Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 11:56

Leo a scris:
http://www.mediafax.ro/economic/16-statii-de-cale-ferata-vor-fi-modernizate-cu-peste-280-milioane-euro-8262551/

Vaslui a fost reabilitata , ce or vrea sa mai faca la gara aia ? Mai bine se bagau la Petrosani , Baia Mare , Satu Mare care necesita reabilitare cat mai curand posibil decat Vaslui . Mad

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 12:00

Shhhhhht, ciocu' mic si mergi pe burta. Asta pute a manevra politica de spalat bani, are cine sa ia banii stai tu linistit.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 14:33

http://www.romanialibera.ro/actualitate/transilvania/cum-a-iesit-astra-arad-din-criza-222344.html. Vom mai avea anul acesta inca 17 vag. noi 20/21-87!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 15:57

adrian78hd a scris:
Din care si Calarasi Sud unde bate vantul..


Calarasi nu este o gara care cred ca ar trebui renovata. Si vorba lui Adrian, bate vantul acolo. Poate ca or vrea sa introduca dupa aceea trenuri de rang superior Calarasi - Bucuresti sau de ce nu, Calarasi - Slobozia - Urziceni - Ploiesti - Brasov sau Calarasi - Slobozia - Tandarei - Tecuci - Iasi .

Cu acesti bani se puteau renova statii de cale ferata care stau sa pice, se putea face reclama transportului feroviar, ar fi fost mult mai de folos decat modernizarea unor gari care arata destul de bine, dara asa e cand ai bani si nu ai ce face cu ei!!!...
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 19:56

În sfârșit s-au gândit(deși nu cred că ar trebui să fim chiar așa de optimiști...) și la gara Botoșani care, sărăcuța, zace „în renovare” de vreo 5-6 dacă nu și mai mulți ani.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 21:17

Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583

Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul..
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeSam 14 Mai 2011, 09:04

adrian78hd a scris:
Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583

Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul..

Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli).

Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta).

Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat".
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeSam 14 Mai 2011, 09:42

brandiburu a scris:
adrian78hd a scris:
Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583

Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul..

Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli).

Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta).

Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat".

Stiu ca noua ni se pare ciudat dar acest fapt se intampla si in Elvetia citisem mai demult ca CFFS vroiau sa inchida niste curse de trenuri intercity ICN deoarece autoritatiile locale au redus subventia cu vreo 800000 de euro si acuma s-o dam pe aia dreapta nciodata transportul feroviar de calatori nu poate trai fara subventii si eu zic ca bani s-ar gasi pentru aceste linii decat sa planteze panselute si alte prostii.
Eu am spus de linia Hunedoara-Simeria care mai mult ca sigur mai circula cateva trenuri personale doar din influenta politica si ar fi o mai marea rusinea ca un oras de 70000 de locuitori sa ramana fara legatura feroviara
Mai ramane de rezolvat problema dubelor care apartin unei firme de partid si acolo sunt iara interese
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeSam 14 Mai 2011, 10:25

adrian78hd a scris:
brandiburu a scris:
adrian78hd a scris:
Consiliile judetene vor putea inchiria de la CFR, pentru transportul local, liniile nefolosite de operatorul feroviar.
Acestea vor avea posibilitatea sa stabileasca rute suplimentare fata de cele impuse de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

http://www.romaniainternational.com/economic/linii-ferate-de-inchiriat-9583

Poate reusesc sa salveze a cata oara linia Simeria-Hunedoara care din 2006 isi tot da duhul..

Daca voi vedea o autoritate locala care se va inhama la un astfel de lucru, il voi considera o exceptie pentru ca asta si este: fondurile locale sunt directionate tot mai mult catre bugetul central dar, de cand cu marea "descentralizare", tot in carca autoritatilor locale au intrat o serie de obiective care erau, pana nu demult, gestionate de la Bucuresti, de ministere. Cazul cel mai simplu este legat de spitale si de faptul ca ele intra practic in sarcina autoritatilor locale (la capitolul cheltuieli).

Presupun ca o linie, pentru a fi inchiriata de la CFR, ar trebui sa fie demonstrata ca este circulata, oamenii ar trebui sa plateasca toti bilet (asta ar insemna o suplimentare a controalelor si o motivare financiara suplimentara a controlorilor pentru a nu mai accepta mica spaga) plus ca nu stiu daca ar renunta CFR la linii care ar aduce profit (daca s-ar demonstra asta).

Din punctul meu de vedere acest lucru este doar o forma mai draguta a ideii: "vrem sa mai inchidem niste linii dar nu vrem sa fim noi singurii vinovati. Iata, am oferit autoritatilor locale oportunitatea de a-si aduce aportul, dar acestea au refuzat".

Stiu ca noua ni se pare ciudat dar acest fapt se intampla si in Elvetia citisem mai demult ca CFFS vroiau sa inchida niste curse de trenuri intercity ICN deoarece autoritatiile locale au redus subventia cu vreo 800000 de euro si acuma s-o dam pe aia dreapta nciodata transportul feroviar de calatori nu poate trai fara subventii si eu zic ca bani s-ar gasi pentru aceste linii decat sa planteze panselute si alte prostii.
Eu am spus de linia Hunedoara-Simeria care mai mult ca sigur mai circula cateva trenuri personale doar din influenta politica si ar fi o mai marea rusinea ca un oras de 70000 de locuitori sa ramana fara legatura feroviara
Mai ramane de rezolvat problema dubelor care apartin unei firme de partid si acolo sunt iara interese

Cand se va putea compara Romania cu Elvetia cred ca oasele noastre vor fi de mult timp praf si pulbere. Asta daca se va intampla totusi vreodata.

Ce vreau sa spun e destul de simplu si, in acelasi timp, dureros. Presupunem ca eu sunt autoritatea locala X (consiliul local/judetean X). Pana acum 1-2-3 ani, stiam ca am o anumita suma de incasat de la popor+agenti economici+ce venea de la bugetul central si, in acelasi timp stiam ca viram o anumita suma catre bugetul de stat. Asta ar fi varianta foarte simpla a lucrurilor. De cand cu Boc, mi-au intrat in grija spitale si scoli (si nu numai) si automat cheltuielile au crescut aproape exponential. In acelasi timp, statul mai ia, pe alte cai, bani de la popor+agenti comerciali, care ar fi trebuit sa vina direct la mine. De asemenea, ca sa fie tabloul complet, banii primiti de la bugetul de stat scad an de an din diverse motive.

Asadar eu, autoritatea locala X, ma trezesc, in mai putin de 2-3 ani, cu mult mai putini bani incasati dar cu plati mult mai mari. De ce m-ar durea capul de cai ferate locale? Nu e vorba ca sunt comod dar practic este o cheltuiala in plus iar trenurile si caile ferate, in general, nu au fost niciodata ieftine. Daca mai primesc si vreun tronson secundar electrificat, trebuie sa ma gandesc serios sa-mi construiesc o hidrocentrala (asta daca ma ajuta natura si topografia locului si daca prind vreun proiect cu mare finantare de undeva de prin strainatate, bla bla).

De asemenea, sunt constient ca si calatorii poate vor merge "cu nasul" si trebuie sa motivez cumva controlorii sa nu mai ia spaga sau sa introduc controale cat mai dese sau ambele. Toate acestea costa si nu plateste Boc sau Basescu ci eu, autoritatea locala X.

In fine, raman la ideea mea: prea putini se vor incumeta sa se gandeasca macar la o astfel de oportunitate pentru ca cei de la centru au avut grija sa le ia cat s-a putut din bani si sa le bage biruri pana cand nu se mai poate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeSam 14 Mai 2011, 18:17

COSTACHE MIHAIL a scris:
adrian78hd a scris:
Din care si Calarasi Sud unde bate vantul..
Calarasi nu este o gara care cred ca ar trebui renovata. Si vorba lui Adrian, bate vantul acolo. Poate ca or vrea sa introduca dupa aceea trenuri de rang superior Calarasi - Bucuresti sau de ce nu, Calarasi - Slobozia - Urziceni - Ploiesti - Brasov sau Calarasi - Slobozia - Tandarei - Tecuci - Iasi .
Cu acesti bani se puteau renova statii de cale ferata care stau sa pice, se putea face reclama transportului feroviar, ar fi fost mult mai de folos decat modernizarea unor gari care arata destul de bine, dara asa e cand ai bani si nu ai ce face cu ei!!!...

http://www.realitatea.net/guvernul-are-un-program-de-modernizare-a-16-gari-in-valoare-de-700-de-milioane-lei_825757.html

Eu am vazut si reportajul si a fost foarte elocvent..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 17:23

Se scumpesc din nou biletele CFR şi Metrorex. Guvernul a garantat FMI că tarifele vor creşte peste rata inflaţiei

Guvernul a garantat Fondului Monetar Internaţional că până cel târziu la finele lunii august va modifica legislaţia astfel încât să permită regiilor de transport CFR Călători şi Metrorex să majoreze tarifele cu mai mult decât rata inflaţiei, relevă scrisoarea de intenţie cu FMI obţinută de MEDIAFAX.

Guvernul s-a angajat că va modifica legislaţia astfel încât să permită majorarea tarifelor cu mai mult decât rata inflaţiei, pentru ca aceste companii să îşi poată acoperi cheltuielile curente din venituri.

Un proiect de ordonanţă de urgenţă deja elaborat de Ministerul Transporturilor prevede însă că tarifele de călătorie cu trenul şi cu metroul vor fi majorate prin ordin al ministrului de resort, şi nu în funcţie de evoluţia inflaţiei, pentru a evita blocajul financiar al Metrorex şi CFR Călători.

Ordonanţa relevă că bugetul pe acest an al CFR Călători a fost fundamentat pe o majorare a tarifelor de călătorie cu aproximativ 10%, dar începând cu luna februarie
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 18:36

O sa mai mearga p*lea cu trenul, in loc sa ieftineasca sa incurajeze calatorii ei scumpesc, e cea mai proasta manevre dpdv economic/social/capital care se putea face. O sa infloreasca nasii de bucurie.
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 20:01

AlexD a scris:
O sa mai mearga p*lea cu trenul, in loc sa ieftineasca sa incurajeze calatorii ei scumpesc, e cea mai proasta manevre dpdv economic/social/capital care se putea face. O sa infloreasca nasii de bucurie.

Or sa infloreasca fix pana cand or sa se trezeasca cu fel si fel de controale pe cap, cu mascati in trenuri si asa mai departe. Cand or sa isi vada fix de treaba, atunci o sa vedem o gramada de trenuri goale pentru ca, efectiv, o sa fie mai rentabil sa mergi cu masina decat cu trenul, chiar si pe distante lungi.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 22:27

Vor incuraja microbuzele...deci, FMI a intrat in hora privatizarii CFR, si asa CFR Marfa se vorbeste ca ar vrea Austriecii sa-l ia si mai ramane CFR Calatori...sa vedeti atunci profit pe capul lor dupa privatizare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitimeDum 15 Mai 2011, 23:07

AlexD a scris:
Vor incuraja microbuzele...deci, FMI a intrat in hora privatizarii CFR, si asa CFR Marfa se vorbeste ca ar vrea Austriecii sa-l ia si mai ramane CFR Calatori...sa vedeti atunci profit pe capul lor dupa privatizare.

Foarte bine ca se va privatiza si o ia o companie care stie sa gestioneze nu ca CFR calatori si marfa care habar nau de capu lor , asa ne trebuie sa vina altii straini sa ne conduca ca noi nu stim ce trebuie facut . Daca CFR ajunge pe mana nemtilor va fi foarte bine uite OBB si DB ce profit are si din marfa si din calatori iar la calatori ce conditii ofera (aici e vorba si de ce educatie au calatorii) asa ca nu mai plangeti de mila ca se privatizeaza , asta e un lucru extraordinar de bun .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 34 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: