Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator




Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 13:29

myster2008 a scris:
http://www.realitatea.net/cum-pune-in-pericol-boagiu-viata-oamenilor-un-tren-a-fost-reparat-cu-un-bat-sarma-si-scotch-video_841381.html
Ma uitam la o comedie cand am primit un apel de la un prieten care m-a sfatuit sa dau repede pe Realitatea.
Ce-am vazut acolo bate orice comedie. Reporterii putin cam neinformati, iar directorul CFR Calatori se contrazicea singur de radeau si curcile de el. Asta da comedie, dar, din pacate, situatia asta e de plans. Va dati seama, daca pana si ministrei i-au dat un tren expirat, ce sa mai spunem de cele pt calatorii obisnuiti?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 14:24

ABCD322 a scris:
myster2008 a scris:
http://www.realitatea.net/cum-pune-in-pericol-boagiu-viata-oamenilor-un-tren-a-fost-reparat-cu-un-bat-sarma-si-scotch-video_841381.html
Ma uitam la o comedie cand am primit un apel de la un prieten care m-a sfatuit sa dau repede pe Realitatea.
Ce-am vazut acolo bate orice comedie. Reporterii putin cam neinformati, iar directorul CFR Calatori se contrazicea singur de radeau si curcile de el. Asta da comedie, dar, din pacate, situatia asta e de plans. Va dati seama, daca pana si ministrei i-au dat un tren expirat, ce sa mai spunem de cele pt calatorii obisnuiti?
Salut, daca acel desiro era in coborare Predeal-Timisu de Sus Hm unde panta e mai mare decat Predeal-Comarnic si ramanea fara frane? ce se intampla? era eveniment sau nu? asa a ramas fara ,,o parte din frane,, (nota mea din comentariul celor din studioul realitatea tv)) la urcare panta, degeaba se dau unii ,,rotunzi,, pe forum ca se face din tantar armasar acest caz, fara suparare, putea fi eveniment (tragedie), sa-si dea demisiile daca nu sunt in stare sa gestioneze parcul rulant, cum adica nu avem bani de revizii dar punem parcul rulant in exploatare, nu-l pune, reducem nr de trenuri, sa circule doar parcul apt, sa se milogeasca la U.E. sa aibe bani ptr revizii (chiar daca cumpara de afara intr-o zi tot vine scadenta la revizii/reparatii), asa sa intamplat si cu dieselul 965 depoul Suceava pe ruta Bucecea-Veresti (vezi pe afer) din septembrie 2006 avea scadenta la reparatie de tip RG si tot a mers asa pana 2 nov 2010 cand sa ,,prajit,, nici evidente scrise referitoare la acest motor electric nu mai avea Sectia de Reparatii Locomotive Suceava, de rasul curcilor in Romania lui 2011...

P.S. nici in cazul IC 531 recent deraiat nu e lumina clara, ba din cauza aluviunilor, ba din cauza unei defectiuni tehnice la boghiul locomotivei, pai e clar aluviunile au slabit terasamentul si logic ca boghiul a iesit in decor, ce ti-e si cu presa asta! asteptam raportul afer

Masurile pe care trebuie sa le ia d-na ministresa cu coc : afara incompetentii din cfr, dar afara nu mutati pe alte posturi
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 16:07

Circul continua

Ministrul Transporturilor dă vina pe ziarişti pentru incidentul din tren

http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-da-vina-pe-ziaristi-pentru-incidentul-din-tren_841444.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 16:11

adrian78hd a scris:
Circul continua

Ministrul Transporturilor dă vina pe ziarişti pentru incidentul din tren

http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-da-vina-pe-ziaristi-pentru-incidentul-din-tren_841444.html
Adica trebuia musamalizat cazul in viziunea ei, vezi doamne nu mai are lumea incredere in transportul pe calea ferata, iar ziaristii au ,,lovit,, in cfr Evil or Very Mad
e proasta cu P mare, ce oameni capabili avem in guvern, si ne mai miram de ce merge tara asta in jos, auzi ,,am avut intelegere,, sa nu se afle nimic

in cazul de fata se cere DEMISIA EI si a TUTUROR INCOMPETENTILOR DIN CFR


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 16:20, editata de 1 ori
Sus In jos
bondarel

bondarel


Numarul mesajelor : 43
Varsta : 57
Localizare : Halta Anghelesti,judetul Giurgiu
Reputatie : 5091
Data de inscriere : 23/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 16:20

Citat :

Masurile pe care trebuie sa le ia d-na ministresa cu coc : afara incompetentii din cfr, dar afara nu mutati pe alte posturi
Complet de acord ! Ce a fost Ministerul Transporturilor odata si salariatii lui nu vor mai fi prea in curand !
Din pacate siguranta circulatiei e lasata pe ultimul loc in ce priveste transportul pe caile ferate .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 17:37

Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul.
Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 20:59

DUAL a scris:
Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul.
Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Si ceilalti ministrii ce au facut? au spart cfr-ul, si-au facut firme de transport, auto (Mitrea) cfr (Berceanu), de unde are bergeanu srl bani sa-si cumpere/modernizeze locomotive, ba chiar vagoane, de ce circula marfa mai mult la privat decat la cfr? care e tariful per/km la gfr si cfr sa facem o comparatie, si intrebari mai sunt multe de pus dar ma opresc aici

afara cu incompetenta aia de ministresa cu coc mincinoasa


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 21:58, editata de 2 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 21:11

Uite Marius sa te enervez si mai tare Very Happy

http://catavencu.ro/videanu-si-berceanu-au-deraiat-cfr-marfa-25525

Sa nu mai zic ca cei din minister habar nu au ce patrimoniu mai are CFR Marfa au disparut mii de vagoane si zeci de locomotive unele date la pret de fier vechi vopsite si repuse in circulatie de unii operatori particulari mai nou la Reva Simeria se introduc vagoane de la CFR marfa care au zacut anii de zile pe linii li se sterg seriile si devin GFR sursa un om care lucreaza acolo..Sa nu mai zic de cateva garnituri de Fals si Uagps proaspat vopsite cu initialele RSCO care zac de 1 an de zile in gara Pestis


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 05 Iun 2011, 21:33, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 21:22

Adi stiu situatia, dar traim intr-o tara unde legile sunt de r.ahat, deja fierbe sangele in mine, merg sa beau o bere rece sa ma calmez

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Picture001-1

P.S. si in cinstea d-lui MariusD poate ma serveste si pe mine pe forum cu un B.A.R. valabil din 17 iunie pe distanta Constanta-Mangalia, ii multumesc anticipat si pun la rece mai multe beri a21
scuzati claritatea pozei si of topicul


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 22:22, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeDum 05 Iun 2011, 22:14

maryus74 a scris:
DUAL a scris:
Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul.
Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Si ceilalti ministrii ce au facut? au spart cfr-ul, si-au facut firme de transport, auto (Mitrea) cfr (Berceanu), de unde are bergeanu srl bani sa-si cumpere/modernizeze locomotive, ba chiar vagoane, de ce circula marfa mai mult la privat decat la cfr? care e tariful per/km la gfr si cfr sa facem o comparatie, si intrebari mai sunt multe de pus dar ma opresc aici

afara cu incompetenta aia de ministresa cu coc mincinoasa

Pai din moment ce se ajunge prin numire politica peste tot in functie ,ai dezastru de genul asta .. Dvs stiti ca CFR este printre cei mai mari consumatori de energie electrica din tara?Si cu toate acestea ei cumpara Kwh de energie mult mai scump decat dumneavoastra acasa.Au si oferit si o explicatie pe "masura" : cei de la compania de energie nu au fost gasiti pentru negociere =)) .. Din nefericire la noi in tara asa merge treaba .. te ajut sa ajungi ministru la transporturi ,dar imi dai sa fac 5 tronsoane de autostrada la "tarifele mele" .. sau mai rau,povestea cu "dubele mortii" ale lui berceanu ,gen M800 si multe altele.Sincer mi se face parul maciuca.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeLun 06 Iun 2011, 08:27

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/opinia-zilei-craca-ancai-boagiu-339103.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeLun 06 Iun 2011, 12:15

De ce intră societăţile feroviare în faliment. Grupul de firme controlat de Cristian Burci datorează 5 milioane de euro către CFR SA

http://www.puterea.ro/news21161/De-ce-intra-societatile-feroviare-in-faliment-Grupul-de-firme-controlat-de-Cristian-Burci-datoreaza-5-milioane-de-euro-catre-CFR-SA--.htm


Bine ca baietii de la Alro primesc energie ieftina ca deh trebuie sa isi faca profit de 20 de milioane de euro ce peisaj si CFR SA cumpara mai scump ca e de stat si trebuie sa ajunga in faliment sa o cumpere baietii destepti Si uite asa din blocajul asta financiar mai castiga iara niste baieti destepti care cumpara la preturi de 2 lei bunuri scoase la licitatie de instantele judecatoresti din patrimoniu CFR
Va rog sa continuati cu vopsiri si modernizari de locomotive si vagoane si daca mai puteti sa mai cumparati vreo zece locomtive de la Softronic ca depourile sunt pline de locomotive conservate si bietul director de la Softronic nu a fost in stare sa faca nimic cat a fost la Electroputere
Sus In jos
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member
Marius


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5420
Data de inscriere : 04/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeLun 06 Iun 2011, 12:30

Cum se repara un tren in Romania:
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
Polpot




Numarul mesajelor : 67
Varsta : 48
Localizare : Arad
Reputatie : 5036
Data de inscriere : 16/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeLun 06 Iun 2011, 21:05

http://www.observator.info/articol_18871/a-luat-foc-locomotiva-trenului-brad-arad.html
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitimeMar 07 Iun 2011, 13:21

Traficul feroviar spre mare se desfăşoară pe un singur fir între staţiile Pantelimon şi Pasărea, după ce au fost furate, marţi dimineaţă, linia de contact şi ancorele, anunţă CFR S.A.. Trei trenuri personale au fost oprite în staţii.

CFR Călători informează că până la remedierea în totalitate a defecţiunii şi repunerea liniei de contact sub tensiune, traficul feroviar se va realiza cu tracţiune diesel pe un singur fir, între staţiile Pantelimon şi Pasărea.
"La această oră trenurile P 8031, R 680 şi P 8022 au fost oprite în staţiile adiacente şi aşteptă reluarea traficului pe un singur unui fir de circulaţie", se mai arată în comunicat.
Echipele speciale de intervenţie desfăşoară în continuare operaţiuni de remediere a defecţiunii la linia de contact, astfel încât în scurt timp trenurile să poată circula în zona respectivă în condiţii normale.


Sursa: http://www.realitatea.net/mai-multe-trenuri-spre-mare-oprite-dupa-ce-a-fost-furata-linia-de-contact-dintre-doua-statii_842035.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 38 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: