|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 23:18 | |
| Nu ar trebui sa asteptam sa vina altii avem si noi oameni capabili dar nu au loc de sefii clientelei politice..Companiile merg in halul asta pentru ca se doresc sa fie falimentate si ar trebui manageri privatii..Sa fim seriosi nu vin strainii sa ne salveze noua liniile ferate vin sa faca profit un lucru pozitiv ar fi ca s-ar imbunatati confortul si s-ar elimina capusele care modernizeaza vagoane si locomotive, firme de paza de salubrizare etc.. Rail Cargo Austria care apartine de OBB nu merge stralucit au pierderi de 300 de milioane de euro iar la MAV Cargo inca continua procesul de restructurare si inca mai primesc subventii de la statul maghiar O gura de aer ar mai fii pentru CFR sa nu mai primeasca prin intermediari energia eletrica si MT sa mai taie din cele 22000 de licente de transport plus absorbiti banii europeni pentru infrastructura |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 23:33 | |
| - adrian78hd a scris:
- Nu ar trebui sa asteptam sa vina altii avem si noi oameni capabili dar nu loc de sefii clientelei politice..Companiile merg in halul asta pentru ca se doresc sa fie falimentate si ar trebui manageri privatii..Sa fim seriosi nu vin strainii sa ne salveze linii ferate vin sa faca profit si ar fi un avantaj ca s-ar imbunatati confortul si s-ar elimina capusele care modernizeaza vagoane si locomotive firme de paza de salubrizare etc..
Rail Cargo Austria care apartine de OBB nu merge stralucit au pierderi de 300 de milioane de euro iar la MAV Cargo inca continua procesul de restructurare si inca mai primesc subventii de la statul maghiar O gura de aer ar mai fii pentru CFR sa nu mai primeasca prin intermediari si MT sa mai taie din cele 22000 de licente de transport plus absorbiti banii europeni pentru infrastructura Pe omul care calatoreste cu trenul nu il intereseaza ca CFR e de stat sau ca e firma privata condusa de o alta companie straina , cum de altfel nici pe mine nu ma intereseaza asta , principalul este sa circule bine sa ofere conditii Europene nu din anul 1900 toamna . Deci atat timp cat un privat vine si face treaba ofera conditii iar statul nu este in stare de asa ceva eu sunt categoric pentru privat sis a se privatizeze odata compania asta in care multa lume este dupa spaga si facutul de avere in folosul propriu . Privatul vine sa faca profit dar ofera si ceva bun in schimb pe langa CFR care nu oefra nimic calumea , nu inteleg dece se plange dupa privatizarea CFR , nu e rentabil automat trebuie facut ceva sa se schimbe situatia , nimic nu merge cunoscator la nesfarsit si ar trebuii sa ne bucuram ca CFR va fi privatizat si va veni o companie nemteasca care va face treaba . Tot despre conducerea nemteasca daca ne uitam putin in istorie am vedea ca in urma cu multi ani conducerea tarii era cum era si la putere a fost adus un rege din Germania pentru ca noi nu stim decat sa alergam dupa ciolanul gros nu stim sa facem ceva bun pentru tara fiecare e pentru el asa este si in momentul de fata la conducerea tarii si etc nu are rost sa vb ca deja este off topic . Concluzia este ca o companie nemteasca care daca va prelua CFR va face treaba asta e clar , in stadiul actual in care se afla CFR marfa si calatori chiar nu se poate sa o duca zeci de ani pentru ca asta e realitatea . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 16 Mai 2011, 10:55 | |
| Daca vad ca mafia se intinde in tara asta de la biserici pana la femeile de servici de la parlament, chiar imi doresc sa vina altii sa ia CFRu, poate asa iesim si noi in lume. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 17 Mai 2011, 12:54 | |
| http://www.cancan.ro/actualitate/intern/premiera-mondiala-pe-lacul-techirghiol-un-tanar-s-a-dat-cu-placa-legat-de-tren-164048.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 17 Mai 2011, 17:15 | |
| Sindicaliştii CFR ameninţă că miercuri fac grevă, dacă nu-şi primesc salariile restante
http://www.antena3.ro/romania/sindicalistii-cfr-ameninta-ca-miercuri-fac-greva-daca-nu-si-primesc-salariile-restante-125453.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 20 Mai 2011, 15:34 | |
| România: A fost aprobată finanţarea pentru staţiile de cale ferată Sf. Gheorghe şi Tg. Mureş
În urma evaluării şi aprobării cererii de finanţare, Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial „Transport ” şi CFR SA au semnat, în data de 27 aprilie 2011 şi respectiv 11 mai 2011, contractul de finanţare pentru proiectul „Modernizarea unor staţii de cale ferată din România – Staţiile CF Sf. Gheorghe, Tg. Mureş” Proiectul are un buget total de 118.168.372 lei (28,7 mil euro), din care 57.576.933 lei (14 mil euro) constituie finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007-2013, restul sumei fiind asigurată de Guvernul României prin bugetul de stat. Perioada estimată de execuţie a lucrărilor pentru proiectul menţionat este iulie 2011 – iulie 2013, fiind urmată de perioada de garanţie între iulie 2013 – iulie 2015. Acestea fac parte din proiectul ce vizează cele 16 staţii de cale ferată care vor fi modernizate şi echipate cu instalaţii performante, printr-un program în valoare totală de 283 milioane euro, indicatorii tehnico-economici aferenţi investiţiei fiind aprobaţi de Guvernul României în şedinţa din 11 mai 2011. Reamintim că în proiectul „Modernizarea unor staţii de cale ferată din România” sunt cuprinse gările Giurgiu, Alexandria, Slatina, Rm.Vâlcea, Piteşti, Reşiţa Sud, Sf.Gheorghe, Tg.Mureş, Zalău, Bistriţa, Piatra Neamţ, Botoşani, Vaslui, Brăila, Călăraşi, Slobozia.
|
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 22 Mai 2011, 18:13 | |
| http://www.realitatea.net/calatoria-cu-trenul-pe-ruta-bucuresti-constanta-va-dura-doua-ore-si-jumatate--din-15-iulie_837347.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 23 Mai 2011, 13:46 | |
| Grampet Grup estimează contracte noi de peste 25 de milioane de euro, cu firme europene
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=18941&lang=ro |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 23 Mai 2011, 17:39 | |
| CFR Marfa lucreaza putin si bun :d : http://www.mediafax.ro/social/cfr-marfa-reduce-programul-de-lucru-la-patru-zile-salariile-scad-cu-20-8280442 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 23 Mai 2011, 17:48 | |
| Asta nu demonstreaza decat incapabilitatea personalului din conducere, birouri, tesa, mecanicii sunt doar victime colaterale ale incapabililor din conducerea CFR si prostiei care domneste la guvernarea tarii. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 23 Mai 2011, 17:49 | |
| adica se vor diminua salariile cu 20 % daca nu lucrezi 4 zile intr-o luna |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 23 Mai 2011, 17:58 | |
| Au rotunjit si ei, asta e de pe vremea cu Traiasca Tovarasul si Traiasca Partidul...daca la anul nu se schimba guvernul asta incompetent si vine alt guvern mai handicapat iar romanii nu ies in strada e clar, ne meritam soarta. |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 24 Mai 2011, 00:43 | |
| - AlexD a scris:
- Au rotunjit si ei, asta e de pe vremea cu Traiasca Tovarasul si Traiasca Partidul...daca la anul nu se schimba guvernul asta incompetent si vine alt guvern mai handicapat iar romanii nu ies in strada e clar, ne meritam soarta.
Nu sunt vreun fan al actualului guvern dar...motorul cailor ferate a fost industria. In anii de dupa revolutie industria s-a inchis, casat, vandut la fier vechi, falimentat. Si atunci e logic...ce sa mai transporte trenurile? Uite asa CFR-ul a luat-o in jos, s-a spart in mai multe companii, in infrastructura nu s-au mai bagat bani de mult, de pe vremea cand cei aflati la conducere aveau interese in firmele de microbuze...sa dam vina exclusiv pe cei care guverneaza acum e o tampenie, nu ar fi putut face oricum mare lucru. Cu iesitul in strada...iarasi nu sunt de acord. La cat de "bine" ne vad investitorii straini, mai instabilitate sociala nu ne trebuie. Suntem din pacate un popor de patrupede maneliste si am avut mereu conducatorii pe care ni i-am meritat. P.S. Scuze de offtopic |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 24 Mai 2011, 01:01 | |
| Nu generaliza. In primu rand, indiferent de ce animal ai alege sa te conduca, o sa aiba grija de fundu lui prima data, apoi de al cunoscutilor, apoi poate, presat de atributii, la eventuale masuri comunitare. Nu sunt patruped, cu atat mai putin manelar. Si nu cred ca nici tu nu esti. Pana la urma urmei, nu trebuie sa asteptam ca statu sa ne faca de toate, fiindca nicaieri in lume nu se face asa. Interesele politice vorbesc peste tot, nu doar in Romania... _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 26 Mai 2011, 22:34 | |
| Un articol din „Adevarul” (24 mai 2011): |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |