|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 14 Apr 2010, 20:55 | |
| ... sau prin vreun punct periculos, sa moara toti Lasand gluma deoparte, cred ca s-a inteles gresit articolul. Gevaro s-a lansat pe respectivele domenii ca doar asta le e profilul: pregatire mancare, servire si curatenia aferenta. Gevaro doar presteaza servicii la bordul trenurilor, nu si detine vreun vagon sau mai stiu eu ce. Deci, in cazul unei nunti, ar asigura alea d-ale gurii si ustensilele necesare ca orice alta firma din domeniu, cu ceva masini, nu cu trenul. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 15 Apr 2010, 10:51 | |
| Ideea lor e partial buna ( e surprinzator ca mai gandesc baietii astia, am crezut ca le-a murit creierul de mult ) dar ei omit o chestie, cine o sa aiba atatia bani pe timpul asta de criza sa inchirieze cateva vagoane restaurant, ca doar e nunta si vine lume iar un vagon nu e suficient + taxele aferente. Ei viseaza frumos, in alt context poate ar fi avut si clienti desi eu unul nu mi-as face nunta in tren chiar daca as avea bani. Cat despre inmormantari, cred ca inmormantarea CFR-ului de catre privati va avea loc in vagoanele lor, iar Berceanu va fi in capul mesei cu zambetul pana la urechi ca doar si-a atins scopul. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 17 Apr 2010, 20:43 | |
| http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/dezvoltare-turistica-la-berzasca/cn/news-20100416-06380335
Greu de crezut :shock: |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 19 Apr 2010, 09:32 | |
| Greu de crezut, eu am mai vazut pe linia in cauza un vagon si o locomotiva abandonate, undeva prin 1993-1994 nu mai stiu exact.
Ar trebui insa precizat ca linia pornea din Berzasca si urca pe riul Berzasca cam 40 km spre padurile din zona, nu mergea spre Orsova. Daca urmariti pe google se vede unde linia facea o curba la dreapta, printre case si se inscria pe linga riu.
Necunoasterea acestor elemente esentiale, ma fac sa cred , de fapt sa fiu sigur, ca nici macar nu s-a facut un studiu elementar inainte de a spune ca o sa reparat linia ferata. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6346 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 19 Apr 2010, 12:17 | |
| Da, iar s-a facut un studiu de 3000 lei care a fost platit cu 3000000 euro ca peste tot in tara asta si a trebuia sa dea si la presa informatii, ca sa prosteasca pe prosti, ca le-a mers la alegeri, le merge oricand, asa tara, asa conducatori. Da ma bucur ca multi pun botul, desi astia n-au facut nimic pana acuma |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 12 Mai 2010, 19:41 | |
| Un articol din Ziarul Adevarul de seara aparut luni 10 mai 2010
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 13 Mai 2010, 20:41, editata de 1 ori |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 12 Mai 2010, 21:19 | |
| CFR-ul daca mai vrea sa supravetuiasca ar trebui sa invete sa-si educe angajatii...comportamentul unora e muuult prea departe de comportamentul ideal pe care ar trebui sa-l aiba un angajat din servicii. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 12 Mai 2010, 21:28 | |
| Asta este facatura ...... |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5874 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 13 Mai 2010, 00:15 | |
| sunt de acord si eu ca CFR ar trebui sa aiba grija ca acest comportament sa nu se mai repete,dar nici presa nu ma impresioneaza cu nimic la faza asta....deja cum au spus de Click mai mult nici nu trebuia spus....daca o poza pe Bianca lui Bote poate nu lua bataie,dar asa s-a nimerit...trebuie sa suporte consecintele!!! |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 13 Mai 2010, 09:56 | |
| Bravo lor că l-au snopit! Ziariștii ăștia caută scandalul cu lumânarea! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 18 Mai 2010, 08:28 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/slatina/Slatina-_Au_inceput_concedierile_la_Romvag_Caracal_0_263973657.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 18 Mai 2010, 10:42 | |
| Romvag nu e membra a grupului Servtrans Invest? |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 19 Mai 2010, 09:45 | |
| http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Companiile_CFR_cu_datorii_au_platit_sporuri_pentru_ore_festive_si_conducere_simplificata_a_locomotivelor_0_263974151.html |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 19 Mai 2010, 09:58 | |
| - Amiralul a scris:
- http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Companiile_CFR_cu_datorii_au_platit_sporuri_pentru_ore_festive_si_conducere_simplificata_a_locomotivelor_0_263974151.html
Si nu e normal sa fiu platit in plus,daca lucrez in plus?! Suntem normati 5 IDM,dar in schema suntem reali 4. Sanse 0 sa compesezi orele lucrate.Majoritatea statiilor pe regionala BV sunt asa. Lunar fac peste norma o medie de 24 ore. Iar la orele festive,nu e normal sa iei un spor cand tu faci Revelion, Craciun, duminici, iar eu sunt la munca?! Iar la mecanici, crezi ca e usor sa duci un tren rapid,singur,de la Brasov la Curtici de exemplu? Nu intelege ca ma iau de tine,dar am vazut stirea asta la tv,de suna de parca nu isi meritau cfr-stii acele drepturi... LE: Prime si bonuri de masa nu am vazut de vreo 2 ani! |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5833 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 19 Mai 2010, 10:17 | |
| Mi se pare in regula sa iei spor pentru ore suplimentare sau pentru ca lucrezi de sarbatori. Insa nu inteleg (nici in domeniul feroviar si nici in vreun alt domeniu) sporul de periculozitate sau conditii vatamatoare. Notiunea de "spor" este prost inteleasa dupa parerea mea. Eu inteleg "spor" ca fiind despagubirea pe care eu ca angajator ti-o platesc tie pentru ca te fortez sa faci ceva ce evident iti face rau. Or, nimeni nu-i forteaza pe oameni sa se faca mecanici de locomotiva, pilot de avion sau miner in mina de uraniu. Hai sa ne intelegem: pentru ce se dau sporuri de periculozitate?! Nu tu, mecanic de locomotiva, ai vrut sa te faci mecanic? Sau nu tu, miner, ai vrut sa fii miner? Te-a fortat cineva? Stiai foarte bine ce riscuri presupune meseria asta. Pentru ce sa vin eu sa-ti dau si spor? Aaa, iti dau spor daca te oblig sa vii sambata la lucru, ca am nevoie de tine. Sau iti dau spor daca te oblig sa lucrezi noaptea. Dar sa dau spor unor oameni care singuri si-au ales meseria...Sint o multime de sporuri aberante care se dau. Un singur exemplu dau: "spor de stres" pentru profesori. Fiindca, vezi Doamne, e stresant sa lucrezi cu copiii. Da' te-am pus eu, stat, sa te faci profesor?! Stiai ce presupune meseria, automat ti-ai asumat toate riscurile. Pentru ce sa-ti dau eu acum spor?! Dupa parerea mea, daca se umbla la sporuri, nu era nevoie sa se taie din salarii sau pensii. Sau cel putin nu atit de mult. Dar hai ca am deviat putin. Ca sa revin la subiect, poate sa-mi explice si mie cineva de ce se da spor la CFR Calatori angajatilor care au dobindit titlul stiintific de "doctor"? Bine ca pentru astea sint bani, dar ca sa facem doua poduri si trei linii n-avem fonduri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |