|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 14:19 | |
| http://metropotam.ro/Locuri/2009/09/art1916821478-Muzeul-de-locomotive-cu-aburi-din-Sibiu/ |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:40 | |
| popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I) |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:41 | |
| Foarte slab articolul din (N)Adevarul , incepand cu costurile estimate de ei la 2 mil E/km si terminand cu faptul ca durata calatoriei din vara acesta este considerat acelasi cu cel de acum 10, ziaristii din ziua de azi isi cauta sursele intreband pe unul sau pe altul prin gara care-i treaba cu CFR. Este foarte evident faptul ca aceasta linie este practic refacuta de la zero, este o linie avand viteza constructiva de 122 km/h si viteza maxima de 160 km/h iar costurile unei astfel de linii duble si electrificate oriunde in Uniunea Europeana nu poate cobora sub 4-5 mil E/km chiar daca este linie de campie . Spre comparatie , tronsonul frontiera -Curtici - km.614 tot de campie va costa mai mult de 7 mil E/km dar ca sa stie nea' ziaristu' decat sa dea cu pietre ? Cat despre km.614 - Gurasada avem un cost de 13 milioane E/km iar Gurasada-Simeria, si aici tineti-va bine, probabil va fi parte tunel , va costa 17 mil E/km !!! Cat despre durata calatoriei , ziaristul de la Adevarul trece cu usurinta peste faptul ca in iulie linia nu va fi finalizata, deci mai e de lucru pe M800 iar timpul va mai scadea si dupa noul mers incepand cu decembrie 2011!! Plus faptul ca nu se va circula inca cu 160 .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 27 Mai 2011, 15:46, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:44 | |
| - Costin.H a scris:
- popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I)
Stai sa ca am editat din nou mesajul, ca sa nu mai apara si articolul din nou. Nu am inteles remarca, eu stiu ca se va mege si cu 160. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| | | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:51 | |
|
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 27 Mai 2011, 15:54, editata de 1 ori |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:53 | |
| Ce parere aveti despre statia Fetesti, care NU va fi reabilitata anul acesta (mai putin cladirea)? Nu a fost inclusa in proiectul de reabilitare? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 15:58 | |
| - ravers75 a scris:
- Ce parere aveti despre statia Fetesti, care NU va fi reabilitata anul acesta (mai putin cladirea)? Nu a fost inclusa in proiectul de reabilitare?
Din ce am inteles sunt niste probleme tehnice acolo, legat de linie si a trebuit schimbat proiectul. Da, cu siguranta face parte din proiectul Bucuresti-Constanta. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 16:49 | |
| România: Ministerul Transporturilor pune pe primul loc calea ferată
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat, în cadrul unui forum, că pune pe primul loc calea ferată. „Avem nevoie de investitori. Din păcate, avem o infrastructură învechită şi, ca noutate, pun pe primul loc calea ferată şi pe locul al doilea drumurile. Problema Ministerului a fost gestionarea banilor în mod haotic, chiar fraudulos în unele cazuri. Suntem o ţară cu companii de stat mamut, care trăiesc din subvenţii ”, a precizat Boagiu. De asemenea, Anca Boagiu, a mai menţionat faptul că managementul defectuos a dus ca, în septembrie 2010, arieratele din ultimii zece ani să fie numai la companiile de cale ferată. Ministrul a precizat ca poziţia FMI este să nu fie politizate funcţiile de director general, fiind necesar ca numirile politice să se oprească la nivelul secretarilor de stat. „Vom lua modelul de la sistemul bancar, care ne dă siguranţă că în Consiliile de Administraţie vom avea nu oameni care habar nu au de domeniul respectiv, ci vom avea oameni care ştiu cum se gestionează o companie, care ştiu ce măsuri trebuie luate şi cum să stopeze cheltuielile inutile, care încă se mai fac doar pentru că aceştia au în spate susţinere politică”, a adaugat Anca Boagiu.
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19130&lang=ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 16:51 | |
| dupa ce da mii de oameni afara poate sa o puna |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 18:12 | |
| CNH stocheaza huila ca n-are cu ce sa o transporte
http://www.ziare.com/deva/stiri-actualitate/cnh-stocheaza-huila-ca-n-are-cu-ce-sa-o-transporte-2224042
Deci nu pot sa inteleg de ce se aplica acea reducere de program chiar si in zonele unde exista activitate..?Si ne mai intrebam de ce pierde Marfa contracte daca are asa conducere .. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 27 Mai 2011, 18:15 | |
| Ca sa ia GFRu, ce e asa greu de inteles? Trag si ei acum cat pot ca de la anul se schimba din nou guvernarea si Tariceanu nu o sa mai aiba la cine sa sune. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 30 Mai 2011, 16:10 | |
| penibilul ia amploare in romania:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 30 Mai 2011, 16:46 | |
| - Costin.H a scris:
- penibilul ia amploare in romania:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html Nu e absolut deloc penibill. Ei spun acolo ceva FOARTE simplu. Statul baga bani degeaba in compania CFR Marfa (pentru ca stergerea datoriilor asta inseamna, bagat bani), in loc sa-i bage in CFR SA (in infrastructura), unde, de altfel le este locul. Astfel, celelalte companii, care nu beneficiaza de subventii de acest gen, vor fi supuse concurentei neloiale. Eu, cu cei 129 mil. euro, in loc sa sprijin CFR Marfa, i-as da direct la linii. Falimentul CFR marfa ar insemna fix ZERO pentru economia romaneasca (GFR, Servtrans, DB, OBB, ... i-ar lua locul in cateva ore, si in locul pierderilor ar genera profit, din care ar castiga si statul prin impozite). Aia 129 milioane de euro ar insemna MINUNI pentru cel putin o linie din Romania. P.S. Am ceva cu CFR Marfa, am fost nevoit de doua ori sa interactionez direct cu ei (niste containere de transportat, odata de la Giurgiu la Curtici, alta data de la Ep. Bihor la Constanta). De ambele dati, am ajuns sa apelez la GFR, care s-au dovedit cu mult mai profesionisti decat CFR Marfa. In total, am platit cam 25% mai putin si marfa a ajuns la destinatie in timp mult mai scurt (72 de ore fata de TREI saptamani). Plus chestii gen tracking on-line functional al containerelor, telefoane date de oameni de la GFR cand containerul era in anumite puncte cheie - GFR cel putin m-a impresionat, si am lucrat cu destui OTF europeni. P.P.S. Nu am absolut nimic cu mecanicii de locomotiva, personalul din depouri si triaje, oamenii de la manevra si alti lucratori de la CFR Marfa. Stiu ca sunt profesionisti ca toti CFR-istii (inclusiv cei care acum lucreaza la OTF privati). Am ceva insa cu tot personalul de la comercial (de la lucratoarea din centrala pana la cei care se ocupa cu tarifarea). Oricat de incompetenta ar fi conducerea, un client e un client, oricat de mic ar fi, si nu-ti bati joc de el! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 30 Mai 2011, 16:59 | |
| - mihaiuc a scris:
- Costin.H a scris:
- penibilul ia amploare in romania:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html Nu e absolut deloc penibill. Ei spun acolo ceva FOARTE simplu. Statul baga bani degeaba in compania CFR Marfa (pentru ca stergerea datoriilor asta inseamna, bagat bani), in loc sa-i bage in CFR SA (in infrastructura), unde, de altfel le este locul. Astfel, celelalte companii, care nu beneficiaza de subventii de acest gen, vor fi supuse concurentei neloiale. Eu, cu cei 129 mil. euro, in loc sa sprijin CFR Marfa, i-as da direct la linii. Falimentul CFR marfa ar insemna fix ZERO pentru economia romaneasca (GFR, Servtrans, DB, OBB, ... i-ar lua locul in cateva ore, si in locul pierderilor ar genera profit, din care ar castiga si statul prin impozite). Aia 129 milioane de euro ar insemna MINUNI pentru cel putin o linie din Romania.
P.S. Am ceva cu CFR Marfa, am fost nevoit de doua ori sa interactionez direct cu ei (niste containere de transportat, odata de la Giurgiu la Curtici, alta data de la Ep. Bihor la Constanta). De ambele dati, am ajuns sa apelez la GFR, care s-au dovedit cu mult mai profesionisti decat CFR Marfa. In total, am platit cam 25% mai putin si marfa a ajuns la destinatie in timp mult mai scurt (72 de ore fata de TREI saptamani). Plus chestii gen tracking on-line functional al containerelor, telefoane date de oameni de la GFR cand containerul era in anumite puncte cheie - GFR cel putin m-a impresionat, si am lucrat cu destui OTF europeni.
P.P.S. Nu am absolut nimic cu mecanicii de locomotiva, personalul din depouri si triaje, oamenii de la manevra si alti lucratori de la CFR Marfa. Stiu ca sunt profesionisti ca toti CFR-istii (inclusiv cei care acum lucreaza la OTF privati). Am ceva insa cu tot personalul de la comercial (de la lucratoarea din centrala pana la cei care se ocupa cu tarifarea). Oricat de incompetenta ar fi conducerea, un client e un client, oricat de mic ar fi, si nu-ti bati joc de el! Si de ce nu te intrebi ca poate voit se vrea ca transportul la marfa sa faca 3 saptamani si sa te duci tu la GFR sa nu mai zic de GFR de trenurile lor care au prioritate si in fata personalelor iar cele de la Marfa stau cate 3-4 prin gari..Dar pana la urma nu putem sa da vina pe personalul de la CFR Marfa vina ei a ministrilor manageriilor liderilor de sindicat care numai au profitat de pe societatile de stat si ajung fier la fier vechi fier date pe sume de nimic la firme straine..Pana la urma trebuie separata si la Marfa divizia de transport respectiv miscare de restul activitatilor depouri triaje ..Daca ajunge la OBB sau DB ce rentabila devine pentru ca la straini nu le trebuie personal Tesa si atatea depouri remize triaje doar personal si ceva material rulant |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |