|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 11:56 | |
| - Leo a scris:
- http://www.mediafax.ro/economic/16-statii-de-cale-ferata-vor-fi-modernizate-cu-peste-280-milioane-euro-8262551/
Vaslui a fost reabilitata , ce or vrea sa mai faca la gara aia ? Mai bine se bagau la Petrosani , Baia Mare , Satu Mare care necesita reabilitare cat mai curand posibil decat Vaslui . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 12:00 | |
| Shhhhhht, ciocu' mic si mergi pe burta. Asta pute a manevra politica de spalat bani, are cine sa ia banii stai tu linistit. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 14:33 | |
| http://www.romanialibera.ro/actualitate/transilvania/cum-a-iesit-astra-arad-din-criza-222344.html. Vom mai avea anul acesta inca 17 vag. noi 20/21-87! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 15:57 | |
| - adrian78hd a scris:
- Din care si Calarasi Sud unde bate vantul..
Calarasi nu este o gara care cred ca ar trebui renovata. Si vorba lui Adrian, bate vantul acolo. Poate ca or vrea sa introduca dupa aceea trenuri de rang superior Calarasi - Bucuresti sau de ce nu, Calarasi - Slobozia - Urziceni - Ploiesti - Brasov sau Calarasi - Slobozia - Tandarei - Tecuci - Iasi . Cu acesti bani se puteau renova statii de cale ferata care stau sa pice, se putea face reclama transportului feroviar, ar fi fost mult mai de folos decat modernizarea unor gari care arata destul de bine, dara asa e cand ai bani si nu ai ce face cu ei!!!... |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 19:56 | |
| În sfârșit s-au gândit(deși nu cred că ar trebui să fim chiar așa de optimiști...) și la gara Botoșani care, sărăcuța, zace „în renovare” de vreo 5-6 dacă nu și mai mulți ani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 13 Mai 2011, 21:17 | |
| Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar. Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583
Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul.. |
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 14 Mai 2011, 09:04 | |
| - adrian78hd a scris:
- Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583
Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul.. Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli). Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta). Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat". |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 14 Mai 2011, 09:42 | |
| - brandiburu a scris:
- adrian78hd a scris:
- Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583
Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul.. Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli).
Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta).
Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat". Stiu ca noua ni se pare ciudat dar acest fapt se intampla si in Elvetia citisem mai demult ca CFFS vroiau sa inchida niste curse de trenuri intercity ICN deoarece autoritatiile locale au redus subventia cu vreo 800000 de euro si acuma s-o dam pe aia dreapta nciodata transportul feroviar de calatori nu poate trai fara subventii si eu zic ca bani s-ar gasi pentru aceste linii decat sa planteze panselute si alte prostii. Eu am spus de linia Hunedoara-Simeria care mai mult ca sigur mai circula cateva trenuri personale doar din influenta politica si ar fi o mai marea rusinea ca un oras de 70000 de locuitori sa ramana fara legatura feroviara Mai ramane de rezolvat problema dubelor care apartin unei firme de partid si acolo sunt iara interese |
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 14 Mai 2011, 10:25 | |
| - adrian78hd a scris:
- brandiburu a scris:
- adrian78hd a scris:
- Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583
Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul.. Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli).
Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta).
Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat". Stiu ca noua ni se pare ciudat dar acest fapt se intampla si in Elvetia citisem mai demult ca CFFS vroiau sa inchida niste curse de trenuri intercity ICN deoarece autoritatiile locale au redus subventia cu vreo 800000 de euro si acuma s-o dam pe aia dreapta nciodata transportul feroviar de calatori nu poate trai fara subventii si eu zic ca bani s-ar gasi pentru aceste linii decat sa planteze panselute si alte prostii. Eu am spus de linia Hunedoara-Simeria care mai mult ca sigur mai circula cateva trenuri personale doar din influenta politica si ar fi o mai marea rusinea ca un oras de 70000 de locuitori sa ramana fara legatura feroviara Mai ramane de rezolvat problema dubelor care apartin unei firme de partid si acolo sunt iara interese Cand se va putea compara Romania cu Elvetia cred ca oasele noastre vor fi de mult timp praf si pulbere. Asta daca se va intampla totusi vreodata. Ce vreau sa spun e destul de simplu si, in acelasi timp, dureros. Presupunem ca eu sunt autoritatea locala X (consiliul local/judetean X). Pana acum 1-2-3 ani, stiam ca am o anumita suma de incasat de la popor+agenti economici+ce venea de la bugetul central si, in acelasi timp stiam ca viram o anumita suma catre bugetul de stat. Asta ar fi varianta foarte simpla a lucrurilor. De cand cu Boc, mi-au intrat in grija spitale si scoli (si nu numai) si automat cheltuielile au crescut aproape exponential. In acelasi timp, statul mai ia, pe alte cai, bani de la popor+agenti comerciali, care ar fi trebuit sa vina direct la mine. De asemenea, ca sa fie tabloul complet, banii primiti de la bugetul de stat scad an de an din diverse motive. Asadar eu, autoritatea locala X, ma trezesc, in mai putin de 2-3 ani, cu mult mai putini bani incasati dar cu plati mult mai mari. De ce m-ar durea capul de cai ferate locale? Nu e vorba ca sunt comod dar practic este o cheltuiala in plus iar trenurile si caile ferate, in general, nu au fost niciodata ieftine. Daca mai primesc si vreun tronson secundar electrificat, trebuie sa ma gandesc serios sa-mi construiesc o hidrocentrala (asta daca ma ajuta natura si topografia locului si daca prind vreun proiect cu mare finantare de undeva de prin strainatate, bla bla). De asemenea, sunt constient ca si calatorii poate vor merge "cu nasul" si trebuie sa motivez cumva controlorii sa nu mai ia spaga sau sa introduc controale cat mai dese sau ambele. Toate acestea costa si nu plateste Boc sau Basescu ci eu, autoritatea locala X. In fine, raman la ideea mea: prea putini se vor incumeta sa se gandeasca macar la o astfel de oportunitate pentru ca cei de la centru au avut grija sa le ia cat s-a putut din bani si sa le bage biruri pana cand nu se mai poate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 14 Mai 2011, 18:17 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- adrian78hd a scris:
- Din care si Calarasi Sud unde bate vantul..
Calarasi nu este o gara care cred ca ar trebui renovata. Si vorba lui Adrian, bate vantul acolo. Poate ca or vrea sa introduca dupa aceea trenuri de rang superior Calarasi - Bucuresti sau de ce nu, Calarasi - Slobozia - Urziceni - Ploiesti - Brasov sau Calarasi - Slobozia - Tandarei - Tecuci - Iasi . Cu acesti bani se puteau renova statii de cale ferata care stau sa pice, se putea face reclama transportului feroviar, ar fi fost mult mai de folos decat modernizarea unor gari care arata destul de bine, dara asa e cand ai bani si nu ai ce face cu ei!!!... http://www.realitatea.net/guvernul-are-un-program-de-modernizare-a-16-gari-in-valoare-de-700-de-milioane-lei_825757.html Eu am vazut si reportajul si a fost foarte elocvent.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 17:23 | |
| Se scumpesc din nou biletele CFR şi Metrorex. Guvernul a garantat FMI că tarifele vor creşte peste rata inflaţiei
Guvernul a garantat Fondului Monetar Internaţional că până cel târziu la finele lunii august va modifica legislaţia astfel încât să permită regiilor de transport CFR Călători şi Metrorex să majoreze tarifele cu mai mult decât rata inflaţiei, relevă scrisoarea de intenţie cu FMI obţinută de MEDIAFAX.
Guvernul s-a angajat că va modifica legislaţia astfel încât să permită majorarea tarifelor cu mai mult decât rata inflaţiei, pentru ca aceste companii să îşi poată acoperi cheltuielile curente din venituri.
Un proiect de ordonanţă de urgenţă deja elaborat de Ministerul Transporturilor prevede însă că tarifele de călătorie cu trenul şi cu metroul vor fi majorate prin ordin al ministrului de resort, şi nu în funcţie de evoluţia inflaţiei, pentru a evita blocajul financiar al Metrorex şi CFR Călători.
Ordonanţa relevă că bugetul pe acest an al CFR Călători a fost fundamentat pe o majorare a tarifelor de călătorie cu aproximativ 10%, dar începând cu luna februarie |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 18:36 | |
| O sa mai mearga p*lea cu trenul, in loc sa ieftineasca sa incurajeze calatorii ei scumpesc, e cea mai proasta manevre dpdv economic/social/capital care se putea face. O sa infloreasca nasii de bucurie. |
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 20:01 | |
| - AlexD a scris:
- O sa mai mearga p*lea cu trenul, in loc sa ieftineasca sa incurajeze calatorii ei scumpesc, e cea mai proasta manevre dpdv economic/social/capital care se putea face. O sa infloreasca nasii de bucurie.
Or sa infloreasca fix pana cand or sa se trezeasca cu fel si fel de controale pe cap, cu mascati in trenuri si asa mai departe. Cand or sa isi vada fix de treaba, atunci o sa vedem o gramada de trenuri goale pentru ca, efectiv, o sa fie mai rentabil sa mergi cu masina decat cu trenul, chiar si pe distante lungi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 22:27 | |
| Vor incuraja microbuzele...deci, FMI a intrat in hora privatizarii CFR, si asa CFR Marfa se vorbeste ca ar vrea Austriecii sa-l ia si mai ramane CFR Calatori...sa vedeti atunci profit pe capul lor dupa privatizare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 15 Mai 2011, 23:07 | |
| - AlexD a scris:
- Vor incuraja microbuzele...deci, FMI a intrat in hora privatizarii CFR, si asa CFR Marfa se vorbeste ca ar vrea Austriecii sa-l ia si mai ramane CFR Calatori...sa vedeti atunci profit pe capul lor dupa privatizare.
Foarte bine ca se va privatiza si o ia o companie care stie sa gestioneze nu ca CFR calatori si marfa care habar nau de capu lor , asa ne trebuie sa vina altii straini sa ne conduca ca noi nu stim ce trebuie facut . Daca CFR ajunge pe mana nemtilor va fi foarte bine uite OBB si DB ce profit are si din marfa si din calatori iar la calatori ce conditii ofera (aici e vorba si de ce educatie au calatorii) asa ca nu mai plangeti de mila ca se privatizeaza , asta e un lucru extraordinar de bun . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |