|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 27 Iun 2011, 11:22 | |
| Din cate stiu eu la seria 900 probleme apareau la motor si transmisie si dupa s-au modernizat la Marub Brasov cu motoare Volvo Penta TAD720 cu 6 cilindrii dispusi vertical cu injectie directa supralimentat de 230cp cu racire intermediara a aerului de supraalimentare in locul motorului tip Ganz de 120cp si schimbarea transmisie mecanica de tip Myllius in 4 trepte cu una automata Allison
Te citez "78-1017+78-1019 s-a stricat, probleme la cutia de viteze la o unitate. 78-1021+78-1031 a plecat inapoi la Craiova pentru remedierea unor probleme. apoi mai trebuie sa lucre si uzinele ceva ca si asa fac cate 1 saptamana somaj tehnic"
Dupa tot in threadul cu automotoare 1031 modernizat in noiembrie pe 28 decembrie 2010 statea la gard..
Acuma inteleg ca esti nostalgic dupa aceste automotoare dar trebuie sa vezi si cealalta parte Am spus pe alt tpic ca la automotoarele modernizate ar trebui transformat interiorul in genul celor din vagoane restaurante cu masuta in mijloc si puse sa circule doar pe trasee turistice gen Bucovina Maramures zona Slanic Si inca ceva daca se scot la lictitatie vreo 4000 de km de linie pe sectii neinteroperabile gen Vama-Moldovita, Pitesti-Curtea de Arges,Golesti Campulung Muscel ,Arad-Gurahont-Brad,Medgidia-Negru Voda,Floreni-Dornisoara ce o sa faca CFR-ul cu ele modernizate? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 27 Iun 2011, 16:11 | |
| 78-1017+78-1019 Este deja la Craiova la RG, se va face in baza noului contract care se gaseste pe site-ul www.e-licitatie.ro
78-1021+78-1031 A sosit pe la mijlocul lui Decembrie , perioada Decembrie - Ianuarie a fost una de probe automotorul fiind un prototip. De atunci circula zilnic.
In Romnia sunt destule sectii Interoperabile neelectrificate pe care se pot introduce automotoare in locul garniturilor clasice care au un consum ridicat. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 27 Iun 2011, 20:06 | |
| În momentul de faţă există o obsesie cu automotoarele la SNTFC. Tot ce corespunde tehnic va fi modernizat, indiferent de vechime sau alte impedimente minore. De circulat au unde să circule numai să nu se exagereze cu utilizarea lor la trenuri lungi. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 28 Iun 2011, 23:12 | |
| - Citat :
- Mii de călători, blocaţi în gări din Belgia din cauza unei defecţiuni tehnice
Mii de călători au fost blocaţi, luni seară, la temperaturi foarte ridicate, în gările din vestul Belgiei, din cauza unei defecţiuni tehnice, iar unii dintre ei au avut nevoie de spitalizare, au anunţat autorităţile locale.
Cea mai gravă situaţie a fost înregistrată în gările din zona de litoral a Mării Nordului, după ce un cablu de alimentare s-a rupt, determinând întârzieri importante pe rutele feroviare turistice.
La Blankenberge, cel puţin zece persoane au fost internate în spital, după ce li s-a făcut rău din cauza temperaturii ridicate, care a urcat în cursul zilei până la 33 de grade.
Alte zeci de persoane au primit asistenţă medicală la punctele de urgenţă deschise de autorităţi, iar Crucea Roşie şi pompierii au distribuit sticle de apă călătorilor blocaţi.
Traficul feroviar nu va reveni la normal până marţi dimineaţă, principalele gări afectate de defecţiunea tehnică fiind Balnkenberge, Bruges, Ostende, Torhout, Lichtervelde şi La Panne. Sursa: http://www.mediafax.ro/externe/mii-de-calatori-blocati-in-gari-din-belgia-din-cauza-unei-defectiuni-tehnice-8401723/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 13:16 | |
| Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO) http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 19:56 | |
| - adrian78hd a scris:
- Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video In alta ordine de idei probabil ne bucuram si noi acuma macar de Constanta-Bucuresti-Craiova-Timisoara-Arad in 4 ore si un pic daca comunismul in Romania nu cadea. In mod ironic sau cel putin ciudat pentru unii, in vremea comunistilor se lucra la proiecte indraznete cuprinzand trenuri de viteza (a fost o idee chiar pe Bucuresti-Brasov???!!!!) dar si o linie de metrou Constanta - Mangalia iar acum ciuciu.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 29 Iun 2011, 22:16, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 20:09 | |
| Chiar nu vad unde a gresit ziaristul cand a precizat ca trenul are viteza maxima de 350km/h si e limitat la 300km/h din motive de securitate ?Chiar nu vad ce e asa de neinteles?
Maximum speed CRH3C: 350 km/h (217 mph) CRH380B, CRH380BL, CRH380CL: 380 km/h (236 mph)
In April 2011, the Railway Minister Sheng Guangzu announced that, due to costs concern and increasing the margin of safety, the top speeds of all types of wheeled trains will be reduced to 300 km/h (186 mph), starting from 1 July 2011.[40] However, an exception applies for some lines, including Beijing–Tianjin and Shanghai–Hangzhou, which will still run at up to 350 km/h (217 mph), according to China Railway
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 29 Iun 2011, 21:28, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 20:32 | |
| [quote="adrian78hd"][quote="popovici"] - adrian78hd a scris:
- Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 29 Iun 2011, 22:15, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 20:51 | |
| Eu zic ca China i-a depasit deja pe europeni Iti mai dau inca doua informatii care poate te ajuta:
The average commercial speed from Beijing to Shanghai was planned to be 330 km/h (210 mph), which would have cut the train travel time from 10 hours to 4 hours.[12] The rolling stock used on this line will be the CRH380 trains. CTCS-3 based train control systems will be used on the line, to allow for the maximum speed of 380 km/h of running and a minimum train interval of 3 minutes
The non-stop train from Beijing South to Shanghai Hongqiao was expected to finish the 1,305 km journey in 3 hours, 58 minutes,[6] averaging 329 km/h, making it the fastest scheduled train in the world http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing%E2%80%93Shanghai_High-Speed_Railway
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 29 Iun 2011, 21:27, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 29 Iun 2011, 21:16 | |
| [quote="adrian78hd"][quote="popovici"] - adrian78hd a scris:
- popovici a scris:
- adrian78hd a scris:
- Trenul de mare viteză Beijing-Shanghai străbate 1.318 km în mai puţin de 5 ore (VIDEO)
http://www.descopera.ro/dnews/8409354-trenul-de-mare-viteza-beijing-shanghai-strabate-1318-km-in-mai-putin-de-5-ore-video Am mari indoieli ca ai citit cu atentie ce am postat mai sus . Am mai explicat odata de ce a gresit ziaristul, care parte nu ai inteles-o tu, aia cu viteza medie sau cea cu viteza maxima ? Eu ma refeream , ma repet, la viteza medie si nu cea maxima, este imposibil sa obtii o viteza medie de 300km/h pe un HSR de 1318 km chiar si daca alergi o buna bucata cu 350. Trenul face mai mult de 6 ore pe tronsonul ala pentru ca are si portiuni de 160 si 200 iar linia Paris-Lyon este cea mai rapida din lume in acest moment si cand zic rapida nu ma refer musai la viteza maxima ci la timpii care se scot. Este de apreciat ca acesti chinezi merg cu 350km/h dar stii tu cat din tronsonul asta de 1318 km permite viteze asa mari ? Eu zic ca China i-a depasit deja pe europeni Iti mai dau inca doua informatii care poate te ajuta:
The average commercial speed from Beijing to Shanghai was planned to be 330 km/h (210 mph), which would have cut the train travel time from 10 hours to 4 hours.[12] The rolling stock used on this line will be the CRH380 trains. CTCS-3 based train control systems will be used on the line, to allow for the maximum speed of 380 km/h of running and a minimum train interval of 3 minutes
The non-stop train from Beijing South to Shanghai Hongqiao was expected to finish the 1,305 km journey in 3 hours, 58 minutes,[6] averaging 329 km/h, making it the fastest scheduled train in the world http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing%E2%80%93Shanghai_High-Speed_Railway O.k. , am gasit ce cautam , viteza maxima a trenurilor va fii de 300 km/h iar cel mai bun timp 4h48'. Eu imi fac mea culpa fata de ziarist si fata de tine , intre timp, din ratiuni economice chinezii au renuntat din cate observ pe rand la 380km/h si 350km/h si vor rula doar cu 250km/h si 300km/h din motive de securitate zic ei . Doar cateva trenuri vor scoate timpii de 4h48' (cele cu o singura oprire)restul vor scoate mai mult. Uite aici un articol important care pe mine m-a edificat intr-adevar : http://www.whatsonchengdu.com/tech92.html |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 30 Iun 2011, 16:47 | |
| Probe viteza in 1998 cu 200 km/h.Deci in 13 ani nu am mai avansat cu nimic. http://deceblog.net/2011/02/trenurile-romanesc-200kmh/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 30 Iun 2011, 17:00 | |
| Ar trebui sa se apuce de altceva de scris pe blogul ala un domeniu unde e capabil si il stapaneste ,daca nu sa se lase sa nu mai scrie tampenii!! |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 30 Iun 2011, 17:17 | |
| Pai in ziua de azi e la moda sa ai blog, orice "destept" are unul si scrie acolo doar de dragul de a umple niste pagini. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 01 Iul 2011, 16:18 | |
| In sfarsit se mai aude ceva de podul Calafat-Vidin http://www.gds.ro/Actualitate/2011-07-01/Doi+ani+de+prelungire+pentru+constructia+podului+Calafat-Vidin
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 01 Iul 2011, 19:57 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/resita/Resita-Adevarul_de_Seara_Resita-Caras-Severin-semering-Oravita-Anina-Directia_pentru_Cultura-CFR-locomotiva_cu_aburi_0_508749368.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |