Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
user dezactivat...




Numarul mesajelor : 168
Varsta : 45
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 5525
Data de inscriere : 10/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 17:55

Nu stiu daca tine numai de nepasarea si indolenta CFR-ului situatia creata. Temporar, locuiesc in Franta. Ma izbesc zilnic de transportul cu SNCF, si pot spune ca sunt aspecte la care sunt superiori CFR ( vorbesc de trenuri normale, nu ma refer la TGV ). Amintesc aici: viteza, gradul de ocupare, ofertele propuse. Partea negativa este insa mult mai enervanta decat la CFR: trenurile pot fi anulate din destule motive, in special TER ( varianta personalelor de la noi ), fara prea multe preavizuri ( e drept ca ai dreptul la despagubiri, dar si acum imi adic aminte cand o rama a rupt un pantograf, am stat trei ore in munti, ni s-a promis autobuz, a venit dupa inca o ora, nu a incaput toata lumea, a venit o lata rama, si in sfarsit am ajuns, cobza de frig si raceala cu vreo 5 ore intarziere, pentru un traseu de 2 ore si jumatate ). Sa vorbim de cum actioneaza SNCF cand e ninsoare ? Anuleaza ! Cam tot ce se poate. Macar la noi se mai chinuie, asigura trenul, il duc pe ruta ocolitoare, ceva tot se face. In Franta, adesea, trenul se anuleaza. Punct. Ai avion de prins, conexiune de prins, servici de inceput ? Multumeste-te cu un "veuillez accepter nos excuses". Sa va mai spun de grevele penibile de la SNCF ? De cum nu am putut sa urc intr-un Corail de 5 vagoane care facea Marsilia-Bordeaux, pentru ca era greva, pentru ca venise cu 3 ( trei ) ore intarziere, si nimeni nu s-a gandit ca o sa fie omor, si ca ar trebui suplimentat numarul de vagoane ? Ne-am calcat in picioare, pe culoar era ca pe vremuri in 336 din Militari, usa nu se inchidea, controlorul urla, au dat drumul la tren cu usile deschise, s-a mers cu 20 km pe ora, actionau continuu la cateva usi sistemul de deschidere pt a permite deplasarea...Si situatii de astea au fost cam toata luna lui noiembrie. Sa va mai spun de toaletele mizerabile din Teozuri ( un fel de accelerate de la noi ), de intarzierile unor TGV care pentru un traseu de 2 ore fac intarziere de 2 ore. Pe ansmablu SNCF este superior CFR. Cu mult. Se investeste in infrastructura, se dezvolta LGV, dar sunt multe puncte unde efectiv nu le pasa....
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
vrabieionut


Numarul mesajelor : 1172
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 7060
Data de inscriere : 06/10/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 18:01

CFR: 700 de minute, intarziere la unele trenuri

Trenul accelerat 1642 de la Baia Mare care ar fi trebuit să ajungă de dimineaţa la 6.47 în Gara de Nord avea o întârziere de jumătate de zi (700 de minute) la orele 13.30

Inceputul de iarnă a dat peste cap şi traficul feroviar în toată ţara. 17 trenuri au fost anulate şi se înregistrează întârzieri foarte mari la trenurile care circulă pe raza regionalelor Braşov, Cluj şi Iaşi din cauza sutelor de copaci căzuţi pe calea ferată.
Trenul accelerat 1838 Timişoara-Iaşi şi-a reluat mersul după ce a staţionat două ore în zona Silhoasa. Acceleratul 1838 şi-a reluat călătoria cu 20 km/h tractat cu o locomotivă diesel de ajutor, după ce echipele de intervenţie au tăiat şi îndepărtat copacul prăbuşit pe locomotivă şi pe primul vagon, dar şi alţi copaci căzuţi în gabarit între staţiile Grădiniţa - Larion - Silhoasa, informează CFR Călători.

Pe calea ferată dintre Vatra Dornei - Ilva Mică, mai mulţi copaci au căzut pe linia de cale ferată, unul dintre copaci prăbuşindu-se peste un vagon al trenului Accelerat 1838, între staţiile Silhoasa - Larion, km 41+000, la intrarea în tunelul Larion.
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 18:03

roger a scris:
Nu stiu daca tine numai de nepasarea si indolenta CFR-ului situatia creata. Temporar, locuiesc in Franta. Ma izbesc zilnic de transportul cu SNCF, si pot spune ca sunt aspecte la care sunt superiori CFR ( vorbesc de trenuri normale, nu ma refer la TGV ). Amintesc aici: viteza, gradul de ocupare, ofertele propuse. Partea negativa este insa mult mai enervanta decat la CFR: trenurile pot fi anulate din destule motive, in special TER ( varianta personalelor de la noi ), fara prea multe preavizuri ( e drept ca ai dreptul la despagubiri, dar si acum imi adic aminte cand o rama a rupt un pantograf, am stat trei ore in munti, ni s-a promis autobuz, a venit dupa inca o ora, nu a incaput toata lumea, a venit o lata rama, si in sfarsit am ajuns, cobza de frig si raceala cu vreo 5 ore intarziere, pentru un traseu de 2 ore si jumatate ). Sa vorbim de cum actioneaza SNCF cand e ninsoare ? Anuleaza ! Cam tot ce se poate. Macar la noi se mai chinuie, asigura trenul, il duc pe ruta ocolitoare, ceva tot se face. In Franta, adesea, trenul se anuleaza. Punct. Ai avion de prins, conexiune de prins, servici de inceput ? Multumeste-te cu un "veuillez accepter nos excuses". Sa va mai spun de grevele penibile de la SNCF ? De cum nu am putut sa urc intr-un Corail de 5 vagoane care facea Marsilia-Bordeaux, pentru ca era greva, pentru ca venise cu 3 ( trei ) ore intarziere, si nimeni nu s-a gandit ca o sa fie omor, si ca ar trebui suplimentat numarul de vagoane ? Ne-am calcat in picioare, pe culoar era ca pe vremuri in 336 din Militari, usa nu se inchidea, controlorul urla, au dat drumul la tren cu usile deschise, s-a mers cu 20 km pe ora, actionau continuu la cateva usi sistemul de deschidere pt a permite deplasarea...Si situatii de astea au fost cam toata luna lui noiembrie. Sa va mai spun de toaletele mizerabile din Teozuri ( un fel de accelerate de la noi ), de intarzierile unor TGV care pentru un traseu de 2 ore fac intarziere de 2 ore. Pe ansmablu SNCF este superior CFR. Cu mult. Se investeste in infrastructura, se dezvolta LGV, dar sunt multe puncte unde efectiv nu le pasa....

De acord cu tine dar unde la francezi sunt situati mai rare la noi este obisnuinta..Mi se pare normal sa anuleze de ce sa stau aiurea 30 de ore in tren sa mai si inghet pe deasupra cand pot sa plec dupa 2 zile..

Ionut informatiile sunt disponibile de la ora zece
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 18:50

Din cauza haosului provocat de vreme la Toplita, s-au trimis in regim de urgenta izolate de la SELC Tirgu Mures. Ieri seara DA 1266 a plecat "hotarata" la 22:15 sa resusciteze traficul in zona, acum 20 minute a plecat un GM (probabil 957) tot in regim de izolata. Azi nu am vazut nici un GM in trafic normal, cu certitudine toate au fost mobilizate la Toplita, trenul 4526/4523 a plecat cu DA 832 (nu GM conform turnusului)...

De altfel, garnitura trenului 1974 / 73 (incorect 1973 / 72 !) a ramas in Tirgu Mures, despre A 1843 nici nu poate fi vorba, nu i-am vazut deloc garnitura in gara. Si in mai putin de 2 ore va trebui sa se intoarca la Bucuresti ca tren 1844. Sunt curios cum vor improviza, cel mai probabil vor arunca vagoanele de Galati ale trenului 1974 care au ramas blocate la noi.... :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei (partea I) - Pagina 18 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 19:49

vrabieionut a scris:

Trenul accelerat 1838 Timişoara-Iaşi şi-a reluat mersul după ce a staţionat două ore în zona Silhoasa. Acceleratul 1838 şi-a reluat călătoria cu 20 km/h tractat cu o locomotivă diesel de ajutor, după ce echipele de intervenţie au tăiat şi îndepărtat copacul prăbuşit pe locomotivă şi pe primul vagon, dar şi alţi copaci căzuţi în gabarit între staţiile Grădiniţa - Larion - Silhoasa, informează CFR Călători.

Bine ar fi fost daca statea 2 ore cum zice in presa (probabil) decat 10 ore cat a stat defapt...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 02 Dec 2010, 20:11

Update: România, Bulgaria, Grecia şi Ungaria au semnat Declaraţia comună pentru modernizarea infrastructurii

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a semnat azi, 2 decembrie 2010, împreună cu omologii din Bulgaria, Grecia şi Ungaria declaraţia comună privind sprijinul pentru dezvoltarea a două sectoare de cale ferată din cadrul proiectului prioritar 22- TEN-T „Atena-Sofia-Bucureşti-Budapesta-Viena-Praga-Nurnberg-Dresda”. Declaraţia a fost semnată în prezenţa vicepreşedintelui Comisiei Europene şi comisar european pentru transport, domnul Siim Kallas şi a coordonatorului Uniunii Europene pentru proiectul prioritar 22 din TEN-T, Gilles Savary. Ceremonia de semnare a declaraţiei a avut loc la Bruxelles în marja reuniunii Consiliului de Miniştri ai Transporturilor din Uniunea Europeană
Sus In jos
rares03




Numarul mesajelor : 3
Varsta : 40
Localizare : IASI
Reputatie : 5169
Data de inscriere : 14/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: iintarziere acc 1665   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 10:34

acc 1665 adjud-iasi legatura brasovului a avut intarziere in dimineata asta de 110 min....sa ma obisnuiesc cu asta sau sa-l consider incident neprevazut?
fac naveta cu trenul asta si ma gandesc cu groaza la ce o sa fie la -20-30 de grade.....greu mai este sa fii navetist in romania....esti nevoit sa induri...
Sa traim bine!!!!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 12:01

Un accelerat Bucureşti-Baia Mare a ajuns la destinaţie după două zile. Alte patru garnituri, blocate în apropierea Capitalei

http://www.antena3.ro/romania/un-accelerat-bucuresti-baia-mare-a-ajuns-la-destinatie-dupa-doua-zile-alte-patru-garnituri-blocate-in-apropierea-capitalei-114376.html
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5441
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 12:29

"Trenul Intercity 549 Timisoara - Iasi"...da' ce traseu i-au facut lu' 549, e prea mare efortul pentru un jurnalist sa se documenteze cu privire la traseul unui tren, prin urmare ii inventeaza el unul, ce mare lucru! Laughing
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 12:34

Nu te pune cu inteligentii de la tv, daca ei zic ca exista IC 549 Timisoara - Iasi, pai exista. Ce faina ii viata fara tv Laughing
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5441
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 12:36

Pai da, maine-poimaine parca vad ca rapidul 791 ajunge si pe la Copsa Mica.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 13:23

Macar daca mai exista E37 Evil or Very Mad
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5779
Data de inscriere : 25/02/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 16:29

adrian78hd a scris:
Un accelerat Bucureşti-Baia Mare a ajuns la destinaţie după două zile. Alte patru garnituri, blocate în apropierea Capitalei

http://www.antena3.ro/romania/un-accelerat-bucuresti-baia-mare-a-ajuns-la-destinatie-dupa-doua-zile-alte-patru-garnituri-blocate-in-apropierea-capitalei-114376.html

citind acest titlu, am putea sa ne gandim la o intarziere de 48 de ore... De fapt, daca citim articolul atent, calatoria se pare ca a durat 30 de ore deci aproximativ 17 ore de intarziere. OK, este enorm, dar totusi oricum calculam, nu sunt doua zile. Apropo, stie cineva ce s-a intamplat cu R406 Corona din aceeasi seara cu "probleme"?
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5992
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeVin 03 Dec 2010, 22:59

Bulgaria va încheia în curând un acord cu Turcia şi China pentru construcţia unei linii ferate de mare viteză, prin care vor putea fi transportate mărfuri chinezeşti până în Uniunea Europeană, transmite Novinite, citată de Mediafax.

Ministrul bulgar al Transporturilor, Alexandr Ţvetkov, a explicat, vineri, la postul naţional de televiziune, că trenurile de mărfuri vor circula cu o viteză maximă de 250 kilometri pe oră.

"Vom semna un acord trilateral cu Turcia şi China, potrivit căruia mărfurile vor fi transportate prin viitorul tunel Bosfor", a spus Ţvetkov.

El a arătat că tunelul va fi funcţional într-un an şi jumătate şi va permite prima legătură feroviară directă între Asia şi Europa.

Ţvetkov a adăugat că linia ferată de mare viteză între Ankara şi Istanbul este deja în construcţie iar traseul său va include Bulgaria şi alte regiuni ale Europei.

În octombrie, China a invitat Bulgaria să se alăture împreună cu Turcia la proiectul unei linii de mare viteză între Orientul Îndepărtat şi Europa, aşa-numita legătură feroviară China-Europa.

În urma invitaţiei, au avut loc negocieri la Beijing între Ţvetkov şi ministrul chinez al Transporturilor Li Shenglin, ministrul Căilor Ferate, Liu Zhijun, precum şi reprezentanţi ai celor mai mari companii feroviare chineze.

Romania Libera 03.12.2010
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5992
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitimeSam 04 Dec 2010, 15:39

Gara Drăgăşaniului, un simbol sortit… prăbuşirii!

Foarte puţini drăgăşeneni ştiu cât de importantă este gara pentru cel de al doilea municipiu al Vâlcii, Drăgăşani. Noi am întrebat chiar şi profesori, născuţi şi crescuţi aici şi ne-au luat la stânga împrejur spunându-ne că niciodată o gară nu a fost un simbol pentru oraşul lor. Mă rog, poate că nu ne-am exprimat nici noi taman bine, însă cum să numim acest obiectiv dacă nu simbol al oraşului-municipiu Drăgăşani, devreme ce tronsonul de cale ferată dintre Drăgăşani şi oraşul Băbeni este unul dintre cele mei vechi din România? Iată de ce dintotdeauna, pentru adevăraţii oameni cu un bagaj voluminos de cultură la mansardă, gara şi trenul sunt simboluri de o valoare inestimabilă pentru aceste locuri. Şi nu mai discutăm dacă este sau nu un simbol. Principalul fapt pe care trebuie să îl aducem în discuţie este că, importantă sau nu, şi această gară stă pe punctul de a se face una cu pământul ca mai toate obiectivele importante – puţine la număr, oricum – din urbea vinului. n Şi asta contează enorm! Iată, stimaţi cititori, cum arată, astăzi, gara din Drăgăşani, aşa cum spuneam, cândva, un simbol al celui de al doilea municipiu al Vâlcii. Un simbol dat mai ales de faptul că trenul este cel mai vechi mijloc de transport din Drăgăşani, tronsonul de cale ferată dintre Sibiu şi Podul Olt fiind cel mai vechi din ţara noastră. Există o serie de factori care au dus la deteriorarea mai multor gări şi căi ferate din România. Principalul este dat însă de faptul că trebuie să plăteşti foarte mulţi angajaţi pentru a face transport pe calea ferată, Ceea ce se regăseşte din plin în preţul unui bilet de călătorie care ajunge, mai ales în cazul trenurilor moderne gen “săgeata albastră” să coste chiar dublu decât un bilet pentru transportul cu microbuzul, pe aceeaşi distanţă. La acest lucru se adaugă şi faptul că orice alt mijloc de transport în comun este mai rapid decât trenul, aceasta, din nou, graţie infrastructurii extrem de vechi care nu permit atelajelor, oricât de noi ar fi acestea, ca să circule cu viteză pe şinele vechi de la 1800 încoace care se regăsesc în ţara noastră. Acestea, plus ţepele dea de patroni precum fostul deputat Dumitru Becşenescu care a reuşit, într-o perioadă, chiar să îi determine pe mai marii de la Sindicatul CFR-ului ca să facă chiar şi reclamă propriei sale firme de transport persoane, respectiv SC ANTARES TRANSPORT SA. Sunt singurele explicaţii logice pentru tragedia pe care Drăgăşaniul este gata să o sufere din nou, anume: prăbuşirea acestui simbol al său. Cu industria pusă pe butuci definitiv şi irevocabil, cu cultura îngropată sun supermarket-uri cu produse putrezite taman pentru că sunt deja prea multe în comparaţie cu populaţia destul de mică a celui de al doilea municipiu al Vâlcii,urbea vinului riscă să rămână şi fără loc unde trenurile să-şi mai tragă sufletul câteva minute în mersul lor către marile metropole ale ţării. Imaginile pe care le vedeţi alăturat spun multe. Este păcat. Există suficient spaţiu în gara Drăgăşaniului chiar pentru amenajarea unei terase care să le ia maul restului oraşelor unde iarăşi nu s-a investit nimic la acest capitol de la data montării primei traverse de sub şinele de cale ferată şi până la mijlocul anului 2010. Mai mult decât atât, un strat de vopsea nu credem că ar sărăci bugetul României, însă nepăsarea este gravă şi nu duce niciodată la nimic bun!… Şi când ne gândim că nu este nimeni de vină pentru această situaţie. Singurul vinovat este însuşi statul român, deoarece, mai ales pe Drăgăşani – Râmnicu Vâlcea, CFR-ul nu poate produce bani taman pentru că nimeni nu îi strânge de boaşe pe cei peste două sute de rechini înregistraţi pe liste, la Poliţia Drăgăşaniului, nimeni nu pune în aplicare legea şi hotărârile judecătoreşti definitive, astfel încât transportul de persoane în regim de microbuz să fie efectuat de către o singură firmă, nu de două, aşa cum cere şi legea, de fapt şi de drept. Oricum, ceea ce ne deranjează pe noi, mai ales la administraţia locală din Drăgăşani este că, le place tuturor ca să spună că urbea vinului este un municipiu, însă nu sunt în stare ca să îl conducă după cum este condus Râmnciul spre exemplu, aici unde ba se fac pasaje pe sub calea ferată, investiţii ce se lasă, inevitabil, şi cu modernizarea acesteia din urmă, ba se ia în discuţie chiar şi mutarea căii ferate din centrul municipiului pe la Goranu, încercând astfel ca să se continue unul dintre cele mai îndrăzneţe proiecte ale comuniştilor lui Ceauşescu, pe când, în cel de al doilea municipiu, iată, al Vâlcii, nu se îngrijeşte nimeni nici măcar ca să dea cu var pe sediul gării sau să asfalteze zona gării în spatele căreia cică. este amenajată chiar şi o staţie de taxiuri.


Pro Expres Dragasani
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 18 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: