Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
mardaryroby


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 46
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 6218
Data de inscriere : 21/08/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeMier 17 Noi 2010, 00:41

O stire interesanta pentru un viitor bun al constructorilor feroviari din Romania:

http://www.antena3.ro/romania/cluj-un-producator-roman-a-obtinut-licenta-pentru-a-produce-trenuri-bombardier-113341.html

Mie nu prea imi plac acele trenuri, imi plac clasicele, dar sa ai o uzina cu peste 1000 de angajati intr-un oras, inseamna un plus enorm pentru economia de dezastru de azi a Romaniei.
Sus In jos
http://rrt-group.com
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 13:02

http://www.money.ro/o-industrie-romaneasca-a-murit-peste-noapte--era-prima-din-europa_769936.html
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 13:07

Stiu ca nu are legatura cu trenurile, dar de industria din Romania chiar s-a ales praful.
Spre exemplu, in Bucuresti, foarte multe hale industriale si fabrici au fost demolate pentru a construii mall-uri sau supermarket-uri sau au fost lasate in paragina.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5938
Data de inscriere : 14/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 13:10

Asa e..marile intreprinderi s-au dus...Tractorul Bv la fel..si cate altele...mi se pare ca se face un mall Auchan pe platforma Tractorului...si cate alte privatizari de 2 lei in tara asta...suntem doar o piata de desfacere pt UE...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 13:27

Talgo a anunţat că va livra companiei de Căi Ferate din Kazakhstan (KTZ) 420 de vagoane pentru trenurile de intercity, care vor fi livrate în următorii 3 ani. Contracul are o valoare de 300 de milioane de euro şi prevede înnoirea materialului rulant cu 3.000 de noi vagoane pentru transportul de călători.
Vagoanee vor fi fabricate în Spania, însă cele două companii au format un joint venture pentru Tulpar Talgo, prin care se va realiza proiectul de realizare a unei fabrici pentru construcţia de vagoane. În 2011 se intenţionează demararea proiectului, fabrica urmând să fie construită în Astana. Astfel, o parte din vagoane ar urma să fie fabricate în Astana.
Confom Talgo, contractul cu KTZ face parte din strategia de export a companiei spaniole, care se concentrează în creştere pentru trenurile de mare viteză din asia Centrală, India, China, Orientul Mijlociu şi SUA.

Deci la noi cat se fura la un vagon nou?
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 20:44

pai acum un an a venit in proba un TGV ca francezi vroiau sa vina din Paris cu TGV pana in statia Bucuresti si la statia Savarsin s-a intors inapoi .Oare de ce? scratch
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 21:38

Sincer, nu stiu exact dar din cate cunosc TGV-urile nu functioneaza la 27.000v, este mult prea mult pentru ele scratch
Ma mir sa fi venit in Romania si sa si functioneze.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5552
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 21:58

RazvanCFR a scris:
Sincer, nu stiu exact dar din cate cunosc TGV-urile nu functioneaza la 27.000v, este mult prea mult pentru ele scratch
Ma mir sa fi venit in Romania si sa si functioneze.
Da de unde stii tu chestia asta, esti sigur pe ce spui sau dai cu presupusul?
Familia de trenuri de mare viteza generic cunoscuta ca TGV(train de grand vitesse in franceza) functioneaza chiar la 25 de kV si frecventa de 50 Hz, anumite serii fiind multisistem de exemplu Thalys care ajunge in Belgia si Olanda functioneaza si la 1500 Vcc iar trenurile care ajung in Germania si Elvetia merg si la 15 kV si frecventa de 16,67 Hz.
In schimb cu venitul in Romania ma indoiesc desi daca ma gandesc acum 7-8 a fost in Ro o garnitura italieneasca de tren Pendolinno dar a venit tractata fiind garata in Baneasa pentru vizionare in ideea ca CFR ar fi vrut sa achizitioneze asa ceva.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6158
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 18 Noi 2010, 22:21

din cate stiu, parca la stiri se aratase ceva de acel pendolino si parca facuse o cursa bucuresti - cluj Very Happy

asa tin eu minte de la stiri Razz

PS: TGV de la curtici l-o fi tras cu :adrezina: si au obosit pe la savarsin Smile)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Noi 2010, 18:13

Eu in afara de un Stadler Flirt in poza nu am vazut altceva prin Romania..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Noi 2010, 18:17

MTI ar putea să execute silit Palatul CFR

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii ar putea să execute silit Palatul CFR. Surse oficiale din cadrul S.C. Grupul de Exploatare şi Întreţinere Palat CFR, companie deţinută în proporţie de 100% de CFR SA, care are în administrare Palatul CFR, au delarat pentru cotidianul puterea.ro că Adunarea Generală a Acţionarilor a primit mandat pentru executarea silită a clădirii de lângă Gara de Nord. „O clădire cu peste 2000 de birouri, în care lucrează peste 5000 de salariaţi, va trece în subordinea Regiei Autonome Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat (RAAPPS), după care va fi vândută bucată cu bucată”, au menţionat sursele citate de cotidianul online.
Experţii imobiliari consideră că valoarea Palatului CFR ajunge la 100 de milioane de euro, la care se adaugă şi valoarea terenului.
Clădirea a fost construită pentru a fi „Palatul administrativ al Căilor Ferate Române”, cu ocazia Ceferiadei. Construcţia clădirii a început în 1939, cu ocazia aniversării a 70 de ani de la inaugurarea primei linii de cale ferată Bucureşti Filaret-Giurgiu. La ora actuală, companiile cu profil feroviar ocupă sub 30% din spaţiul clădirii, exemplu fiind operatorul naţional de transport feroviar de marfă, CFR Marfă, care nu ocupă niciun spaţiu în această clădire.
Menţionăm că, în urmă cu doi ani, administratorul de infrastructură CFR SA a fost executat silit din cauza unor datorii, pierzând Hotelul Astoria de la Gara de Nord.

La Realitatea a anuntat ca deja i-au si executat pe cei de la CFR pentru 6 Mil de lei au pierdut un sediu de 100 Mil de Euro
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeLun 22 Noi 2010, 12:59

România: GEFCO, în negocieri cu Ford pentru transportul automobilelor pe calea ferată

Companie de logistică GEFCO se află în negocieri cu Ford România pentru a transporta pe calea ferată, către export, automobilele produse la Craiova (România).
„În prezent avem deja semnat un contract cu noul importator al Ford, dar numai pentru distribuţie la nivel naţional. În ceea ce priveşte activitatea uzinei de la Craiova, momentan suntem în discuţii cu aceştia”, a spus Christian Zbylut, CEO pentru Europa de Est, Rusia şi Asia Centrală al GEFCO. La fel ca în cazul constructorului de la Mioveni, GEFCO a propus soluţia de transport pe calea ferată atât pentru export către Europa de Vest, cât şi către Constanţa, în condiţiile în care există deja infrastructura feroviară în interiorul platformei din Craiova. “Am propus lui Ford România soluţia de a exporta maşinile produse la Craiova pe calea ferată, în condiţiile în care infrastructura rutieră existentă nu ar putea face faţă numărului mare de camioane care ar pleca din Craiova”, a spus Zbylut.

La nivelul anului trecut, Gefco transporta pentru Dacia pe calea ferată patru garnituri cu modele Logan, cu 1.000 de unităţi, către portul Constanţa,unde sunt exportate apoi pe cale navală spre Franţa, Spania, Portugalia sau Algeria.

În acelaşi timp, pe calea ferată sunt exportate maşini direct către Italia, potrivit directorului companiei, care adaugă că are parteneriate exclusiv cu operatorii privaţi de transport pe calea ferată de la care închiriază locomotivele, în timp ce vagoanele sunt în proprietatea companiei. Zbylut nu a dat detalii despre numele partenerilor de transport sau valoarea contractelor, dar a spus că nu sunt companii de stat.

Printre cei mai importanţi transportatori privaţi de marfă pe calea ferată se numără Grup Feroviar Român (Gruia Stoica) şi Servtrans (Cristian Burci) şi Unifertrans.

GEFCO România se aşteaptă la afaceri de peste 30 mil. euro în acest an, în creştere cu mai mult de 30% faţă de 2009, în condiţiile în care în primele nouă luni deja au atins 22 de milioane de euro, similar cu cel realizat în întreg anul trecut.

"Creşterea din acest an este susţinută de activitatea internaţională şi nu de consumul intern. Românii sunt în continuare foarte precauţi în ceea ce priveşte cheltuielile", a spus Christian Zbylut.

Printre clienţii companiei în România pentru transport maşini sunt importatorii Peugeot şi Citroën, Trust Motors respectiv Citroën România, dar şi Ţiriac Holdings pentru marca Hyundai.



Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5442
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeLun 22 Noi 2010, 19:50

http://stirileprotv.ro/stiri/social/banca-mondiala-recomanda-cfr-sa-inlocuiasca-trenurile-cu-autobuze.html
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeLun 22 Noi 2010, 19:54

Cu riscul de a fi banat pe acest forum, nu-mi ramane de zis dupa ce am citit articolul de mai sus decat atat: BANCA MONDIALA SA SUGA .... Niste cretini cu aere de doctori docenti, niste prosti bine dichisiti, care au distrus lumea asta de la Polul Nord la Polul Sud, si care nu au altceva mai bun de facut decat sa ne transforme in niste sclavi, ne dau noua sfaturi. Sa ne pupe in zona neutra, si sa se duca in cazanele cu smoala a zeului lor la care se inchina.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitimeLun 22 Noi 2010, 20:06

Cine este patron la firma de autobuze?Intrebare de 100 de puncte ...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 15 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: