Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 22:47

Un articol care spune totul despre intentiile Bombardier in Romania, canadienii asteapta doar un semnal ,,portocaliu'':
http://www.bursa.ro/bombardier-spera-sa-si-faca-intrarea-la-cfr-prin-remarul-16-februarie-127455&s=print&sr=articol&id_articol=127455.html
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 10 Iun 2011, 07:41

http://www.caon.ro/strajerul-drumului-de-fier/933897
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 10 Iun 2011, 16:37

CFR-ul, vandut la fier vechi: Hotii au furat intr-o luna cat in tot anul 2009

http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cfr-ul-vandut-la-fier-vechi-hotii-au-furat-intr-o-luna-cat-in-tot-anul-2009-63746/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 10 Iun 2011, 21:20

Fratilor, am stat azi de vorba cu un mecanic de la depoul B.C. si : da este adevarat un reporter a actionat semnalul de alarma (din...,,neglijenta,,) in acel desiro cu ancuta bo(l)a(n)giu la bord fapt ce a condus la ruperea acelui furtun si tot taraboiul...
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5442
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 10 Iun 2011, 22:22

Si cand te gandesti ce scandal au facut pe tema asta, in special idiotii de la Realitatea TV. Personal, m-am gandit si la varianta asta, dar nu era decat o simpla presupunere. Decat sa mai plimbe reporteri pusi pe scandal, mai bine ne-ar plimba pe noi doamna ministru...cel putin pe noi chiar ne intereseaza calea ferata. Am in gand numai cuvinte "de lauda" pentru televiziunile care s-au batut cu pumnii in piept sa afirme diverse lucruri false pe tema asta, dar nu pot si nu vreau sa le scriu aici.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeVin 10 Iun 2011, 22:54

maryus74 a scris:
Fratilor, am stat azi de vorba cu un mecanic de la depoul B.C. si : da este adevarat un reporter a actionat semnalul de alarma (din...,,neglijenta,,) in acel desiro cu ancuta bo(l)a(n)giu la bord fapt ce a condus la ruperea acelui furtun si tot taraboiul...
Si ti se pare normal ca semnalul de alarma sa duca la rupere acelui furtun?
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeDum 12 Iun 2011, 19:10

Ceva vesti mai noi despre modernizarea si reabilitarea coridorului 4
http://www.financiarul.ro/2011/06/10/mti-va-lansa-licitatii-pentru-modernizarea-tronsoanelor-cfr-in-valoare-de-18-miliarde-euro-in-2011/
Probabil lucrarile vor incepe efectiv in 2012, anul acesta nu sunt prevazute sume importante in buget
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeDum 12 Iun 2011, 19:38

Nu inteleg de ce se face atat tam-tam pentru acel furtun .. s-a rupt!, s-a rupt .. l-au reparat ;daca scapa aer sau presiune trenul frana din nou ... nu era sfarsitul lumii.
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
mardaryroby


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 46
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 6218
Data de inscriere : 21/08/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeLun 13 Iun 2011, 21:31

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8799028-cfr-unul-dintre-cei-mai-mari-datornici-din-romania-are-recuperat-operatorii-feroviari-peste-1-miliard-lei.htm

In ce groapa se afla CFR-ul...
Sus In jos
http://rrt-group.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeLun 13 Iun 2011, 21:45

Jumate din datorii sunt dobanzi si trebui sa se restructureze si ei la toate nivelurile inca mai sunt echipe de 10 oameni din care lucreaza doi iar restul ii pazasesc,sefi peste sefi ,statii cu doar linie curenta in care se mai tine impegat doar sa dea plecarea la tren sau halte de miscare tot cu impegat si macaze care nu au mai fost folosite de ani de zile pe care sunt si restrictii de 30km/h si lucruri negative mai sunt gramada
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5818
Data de inscriere : 26/01/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeMar 14 Iun 2011, 15:32

http://www.money.ro/scos-de-la-naftalina--500-de-milioane-de-euro-intr-un-proiect-ceausist-nascut-mort_989431.html

Poate, poate Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeMar 14 Iun 2011, 19:44

Viteza maximă de circulaţie: 120km/h, pentru trenurile de călători;
Tip tracţiune: Diesel, dar cu toate accesoriile necesare pentru electrificare ulterioară;

Interesant, de ce nu electric direct? Mai ales ca pe acolo au circulat odata trenuri(daca nu ma insel) totul s-a stricat cand au vrut sa reabiliteze cu nush ce firma din Italia...
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5641
Data de inscriere : 19/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeMar 14 Iun 2011, 19:56

Electric direct nu se poate din 2 motive (pe langa multe altele de ordin financiar):
- Bucuresti - Pitesti - Valcele este sectie neelectrificata;
- Ramnicu Valcea - Podu Olt - Sibiu - Vintu de Jos este sectie neelectrificata.
Practic, daca s-ar face, ar fi un tronson de 39 km linie electrificata total izolata....
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeMar 14 Iun 2011, 20:01

Deoarece intre Chitila - Pitesti - Valcele respectiv Bujoreni Valcea - Podu Olt - Sibiu - Vintu de Jos, linia este cu tractiune diesel, nu este cazul sa electrifice linia Valcele - Bujoreni Valcea. Macar sa fie construita. Ulterior se poate merge pe un proiect de electrificare pornind de la Chitila si pana la Vintu de Jos via Titu
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitimeMar 14 Iun 2011, 20:10

Haideti sa nu mai visam..Nu o sa se faca nici o branza e o bula electorala ca doar vin alegerile si nu ati vazut ca in unele locuri sunt construite case pe unde a fost terasamentul mai mult ca sigur multe terenuri au fost retrocedate de catre primarii iar terenul o tot ia vale..
Trebuie ales alt traseul de la statia Merisani sa se mute inspre sud unde relieful e mai bland si m-am uitat pana la Merisani linia este destul de dreapta si se poate dubla..
Nici nu trebuie electrificata sunt destule locomotive diesel apte de 140-160km/h
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 40 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: