|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 13:49 | |
| Grampet formează un joint venture alături de Ministerul Transporturilor din Republica Moldova
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19671&lang=ro
Sa fie vorba de acelasi scenariu ca si in cazul CFR Marfa "Rolling Stock" sau acolo nu le merge scenariu? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 14:16 | |
| - Luna a scris:
- Traficul feroviar spre mare se desfăşoară pe un singur fir între staţiile Pantelimon şi Pasărea, după ce au fost furate, marţi dimineaţă, linia de contact şi ancorele, anunţă CFR S.A.. Trei trenuri personale au fost oprite în staţii.
CFR Călători informează că până la remedierea în totalitate a defecţiunii şi repunerea liniei de contact sub tensiune, traficul feroviar se va realiza cu tracţiune diesel pe un singur fir, între staţiile Pantelimon şi Pasărea. "La această oră trenurile P 8031, R 680 şi P 8022 au fost oprite în staţiile adiacente şi aşteptă reluarea traficului pe un singur unui fir de circulaţie", se mai arată în comunicat. Echipele speciale de intervenţie desfăşoară în continuare operaţiuni de remediere a defecţiunii la linia de contact, astfel încât în scurt timp trenurile să poată circula în zona respectivă în condiţii normale.
Sursa: http://www.realitatea.net/mai-multe-trenuri-spre-mare-oprite-dupa-ce-a-fost-furata-linia-de-contact-dintre-doua-statii_842035.html Si ce frumos luceste in lumina soarelui cuprul liniei de contact proaspat montate...asa frumos incat le face cu ochiul unora...dar tare mi-e teama ca aceste furturi repetate de linie de contact sa nu fie si cu implicare "din interior"...e doar o mica banuiala personala... |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 14:37 | |
| - adrian78hd a scris:
- Grampet formează un joint venture alături de Ministerul Transporturilor din Republica Moldova
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19671&lang=ro
Sa fie vorba de acelasi scenariu ca si in cazul CFR Marfa "Rolling Stock" sau acolo nu le merge scenariu? Moldovenii n-au modernizat absolut nimic la vagoane/locomotive/etc. de vreo 20 de ani... Cine ar merge cu automotoarele alea infecte și jalnice? Oricum, mă așteptam la mișcarea asta, după ce-am văzut cum se dezvoltă pe planul ăsta -- http://www.forumtrenuri.com/t58p120-trenurile-marfare#50346 Așa că, decât să putrezească cine-știe-unde, mai bine le ia GFRul... sincer acuma. ---- P.S.: Notă informativă la proiectul Hotărîrii de Guvern „Cu privire la fondarea unei întreprinderi mixte (societăţi pe acţiuni)”
În adresa Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii Drumurilor a parvenit propunerea S.A. „Grampet”, România pentru crearea unei societăţi mixte noi – constituită din remiza de vagoane de marfă nr.2 Basarabeasca şi remiza de vagoane de călători nr.1 Chişinău, aflate în prezent în capitalul social al Î.S. „Calea Ferată din Moldova”, avînd ca obiect de activitate întreţinerea, repararea si construcţia de material rulant feroviar pentru firme din Republica Moldova şi alte state din spaţiul Comunităţii Statelor Independente. „Grampet” SA este grupul industrial - feroviar, cu capital integral privat românesc, ce s-a dezvoltat neîntrerupt în ultimul deceniu prin privatizarea principalelor uzine de material rulant din România, Ungaria si Serbia precum si prin promovarea transportului feroviar de marfă în întreaga regiune a Europei de sud-est. În prezent, grupul Grampet SA deţine active economice de peste 400 milioane euro şi are peste 7000 de angajaţi de înaltă calificare în România, Ungaria, Serbia şi Bulgaria. Uzinele Remar Paşcani şi Reva Simeria din România, Zelvoz Smederevo din Serbia si MV Debrecen din Ungaria care aparţin grupului dat, execută anual numeroase comenzi de reparaţii, construcţii si modernizări de vagoane de marfă şi de călători pentru societăţile de stat de cale ferată şi pentru firmele private din România, Germania, Austria, Serbia, Bosnia si Muntenegru, etc. În noua societate mixtă propusă a fi înfiinţată grupul Grampet SA va contribui prin: - investiţii de capital financiar; - transfer de instalaţii de producţie modernă; - aplicarea sistemelor omologate european pentru organizarea producţiei; - implementarea sistemelor internaţionale de control al calităţii produselor; - instruirea şi specializarea personalului. Grupul industrial feroviar Grampet SA are uzine şi unităţi economice situate în imediata vecinătate geografică a Republicii Moldova şi dispune de o capacitate tehnologică de ultimă generaţie, experienţă îndelungată în managementul personalului, al resurselor şi al pieţei de profil, precum şi de capital propriu pentru investiţii substanţiale în domeniile de perspectivă. Oferta de producţie Grampet SA este diversificată, acoperind atât construcţia şi reconstrucţia de vagoane de marfă şi de pasageri noi sau reproiectate cît şi servicii complete si complexe la "cheie" ( garanţie şi post-garanţie, mentenanţă, reparaţii, modernizări, instruire personal, implementare sistem al calităţii, servicii de cercetare-dezvoltare şi proiectare). „Grampet” SA dispune de capitalul necesar fondării noii companii de la Chişinău, ce va asigura modernizarea vagoanelor de marfă şi de pasageri ale companiei de stat de cale ferată din Republica Moldova şi este pregătită să transfere în Republica Moldova tehnologia actuală necesară, să utilizeze metodele omologate european pentru controlul proceselor de producţie, să instruiască şi să perfecţioneze personalul de producţie şi să dezvolte baza tehnică care să permită orientarea ulterioara a noii companii cu produse, piese şi subansamble spre pieţele din spaţiul fost sovietic şi din Uniunea Europeana. Crearea pe această cale, a acestei noi societăţi comerciale din domeniul industriei feroviare, cu capital mixt, are următoarele avantaje pentru Republica Moldova: va permite aducerea la standardele internaţionale actuale de funcţionare şi eficienţa economică a parcului naţional de material rulant; va crea noi locuri de muncă plătite corespunzător, fapt ce va contribui la reducerea şomajului şi emigraţia forţei de muncă şi va aduce mai bună pregătire şi specializare a personalului din Republica Moldova; -va îmbunataţi condiţiile de transport şi confortul pasagerilor pe calea ferată, concomitent cu reducerea costurilor de transport, de mentenanţă şi de exploatare; - va oferi acces imediat şi eficient la resursele financiare, know-how, tehnice, tehnologice, contacte economice şi comerciale, management şi credite externe ale grupului Grampet SA din Uniunea Europeana, degrevând angajamentele externe de stat ale Republicii Moldova; - va deschide pentru compania de la Chişinău piaţa de produse, piese şi subansamble ale grupului Grampet SA din Uniunea Europeana ; - va pune Republica Moldova pe harta capacităţilor de reparaţii şi modernizări feroviare din spaţiul fost sovietic şi va creşte potenţialul de export şi de comenzi de reparaţii şi upgradare de material rulant de marfă şi de calatori din statele situate la Est de Republica Moldova. Specialiştii din Republica Moldova au vizitat Remar Paşcani, România şi celelalte capacităţi industriale ale grupului Grampet SA, şi au avut astfel prilejul să constate posibilităţile de producţie, de calitate şi de instruire a personalului de care dispune ofertantul, precum şi deplina dorinţă de conlucrare reciproc avantajoasă din partea Grampet SA în Republica Moldova. Reieşind din aceasta, Ministerul Transporturilor consideră că fondarea societăţii respective este binevenită şi propune susţinerea adoptării Hotărîrii de Guvern în cauză.
P.P.S: Totuși la Remarul Pașcani s-a făcut treabă bună... Acvilele, 20-68, etc. |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 23:05 | |
| www.ziare.com/anca-daniela-boagiu/ministrul-transporturilor/infrastructura-cfr-carpita-cu-sticle-sarme-si-ziare-imagini-in-exclusivitate-1099605 |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 23:35 | |
| Ce macaz? Reporterul ala stie ce aia? Aia e o amarata de bobina de joanta,iar plasticul e pus eventual ca izolator nu rezistenta |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 00:22 | |
| Nu poti sa ai prea multe pretentii de la asemenea specimene. Scriu astfel de articole doar ca sa mai arunce cu noroi in calea ferata, dupa ce desteptii de la Realitatea TV au decis "sa ia atitudine". Jurnalisti de doi bani... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 17:50 | |
| - Cobra a scris:
- Nu poti sa ai prea multe pretentii de la asemenea specimene. Scriu astfel de articole doar ca sa mai arunce cu noroi in calea ferata, dupa ce desteptii de la Realitatea TV au decis "sa ia atitudine". Jurnalisti de doi bani...
Ce poti sa le ceri la niste ziaristi care nu fac diferenta intre un automotor si o locomotiva si sunt doar in cautare de senzational sunt numai buni la televiziunea lui Diaconescu SenzationalTV!! Oare sa fie un lucru pozitiv ca s-a stricat trenul pentru ca doamna ministresa sa ia niste masuri? CFR Călători lansează licitaţii pentru achiziţia de piese de schimb Desiro şi RG pentru locomotive http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19839&lang=ro |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 18:13 | |
| Intresant articolul,parca nu aveau bani |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 20:13 | |
| Se intampla ceva interesant la CFR:
http://www.zf.ro/companii/cfr-a-interzis-circulatia-vagoanelor-lui-burci-ale-regiotrans-transferoviar-grup-si-grup-transport-feroviar-din-cauza-datoriilor-8325333
Mi s-ar parea un gest de normalitate, dar doar atat timp cat si CFR Calatori si CFR Marfa ar fi supusi acelorasi sanctiuni. Cat mai e restanta la TUI a CFR Calatori? In martie era peste 50 milioane... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 20:44 | |
| Se aude prin targ ENEL s-au plans la pedofilul de Berlusconi care l-au urecheat saptamana trecuta pe Boc si Base ca CFR SA nu isi platesc maruntisul ala de 500 de milioane de euro catre ENEL.Mi se pare normal sa fie toti tratati la fel dar in spatele CFR-ului sun interese mari si niste baietii destepti castiga la licitati bunuri din patrimoniu CFR SA si o mare parte din datorie reprezinta penalitatile Eu astept acel moment T0 cand sa se hotareasca ceva cu datorile astea istorice dar stim bine cu toti ca transportul feroviar fara subventii moare..Cred ca de aia s-au scindat TFG in TFG Calatori si Marfa pentru ca operatorul de calatori opereaza cu tractiune diesel |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 08 Iun 2011, 22:13 | |
| In Timisoara Nord la ora 18.20 trenurile Regiotrans circulau normal. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 09 Iun 2011, 13:21 | |
| Discriminare intre stat si privat ... la regiotrans la cate linii si trenuri au au nu pare cine stie ce datorie, in schimb nu imi imaginez Servtrans cum a putut acumula o datorie atat de mare. Oricum corect ar fi sa nu i se mai permita nici cfr calatori sa circule pana nu isi plateste repede datoriile catre infrastructura. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 09 Iun 2011, 15:06 | |
| Asa ar fi corect intr-un stat de drept. Insa Olanda a spart gheata si si-a spus parerea cum ca Romania nu e stat de drept. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 09 Iun 2011, 16:47 | |
| Pe aic Regio merge normal, Servtrans-urile par că stau... Oricum, a fost oprit undeva vreun Regio? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 09 Iun 2011, 19:11 | |
| La cata infrastructura foloseste Regiotrans intreaga datorie poate fi pe o singura luna, in cel mai rau caz doua, probabil nefiind depasit (cu prea mult) scadenta si primind o pasuire + penalizari eventual, in schimb restu .... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |