| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 18 Iul 2011, 16:21 | |
| mdea cica 'teligentii de la jandarmerie l-au filmat pe mecanic in momentul in care vindea motorina. pai asta era treaba lor? sa vada daca mecanicul de locomotiva fura sau nu motorina?! superb...mirobolant... |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 18 Iul 2011, 17:26 | |
| - AlexD a scris:
- Gata, s-au spalat pe maini toti parazitii din politie, jandarmerie si alte cele. Chiar ca ne meritam soarta sa fim ca nivel de trai sub Botswana...
Mecanicii merita sa mearga la puscarie fie si doar pentru prostia lor. NU te-apuci sa opresti trenul in camp sa vinzi motorina furata cat timp ai un tren incarcat cu munitie si 10 (zece) jandarmi. Pentru ce au facut ei, conform art. 208 Cod Penal, alineatul 3, literelea) ...ţiţei, gazolină, condensat, etan lichid, benzină, motorină..., respectiv f) instalaţii de siguranţă şi dirijare a traficului feroviar, rutier, naval, aerian şi componente ale acestora, precum şi componente ale mijloacelor de transport aferente, respectiv alineatul 4, Furtul care a produs consecinţe deosebit de grave se pedepseşte cu închisoare de la 10 la 20 de ani şi interzicerea unor drepturi, mecanicii vor sta mult si bine la all inclusive, pe cheltuiala statului roman, in locatii selecte precum Jilava sau Rahova. Jandarmii merita sa mearga la puscarie pentru ca 1) au fost corupti - mecanicii nu aveau cum sa faca 'tranzactia' fara stirea jandarmilor. Daca jandarmii vedeau ca se fura motorina, trebuiau sa-l aresteze pe loc pe mecanicul locomotivei 2) pentru ca in loc sa pazeasca trenul, au stat lenesi la televizor. Asta se numeste calcare de consemn. Care, conform aceluiasi cod penal, se pedepseste astfel Călcarea consemnului de către santinela aflată în serviciu de gardă sau de pază pe lângă depozitele de armament, muniţii sau materiale explozive, la frontieră ori în alte posturi de un deosebit interes militar sau de stat, ori dacă fapta ar fi putut avea urmări grave, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani.Le urez tuturor implicati sedere placuta. Cat mai lunga. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 18 Iul 2011, 23:58 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 19 Iul 2011, 10:24 | |
| - ravers75 a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html
Trist... . Pacat ca la noi, tot ce e bun trebuie sa dispara. Legile privind furtul din domeniul CF ar trebui inasprite si aplicate fara nici un drept de apel. Toti cei care sunt prinsi ca fura indiferent de cantitate sa primeasca macar 10 ani de inchisoare. Poate asa s-ar curati de hoti, si s-ar gandi de 2 ori inainte de a merge la furat. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 19 Iul 2011, 10:57 | |
| - Paul CFR a scris:
- ravers75 a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html
Trist... . Pacat ca la noi, tot ce e bun trebuie sa dispara. Legile privind furtul din domeniul CF ar trebui inasprite si aplicate fara nici un drept de apel. Toti cei care sunt prinsi ca fura indiferent de cantitate sa primeasca macar 10 ani de inchisoare. Poate asa s-ar curati de hoti, si s-ar gandi de 2 ori inainte de a merge la furat. Intrebarea e de ce nu se inaspresc legile si aplicarea lor ? Nu cumva o mana spala pe alta ? |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 20 Iul 2011, 11:09 | |
| CFR Călători mai introduce două trenuri accelerat către mare, pentru a face față fluxului mare de călători, informează compania ferată. http://www.evz.ro/detalii/stiri/inca-doua-accelerate-spre-mare-pana-pe-21-august-938674.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 20 Iul 2011, 14:02 | |
| Dar de ce nu se baga trenuri mai lungi de 14-15 vagoane? Decat 12 trenuri cu cate 4-6 vagoane mai bine 6 trenuri cu cate 14-15 vagoane. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 20 Iul 2011, 18:57 | |
| Degeaba baga cfr 14 vagoane la un tren daca sunt calatori numai pentru 6-7 vagoane. Asta de noapte a devenit o obisnuinta in special pentru cei care pleaca la mare si ptr o singura zi. Ajunge la mare in jurul orei 4-5 si se intoarce cu A Mangalia-Arad. Degeaba fac ei reclama cu circulatia in noptile de joi/vineri si vineri/sambata atunci e fluxul mai mare dar in anii trecuti circula zilnic si erau calatori si acum ar fi de cateva vagoane 5-6 lejer dar CFR l-a bagat doar in week-end. Aduceti-va aminte ce succes a avut vara trecuta Rapidul Curtici-Brasov-Buc.Nord-Mangalia cu circulatie zilnica si acum merg ardelenii la mare dar sunt nevoiti sa aleaga alte trenuri. Avea succes mare si la intoarcere desi pleca destul de tarziu de pe litoral. Eu am mers cu P 13961 Buc.Nord-Constanta in 17/18 august 2006 si tot asa pleca la miezul noptii din Bucuresti 16 vagoane 20-57/50 si inca un tren suplimentar cu 12 vagoane care venise special de la Constanta si gol pentru a face fata nr mare de calatori din Bucuresti spre Litoral si tot aveau destui calatori in picioare. Multi calatori au venit cu trenul P 3014 Predeal-Basarab cu care am venit si eu sa fio fost in jur la 80-90 de calatori numai de la PL.Vest se urcasera cu destinatia Constanta. Inca un an parca a circulat ca personal dupa care CFR s-a smecherit si l-au facut Acc.
Vara asta am fost pana acum de multe ori la strand dar si la garla si ma bate gandu in august sa ma duc o zi la mare merg cu 12981 si ma intorc cu 935.
|
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 24 Iul 2011, 19:35 | |
| http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-07-23/Flutur-a-probat-trenul-de-la-Suceava-la-Cacica |
|
| |
myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7075 Data de inscriere : 15/08/2008
| |
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 27 Iul 2011, 14:37 | |
| Un tren a staţionat 50 de minute în Bucureşti pentru a aştepta un grup de călători
Trenul venea din Mangalia şi mergea spre Arad. La Bucureşti însă oprirea a fost mai lungă decât s-ar fi aşteptat orice călător - aproape 50 de minute. Asta pentru că cei aflaţi la conducerea CFR au hotărât să aştepte un grup de 35 de copii şi însoţitorii lor care au ajuns cu întârziere în gară.
"A plecat cu 49 de minute întârziere pentru că a fost necesar să preia un grup de copii care veneau din vacanţă. Călătorii au fost informaţi în tren. Li s-a spus că va întârzia. Erau multi călători în tren. Erau cam 600 de călători în tren", a declarat Adrian Vlaicu, director marketing CFR Călători.
În total, trenul a avut o întârzire de aproape trei ore la sosirea în Arad.
"Am avut probleme, suntem o grupă din Ungaria, am fost în tabara din Sulina. Au rezolvat problema, ne-a aşteptat trenul şi am ajuns", a declarat Zoltan Roja, conducătorul grupului.
Conducerea CFR spune că niciunul dintre cei peste 600 de călători care au fost obligaţi să aştepte nu a făcut o plângere scrisă.
http://www.realitatea.net/un-tren-a-stationat-50-de-minute-in-bucuresti-pentru-a-astepta-un-grup-de-calatori_856685.html |
|
| |
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5898 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 27 Iul 2011, 18:40 | |
| Acum urmeaza ca trenurile sa opreasca la trecerile la nivel sa dea prioritate masinilor cu numere de Ungaria! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 27 Iul 2011, 18:56 | |
| Nu cred ca are rost sa exageram, eu asta iarna am fost odata in Gara de Nord si la fel s-a intamplat deoarece rapidul de Ct a intarziat 40-50 de min din cauza zapezii iar IC 531 l-a asteptat pe R de CT sa-i preia calatorii care veneau de la CT si aveau legatura cu Oradea.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier 27 Iul 2011, 21:37, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 27 Iul 2011, 21:29 | |
| Asta este un lucru foarte bun , si eu personal am trait o astfel de experienta cu 2 trenuri personale cand diferenta dintre sosirea unuia si plecarea celuilalt era de 5 minute , trenul in care ma aflam avea 25 min intarziere si am vorbit cu seful de tren care la randul lui a dat un telefon si a explicat ca are un calator care are bilet la trenul x in statia y si sa ne astepte , trenul de legatura a asteptat 25 de min care pana la urma au fost 35 de min si asta pentru un calator care avea bilet la legatura intre cele 2 trenuri , daca nu prindeam legatura eram nevoit sa astept toata noaptea in acea statie deci nu este un lucru rau ba din contra foarte bine ca se fac astfel de asteptari . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 29 Iul 2011, 20:13 | |
| Sunteti la curent cu pseudoarticolul asta de anul trecut? Cica o locomotiva romaneasca are 3000 cp m-am prapadit de ras cand am citit.
http://www.pestiside.hu/20100528/how-many-romanian-locomotives-does-it-take-to-pull-a-hungarian-train-up-the-hill/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|