Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
andreiutzu




Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5117
Data de inscriere : 05/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeLun 18 Iul 2011, 16:21

mdea cica 'teligentii de la jandarmerie l-au filmat pe mecanic in momentul in care vindea motorina. pai asta era treaba lor? sa vada daca mecanicul de locomotiva fura sau nu motorina?! superb...mirobolant...
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeLun 18 Iul 2011, 17:26

AlexD a scris:
Gata, s-au spalat pe maini toti parazitii din politie, jandarmerie si alte cele. Chiar ca ne meritam soarta sa fim ca nivel de trai sub Botswana...

Mecanicii merita sa mearga la puscarie fie si doar pentru prostia lor. NU te-apuci sa opresti trenul in camp sa vinzi motorina furata cat timp ai un tren incarcat cu munitie si 10 (zece) jandarmi.
Pentru ce au facut ei, conform art. 208 Cod Penal, alineatul 3, literelea) ...ţiţei, gazolină, condensat, etan lichid, benzină, motorină..., respectiv f) instalaţii de siguranţă şi dirijare a traficului feroviar, rutier, naval, aerian şi componente ale acestora, precum şi componente ale mijloacelor de transport aferente, respectiv alineatul 4, Furtul care a produs consecinţe deosebit de grave se pedepseşte cu închisoare de la 10 la 20 de ani şi interzicerea unor drepturi, mecanicii vor sta mult si bine la all inclusive, pe cheltuiala statului roman, in locatii selecte precum Jilava sau Rahova.

Jandarmii merita sa mearga la puscarie pentru ca 1) au fost corupti - mecanicii nu aveau cum sa faca 'tranzactia' fara stirea jandarmilor. Daca jandarmii vedeau ca se fura motorina, trebuiau sa-l aresteze pe loc pe mecanicul locomotivei 2) pentru ca in loc sa pazeasca trenul, au stat lenesi la televizor. Asta se numeste calcare de consemn. Care, conform aceluiasi cod penal, se pedepseste astfel Călcarea consemnului de către santinela aflată în serviciu de gardă sau de pază pe lângă depozitele de armament, muniţii sau materiale explozive, la frontieră ori în alte posturi de un deosebit interes militar sau de stat, ori dacă fapta ar fi putut avea urmări grave, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani.

Le urez tuturor implicati sedere placuta. Cat mai lunga.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeLun 18 Iul 2011, 23:58

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 19 Iul 2011, 10:24

ravers75 a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html

Trist... Sad . Pacat ca la noi, tot ce e bun trebuie sa dispara. Legile privind furtul din domeniul CF ar trebui inasprite si aplicate fara nici un drept de apel. Toti cei care sunt prinsi ca fura indiferent de cantitate sa primeasca macar 10 ani de inchisoare. Poate asa s-ar curati de hoti, si s-ar gandi de 2 ori inainte de a merge la furat.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMar 19 Iul 2011, 10:57

Paul CFR a scris:
ravers75 a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nimic-nu-le-scapa-hotilor-nici-macar-barierele-de-cale-ferata-furturile-ajung-la-10-mil-de-lei-an.html

Trist... Sad . Pacat ca la noi, tot ce e bun trebuie sa dispara. Legile privind furtul din domeniul CF ar trebui inasprite si aplicate fara nici un drept de apel. Toti cei care sunt prinsi ca fura indiferent de cantitate sa primeasca macar 10 ani de inchisoare. Poate asa s-ar curati de hoti, si s-ar gandi de 2 ori inainte de a merge la furat.

Intrebarea e de ce nu se inaspresc legile si aplicarea lor ? Nu cumva o mana spala pe alta ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 20 Iul 2011, 11:09

CFR Călători mai introduce două trenuri accelerat către mare, pentru a face față fluxului mare de călători, informează compania ferată.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/inca-doua-accelerate-spre-mare-pana-pe-21-august-938674.html
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 20 Iul 2011, 14:02

Dar de ce nu se baga trenuri mai lungi de 14-15 vagoane? Decat 12 trenuri cu cate 4-6 vagoane mai bine 6 trenuri cu cate 14-15 vagoane.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 20 Iul 2011, 18:57

Degeaba baga cfr 14 vagoane la un tren daca sunt calatori numai pentru 6-7 vagoane.
Asta de noapte a devenit o obisnuinta in special pentru cei care pleaca la mare si ptr o singura zi. Ajunge la mare in jurul orei 4-5 si se intoarce cu A Mangalia-Arad.
Degeaba fac ei reclama cu circulatia in noptile de joi/vineri si vineri/sambata atunci e fluxul mai mare dar in anii trecuti circula zilnic si erau calatori si acum ar fi de cateva vagoane 5-6 lejer dar CFR l-a bagat doar in week-end.
Aduceti-va aminte ce succes a avut vara trecuta Rapidul Curtici-Brasov-Buc.Nord-Mangalia cu circulatie zilnica si acum merg ardelenii la mare dar sunt nevoiti sa aleaga alte trenuri. Avea succes mare si la intoarcere desi pleca destul de tarziu de pe litoral.
Eu am mers cu P 13961 Buc.Nord-Constanta in 17/18 august 2006 si tot asa pleca la miezul noptii din Bucuresti 16 vagoane 20-57/50 si inca un tren suplimentar cu 12 vagoane care venise special de la Constanta si gol pentru a face fata nr mare de calatori din Bucuresti spre Litoral si tot aveau destui calatori in picioare. Multi calatori au venit cu trenul P 3014 Predeal-Basarab cu care am venit si eu sa fio fost in jur la 80-90 de calatori numai de la PL.Vest se urcasera cu destinatia Constanta.
Inca un an parca a circulat ca personal dupa care CFR s-a smecherit si l-au facut Acc.

Vara asta am fost pana acum de multe ori la strand dar si la garla si ma bate gandu in august sa ma duc o zi la mare merg cu 12981 si ma intorc cu 935.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 19:35

http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-07-23/Flutur-a-probat-trenul-de-la-Suceava-la-Cacica
Sus In jos
myster2008
Administrator
Administrator
myster2008


Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 42
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 7075
Data de inscriere : 15/08/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 14:09

http://www.realitatea.net/creozotul-o-substanta-cancerigena-restrictionat-in-tarile-uniunii-europene_856696.html


Oare CFR va inlocui toate traversele din lemn ? Laughing Very Happy Laughing
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 14:37

Un tren a staţionat 50 de minute în Bucureşti pentru a aştepta un grup de călători

Trenul venea din Mangalia şi mergea spre Arad. La Bucureşti însă oprirea a fost mai lungă decât s-ar fi aşteptat orice călător - aproape 50 de minute. Asta pentru că cei aflaţi la conducerea CFR au hotărât să aştepte un grup de 35 de copii şi însoţitorii lor care au ajuns cu întârziere în gară.

"A plecat cu 49 de minute întârziere pentru că a fost necesar să preia un grup de copii care veneau din vacanţă. Călătorii au fost informaţi în tren. Li s-a spus că va întârzia. Erau multi călători în tren. Erau cam 600 de călători în tren", a declarat Adrian Vlaicu, director marketing CFR Călători.

În total, trenul a avut o întârzire de aproape trei ore la sosirea în Arad.

"Am avut probleme, suntem o grupă din Ungaria, am fost în tabara din Sulina. Au rezolvat problema, ne-a aşteptat trenul şi am ajuns", a declarat Zoltan Roja, conducătorul grupului.

Conducerea CFR spune că niciunul dintre cei peste 600 de călători care au fost obligaţi să aştepte nu a făcut o plângere scrisă.

http://www.realitatea.net/un-tren-a-stationat-50-de-minute-in-bucuresti-pentru-a-astepta-un-grup-de-calatori_856685.html
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5898
Data de inscriere : 05/10/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 18:40

Acum urmeaza ca trenurile sa opreasca la trecerile la nivel sa dea prioritate masinilor cu numere de Ungaria!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 18:56

Nu cred ca are rost sa exageram, eu asta iarna am fost odata in Gara de Nord si la fel s-a intamplat deoarece rapidul de Ct a intarziat 40-50 de min din cauza zapezii iar IC 531 l-a asteptat pe R de CT sa-i preia calatorii care veneau de la CT si aveau legatura cu Oradea.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier 27 Iul 2011, 21:37, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 21:29

Asta este un lucru foarte bun , si eu personal am trait o astfel de experienta cu 2 trenuri personale cand diferenta dintre sosirea unuia si plecarea celuilalt era de 5 minute , trenul in care ma aflam avea 25 min intarziere si am vorbit cu seful de tren care la randul lui a dat un telefon si a explicat ca are un calator care are bilet la trenul x in statia y si sa ne astepte , trenul de legatura a asteptat 25 de min care pana la urma au fost 35 de min si asta pentru un calator care avea bilet la legatura intre cele 2 trenuri , daca nu prindeam legatura eram nevoit sa astept toata noaptea in acea statie deci nu este un lucru rau ba din contra foarte bine ca se fac astfel de asteptari .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 46 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 46 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 46 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitimeVin 29 Iul 2011, 20:13

Sunteti la curent cu pseudoarticolul asta de anul trecut? Cica o locomotiva romaneasca are 3000 cp m-am prapadit de ras cand am citit.

http://www.pestiside.hu/20100528/how-many-romanian-locomotives-does-it-take-to-pull-a-hungarian-train-up-the-hill/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 46 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: