Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 38 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 10:09

Ziarul Lumina, Marti 10 august 2010


Revista presei (partea I) - Pagina 11 LUMINAM10AUG
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7936
Data de inscriere : 16/04/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 10:40

Intr-un ziar local...

http://www.ziarmm.ro/de-astazi-toti-angajatii-cfr-calatori-vor-fi-trimisi-in-somaj-tehnic/
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 16 Aug 2010, 13:16

Si acelasi anunt si in Ziarul Lumina din 13 august 2010



Revista presei (partea I) - Pagina 11 AAAAA
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8564
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 19:19

Trenul care te învârte în jurul Capitalei costă 1 miliard €


Cum ar fi să ai tren în buricul târgului, să te urci în el la Unirii şi să cobori în comuna Vidra. Ei bine, acest lucru ar fi posibil, dacă ideea unui arhitect ar găsi finanţarea necesară de la autorităţi. Trenul Expres Regional pentru Bucureşti (TER) costă un miliard de euro, însă ar rezolva problema traficului rutier. Sare cineva cu banu'?
Utopie sau soluţia salvatoare pentru rezolvarea celei mai spinoase probleme din Capitală, traficul rutier? Propunerea venită din partea unui tânăr arhitect ar decongestiona total circulaţia în oraş.
Concret, cu ajutorul Săgeţilor Albastre, Andrei Egli propune un sistem de tren urban care ar face legătura între punctele importante din oraş, acolo unde există şi staţii de metrou, şi localităţile limitrofe înglobate în zona metropolitană.

Iată cele şase trasee

Traseul 1: Gara de Nord – Aeroport „Henri Coandă”

Traseul 2: Eroilor – comuna Videle

Traseul 3: Piaţa Unirii – comuna Vidra

Traseul 4: staţia Costin Georgian – comuna Fundeni

Traseul 5: Gara de Nord – comuna Brăneşti

Traseul 6: face înconjurul oraşului pe linie de centură

Cele şase trasee imaginate de arhitect au luat naştere în 2006, pe o infrastructură existentă deja în proporţie de 90%. Astfel, spune el, proiectul nu ar fi amânat cu birocraţia legată de exproprieri şi demolări. Problema o constituie însă banii, aproximativ un miliard de euro.
Tânărul a început să bată pe la uşile autorităţilor. „Am avut o întrevedere cu fostul ministru al Transporturilor, Ludovic Orban, căruia i-a plăcut ideea. Din păcate nu au fost bani, ştiţi cum e la noi, lucrurile merg greu. Acum vreau să mă văd cu ministrul Radu Berceanu, poate se va concretiza ceva", ne-a explicat arhitectul.
De la staţia de metrou Costin Georgian, bucureştenii pot ajunge foarte rapid în comuna Fundeni
Un astfel de proiect are şi Metrorex şi face parte din strategia de dezvoltare a transportului integrat în Capitală.
„Folosirea liniilor de tren din jurul oraşului, pentru a face legătura între terminalele de metrou sau capetele RATB şi localităţile de pe Linia de Centură, este un proiect vechi al nostru şi avem chiar şi o strategie în acest scop. Aşteptăm doar banii."


sursa: http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/trenul-invarte-capitalei-miliard-eur_0_1013298828.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 18 Aug 2010, 20:32

Este o suma colosala un miliard de euro!!! Construirea Canalului Dunare -Marea Neagra a necesitat o investitie de aproximativ 2 miliarde de dolari si dupa cum se misca navele pe acel canal, in cei 64 de km. de sapaturi si cu veniturile anuale de 3 milioane de euro, investitia va fi recuperata in aproximativ 600 de ani! Dar suma acestor lucrari feroviare in cat timp va fi recuperata?
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 19 Aug 2010, 09:20

a27 a27 a27 a21
Sa nu mai birfim cfr-ul,ca la ei asta inca nu s-a pomenit!
http://www.libertatea.ro/stire/pasagerii-unui-tren-pe-ruta-barcelona-milano-au-ajuns-in-elvetia-300335.html
Sus In jos
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6567
Data de inscriere : 28/09/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 19 Aug 2010, 12:37

Unele dintre proiectele acestea sunt fanteziste dea dreptul.Iar stirea scrisa de dragul de a fis scrisa
Traseul 3: Piaţa Unirii – comuna Vidra a21 a21 a21 .Eu sunt curioasa unde viseaza astia sa bage automotorul Desiro pe stradutele inguste din zona si mai ales pe ce linie?Pe linia tramvaielor 32, 7 de intorc la Piata Unirii a21 a21 a27 .Eu ma uit ca un V3A amarat blocheaza circulatia pe strada dar un automotor .Plus ca liniile sunt apropiate nici nu ar putea 2 sa circule ca se lovesc.


Ultima editare efectuata de catre didi in Joi 19 Aug 2010, 20:32, editata de 1 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 19 Aug 2010, 13:14

Nu au fost ei in stare sa introduca trenuri de calatori pe linia de centura a Bucurestiului care mai necesita cateva reparatii pentru marirea vitezei de mers. Era o idee extraordinara, iar la fiecare iesire din Bucuresti, autobuze RATB ar fi preluat calatorii si dusi in centru. Astfel cei care din Chitila voiau sa ajunga in Jilava, nu mai taiau orasul in doua , sau cei din Domnesti care voiau sa ajunga la Gara Pantelimon pentru a-si face cumparaturi la Dragonul Rosu. Asta da, era o idee bine gandita! Dar vorba Dianei, sa vezi un Desiro pe la Piata Unirii............ Mad :shock: Very Happy
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 19 Aug 2010, 15:44

CFR SA vrea să atragă până la finele lui 2010 1,6 mld. euro din fonduri europene, prin lansarea procedurilor de achiziţie pentru reabilitarea căii ferate de pe Coridorul IV Pan European, iar pentru 2011estimează atragerea a circa 2 mld. euro, a declarat pentru agenţia Newsin, directorul general, Emil Sabo.
„Pe partea de exploatare, pe cei 11.000 de km de cale ferată ce necesită a fi reabilitaţi, trebuie mulţi bani. Pentru atragerea fondurilor europene pe Coridorul IV Pan European, până la sfârşitul anului vom avea proceduri de achiziţie de 1,6 miliarde euro. Pentru tronsonul de cale ferată Radna- Curtici vom lansa licitaţia în septembrie, reabilitare ce va costa 350 mil. euro, iar pentru Simeria-Coşlariu, procedura va fi lansată în octombrie, modernizare ce va costa 550 milioane euro” a declarat directorul general al CFR SA, Emil Sabo.
Totodată, acesta a precizat că, în luna noiembrie, pe relaţia Câmpina-Predeal se va da drumul circulaţiei pe un fir, iar în cursul anului viitor se va finaliza reabilitarea celui de-al doilea fir pe acest tronson.Trebuie menţionat că, pe Câmpina- Predeal, sunt 120 de poduri şi podeţe, iar reabilitarea a 80% din acestea este efectuată” a mai explicat Sabo. Pe de altă parte, Emil Sabo a declarat că, deoarece gările din România sunt într-o situaţie „deplorabilă”, s-a luat decizia ca, în cel mai scurt timp, un număr de 15 gări să fie reabilitate, ceea ce implică alte 115 milioane euro. Pentru a rezolva situaţia gărilor din România, CFR SA a elaborat un „Ghid de bune practici comerciale”, care cuprinde o serie de măsuri în inchirierea şi gestionarea spaţiilor. „Vrem să dăm un alt aspect gărilor din România şi ne-am propus ca, în trei săptămâni, toate gările să arate bine. Am trasat şefilor de gări 28 de sarcini în privinţa aspectului locaţiilor, iar dacă nu vor fi respectate şi rezolvate, ei riscă să fie daţi afară. Vom lansa licitaţii pentru închirierea spaţiilor comerciale din gări ca să aducem firme cu brand care să schimbe imaginea şi aspectul acestor gări” a mai spus Sabo. În privinţa Gării de Nord, directorul general al CFR SA a precizat că aceasta „trebuie întâi deratizată, după aceea modernizată”. CFR SA a înregistrat în primele cinci luni din 2010 o cifră de afaceri de 399,2 milioane lei, în scădere cu 2,4% faţă de ianuarie-mai 2009, când a fost de 408,9 milioane lei, în timp ce pierderile s-au redus cu 6,8%, de la 305,8 milioane lei la 285,1 milioane lei.
Potrivit proiectului de buget al companiei elaborat de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), CFR SA estimează pentru 2010 venituri totale de peste 1,5 miliarde lei şi o pierdere de 935 milioane lei.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Aug 2010, 09:51

Postez si eu o stire de interes general: http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7710486-germania-datoreaza-bnr-peste-18-miliarde-euro-banii-reprezinta-datorii-neachitate-dintr-contract-semnat-1939.htm?cfnl=

Nemtii ne-ar datora 18 mld de $ sau poate chiar mai mult avand in vederea actualizarea valorii de atunci. Daca printr-o minune i-am mai putea incasa inapoi acesti bani, ar fi salvarea noastra la multe capitole. Dar cum romanul e fraierul Europei eu nu cred ca o sa pupam nici macar un cent.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Aug 2010, 10:22

lovekomotive a scris:
Nemtii ne-ar datora 18 mld de $ sau poate chiar mai mult avand in vederea actualizarea valorii de atunci. Daca printr-o minune i-am mai putea incasa inapoi acesti bani, ar fi salvarea noastra la multe capitole. Dar cum romanul e fraierul Europei eu nu cred ca o sa pupam nici macar un cent.
Sa vezi atunci bataie pe ciolan! ABAT ABB a27
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Aug 2010, 11:12

http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=57585
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 21 Aug 2010, 11:22

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=eveniment&s_id=92867
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 23 Aug 2010, 23:04

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/explozie-pe-calea-ferata-ajutorul-de-mecanic-a-murit.html
Sus In jos
Boracik

Boracik


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5485
Data de inscriere : 23/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitimeMar 24 Aug 2010, 00:15

offf Sad
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 11 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 38 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: