Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 14:19

http://metropotam.ro/Locuri/2009/09/art1916821478-Muzeul-de-locomotive-cu-aburi-din-Sibiu/
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:40

popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h Razz (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I)
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:41

Foarte slab articolul din (N)Adevarul , incepand cu costurile estimate de ei la 2 mil E/km si terminand cu faptul ca durata calatoriei din vara acesta este considerat acelasi cu cel de acum 10, ziaristii din ziua de azi isi cauta sursele intreband pe unul sau pe altul prin gara care-i treaba cu CFR. Este foarte evident faptul ca aceasta linie este practic refacuta de la zero, este o linie avand viteza constructiva de 122 km/h si viteza maxima de 160 km/h iar costurile unei astfel de linii duble si electrificate oriunde in Uniunea Europeana nu poate cobora sub 4-5 mil E/km chiar daca este linie de campie . Spre comparatie , tronsonul frontiera -Curtici - km.614 tot de campie va costa mai mult de 7 mil E/km dar ca sa stie nea' ziaristu' decat sa dea cu pietre ? Cat despre km.614 - Gurasada avem un cost de 13 milioane E/km iar Gurasada-Simeria, si aici tineti-va bine, probabil va fi parte tunel , va costa 17 mil E/km !!! Cat despre durata calatoriei , ziaristul de la Adevarul trece cu usurinta peste faptul ca in iulie linia nu va fi finalizata, deci mai e de lucru pe M800 iar timpul va mai scadea si dupa noul mers incepand cu decembrie 2011!! Plus faptul ca nu se va circula inca cu 160 .


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 27 Mai 2011, 15:46, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:44

Costin.H a scris:
popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h Razz (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I)
Stai sa ca am editat din nou mesajul, ca sa nu mai apara si articolul din nou. Nu am inteles remarca, eu stiu ca se va mege si cu 160.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:48

popovici a scris:
Costin.H a scris:
popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h Razz (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I)
Stai sa ca am editat din nou mesajul, ca sa nu mai apara si articolul din nou. Nu am inteles remarca, eu stiu ca se va mege si cu 160.

Pai tu ai scris in comentariul tau ca nu se va circula cu 160 Smile

vom trai si vom vedea ce se va intampla in viitor Smile
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:51

Costin.H a scris:
popovici a scris:
Costin.H a scris:
popovici: o mica remarca: semnalizarea pe fetesti-constanta suporta viteze de 160km/h Razz (altfel nu ar fi teren indicatoarele de BLA4I)
Stai sa ca am editat din nou mesajul, ca sa nu mai apara si articolul din nou. Nu am inteles remarca, eu stiu ca se va mege si cu 160.

Pai tu ai scris in comentariul tau ca nu se va circula cu 160 Smile

vom trai si vom vedea ce se va intampla in viitor Smile
Am scris ca nu se va merge inca cu 160, astea sunt informatiile pe care le detin in acest moment, dar daca se va da drumul din iulie cu 160 chiar m-as bucura . Ai vreo stire. ceva despre treaba asta?


Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 27 Mai 2011, 15:54, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:53

Ce parere aveti despre statia Fetesti, care NU va fi reabilitata anul acesta (mai putin cladirea)? Nu a fost inclusa in proiectul de reabilitare?
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 15:58

ravers75 a scris:
Ce parere aveti despre statia Fetesti, care NU va fi reabilitata anul acesta (mai putin cladirea)? Nu a fost inclusa in proiectul de reabilitare?
Din ce am inteles sunt niste probleme tehnice acolo, legat de linie si a trebuit schimbat proiectul. Da, cu siguranta face parte din proiectul Bucuresti-Constanta.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 16:49

România: Ministerul Transporturilor pune pe primul loc calea ferată


Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat, în cadrul unui forum, că pune pe primul loc calea ferată. „Avem nevoie de investitori. Din păcate, avem o infrastructură învechită şi, ca noutate, pun pe primul loc calea ferată şi pe locul al doilea drumurile. Problema Ministerului a fost gestionarea banilor în mod haotic, chiar fraudulos în unele cazuri. Suntem o ţară cu companii de stat mamut, care trăiesc din subvenţii ”, a precizat Boagiu.
De asemenea, Anca Boagiu, a mai menţionat faptul că managementul defectuos a dus ca, în septembrie 2010, arieratele din ultimii zece ani să fie numai la companiile de cale ferată.
Ministrul a precizat ca poziţia FMI este să nu fie politizate funcţiile de director general, fiind necesar ca numirile politice să se oprească la nivelul secretarilor de stat.
„Vom lua modelul de la sistemul bancar, care ne dă siguranţă că în Consiliile de Administraţie vom avea nu oameni care habar nu au de domeniul respectiv, ci vom avea oameni care ştiu cum se gestionează o companie, care ştiu ce măsuri trebuie luate şi cum să stopeze cheltuielile inutile, care încă se mai fac doar pentru că aceştia au în spate susţinere politică”, a adaugat Anca Boagiu.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19130&lang=ro

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 16:51

dupa ce da mii de oameni afara poate sa o puna
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 18:12

CNH stocheaza huila ca n-are cu ce sa o transporte

http://www.ziare.com/deva/stiri-actualitate/cnh-stocheaza-huila-ca-n-are-cu-ce-sa-o-transporte-2224042

Deci nu pot sa inteleg de ce se aplica acea reducere de program chiar si in zonele unde exista activitate..?Si ne mai intrebam de ce pierde Marfa contracte daca are asa conducere ..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeVin 27 Mai 2011, 18:15

Ca sa ia GFRu, ce e asa greu de inteles? Trag si ei acum cat pot ca de la anul se schimba din nou guvernarea si Tariceanu nu o sa mai aiba la cine sa sune.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Mai 2011, 16:10

penibilul ia amploare in romania:

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Mai 2011, 16:46

Costin.H a scris:
penibilul ia amploare in romania:

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html

Nu e absolut deloc penibill. Ei spun acolo ceva FOARTE simplu. Statul baga bani degeaba in compania CFR Marfa (pentru ca stergerea datoriilor asta inseamna, bagat bani), in loc sa-i bage in CFR SA (in infrastructura), unde, de altfel le este locul. Astfel, celelalte companii, care nu beneficiaza de subventii de acest gen, vor fi supuse concurentei neloiale.
Eu, cu cei 129 mil. euro, in loc sa sprijin CFR Marfa, i-as da direct la linii. Falimentul CFR marfa ar insemna fix ZERO pentru economia romaneasca (GFR, Servtrans, DB, OBB, ... i-ar lua locul in cateva ore, si in locul pierderilor ar genera profit, din care ar castiga si statul prin impozite). Aia 129 milioane de euro ar insemna MINUNI pentru cel putin o linie din Romania.

P.S. Am ceva cu CFR Marfa, am fost nevoit de doua ori sa interactionez direct cu ei (niste containere de transportat, odata de la Giurgiu la Curtici, alta data de la Ep. Bihor la Constanta). De ambele dati, am ajuns sa apelez la GFR, care s-au dovedit cu mult mai profesionisti decat CFR Marfa. In total, am platit cam 25% mai putin si marfa a ajuns la destinatie in timp mult mai scurt (72 de ore fata de TREI saptamani). Plus chestii gen tracking on-line functional al containerelor, telefoane date de oameni de la GFR cand containerul era in anumite puncte cheie - GFR cel putin m-a impresionat, si am lucrat cu destui OTF europeni.

P.P.S. Nu am absolut nimic cu mecanicii de locomotiva, personalul din depouri si triaje, oamenii de la manevra si alti lucratori de la CFR Marfa. Stiu ca sunt profesionisti ca toti CFR-istii (inclusiv cei care acum lucreaza la OTF privati). Am ceva insa cu tot personalul de la comercial (de la lucratoarea din centrala pana la cei care se ocupa cu tarifarea). Oricat de incompetenta ar fi conducerea, un client e un client, oricat de mic ar fi, si nu-ti bati joc de el!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Mai 2011, 16:59

mihaiuc a scris:
Costin.H a scris:
penibilul ia amploare in romania:

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/transportatorii-feroviari-privati-de-marfa-ingrijorati-de-concurenta-facuta-de-cfr-marfa.html

Nu e absolut deloc penibill. Ei spun acolo ceva FOARTE simplu. Statul baga bani degeaba in compania CFR Marfa (pentru ca stergerea datoriilor asta inseamna, bagat bani), in loc sa-i bage in CFR SA (in infrastructura), unde, de altfel le este locul. Astfel, celelalte companii, care nu beneficiaza de subventii de acest gen, vor fi supuse concurentei neloiale.
Eu, cu cei 129 mil. euro, in loc sa sprijin CFR Marfa, i-as da direct la linii. Falimentul CFR marfa ar insemna fix ZERO pentru economia romaneasca (GFR, Servtrans, DB, OBB, ... i-ar lua locul in cateva ore, si in locul pierderilor ar genera profit, din care ar castiga si statul prin impozite). Aia 129 milioane de euro ar insemna MINUNI pentru cel putin o linie din Romania.

P.S. Am ceva cu CFR Marfa, am fost nevoit de doua ori sa interactionez direct cu ei (niste containere de transportat, odata de la Giurgiu la Curtici, alta data de la Ep. Bihor la Constanta). De ambele dati, am ajuns sa apelez la GFR, care s-au dovedit cu mult mai profesionisti decat CFR Marfa. In total, am platit cam 25% mai putin si marfa a ajuns la destinatie in timp mult mai scurt (72 de ore fata de TREI saptamani). Plus chestii gen tracking on-line functional al containerelor, telefoane date de oameni de la GFR cand containerul era in anumite puncte cheie - GFR cel putin m-a impresionat, si am lucrat cu destui OTF europeni.

P.P.S. Nu am absolut nimic cu mecanicii de locomotiva, personalul din depouri si triaje, oamenii de la manevra si alti lucratori de la CFR Marfa. Stiu ca sunt profesionisti ca toti CFR-istii (inclusiv cei care acum lucreaza la OTF privati). Am ceva insa cu tot personalul de la comercial (de la lucratoarea din centrala pana la cei care se ocupa cu tarifarea). Oricat de incompetenta ar fi conducerea, un client e un client, oricat de mic ar fi, si nu-ti bati joc de el!

Si de ce nu te intrebi ca poate voit se vrea ca transportul la marfa sa faca 3 saptamani si sa te duci tu la GFR sa nu mai zic de GFR de trenurile lor care au prioritate si in fata personalelor iar cele de la Marfa stau cate 3-4 prin gari..Dar pana la urma nu putem sa da vina pe personalul de
la CFR Marfa vina ei a ministrilor manageriilor liderilor de sindicat care numai au profitat de pe societatile de stat si ajung fier la fier vechi fier date pe sume de nimic la firme straine..Pana la urma trebuie separata si la Marfa divizia de transport respectiv miscare de restul activitatilor depouri triaje ..Daca ajunge la OBB sau DB ce rentabila devine pentru ca la straini nu le trebuie personal Tesa si atatea depouri remize triaje doar personal si ceva material rulant
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 36 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: