|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| | | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 28 Aug 2010, 00:13 | |
| http://www.libertatea.ro/stire/ajungem-un-pic-mai-repede-la-munte-viteza-trenurilor-pe-sectiunea-campina-comarnic-creste-la-80-km-h-301372.html |
| | | mariuskl
Numarul mesajelor : 123 Varsta : 35 Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani Reputatie : 5735 Data de inscriere : 25/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 28 Aug 2010, 05:50 | |
| Un mic offtopic legat de ultimul articol postat de Amiral
Am vazut la TV la MegaBuilders (poate ati mai vazut) un episod in care prezentau felul in care se repara liniile ferate engleze intre Londra si Glasgow. Ei nu pot sa opreasca circulatia in timpul saptamanii, asa ca lucreaza in weekenduri, inlocuind si reparand caile ferate pentru a le adapta la niste trenuri care merg cu 200 km/h. In urma unor reparatii nu a mers ceva bine si nu au reusit sa faca totul in timp astfel incat au pus limitare de 80 km/h pt trenurile care trec prin zona respectiva.
Va dati seama, limitare de 80 km/h. La noi abia se ajunge la viteza aceea dupa o groaza de reparatii. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 28 Aug 2010, 11:29 | |
| - mariuskl a scris:
- Va dati seama, limitare de 80 km/h. La noi abia se ajunge la viteza aceea dupa o groaza de reparatii.
Englezii au inventat chestia asta,calea ferata,aveau trenuri de 160km/h pe le 1900,nu se impiedica ei cu reparatia liniilor! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 28 Aug 2010, 11:38 | |
| - Amiralul a scris:
- http://www.libertatea.ro/stire/ajungem-un-pic-mai-repede-la-munte-viteza-trenurilor-pe-sectiunea-campina-comarnic-creste-la-80-km-h-301372.html
Ca de obicei, dezinformare... Racordarea noului pod poate s-o face (desi pe 25 august nu se vedea nici o miscare pregatitoare), dar cresterea vitezei intre Cimpina si Comarnic in nici un caz pentru ca pe distanta Breaza Nord (Gura Beliei) - Comarnic nu sint instalate in totalitate nici traversele. O sa pun niste poze la rubrica respectiva. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5833 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 02 Sept 2010, 16:52 | |
| http://www.mediafax.ro/economic/berceanu-a-numit-un-nou-director-general-la-cfr-sa-7088949 |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 03 Sept 2010, 19:57 | |
| Doua articole referitor la scumpirea biletelor: - Adevarul de Seara joi 2 septembrie 2010 -Lumina vineri 3 septembrie 2010 |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Mar 21 Sept 2010, 22:48 | |
| Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA, prin Sucursala Regională CF Braşov, cu sediul în Str. Politehnicii nr. 1, cod poştal 500024, organizează procedura de licitaţie deschisă, în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică.
Licitaţia este deschisă pentru următoarele lucrări:
I. Înlocuire traverse de lemn pe linia CF Piatra Olt - Copşa Mică, între staţiile Tălmaciu - Şelimbăr - Sibiu, fir II, km 386+300 şi 388+401 -390+700” Durata de execuţie a lucrării va fi de 71 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 317.316 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri externe (CSI).
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 14.09.2010, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.
II. Înlocuire traverse de beton pe linia CF Sibiu -Vinţu de Jos, între staţiile Turnişor-Cristian, km 7+950-10+100 şi 11+740-12+350” Durata de execuţie a lucrării va fi de 61 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 294.693 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri externe (CSI).
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 13.09.2010, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.
III. „Decolmatări albii la podurile de cale ferată” (34 de poduri) Durata de execuţie a lucrării va fi de 60 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 375.998 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri proprii. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 27.09.2010, ora 9.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.
IV. „Revopsirea tablierelor metalice de la podurile de cale ferată” (44 tabliere metalice) Durata de execuţie a lucrării va fi de 60 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 787.998 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri de la bugetul de stat.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 15.09.2010, ora 9.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.
sursa AMOSNEWS |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5874 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 22 Sept 2010, 22:11 | |
| Pai si podul de la Carta??? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 22 Sept 2010, 22:26 | |
| Poate la anul _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Dum 26 Sept 2010, 12:43 | |
| Lucrările de refacere a liniei CFR dintre Suceava şi Dorneşti ar putea fi atribuite în procedură de urgenţă, a declarat şeful administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur. El a precizat că a avut o discuţie cu noul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, solicitându-i acesteia să găsească o soluţie pentru urgentarea lucrărilor de reparaţie pe tronsonul de cale ferată de la Suceava la Dorneşti, distrus pe mai multe porţiuni în urma inundaţiilor din luna iunie 2010. „Asta deoarece avem o mare urgenţă cu aducerea cărbunelui din Ucraina şi cu transportul din zona Rădăuţi, atât de călători, cât şi de mărfuri. Sunt firme care lucrează în acea zonă şi care acum nu pot să facă transport pe calea ferată”, a declarat Flutur. El a adăugat că în urma acestei solicitări, ministrul Transporturilor a decis introducerea în procedură de urgenţă pentru încredinţarea lucrărilor de refacere a căii ferate pe tronsonul respectiv. Şeful administraţiei judeţene a arătat că prin această procedură, firma care va realiza aceste lucrări ar urma să fie desemnată într-un termen de zece zile.
De precizat că în urmă cu două zile, preşedintele Consiliului Judeţean Suceava s-a declarat nemulţumit de faptul că investiţia în refacerea liniei CFR pe tronsonul Suceava – Dărmăneşti va fi întârziată de procedurile de atribuire a lucrărilor, licitaţia fiind publicată pe SEAP. Flutur a precizat că prin procedura de licitaţie publică lucrările ar fi început la mijlocul lunii septembrie 2010. Guvernul a alocat 11 milioane de lei pentru finanţarea proiectării şi execuţiei lucrărilor de reparare a infrastructurii feroviare de pe traseul Suceava Nord - Dorneşti.
sursa Monitorul Suceava |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Dum 26 Sept 2010, 12:54 | |
| Potrivit unui comunicat remis de biroul de presă al UDMR, primarul din Bătania a insistat în mod deosebit asupra proiectului româno-maghiar de refacere a liniei de cale ferată dintre Pecica şi oraşul maghiar situat la doar şase kilometri de graniţă. Proiectul comun prevede reconstruirea din fonduri europene a liniei desfiinţate la scurt timp după terminarea celui de al doilea război mondial. Potrivit lui Winkler, Forumul Deputaţilor Maghiari din Arcul Carpatic a realizat în toamna anului trecut un studiu privind căile de acces între Ungaria şi comunităţile maghiare din ţările vecine, pentru a vedea care dintre cele douăzeci de obiective merită reabilitate din punct de vedere economic, iar tronsonul Pecica-Bătania se află printre acestea. Comisia Europeană a aprobat un fond de 450 de milioane de euro pentru proiecte infrastructurale tranfrontaliere, iar administraţia locală din Pecica speră să obţină de aici finanţarea necesară realizării proiectului.
Înocmirea dosarului se află pe ultima sută de metri, la mijlocul acestei luni fiind termenul de depunere a documentaţiei la Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea (BRECO). Partea maghiară a comandat deja un studiu de fezabilitate, o copie a acesteia fiind înmânată şi policianului hunedorean pentru a face lobby în Parlamentul European (PE).
Lungimea totală a liniei de cale ferată este de aproximativ opt kilometri, din care 7,3 pe raza oraşului Pecica şi 600 de metri pe teritoriul ungar, iar costurile totale estimate se ridică la circa cinci milioane de euro. Noua linie ar putea fi administrată cel mai probabil de un operator particular.
sursa Pecica.Eu |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Dum 26 Sept 2010, 15:24 | |
| Renunţarea la călătoria cu trenul se explică şi prin prelungirea duratei traseelor determinată de infrastructua din ce în ce mai precară. Viteza comercială este de abia 50 de kilometri pe oră. CFR Cancerul economiei Romaniei
Între oraşele turistice Sibiu şi Braşov, legăturile directe sunt întrerupte de mai multe luni din cauza unui pod avariat.
Întârzierile de una până la trei ore sunt tot mai dese pe numeroase trasee. Atunci, în pofida confortului vagoanelor pe marile linii, călătorii renunţă la acest tip de transport.
Potrivit datelor oficiale, 40 la sută din căile ferate şi 96 la sută din podurile feroviare au nevoie de reparaţii majore.
"România trebuie să investească mai mult în infrastructura feroviară care se distruge rapid din cauza lipsei de întreţinere", a declarat pentru AFP Comisia Europeană.
"Lipsa de dinamism a sectorului feroviar nu este cu siguranţă bună pentru economia românească", aflată deja în recesiune, adaugă aceasta.
Din cauza infrastructurii deficitare, Ford nu reuşeşte să exporte 1.000 de maşini pe care vrea să le producă pe zi la Craiova, a explicat ambasadorul Statelor Unite.
Cu siguranţă, liniile sunt în renovare în cadrul proiectelor europene, cum ar fi cea între Constanţa şi Bucureşti. Acest traseu de 225 de kilometri este parcurs în prezent cel mai adesea în cinci ore, o durată mai mare decât în perioada comunistă.
Durata acestuia trebuie redusă la două ore şi 30 de minute la jumătatea lui 2011, afirmă ministrul Transporturilor, Anca Boagiu
sursa AFP
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Dum 26 Sept 2010, 15:28 | |
| Căile ferate române sunt într-o stare catastrofală, la 20 de ani de la căderea comunismului, fiind victimele dezinteresului guvernanţilor din toate partidele, după ce odinioară România dispunea de cea mai extinsă reţea feroviară din Europa, apreciază experţii, citaţi de AFP.
sursa AFP |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5993 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: revista presei Dum 26 Sept 2010, 16:33 | |
| Locuitorii din cartierul Bujac îşi trăiesc periculos viaţa lângă o linie de cale ferată O linie ferată pe care se face transport de combustibil trece la cinci metri de casele locuitorilor din Bujac. Locatarii se tem că şantierele din zonă, dar şi hoţii de fier vechi, pun în pericol siguranţa acestor transporturi.
Locuitorii de pe strada Mircea Vodă din Bujac trăiesc de ani de zile cu spaima în suflet că o nenorocire se poate întâmpla în orice secundă din cauza unei linii de cale ferată pe care se transportă săptămânal tone de combustibili. Situaţia a fost agravată şi de lucrările efectuate în zonă de municipalitate, lucrări de introducere a canalizării care au afectat şi această linie. „Aşteptăm să repare strada şi să ne scoată linia de cale ferată de aici. Nici nu mai ştiu cum poate trece trenul pe liniile astea aşa strâmbe şi îngropate. Mai fură şi hoţii şuruburile şi Doamne fereşte de un accident. Dacă se răstoarnă trenul, ardem toţi ca şobolanii”, spune Minerva Duma, o arădeancă ce locuieşte pe Mircea Vodă.
Limită de viteză „Mai nou, trec garniturile noaptea. Pe la ora patru începe zdrăngăneala. Mirosul de motorină se simte până în fundul curţii şi ne temem”, a povestit şi Florica Buş. „Toate casele sunt crăpate din cauza trenului. Se bălăngăne pur şi simplu pe şine şi ne dă de lucru de fiecare dată când trece garnitura”, explică şi Gelu Gavriluţ, un alt locuitor pe stradă. Linia respectivă se află acolo de la începutul anilor ’80 şi a deservit platformele industriale ale Fabricii de Zahăr şi ale fostei fabrici de strunguri. Din anul 2004, aceasta a fost cumpărată de Lukoil, pentru aprovizionarea unui depozit. „Linia e proprietatea noastră şi facem săptămânal cam un transport de 22 de vagoane a câte 50 de tone de combustibil”, a declarat Nicolae Bodeanu, directorul depozitului de carburanţi Lukoil din Arad. Acesta a mai explicat că în conformitate cu reglementările legale, firma are contract de întreţinere cu o societate. „Ei fac verificări şi măsurători săptămânale. În plus, înainte de fiecare transport şi noi verificăm linia la pas. Viteza maximă atinsă pe acest sector e trei km/oră, tocmai pentru a evita orice problemă”, a mai adăugat directorul.
Lucrări periculoase Directorul depozitului a recunoscut faptul că unele probleme au apărut la linii din cauza lucrărilor făcute de primărie. „Noi am sesizat că au apărut pe linie unele mizerii. De aceea am notificat constructorul şi am stabilit ca înainte de asfaltare să facem o întâlnire de lucru pentru remediere. În unele zone am fost şi noi prezenţi la lucrări şi am găsit împreună soluţii”, spune Nicolae Bodeanu. Cât priveşte scurgerile de combustibil, acesta spune că vagoanele trec sigilate şi cantităţile sunt inventariate şi imputate aşa că nimeni nu îşi permite pierderi
sursa Adevarul Arad |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |