Ma uitam la o comedie cand am primit un apel de la un prieten care m-a sfatuit sa dau repede pe Realitatea. Ce-am vazut acolo bate orice comedie. Reporterii putin cam neinformati, iar directorul CFR Calatori se contrazicea singur de radeau si curcile de el. Asta da comedie, dar, din pacate, situatia asta e de plans. Va dati seama, daca pana si ministrei i-au dat un tren expirat, ce sa mai spunem de cele pt calatorii obisnuiti?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 14:24
Ma uitam la o comedie cand am primit un apel de la un prieten care m-a sfatuit sa dau repede pe Realitatea. Ce-am vazut acolo bate orice comedie. Reporterii putin cam neinformati, iar directorul CFR Calatori se contrazicea singur de radeau si curcile de el. Asta da comedie, dar, din pacate, situatia asta e de plans. Va dati seama, daca pana si ministrei i-au dat un tren expirat, ce sa mai spunem de cele pt calatorii obisnuiti?
Salut, daca acel desiro era in coborare Predeal-Timisu de Sus Hm unde panta e mai mare decat Predeal-Comarnic si ramanea fara frane? ce se intampla? era eveniment sau nu? asa a ramas fara ,,o parte din frane,, (nota mea din comentariul celor din studioul realitatea tv)) la urcare panta, degeaba se dau unii ,,rotunzi,, pe forum ca se face din tantar armasar acest caz, fara suparare, putea fi eveniment (tragedie), sa-si dea demisiile daca nu sunt in stare sa gestioneze parcul rulant, cum adica nu avem bani de revizii dar punem parcul rulant in exploatare, nu-l pune, reducem nr de trenuri, sa circule doar parcul apt, sa se milogeasca la U.E. sa aibe bani ptr revizii (chiar daca cumpara de afara intr-o zi tot vine scadenta la revizii/reparatii), asa sa intamplat si cu dieselul 965 depoul Suceava pe ruta Bucecea-Veresti (vezi pe afer) din septembrie 2006 avea scadenta la reparatie de tip RG si tot a mers asa pana 2 nov 2010 cand sa ,,prajit,, nici evidente scrise referitoare la acest motor electric nu mai avea Sectia de Reparatii Locomotive Suceava, de rasul curcilor in Romania lui 2011... P.S. nici in cazul IC 531 recent deraiat nu e lumina clara, ba din cauza aluviunilor, ba din cauza unei defectiuni tehnice la boghiul locomotivei, pai e clar aluviunile au slabit terasamentul si logic ca boghiul a iesit in decor, ce ti-e si cu presa asta! asteptam raportul afer Masurile pe care trebuie sa le ia d-na ministresa cu coc : afara incompetentii din cfr, dar afara nu mutati pe alte posturi
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 16:07
Circul continua
Ministrul Transporturilor dă vina pe ziarişti pentru incidentul din tren
Adica trebuia musamalizat cazul in viziunea ei, vezi doamne nu mai are lumea incredere in transportul pe calea ferata, iar ziaristii au ,,lovit,, in cfr e proasta cu P mare, ce oameni capabili avem in guvern, si ne mai miram de ce merge tara asta in jos, auzi ,,am avut intelegere,, sa nu se afle nimic in cazul de fata se cere DEMISIA EI si a TUTUROR INCOMPETENTILOR DIN CFR
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 16:20, editata de 1 ori
bondarel
Numarul mesajelor : 43 Varsta : 57 Localizare : Halta Anghelesti,judetul Giurgiu Reputatie : 5091 Data de inscriere : 23/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 16:20
Citat :
Masurile pe care trebuie sa le ia d-na ministresa cu coc : afara incompetentii din cfr, dar afara nu mutati pe alte posturi
Complet de acord ! Ce a fost Ministerul Transporturilor odata si salariatii lui nu vor mai fi prea in curand ! Din pacate siguranta circulatiei e lasata pe ultimul loc in ce priveste transportul pe caile ferate .
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 17:37
Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul. Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 20:59
DUAL a scris:
Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul. Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Si ceilalti ministrii ce au facut? au spart cfr-ul, si-au facut firme de transport, auto (Mitrea) cfr (Berceanu), de unde are bergeanu srl bani sa-si cumpere/modernizeze locomotive, ba chiar vagoane, de ce circula marfa mai mult la privat decat la cfr? care e tariful per/km la gfr si cfr sa facem o comparatie, si intrebari mai sunt multe de pus dar ma opresc aici afara cu incompetenta aia de ministresa cu coc mincinoasa
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 21:58, editata de 2 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 21:11
Sa nu mai zic ca cei din minister habar nu au ce patrimoniu mai are CFR Marfa au disparut mii de vagoane si zeci de locomotive unele date la pret de fier vechi vopsite si repuse in circulatie de unii operatori particulari mai nou la Reva Simeria se introduc vagoane de la CFR marfa care au zacut anii de zile pe linii li se sterg seriile si devin GFR sursa un om care lucreaza acolo..Sa nu mai zic de cateva garnituri de Fals si Uagps proaspat vopsite cu initialele RSCO care zac de 1 an de zile in gara Pestis
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 05 Iun 2011, 21:33, editata de 1 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 21:22
Adi stiu situatia, dar traim intr-o tara unde legile sunt de r.ahat, deja fierbe sangele in mine, merg sa beau o bere rece sa ma calmez P.S. si in cinstea d-lui MariusD poate ma serveste si pe mine pe forum cu un B.A.R. valabil din 17 iunie pe distanta Constanta-Mangalia, ii multumesc anticipat si pun la rece mai multe beri scuzati claritatea pozei si of topicul
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 05 Iun 2011, 22:22, editata de 1 ori
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 05 Iun 2011, 22:14
maryus74 a scris:
DUAL a scris:
Sincer spre deosebiree de fostii ministrii ... macar ea s-a mai plimbat pe ici pe colo si s-a mai intresat de una alta.. e normal oameni buni cand nu ai om de specialtate in fruntea ministerului transp sa se produca gafe de genul asta .. si aia de la Realitatea au cam "umflat povestea" .Tocmai ce-a zis purtatorul de cuvant .. cand s-a spart furtunu s-a produs franarea automanta a automotorului .. au reparat furtunu .. dar ei vedeau vieti in pericol .. pai si prostii aia nu s au gandit ca daca se sparge din noua iar franeaza trenul.. dar le place sa bage spaima in populatie (cum fac si cu apolipsa pacii).. ca noh din rating le vin banii .. iar muritorul de rand se uita la TV si si face cruce cu piciorul. Nu sunt insa de acord cu musamalizarea incidentului .. pt asta DA trebuia demisa!.. adica recunosti ca i minti pe oameni in fata ..
Si ceilalti ministrii ce au facut? au spart cfr-ul, si-au facut firme de transport, auto (Mitrea) cfr (Berceanu), de unde are bergeanu srl bani sa-si cumpere/modernizeze locomotive, ba chiar vagoane, de ce circula marfa mai mult la privat decat la cfr? care e tariful per/km la gfr si cfr sa facem o comparatie, si intrebari mai sunt multe de pus dar ma opresc aici afara cu incompetenta aia de ministresa cu coc mincinoasa
Pai din moment ce se ajunge prin numire politica peste tot in functie ,ai dezastru de genul asta .. Dvs stiti ca CFR este printre cei mai mari consumatori de energie electrica din tara?Si cu toate acestea ei cumpara Kwh de energie mult mai scump decat dumneavoastra acasa.Au si oferit si o explicatie pe "masura" : cei de la compania de energie nu au fost gasiti pentru negociere =)) .. Din nefericire la noi in tara asa merge treaba .. te ajut sa ajungi ministru la transporturi ,dar imi dai sa fac 5 tronsoane de autostrada la "tarifele mele" .. sau mai rau,povestea cu "dubele mortii" ale lui berceanu ,gen M800 si multe altele.Sincer mi se face parul maciuca.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Bine ca baietii de la Alro primesc energie ieftina ca deh trebuie sa isi faca profit de 20 de milioane de euro ce peisaj si CFR SA cumpara mai scump ca e de stat si trebuie sa ajunga in faliment sa o cumpere baietii destepti Si uite asa din blocajul asta financiar mai castiga iara niste baieti destepti care cumpara la preturi de 2 lei bunuri scoase la licitatie de instantele judecatoresti din patrimoniu CFR Va rog sa continuati cu vopsiri si modernizari de locomotive si vagoane si daca mai puteti sa mai cumparati vreo zece locomtive de la Softronic ca depourile sunt pline de locomotive conservate si bietul director de la Softronic nu a fost in stare sa faca nimic cat a fost la Electroputere
Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5420 Data de inscriere : 04/03/2011
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 07 Iun 2011, 13:21
Traficul feroviar spre mare se desfăşoară pe un singur fir între staţiile Pantelimon şi Pasărea, după ce au fost furate, marţi dimineaţă, linia de contact şi ancorele, anunţă CFR S.A.. Trei trenuri personale au fost oprite în staţii.
CFR Călători informează că până la remedierea în totalitate a defecţiunii şi repunerea liniei de contact sub tensiune, traficul feroviar se va realiza cu tracţiune diesel pe un singur fir, între staţiile Pantelimon şi Pasărea. "La această oră trenurile P 8031, R 680 şi P 8022 au fost oprite în staţiile adiacente şi aşteptă reluarea traficului pe un singur unui fir de circulaţie", se mai arată în comunicat. Echipele speciale de intervenţie desfăşoară în continuare operaţiuni de remediere a defecţiunii la linia de contact, astfel încât în scurt timp trenurile să poată circula în zona respectivă în condiţii normale.