|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 13 Dec 2010, 18:31 | |
| CFR SA organizează licitaţii pentru lucrări de modernizare a gărilor şi achiziţia serviciilor de consultanţă
Compania Naţională de Căi Ferate, CFR SA, a lansat o licitaţie pentru lucrări de modernizare a trei staţii de cale ferată (Slatina, Râmnicu Vâlcea şi Reşiţa Sud). Lucrările de modernizare sunt organizate pe trei loturi. Pentru staţia Slatina contractul are o valoare de 18,8 milioane de lei fără TVA (4,3milioane de euro), pentru staţia Râmnicu Vâlcea, valoarea estimată a contractului este de aprox 35,5 milioane de lei (8,2 milioane de euro), iar pentru staţia Reşita Sud – valoarea estimat este de 19,4 milioane de euro (4,5 milioane de euro). Valoarea totală estimată se ridică la 73,76 milioane de lei (peste 17 milioane de euro). Contractul va fi finanţat de Comisia Europeană prin fonduri nerambursabile în proporţie de 69,25% şi de de la bugetul de stat în proporţie de 30,75%. Termenul de finalizare a lucrărilor este estimat la 2 ani, de la data semnării contractului. De asemenea, se va alege oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, după criteriice ţin de preţul ofertei (80%) şi de propunere tehnică (20%). Termenul limită pentru trimiterea ofertelor este 3 februarie 2011, urmând ca în aceeaşi zi să se deschidă toate ofertele. Tot pentru lucrări la cele trei staţii, CFR SA va mai organiza o licitaţie în vederea achiziţiei serviciilor de consultanţă şi supervizare a lucrărilor de modernizare a celor trei staţii de cale ferată. Valoarea estimată a contractului este de 3,84milioane de lei fără TVA (892 de mii de euro). Contractul va fi finanţat de Comisia Europeană (69,25%) şi de la bugetul de stat (30,75%). Critetiile de atribuire constau în preţul ofertei (80%) şi propunere tehnic (20%). Termenul limită pentru trimiterea ofertelor este 1 februarie 2011, urmând ca în aceeaşi zi să se deschidă şi ofertele.
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 15 Dec 2010, 09:43 | |
| http://www.libertatea.ro/stire/e-mecanic-de-mocanita-de-30-de-ani-314790.html |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 16 Dec 2010, 17:56 | |
| Ion Stoichescu, noul director al CFR SA
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu, l-a numit pe Ion Stoichescu noul director general al companiei de infrastructura feroviara din Romania, CFR SA. Pana in prezent, Ion Stoichescu a fost directorul general al Regionalei CFR Timisoara. Acesta il înlocuieste pe Ioan Valeriu Trica, ce a ocupat functia de director general al CFR SA in perioada septembrie-decembrie 2010.
Sursa: Railway Insider News Alert |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 17 Dec 2010, 10:17 | |
| Asa merg treburile la noi. http://www.jurnalul.ro/stiri/observator/170-milioane-de-euro-si-zero-poduri-reabilitate-563072.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 17 Dec 2010, 11:57 | |
| CFR Călători informează că, pentru adaptarea ofertei de transport la traficul de călători estimat în perioada sărbătorilor de iarnă, vor fi anulate unele trenuri de călători, după cum urmează:
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 551 şi 554 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 561 (ramura de la trenul 551) şi 564 (ramura pentru trenul 554) Mărăşeşti – Iaşi şi retur. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Intercity 552 şi 553 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 681, 1682, 686, 684 şi 689 Bucureşti Nord – Constanţa şi retur. • în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Rapid 695 Bucureşti Nord – Timişoara Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 699 (ramura de la trenul 695) Caransebeş – Reşiţa Sud. • în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Rapid 696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 698 (ramura pentru trenul 696) Reşiţa Sud - Caransebeş. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 731/731-2 şi 734-1/734 Cluj Napoca – Arad şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Rapid 733/733-2 Cluj Napoca – Timişoara Nord. • în data de 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 732-1/732 Timişoara Nord - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 798 şi 795 Craiova - Bucureşti Nord şi retur. • în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1539 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1532-1/1532 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1544/1544-1 Cluj Napoca - Satu Mare. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1541 Jibou – Baia Mare. • în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1543-2/1543 Satu Mare - Cluj Napoca. • în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1542 Baia Mare - Jibou. • în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1553 Bucureşti Nord –Mărăşeşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11739 Bucureşti Nord –Câmpina. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11736 Câmpina - Buzău. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1558 Buzău - Bucureşti Nord. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1634 Cluj Napoca – Braşov. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1633 Braşov - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1670 şi 1671 Galati –Bucuresti Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1695 şi 1696 Caracal - Târgu Jiu şi retur. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1698 şi 1697 Roşiori Nord - Bucureşti Nord şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1727-2/1727 şi 1728/1728-1 Sibiu - Craiova şi retur. • în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1751/1751-2 Braşov - Suceava. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1665-2/1665 (ramura de la trenul 1751/1751-2) şi 1664/1664-1 (ramura pentru trenul 1752/1752-1) Adjud – Iaşi şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1752/1752-1Suceava – Braşov. • în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1761-2/1761 Timişoara Nord – Reşiţa Sud. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1762/1762-1 Reşiţa Sud – Timişoara Nord. • în zilele de 24 decembrie 2010 si 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1767 Mărăşeşti – Comăneşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1768 Comăneşti – Mărăşeşti. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1795 şi 1798 Bucureşti Nord – Piatra Olt şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1814-1/1814 Timişoara Nord - Sibiu. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1818/1818-1 (ramura pentru trenul 1814/1814-1) Cluj Napoca – Vintu de Jos. • în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1811/1811-2 Sibiu – Timişoara Nord. • în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1817-2/1817 (ramura de la trenul 1811/1811-2) Vinţu de Jos – Cluj Napoca. • în data de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1812-1/1812 Timişoara Nord –Sibiu. • în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1813/1813-2 Sibiu – Timişoara Nord. • în zilele de 25 decembrie 2010 si 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1815/1815-2 (ramura pentru trenul 1813/1813-2) şi 1816-1/1816 (ramura de la trenul 1812) Târgu Mureş – Vinţu de Jos şi retur. • în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1828/1828-1 Cluj Napoca – Deva. • în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1829/1829-2 Deva – Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1831/1831-2 şi 1832/1832-1 Craiova – Cluj Napoca şi retur. • în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1937 Cluj Napoca - Oradea. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1936 Oradea - Cluj Napoca. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1963-2/1963, 1966/1966-1, 1962/1962-1 şi 1967/1967-2 Iaşi - Galaşi şi retur. • în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1981 şi 1984 Bucureşti Nord – Tulcea Oras şi retur. • în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1983, Bucureşti Nord – Tulcea Oraş. • în data de 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1982 Tulcea Oraş –Bucureşti Nord.
Trenuri de rang personal:
Totodată, unele trenuri personale care asigură traficul de navetă în jurul oraşelor vor fi anulate în zilele cu trafic redus din perioada sărbătorilor, respectiv 25, 26, 31 decembrie 2010 şi 1 ianuarie 2011.
În acest sens, CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521.
sursa feroviarul.ro sper sa nu se supere nimeni |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 22 Dec 2010, 21:37 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/grupul-feroviar-roman-a-preluat-transportul-feroviar-al-rompetrol-142474.html |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 23 Dec 2010, 06:32 | |
| pana la urma GFR va luat tot. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 23 Dec 2010, 16:14 | |
| Sincer GFR ma sperie tot mai tare, sunt ca o racheta ,este absolut incredibil cum s-au dezvoltat din 2001 si pana astazi. :shock: _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 23 Dec 2010, 16:16 | |
| Daca stai sa-i descosi personajele care o conduc ai sa ajungi probabil la un raspuns. Nimeni nu se poate dezvolta asa doar pt ca e el baiat destept si a pus osul la treaba...astea sunt basme americane de genul cum a pornit bill gaytes dintr-un garaj saracutul de el si a ajuns asa mare. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 23 Dec 2010, 17:13 | |
| Ma indoiesc ca vom afla vreodata povestea dezvoltarii, societatea este pe actiuni, in astfel de cazuri conducerea nu spune nimic, de asemenea nici actionarul majoritar nu spune nimic, acestia putand fi simpli pioni iar in spate fiind ascunsa o persoana cu foarte multa putere.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 25 Dec 2010, 09:19 | |
| http://www.financiarul.ro/2010/12/22/cfr-suplimenteaza-cu-sapte-milioane-euro-un-contract-de-proiectare-acordat-unei-companii-finlandeze/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 27 Dec 2010, 22:21 | |
| 106 calatori au fost prinsi, luni, de supracontrol fara bilete in tren
CFR Calatori anunta ca inspectorii din cadrul companiei, impreuna cu Politia de Transport Feroviar, au organizat luni o actiune de control pe 4 trenuri de pe relatiile Fetesti-Bucuresti Obor, Bucuresti Obor-Lehliu, Lehliu-Mostistea si Fundulea-Ciulnita, fiind aplicate sanctiuni pentru 106 calatori.
"In cadrul controalelor desfasurate pe cele patru trenuri au fost depistati 106 calatori fara legitmatii de calatorie, carora li s-au aplicat sanctiuni in valoare de 854 lei", spun reprezentantii CFR Calatori.
Potrivit acestora, actiunea se inscrie in programul de combatere a calatoriei fara bilet in trenurile de calatori. Controalele vor continua pe intreaga perioada a sarbatorilor de iarna si pe alte sectii de circulatie si trenuri cu trafic intens. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 28 Dec 2010, 16:03 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/brasov/EXCLUSIV_Brasov-_50_de_ani_de_la_primul_stalp_electrificat_0_398360201.html |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 28 Dec 2010, 16:40 | |
| - Razvan a scris:
- http://www.adevarul.ro/locale/brasov/EXCLUSIV_Brasov-_50_de_ani_de_la_primul_stalp_electrificat_0_398360201.html
Ar trebui ca idiotii care au contribuit la distrugerea acelui trenulet electric cat si vechiului funicular al ,,Fratilor Schiel" si care citesc aceste randuri ( si le citesc, fiti siguri de asta!) sa intre in pamant de rusine, iar daca cuvantul RUSINE nu este implementat in softul creierelor lor, atunci sa afle ca sunt deja prea multe javre si descerverati grasi si pus pe imbogatirea usoara calcand pe cadavre care au umplut pana la refuz Romania in ultimii 20 ani!!! Sa le fie rusine alora din Busteni care au semnat aprobarea de demolare si distrugere a trenuletului electric si funicularului fabricii de hartie din Busteni.Eu de 25 ani de cand frecventez Busteniul trei lucruri il defineau ca brand de statiune: Crucea Eroilor de pe Caraiman, Sfinxul/Babele si... Fabrica de Hartie (ursuletul care rostogoleste un balot de celuloza la coada fiecarui caiet de dictando, matematica, etc). Una a disparut,....ramane sa vedem dinamitarea Sfinxului si Babelor iar niste ,,giboni" ( vorba lui M. Badea) sa taie cu autogenul Crucea Eroilor! Asta e Romania lasata pura si virgina de eroii Timisoarei din 89' iar azi niste retardati mintal din nastere calca cu bocancii plini de noroi si alte ,,dejectii" haina alba cu care acei eroi martiri au impodobit-o precum un Brad de Sarbatori ai Craciunului din 89....Pacat,.....si rusine.....in ce hal am ajuns....O tara de manelisti, cocalari si pitipoance proaste de barlare! Scuze, dar capitolul ,,Trenuletul din Busteni" nici nu trebuia pomenit.Sau cel putin nu ca LAUDA ci CRITIC!! Criticand marsavia unor autoritati incompetente si pline de sictir si lehamite in ceea ce priveste cultura, istoria si educatia.... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Dec 2010, 22:04 | |
| La finele lunii septembrie 2010, despre situatia lucrarilor de modernizare pe M800 & M300:
http://www.ziarultimpul.ro/economie/2010/09/comisia-europeana-trage-frana-la-trenul-de-constan%C8%9Ba/
No comment... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |