Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 11:22

Din cate stiu eu la seria 900 probleme apareau la motor si transmisie si dupa s-au modernizat la Marub Brasov cu motoare Volvo Penta TAD720 cu 6 cilindrii dispusi vertical cu injectie directa supralimentat de 230cp cu racire intermediara a aerului de supraalimentare in locul motorului tip Ganz de 120cp si schimbarea transmisie mecanica de tip Myllius in 4 trepte cu una automata Allison

Te citez "78-1017+78-1019 s-a stricat, probleme la cutia de viteze la o unitate.
78-1021+78-1031 a plecat inapoi la Craiova pentru remedierea unor probleme.
apoi mai trebuie sa lucre si uzinele ceva ca si asa fac cate 1 saptamana somaj tehnic"

Dupa tot in threadul cu automotoare 1031 modernizat in noiembrie pe 28 decembrie 2010 statea la gard..

Acuma inteleg ca esti nostalgic dupa aceste automotoare dar trebuie sa vezi si cealalta parte
Am spus pe alt tpic ca la automotoarele modernizate ar trebui transformat interiorul in genul celor din vagoane restaurante cu masuta in mijloc si puse sa circule doar pe trasee turistice gen Bucovina Maramures zona Slanic
Si inca ceva daca se scot la lictitatie vreo 4000 de km de linie pe sectii neinteroperabile gen Vama-Moldovita, Pitesti-Curtea de Arges,Golesti Campulung Muscel ,Arad-Gurahont-Brad,Medgidia-Negru Voda,Floreni-Dornisoara ce o sa faca CFR-ul cu ele modernizate?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 16:11

78-1017+78-1019 Este deja la Craiova la RG, se va face in baza noului contract care se gaseste pe site-ul www.e-licitatie.ro

78-1021+78-1031 A sosit pe la mijlocul lui Decembrie , perioada Decembrie - Ianuarie a fost una de probe automotorul fiind un prototip.
De atunci circula zilnic.

In Romnia sunt destule sectii Interoperabile neelectrificate pe care se pot introduce automotoare in locul garniturilor clasice care au un consum ridicat.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 20:06

În momentul de faţă există o obsesie cu automotoarele la SNTFC. Tot ce corespunde tehnic va fi modernizat, indiferent de vechime sau alte impedimente minore.
De circulat au unde să circule numai să nu se exagereze cu utilizarea lor la trenuri lungi.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMar 28 Iun 2011, 23:12

Citat :
Mii de călători, blocaţi în gări din Belgia din cauza unei defecţiuni tehnice

Mii de călători au fost blocaţi, luni seară, la temperaturi foarte ridicate, în gările din vestul Belgiei, din cauza unei defecţiuni tehnice, iar unii dintre ei au avut nevoie de spitalizare, au anunţat autorităţile locale.

Cea mai gravă situaţie a fost înregistrată în gările din zona de litoral a Mării Nordului, după ce un cablu de alimentare s-a rupt, determinând întârzieri importante pe rutele feroviare turistice.

La Blankenberge, cel puţin zece persoane au fost internate în spital, după ce li s-a făcut rău din cauza temperaturii ridicate, care a urcat în cursul zilei până la 33 de grade.

Alte zeci de persoane au primit asistenţă medicală la punctele de urgenţă deschise de autorităţi, iar Crucea Roşie şi pompierii au distribuit sticle de apă călătorilor blocaţi.

Traficul feroviar nu va reveni la normal până marţi dimineaţă, principalele gări afectate de defecţiunea tehnică fiind Balnkenberge, Bruges, Ostende, Torhout, Lichtervelde şi La Panne.

Sursa: http://www.mediafax.ro/externe/mii-de-calatori-blocati-in-gari-din-belgia-din-cauza-unei-defectiuni-tehnice-8401723/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 13:16

Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 19:56

adrian78hd a scris:
Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video

In alta ordine de idei probabil ne bucuram si noi acuma macar de Constanta-Bucuresti-Craiova-Timisoara-Arad in 4 ore si un pic daca comunismul in Romania nu cadea. In mod ironic sau cel putin ciudat pentru unii, in vremea comunistilor se lucra la proiecte indraznete cuprinzand trenuri de viteza (a fost o idee chiar pe Bucuresti-Brasov???!!!!) dar si o linie de metrou Constanta - Mangalia iar acum ciuciu.


Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 29 Iun 2011, 22:16, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:09

Chiar nu vad unde a gresit ziaristul cand a precizat ca trenul are viteza maxima de 350km/h si e limitat la 300km/h din motive de securitate
?Chiar nu vad ce e asa de neinteles?

Maximum speed CRH3C: 350 km/h (217 mph)
CRH380B, CRH380BL, CRH380CL: 380 km/h (236 mph)

In April 2011, the Railway Minister Sheng Guangzu announced that, due to costs concern and increasing the margin of safety, the top speeds of all types of wheeled trains will be reduced to 300 km/h (186 mph), starting from 1 July 2011.[40] However, an exception applies for some lines, including Beijing–Tianjin and Shanghai–Hangzhou, which will still run at up to 350 km/h (217 mph), according to China Railway


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 29 Iun 2011, 21:28, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:32

[quote="adrian78hd"][quote="popovici"]
adrian78hd a scris:
Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video

Laughing


Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 29 Iun 2011, 22:15, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 20:51


Eu zic ca China i-a depasit deja pe europeni
Iti mai dau inca doua informatii care poate te ajuta:

The average commercial speed from Beijing to Shanghai was planned to be 330 km/h (210 mph), which would have cut the train travel time from 10 hours to 4 hours.[12] The rolling stock used on this line will be the CRH380 trains. CTCS-3 based train control systems will be used on the line, to allow for the maximum speed of 380 km/h of running and a minimum train interval of 3 minutes

The non-stop train from Beijing South to Shanghai Hongqiao was expected to finish the 1,305 km journey in 3 hours, 58 minutes,[6] averaging 329 km/h, making it the fastest scheduled train in the world
http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing%E2%80%93Shanghai_High-Speed_Railway


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 29 Iun 2011, 21:27, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 29 Iun 2011, 21:16

[quote="adrian78hd"][quote="popovici"]
adrian78hd a scris:
popovici a scris:
adrian78hd a scris:
Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video

Am mari indoieli ca ai citit cu atentie ce am postat mai sus . Am mai explicat odata de ce a gresit ziaristul, care parte nu ai inteles-o tu, aia cu viteza medie sau cea cu viteza maxima ? Eu ma refeream , ma repet, la viteza medie si nu cea maxima, este imposibil sa obtii o viteza medie de 300km/h pe un HSR de 1318 km chiar si daca alergi o buna bucata cu 350. Trenul face mai mult de 6 ore pe tronsonul ala pentru ca are si portiuni de 160 si 200 iar linia Paris-Lyon este cea mai rapida din lume in acest moment si cand zic rapida nu ma refer musai la viteza maxima ci la timpii care se scot. Este de apreciat ca acesti chinezi merg cu 350km/h dar stii tu cat din tronsonul asta de 1318 km permite viteze asa mari ?

Eu zic ca China i-a depasit deja pe europeni
Iti mai dau inca doua informatii care poate te ajuta:

The average commercial speed from Beijing to Shanghai was planned to be 330 km/h (210 mph), which would have cut the train travel time from 10 hours to 4 hours.[12] The rolling stock used on this line will be the CRH380 trains. CTCS-3 based train control systems will be used on the line, to allow for the maximum speed of 380 km/h of running and a minimum train interval of 3 minutes

The non-stop train from Beijing South to Shanghai Hongqiao was expected to finish the 1,305 km journey in 3 hours, 58 minutes,[6] averaging 329 km/h, making it the fastest scheduled train in the world
http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing%E2%80%93Shanghai_High-Speed_Railway

O.k. , am gasit ce cautam , viteza maxima a trenurilor va fii de 300 km/h iar cel mai bun timp 4h48'. Eu imi fac mea culpa fata de ziarist si fata de tine , intre timp, din ratiuni economice chinezii au renuntat din cate observ pe rand la 380km/h si 350km/h si vor rula doar cu 250km/h si 300km/h din motive de securitate zic ei . Doar cateva trenuri vor scoate timpii de 4h48' (cele cu o singura oprire)restul vor scoate mai mult. Uite aici un articol important care pe mine m-a edificat intr-adevar :
http://www.whatsonchengdu.com/tech92.html
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 30 Iun 2011, 16:47

Probe viteza in 1998 cu 200 km/h.Deci in 13 ani nu am mai avansat cu nimic.
http://deceblog.net/2011/02/trenurile-romanesc-200kmh/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 30 Iun 2011, 17:00

Ar trebui sa se apuce de altceva de scris pe blogul ala un domeniu unde e capabil si il stapaneste ,daca nu sa se lase sa nu mai scrie tampenii!!
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5441
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 30 Iun 2011, 17:17

Pai in ziua de azi e la moda sa ai blog, orice "destept" are unul si scrie acolo doar de dragul de a umple niste pagini.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 01 Iul 2011, 16:18

In sfarsit se mai aude ceva de podul Calafat-Vidin
http://www.gds.ro/Actualitate/2011-07-01/Doi+ani+de+prelungire+pentru+constructia+podului+Calafat-Vidin
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 01 Iul 2011, 19:57

http://www.adevarul.ro/locale/resita/Resita-Adevarul_de_Seara_Resita-Caras-Severin-semering-Oravita-Anina-Directia_pentru_Cultura-CFR-locomotiva_cu_aburi_0_508749368.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 43 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: