989431.html Poate, poate |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 14 Iun 2011, 19:44 | |
| Viteza maximă de circulaţie: 120km/h, pentru trenurile de călători; Tip tracţiune: Diesel, dar cu toate accesoriile necesare pentru electrificare ulterioară;
Interesant, de ce nu electric direct? Mai ales ca pe acolo au circulat odata trenuri(daca nu ma insel) totul s-a stricat cand au vrut sa reabiliteze cu nush ce firma din Italia... |
|
| |
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 14 Iun 2011, 19:56 | |
| Electric direct nu se poate din 2 motive (pe langa multe altele de ordin financiar): - Bucuresti - Pitesti - Valcele este sectie neelectrificata; - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Sibiu - Vintu de Jos este sectie neelectrificata. Practic, daca s-ar face, ar fi un tronson de 39 km linie electrificata total izolata.... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 14 Iun 2011, 20:01 | |
| Deoarece intre Chitila - Pitesti - Valcele respectiv Bujoreni Valcea - Podu Olt - Sibiu - Vintu de Jos, linia este cu tractiune diesel, nu este cazul sa electrifice linia Valcele - Bujoreni Valcea. Macar sa fie construita. Ulterior se poate merge pe un proiect de electrificare pornind de la Chitila si pana la Vintu de Jos via Titu |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 14 Iun 2011, 20:10 | |
| Haideti sa nu mai visam..Nu o sa se faca nici o branza e o bula electorala ca doar vin alegerile si nu ati vazut ca in unele locuri sunt construite case pe unde a fost terasamentul mai mult ca sigur multe terenuri au fost retrocedate de catre primarii iar terenul o tot ia vale.. Trebuie ales alt traseul de la statia Merisani sa se mute inspre sud unde relieful e mai bland si m-am uitat pana la Merisani linia este destul de dreapta si se poate dubla.. Nici nu trebuie electrificata sunt destule locomotive diesel apte de 140-160km/h |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|