|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 17 Noi 2010, 00:41 | |
| O stire interesanta pentru un viitor bun al constructorilor feroviari din Romania:
http://www.antena3.ro/romania/cluj-un-producator-roman-a-obtinut-licenta-pentru-a-produce-trenuri-bombardier-113341.html
Mie nu prea imi plac acele trenuri, imi plac clasicele, dar sa ai o uzina cu peste 1000 de angajati intr-un oras, inseamna un plus enorm pentru economia de dezastru de azi a Romaniei. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5938 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 13:02 | |
| http://www.money.ro/o-industrie-romaneasca-a-murit-peste-noapte--era-prima-din-europa_769936.html |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 13:07 | |
| Stiu ca nu are legatura cu trenurile, dar de industria din Romania chiar s-a ales praful. Spre exemplu, in Bucuresti, foarte multe hale industriale si fabrici au fost demolate pentru a construii mall-uri sau supermarket-uri sau au fost lasate in paragina.
|
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5938 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 13:10 | |
| Asa e..marile intreprinderi s-au dus...Tractorul Bv la fel..si cate altele...mi se pare ca se face un mall Auchan pe platforma Tractorului...si cate alte privatizari de 2 lei in tara asta...suntem doar o piata de desfacere pt UE... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 13:27 | |
| Talgo a anunţat că va livra companiei de Căi Ferate din Kazakhstan (KTZ) 420 de vagoane pentru trenurile de intercity, care vor fi livrate în următorii 3 ani. Contracul are o valoare de 300 de milioane de euro şi prevede înnoirea materialului rulant cu 3.000 de noi vagoane pentru transportul de călători. Vagoanee vor fi fabricate în Spania, însă cele două companii au format un joint venture pentru Tulpar Talgo, prin care se va realiza proiectul de realizare a unei fabrici pentru construcţia de vagoane. În 2011 se intenţionează demararea proiectului, fabrica urmând să fie construită în Astana. Astfel, o parte din vagoane ar urma să fie fabricate în Astana. Confom Talgo, contractul cu KTZ face parte din strategia de export a companiei spaniole, care se concentrează în creştere pentru trenurile de mare viteză din asia Centrală, India, China, Orientul Mijlociu şi SUA. Deci la noi cat se fura la un vagon nou? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 20:44 | |
| pai acum un an a venit in proba un TGV ca francezi vroiau sa vina din Paris cu TGV pana in statia Bucuresti si la statia Savarsin s-a intors inapoi .Oare de ce? |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 21:38 | |
| Sincer, nu stiu exact dar din cate cunosc TGV-urile nu functioneaza la 27.000v, este mult prea mult pentru ele Ma mir sa fi venit in Romania si sa si functioneze. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 21:58 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Sincer, nu stiu exact dar din cate cunosc TGV-urile nu functioneaza la 27.000v, este mult prea mult pentru ele
Ma mir sa fi venit in Romania si sa si functioneze. Da de unde stii tu chestia asta, esti sigur pe ce spui sau dai cu presupusul? Familia de trenuri de mare viteza generic cunoscuta ca TGV(train de grand vitesse in franceza) functioneaza chiar la 25 de kV si frecventa de 50 Hz, anumite serii fiind multisistem de exemplu Thalys care ajunge in Belgia si Olanda functioneaza si la 1500 Vcc iar trenurile care ajung in Germania si Elvetia merg si la 15 kV si frecventa de 16,67 Hz. In schimb cu venitul in Romania ma indoiesc desi daca ma gandesc acum 7-8 a fost in Ro o garnitura italieneasca de tren Pendolinno dar a venit tractata fiind garata in Baneasa pentru vizionare in ideea ca CFR ar fi vrut sa achizitioneze asa ceva. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 18 Noi 2010, 22:21 | |
| din cate stiu, parca la stiri se aratase ceva de acel pendolino si parca facuse o cursa bucuresti - cluj asa tin eu minte de la stiri PS: TGV de la curtici l-o fi tras cu :adrezina: si au obosit pe la savarsin ) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Noi 2010, 18:13 | |
| Eu in afara de un Stadler Flirt in poza nu am vazut altceva prin Romania.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Noi 2010, 18:17 | |
| MTI ar putea să execute silit Palatul CFR
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii ar putea să execute silit Palatul CFR. Surse oficiale din cadrul S.C. Grupul de Exploatare şi Întreţinere Palat CFR, companie deţinută în proporţie de 100% de CFR SA, care are în administrare Palatul CFR, au delarat pentru cotidianul puterea.ro că Adunarea Generală a Acţionarilor a primit mandat pentru executarea silită a clădirii de lângă Gara de Nord. „O clădire cu peste 2000 de birouri, în care lucrează peste 5000 de salariaţi, va trece în subordinea Regiei Autonome Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat (RAAPPS), după care va fi vândută bucată cu bucată”, au menţionat sursele citate de cotidianul online. Experţii imobiliari consideră că valoarea Palatului CFR ajunge la 100 de milioane de euro, la care se adaugă şi valoarea terenului. Clădirea a fost construită pentru a fi „Palatul administrativ al Căilor Ferate Române”, cu ocazia Ceferiadei. Construcţia clădirii a început în 1939, cu ocazia aniversării a 70 de ani de la inaugurarea primei linii de cale ferată Bucureşti Filaret-Giurgiu. La ora actuală, companiile cu profil feroviar ocupă sub 30% din spaţiul clădirii, exemplu fiind operatorul naţional de transport feroviar de marfă, CFR Marfă, care nu ocupă niciun spaţiu în această clădire. Menţionăm că, în urmă cu doi ani, administratorul de infrastructură CFR SA a fost executat silit din cauza unor datorii, pierzând Hotelul Astoria de la Gara de Nord.
La Realitatea a anuntat ca deja i-au si executat pe cei de la CFR pentru 6 Mil de lei au pierdut un sediu de 100 Mil de Euro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Noi 2010, 12:59 | |
| România: GEFCO, în negocieri cu Ford pentru transportul automobilelor pe calea ferată
Companie de logistică GEFCO se află în negocieri cu Ford România pentru a transporta pe calea ferată, către export, automobilele produse la Craiova (România). „În prezent avem deja semnat un contract cu noul importator al Ford, dar numai pentru distribuţie la nivel naţional. În ceea ce priveşte activitatea uzinei de la Craiova, momentan suntem în discuţii cu aceştia”, a spus Christian Zbylut, CEO pentru Europa de Est, Rusia şi Asia Centrală al GEFCO. La fel ca în cazul constructorului de la Mioveni, GEFCO a propus soluţia de transport pe calea ferată atât pentru export către Europa de Vest, cât şi către Constanţa, în condiţiile în care există deja infrastructura feroviară în interiorul platformei din Craiova. “Am propus lui Ford România soluţia de a exporta maşinile produse la Craiova pe calea ferată, în condiţiile în care infrastructura rutieră existentă nu ar putea face faţă numărului mare de camioane care ar pleca din Craiova”, a spus Zbylut.
La nivelul anului trecut, Gefco transporta pentru Dacia pe calea ferată patru garnituri cu modele Logan, cu 1.000 de unităţi, către portul Constanţa,unde sunt exportate apoi pe cale navală spre Franţa, Spania, Portugalia sau Algeria.
În acelaşi timp, pe calea ferată sunt exportate maşini direct către Italia, potrivit directorului companiei, care adaugă că are parteneriate exclusiv cu operatorii privaţi de transport pe calea ferată de la care închiriază locomotivele, în timp ce vagoanele sunt în proprietatea companiei. Zbylut nu a dat detalii despre numele partenerilor de transport sau valoarea contractelor, dar a spus că nu sunt companii de stat.
Printre cei mai importanţi transportatori privaţi de marfă pe calea ferată se numără Grup Feroviar Român (Gruia Stoica) şi Servtrans (Cristian Burci) şi Unifertrans.
GEFCO România se aşteaptă la afaceri de peste 30 mil. euro în acest an, în creştere cu mai mult de 30% faţă de 2009, în condiţiile în care în primele nouă luni deja au atins 22 de milioane de euro, similar cu cel realizat în întreg anul trecut.
"Creşterea din acest an este susţinută de activitatea internaţională şi nu de consumul intern. Românii sunt în continuare foarte precauţi în ceea ce priveşte cheltuielile", a spus Christian Zbylut.
Printre clienţii companiei în România pentru transport maşini sunt importatorii Peugeot şi Citroën, Trust Motors respectiv Citroën România, dar şi Ţiriac Holdings pentru marca Hyundai.
|
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Noi 2010, 19:50 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/banca-mondiala-recomanda-cfr-sa-inlocuiasca-trenurile-cu-autobuze.html |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Noi 2010, 19:54 | |
| Cu riscul de a fi banat pe acest forum, nu-mi ramane de zis dupa ce am citit articolul de mai sus decat atat: BANCA MONDIALA SA SUGA .... Niste cretini cu aere de doctori docenti, niste prosti bine dichisiti, care au distrus lumea asta de la Polul Nord la Polul Sud, si care nu au altceva mai bun de facut decat sa ne transforme in niste sclavi, ne dau noua sfaturi. Sa ne pupe in zona neutra, si sa se duca in cazanele cu smoala a zeului lor la care se inchina. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Noi 2010, 20:06 | |
| Cine este patron la firma de autobuze?Intrebare de 100 de puncte ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |