Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 23:18

Nu ar trebui sa asteptam sa vina altii avem si noi oameni capabili dar nu au loc de sefii clientelei politice..Companiile merg in halul asta pentru ca se doresc sa fie falimentate si ar trebui manageri privatii..Sa fim seriosi nu vin strainii sa ne salveze noua liniile ferate vin sa faca profit un lucru pozitiv ar fi ca s-ar imbunatati confortul si s-ar elimina capusele care modernizeaza vagoane si locomotive, firme de paza de salubrizare etc..
Rail Cargo Austria care apartine de OBB nu merge stralucit au pierderi de 300 de milioane de euro iar la MAV Cargo inca continua procesul de restructurare si inca mai primesc subventii de la statul maghiar
O gura de aer ar mai fii pentru CFR sa nu mai primeasca prin intermediari energia eletrica si MT sa mai taie din cele 22000 de licente de transport plus absorbiti banii europeni pentru infrastructura
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 23:33

adrian78hd a scris:
Nu ar trebui sa asteptam sa vina altii avem si noi oameni capabili dar nu loc de sefii clientelei politice..Companiile merg in halul asta pentru ca se doresc sa fie falimentate si ar trebui manageri privatii..Sa fim seriosi nu vin strainii sa ne salveze linii ferate vin sa faca profit si ar fi un avantaj ca s-ar imbunatati confortul si s-ar elimina capusele care modernizeaza vagoane si locomotive firme de paza de salubrizare etc..
Rail Cargo Austria care apartine de OBB nu merge stralucit au pierderi de 300 de milioane de euro iar la MAV Cargo inca continua procesul de restructurare si inca mai primesc subventii de la statul maghiar
O gura de aer ar mai fii pentru CFR sa nu mai primeasca prin intermediari si MT sa mai taie din cele 22000 de licente de transport plus absorbiti banii europeni pentru infrastructura

Pe omul care calatoreste cu trenul nu il intereseaza ca CFR e de stat sau ca e firma privata condusa de o alta companie straina , cum de altfel nici pe mine nu ma intereseaza asta , principalul este sa circule bine sa ofere conditii Europene nu din anul 1900 toamna . Deci atat timp cat un privat vine si face treaba ofera conditii iar statul nu este in stare de asa ceva eu sunt categoric pentru privat sis a se privatizeze odata compania asta in care multa lume este dupa spaga si facutul de avere in folosul propriu . Privatul vine sa faca profit dar ofera si ceva bun in schimb pe langa CFR care nu oefra nimic calumea , nu inteleg dece se plange dupa privatizarea CFR , nu e rentabil automat trebuie facut ceva sa se schimbe situatia , nimic nu merge cunoscator la nesfarsit si ar trebuii sa ne bucuram ca CFR va fi privatizat si va veni o companie nemteasca care va face treaba . Tot despre conducerea nemteasca daca ne uitam putin in istorie am vedea ca in urma cu multi ani conducerea tarii era cum era si la putere a fost adus un rege din Germania pentru ca noi nu stim decat sa alergam dupa ciolanul gros nu stim sa facem ceva bun pentru tara fiecare e pentru el asa este si in momentul de fata la conducerea tarii si etc nu are rost sa vb ca deja este off topic . Concluzia este ca o companie nemteasca care daca va prelua CFR va face treaba asta e clar , in stadiul actual in care se afla CFR marfa si calatori chiar nu se poate sa o duca zeci de ani pentru ca asta e realitatea .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 35 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 35 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 16 Mai 2011, 10:55

Daca vad ca mafia se intinde in tara asta de la biserici pana la femeile de servici de la parlament, chiar imi doresc sa vina altii sa ia CFRu, poate asa iesim si noi in lume.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 17 Mai 2011, 12:54

http://www.cancan.ro/actualitate/intern/premiera-mondiala-pe-lacul-techirghiol-un-tanar-s-a-dat-cu-placa-legat-de-tren-164048.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 17 Mai 2011, 17:15

Sindicaliştii CFR ameninţă că miercuri fac grevă, dacă nu-şi primesc salariile restante

http://www.antena3.ro/romania/sindicalistii-cfr-ameninta-ca-miercuri-fac-greva-daca-nu-si-primesc-salariile-restante-125453.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeVin 20 Mai 2011, 15:34

România: A fost aprobată finanţarea pentru staţiile de cale ferată Sf. Gheorghe şi Tg. Mureş

În urma evaluării şi aprobării cererii de finanţare, Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial „Transport ” şi CFR SA au semnat, în data de 27 aprilie 2011 şi respectiv 11 mai 2011, contractul de finanţare pentru proiectul „Modernizarea unor staţii de cale ferată din România – Staţiile CF Sf. Gheorghe, Tg. Mureş”
Proiectul are un buget total de 118.168.372 lei (28,7 mil euro), din care 57.576.933 lei (14 mil euro) constituie finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007-2013, restul sumei fiind asigurată de Guvernul României prin bugetul de stat.
Perioada estimată de execuţie a lucrărilor pentru proiectul menţionat este iulie 2011 – iulie 2013, fiind urmată de perioada de garanţie între iulie 2013 – iulie 2015.
Acestea fac parte din proiectul ce vizează cele 16 staţii de cale ferată care vor fi modernizate şi echipate cu instalaţii performante, printr-un program în valoare totală de 283 milioane euro, indicatorii tehnico-economici aferenţi investiţiei fiind aprobaţi de Guvernul României în şedinţa din 11 mai 2011.
Reamintim că în proiectul „Modernizarea unor staţii de cale ferată din România” sunt cuprinse gările Giurgiu, Alexandria, Slatina, Rm.Vâlcea, Piteşti, Reşiţa Sud, Sf.Gheorghe, Tg.Mureş, Zalău, Bistriţa, Piatra Neamţ, Botoşani, Vaslui, Brăila, Călăraşi, Slobozia.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeDum 22 Mai 2011, 18:13

http://www.realitatea.net/calatoria-cu-trenul-pe-ruta-bucuresti-constanta-va-dura-doua-ore-si-jumatate--din-15-iulie_837347.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 13:46

Grampet Grup estimează contracte noi de peste 25 de milioane de euro, cu firme europene

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=18941&lang=ro
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 17:39

CFR Marfa lucreaza putin si bun :d : http://www.mediafax.ro/social/cfr-marfa-reduce-programul-de-lucru-la-patru-zile-salariile-scad-cu-20-8280442
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 17:48

Asta nu demonstreaza decat incapabilitatea personalului din conducere, birouri, tesa, mecanicii sunt doar victime colaterale ale incapabililor din conducerea CFR si prostiei care domneste la guvernarea tarii.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 17:49

adica se vor diminua salariile cu 20 % daca nu lucrezi 4 zile intr-o luna
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeLun 23 Mai 2011, 17:58

Au rotunjit si ei, asta e de pe vremea cu Traiasca Tovarasul si Traiasca Partidul...daca la anul nu se schimba guvernul asta incompetent si vine alt guvern mai handicapat iar romanii nu ies in strada e clar, ne meritam soarta.
Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6220
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 24 Mai 2011, 00:43

AlexD a scris:
Au rotunjit si ei, asta e de pe vremea cu Traiasca Tovarasul si Traiasca Partidul...daca la anul nu se schimba guvernul asta incompetent si vine alt guvern mai handicapat iar romanii nu ies in strada e clar, ne meritam soarta.

Nu sunt vreun fan al actualului guvern dar...motorul cailor ferate a fost industria. In anii de dupa revolutie industria s-a inchis, casat, vandut la fier vechi, falimentat. Si atunci e logic...ce sa mai transporte trenurile? Uite asa CFR-ul a luat-o in jos, s-a spart in mai multe companii, in infrastructura nu s-au mai bagat bani de mult, de pe vremea cand cei aflati la conducere aveau interese in firmele de microbuze...sa dam vina exclusiv pe cei care guverneaza acum e o tampenie, nu ar fi putut face oricum mare lucru. Cu iesitul in strada...iarasi nu sunt de acord. La cat de "bine" ne vad investitorii straini, mai instabilitate sociala nu ne trebuie. Suntem din pacate un popor de patrupede maneliste si am avut mereu conducatorii pe care ni i-am meritat.

P.S. Scuze de offtopic
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9360
Data de inscriere : 20/08/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 24 Mai 2011, 01:01

Nu generaliza. In primu rand, indiferent de ce animal ai alege sa te conduca, o sa aiba grija de fundu lui prima data, apoi de al cunoscutilor, apoi poate, presat de atributii, la eventuale masuri comunitare.
Nu sunt patruped, cu atat mai putin manelar. Si nu cred ca nici tu nu esti. Smile
Pana la urma urmei, nu trebuie sa asteptam ca statu sa ne faca de toate, fiindca nicaieri in lume nu se face asa. Interesele politice vorbesc peste tot, nu doar in Romania...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 26 Mai 2011, 22:34

Un articol din „Adevarul” (24 mai 2011):

Revista presei (partea I) - Pagina 35 Adevarul
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 35 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: