|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 17:55 | |
| Nu stiu daca tine numai de nepasarea si indolenta CFR-ului situatia creata. Temporar, locuiesc in Franta. Ma izbesc zilnic de transportul cu SNCF, si pot spune ca sunt aspecte la care sunt superiori CFR ( vorbesc de trenuri normale, nu ma refer la TGV ). Amintesc aici: viteza, gradul de ocupare, ofertele propuse. Partea negativa este insa mult mai enervanta decat la CFR: trenurile pot fi anulate din destule motive, in special TER ( varianta personalelor de la noi ), fara prea multe preavizuri ( e drept ca ai dreptul la despagubiri, dar si acum imi adic aminte cand o rama a rupt un pantograf, am stat trei ore in munti, ni s-a promis autobuz, a venit dupa inca o ora, nu a incaput toata lumea, a venit o lata rama, si in sfarsit am ajuns, cobza de frig si raceala cu vreo 5 ore intarziere, pentru un traseu de 2 ore si jumatate ). Sa vorbim de cum actioneaza SNCF cand e ninsoare ? Anuleaza ! Cam tot ce se poate. Macar la noi se mai chinuie, asigura trenul, il duc pe ruta ocolitoare, ceva tot se face. In Franta, adesea, trenul se anuleaza. Punct. Ai avion de prins, conexiune de prins, servici de inceput ? Multumeste-te cu un "veuillez accepter nos excuses". Sa va mai spun de grevele penibile de la SNCF ? De cum nu am putut sa urc intr-un Corail de 5 vagoane care facea Marsilia-Bordeaux, pentru ca era greva, pentru ca venise cu 3 ( trei ) ore intarziere, si nimeni nu s-a gandit ca o sa fie omor, si ca ar trebui suplimentat numarul de vagoane ? Ne-am calcat in picioare, pe culoar era ca pe vremuri in 336 din Militari, usa nu se inchidea, controlorul urla, au dat drumul la tren cu usile deschise, s-a mers cu 20 km pe ora, actionau continuu la cateva usi sistemul de deschidere pt a permite deplasarea...Si situatii de astea au fost cam toata luna lui noiembrie. Sa va mai spun de toaletele mizerabile din Teozuri ( un fel de accelerate de la noi ), de intarzierile unor TGV care pentru un traseu de 2 ore fac intarziere de 2 ore. Pe ansmablu SNCF este superior CFR. Cu mult. Se investeste in infrastructura, se dezvolta LGV, dar sunt multe puncte unde efectiv nu le pasa.... |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 18:01 | |
| CFR: 700 de minute, intarziere la unele trenuri
Trenul accelerat 1642 de la Baia Mare care ar fi trebuit să ajungă de dimineaţa la 6.47 în Gara de Nord avea o întârziere de jumătate de zi (700 de minute) la orele 13.30
Inceputul de iarnă a dat peste cap şi traficul feroviar în toată ţara. 17 trenuri au fost anulate şi se înregistrează întârzieri foarte mari la trenurile care circulă pe raza regionalelor Braşov, Cluj şi Iaşi din cauza sutelor de copaci căzuţi pe calea ferată. Trenul accelerat 1838 Timişoara-Iaşi şi-a reluat mersul după ce a staţionat două ore în zona Silhoasa. Acceleratul 1838 şi-a reluat călătoria cu 20 km/h tractat cu o locomotivă diesel de ajutor, după ce echipele de intervenţie au tăiat şi îndepărtat copacul prăbuşit pe locomotivă şi pe primul vagon, dar şi alţi copaci căzuţi în gabarit între staţiile Grădiniţa - Larion - Silhoasa, informează CFR Călători.
Pe calea ferată dintre Vatra Dornei - Ilva Mică, mai mulţi copaci au căzut pe linia de cale ferată, unul dintre copaci prăbuşindu-se peste un vagon al trenului Accelerat 1838, între staţiile Silhoasa - Larion, km 41+000, la intrarea în tunelul Larion. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 18:03 | |
| - roger a scris:
- Nu stiu daca tine numai de nepasarea si indolenta CFR-ului situatia creata. Temporar, locuiesc in Franta. Ma izbesc zilnic de transportul cu SNCF, si pot spune ca sunt aspecte la care sunt superiori CFR ( vorbesc de trenuri normale, nu ma refer la TGV ). Amintesc aici: viteza, gradul de ocupare, ofertele propuse. Partea negativa este insa mult mai enervanta decat la CFR: trenurile pot fi anulate din destule motive, in special TER ( varianta personalelor de la noi ), fara prea multe preavizuri ( e drept ca ai dreptul la despagubiri, dar si acum imi adic aminte cand o rama a rupt un pantograf, am stat trei ore in munti, ni s-a promis autobuz, a venit dupa inca o ora, nu a incaput toata lumea, a venit o lata rama, si in sfarsit am ajuns, cobza de frig si raceala cu vreo 5 ore intarziere, pentru un traseu de 2 ore si jumatate ). Sa vorbim de cum actioneaza SNCF cand e ninsoare ? Anuleaza ! Cam tot ce se poate. Macar la noi se mai chinuie, asigura trenul, il duc pe ruta ocolitoare, ceva tot se face. In Franta, adesea, trenul se anuleaza. Punct. Ai avion de prins, conexiune de prins, servici de inceput ? Multumeste-te cu un "veuillez accepter nos excuses". Sa va mai spun de grevele penibile de la SNCF ? De cum nu am putut sa urc intr-un Corail de 5 vagoane care facea Marsilia-Bordeaux, pentru ca era greva, pentru ca venise cu 3 ( trei ) ore intarziere, si nimeni nu s-a gandit ca o sa fie omor, si ca ar trebui suplimentat numarul de vagoane ? Ne-am calcat in picioare, pe culoar era ca pe vremuri in 336 din Militari, usa nu se inchidea, controlorul urla, au dat drumul la tren cu usile deschise, s-a mers cu 20 km pe ora, actionau continuu la cateva usi sistemul de deschidere pt a permite deplasarea...Si situatii de astea au fost cam toata luna lui noiembrie. Sa va mai spun de toaletele mizerabile din Teozuri ( un fel de accelerate de la noi ), de intarzierile unor TGV care pentru un traseu de 2 ore fac intarziere de 2 ore. Pe ansmablu SNCF este superior CFR. Cu mult. Se investeste in infrastructura, se dezvolta LGV, dar sunt multe puncte unde efectiv nu le pasa....
De acord cu tine dar unde la francezi sunt situati mai rare la noi este obisnuinta..Mi se pare normal sa anuleze de ce sa stau aiurea 30 de ore in tren sa mai si inghet pe deasupra cand pot sa plec dupa 2 zile.. Ionut informatiile sunt disponibile de la ora zece |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 18:50 | |
| Din cauza haosului provocat de vreme la Toplita, s-au trimis in regim de urgenta izolate de la SELC Tirgu Mures. Ieri seara DA 1266 a plecat "hotarata" la 22:15 sa resusciteze traficul in zona, acum 20 minute a plecat un GM (probabil 957) tot in regim de izolata. Azi nu am vazut nici un GM in trafic normal, cu certitudine toate au fost mobilizate la Toplita, trenul 4526/4523 a plecat cu DA 832 (nu GM conform turnusului)...
De altfel, garnitura trenului 1974 / 73 (incorect 1973 / 72 !) a ramas in Tirgu Mures, despre A 1843 nici nu poate fi vorba, nu i-am vazut deloc garnitura in gara. Si in mai putin de 2 ore va trebui sa se intoarca la Bucuresti ca tren 1844. Sunt curios cum vor improviza, cel mai probabil vor arunca vagoanele de Galati ale trenului 1974 care au ramas blocate la noi.... :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 19:49 | |
| - vrabieionut a scris:
Trenul accelerat 1838 Timişoara-Iaşi şi-a reluat mersul după ce a staţionat două ore în zona Silhoasa. Acceleratul 1838 şi-a reluat călătoria cu 20 km/h tractat cu o locomotivă diesel de ajutor, după ce echipele de intervenţie au tăiat şi îndepărtat copacul prăbuşit pe locomotivă şi pe primul vagon, dar şi alţi copaci căzuţi în gabarit între staţiile Grădiniţa - Larion - Silhoasa, informează CFR Călători.
Bine ar fi fost daca statea 2 ore cum zice in presa (probabil) decat 10 ore cat a stat defapt... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Dec 2010, 20:11 | |
| Update: România, Bulgaria, Grecia şi Ungaria au semnat Declaraţia comună pentru modernizarea infrastructurii
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a semnat azi, 2 decembrie 2010, împreună cu omologii din Bulgaria, Grecia şi Ungaria declaraţia comună privind sprijinul pentru dezvoltarea a două sectoare de cale ferată din cadrul proiectului prioritar 22- TEN-T „Atena-Sofia-Bucureşti-Budapesta-Viena-Praga-Nurnberg-Dresda”. Declaraţia a fost semnată în prezenţa vicepreşedintelui Comisiei Europene şi comisar european pentru transport, domnul Siim Kallas şi a coordonatorului Uniunii Europene pentru proiectul prioritar 22 din TEN-T, Gilles Savary. Ceremonia de semnare a declaraţiei a avut loc la Bruxelles în marja reuniunii Consiliului de Miniştri ai Transporturilor din Uniunea Europeană |
| | | rares03
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 40 Localizare : IASI Reputatie : 5169 Data de inscriere : 14/10/2010
| Subiect: iintarziere acc 1665 Vin 03 Dec 2010, 10:34 | |
| acc 1665 adjud-iasi legatura brasovului a avut intarziere in dimineata asta de 110 min....sa ma obisnuiesc cu asta sau sa-l consider incident neprevazut? fac naveta cu trenul asta si ma gandesc cu groaza la ce o sa fie la -20-30 de grade.....greu mai este sa fii navetist in romania....esti nevoit sa induri... Sa traim bine!!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 12:01 | |
| Un accelerat Bucureşti-Baia Mare a ajuns la destinaţie după două zile. Alte patru garnituri, blocate în apropierea Capitalei
http://www.antena3.ro/romania/un-accelerat-bucuresti-baia-mare-a-ajuns-la-destinatie-dupa-doua-zile-alte-patru-garnituri-blocate-in-apropierea-capitalei-114376.html |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 12:29 | |
| "Trenul Intercity 549 Timisoara - Iasi"...da' ce traseu i-au facut lu' 549, e prea mare efortul pentru un jurnalist sa se documenteze cu privire la traseul unui tren, prin urmare ii inventeaza el unul, ce mare lucru! |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 12:34 | |
| Nu te pune cu inteligentii de la tv, daca ei zic ca exista IC 549 Timisoara - Iasi, pai exista. Ce faina ii viata fara tv |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 12:36 | |
| Pai da, maine-poimaine parca vad ca rapidul 791 ajunge si pe la Copsa Mica. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 13:23 | |
| Macar daca mai exista E37 |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Dec 2010, 16:29 | |
| - adrian78hd a scris:
- Un accelerat Bucureşti-Baia Mare a ajuns la destinaţie după două zile. Alte patru garnituri, blocate în apropierea Capitalei
http://www.antena3.ro/romania/un-accelerat-bucuresti-baia-mare-a-ajuns-la-destinatie-dupa-doua-zile-alte-patru-garnituri-blocate-in-apropierea-capitalei-114376.html citind acest titlu, am putea sa ne gandim la o intarziere de 48 de ore... De fapt, daca citim articolul atent, calatoria se pare ca a durat 30 de ore deci aproximativ 17 ore de intarziere. OK, este enorm, dar totusi oricum calculam, nu sunt doua zile. Apropo, stie cineva ce s-a intamplat cu R406 Corona din aceeasi seara cu "probleme"? |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5992 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Vin 03 Dec 2010, 22:59 | |
| Bulgaria va încheia în curând un acord cu Turcia şi China pentru construcţia unei linii ferate de mare viteză, prin care vor putea fi transportate mărfuri chinezeşti până în Uniunea Europeană, transmite Novinite, citată de Mediafax.
Ministrul bulgar al Transporturilor, Alexandr Ţvetkov, a explicat, vineri, la postul naţional de televiziune, că trenurile de mărfuri vor circula cu o viteză maximă de 250 kilometri pe oră.
"Vom semna un acord trilateral cu Turcia şi China, potrivit căruia mărfurile vor fi transportate prin viitorul tunel Bosfor", a spus Ţvetkov.
El a arătat că tunelul va fi funcţional într-un an şi jumătate şi va permite prima legătură feroviară directă între Asia şi Europa.
Ţvetkov a adăugat că linia ferată de mare viteză între Ankara şi Istanbul este deja în construcţie iar traseul său va include Bulgaria şi alte regiuni ale Europei.
În octombrie, China a invitat Bulgaria să se alăture împreună cu Turcia la proiectul unei linii de mare viteză între Orientul Îndepărtat şi Europa, aşa-numita legătură feroviară China-Europa.
În urma invitaţiei, au avut loc negocieri la Beijing între Ţvetkov şi ministrul chinez al Transporturilor Li Shenglin, ministrul Căilor Ferate, Liu Zhijun, precum şi reprezentanţi ai celor mai mari companii feroviare chineze.
Romania Libera 03.12.2010 |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5992 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Sam 04 Dec 2010, 15:39 | |
| Gara Drăgăşaniului, un simbol sortit… prăbuşirii!
Foarte puţini drăgăşeneni ştiu cât de importantă este gara pentru cel de al doilea municipiu al Vâlcii, Drăgăşani. Noi am întrebat chiar şi profesori, născuţi şi crescuţi aici şi ne-au luat la stânga împrejur spunându-ne că niciodată o gară nu a fost un simbol pentru oraşul lor. Mă rog, poate că nu ne-am exprimat nici noi taman bine, însă cum să numim acest obiectiv dacă nu simbol al oraşului-municipiu Drăgăşani, devreme ce tronsonul de cale ferată dintre Drăgăşani şi oraşul Băbeni este unul dintre cele mei vechi din România? Iată de ce dintotdeauna, pentru adevăraţii oameni cu un bagaj voluminos de cultură la mansardă, gara şi trenul sunt simboluri de o valoare inestimabilă pentru aceste locuri. Şi nu mai discutăm dacă este sau nu un simbol. Principalul fapt pe care trebuie să îl aducem în discuţie este că, importantă sau nu, şi această gară stă pe punctul de a se face una cu pământul ca mai toate obiectivele importante – puţine la număr, oricum – din urbea vinului. n Şi asta contează enorm! Iată, stimaţi cititori, cum arată, astăzi, gara din Drăgăşani, aşa cum spuneam, cândva, un simbol al celui de al doilea municipiu al Vâlcii. Un simbol dat mai ales de faptul că trenul este cel mai vechi mijloc de transport din Drăgăşani, tronsonul de cale ferată dintre Sibiu şi Podul Olt fiind cel mai vechi din ţara noastră. Există o serie de factori care au dus la deteriorarea mai multor gări şi căi ferate din România. Principalul este dat însă de faptul că trebuie să plăteşti foarte mulţi angajaţi pentru a face transport pe calea ferată, Ceea ce se regăseşte din plin în preţul unui bilet de călătorie care ajunge, mai ales în cazul trenurilor moderne gen “săgeata albastră” să coste chiar dublu decât un bilet pentru transportul cu microbuzul, pe aceeaşi distanţă. La acest lucru se adaugă şi faptul că orice alt mijloc de transport în comun este mai rapid decât trenul, aceasta, din nou, graţie infrastructurii extrem de vechi care nu permit atelajelor, oricât de noi ar fi acestea, ca să circule cu viteză pe şinele vechi de la 1800 încoace care se regăsesc în ţara noastră. Acestea, plus ţepele dea de patroni precum fostul deputat Dumitru Becşenescu care a reuşit, într-o perioadă, chiar să îi determine pe mai marii de la Sindicatul CFR-ului ca să facă chiar şi reclamă propriei sale firme de transport persoane, respectiv SC ANTARES TRANSPORT SA. Sunt singurele explicaţii logice pentru tragedia pe care Drăgăşaniul este gata să o sufere din nou, anume: prăbuşirea acestui simbol al său. Cu industria pusă pe butuci definitiv şi irevocabil, cu cultura îngropată sun supermarket-uri cu produse putrezite taman pentru că sunt deja prea multe în comparaţie cu populaţia destul de mică a celui de al doilea municipiu al Vâlcii,urbea vinului riscă să rămână şi fără loc unde trenurile să-şi mai tragă sufletul câteva minute în mersul lor către marile metropole ale ţării. Imaginile pe care le vedeţi alăturat spun multe. Este păcat. Există suficient spaţiu în gara Drăgăşaniului chiar pentru amenajarea unei terase care să le ia maul restului oraşelor unde iarăşi nu s-a investit nimic la acest capitol de la data montării primei traverse de sub şinele de cale ferată şi până la mijlocul anului 2010. Mai mult decât atât, un strat de vopsea nu credem că ar sărăci bugetul României, însă nepăsarea este gravă şi nu duce niciodată la nimic bun!… Şi când ne gândim că nu este nimeni de vină pentru această situaţie. Singurul vinovat este însuşi statul român, deoarece, mai ales pe Drăgăşani – Râmnicu Vâlcea, CFR-ul nu poate produce bani taman pentru că nimeni nu îi strânge de boaşe pe cei peste două sute de rechini înregistraţi pe liste, la Poliţia Drăgăşaniului, nimeni nu pune în aplicare legea şi hotărârile judecătoreşti definitive, astfel încât transportul de persoane în regim de microbuz să fie efectuat de către o singură firmă, nu de două, aşa cum cere şi legea, de fapt şi de drept. Oricum, ceea ce ne deranjează pe noi, mai ales la administraţia locală din Drăgăşani este că, le place tuturor ca să spună că urbea vinului este un municipiu, însă nu sunt în stare ca să îl conducă după cum este condus Râmnciul spre exemplu, aici unde ba se fac pasaje pe sub calea ferată, investiţii ce se lasă, inevitabil, şi cu modernizarea acesteia din urmă, ba se ia în discuţie chiar şi mutarea căii ferate din centrul municipiului pe la Goranu, încercând astfel ca să se continue unul dintre cele mai îndrăzneţe proiecte ale comuniştilor lui Ceauşescu, pe când, în cel de al doilea municipiu, iată, al Vâlcii, nu se îngrijeşte nimeni nici măcar ca să dea cu var pe sediul gării sau să asfalteze zona gării în spatele căreia cică. este amenajată chiar şi o staţie de taxiuri.
Pro Expres Dragasani |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |