Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 24 Aug 2010, 09:28

Suspect scratch
http://www.evz.ro/detalii/stiri/caile-ferate-se-destrama-din-toate-incheieturile-903996.html
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeSam 28 Aug 2010, 00:13

http://www.libertatea.ro/stire/ajungem-un-pic-mai-repede-la-munte-viteza-trenurilor-pe-sectiunea-campina-comarnic-creste-la-80-km-h-301372.html
Sus In jos
mariuskl

mariuskl


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 35
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 5735
Data de inscriere : 25/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeSam 28 Aug 2010, 05:50

Un mic offtopic legat de ultimul articol postat de Amiral

Am vazut la TV la MegaBuilders (poate ati mai vazut) un episod in care prezentau felul in care se repara liniile ferate engleze intre Londra si Glasgow. Ei nu pot sa opreasca circulatia in timpul saptamanii, asa ca lucreaza in weekenduri, inlocuind si reparand caile ferate pentru a le adapta la niste trenuri care merg cu 200 km/h. In urma unor reparatii nu a mers ceva bine si nu au reusit sa faca totul in timp astfel incat au pus limitare de 80 km/h pt trenurile care trec prin zona respectiva.

Va dati seama, limitare de 80 km/h. La noi abia se ajunge la viteza aceea dupa o groaza de reparatii.
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeSam 28 Aug 2010, 11:29

mariuskl a scris:
Va dati seama, limitare de 80 km/h. La noi abia se ajunge la viteza aceea dupa o groaza de reparatii.
Englezii au inventat chestia asta,calea ferata,aveau trenuri de 160km/h pe le 1900,nu se impiedica ei cu reparatia liniilor! Smile
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeSam 28 Aug 2010, 11:38

Amiralul a scris:
http://www.libertatea.ro/stire/ajungem-un-pic-mai-repede-la-munte-viteza-trenurilor-pe-sectiunea-campina-comarnic-creste-la-80-km-h-301372.html

Ca de obicei, dezinformare... Racordarea noului pod poate s-o face (desi pe 25 august nu se vedea nici o miscare pregatitoare), dar cresterea vitezei intre Cimpina si Comarnic in nici un caz pentru ca pe distanta Breaza Nord (Gura Beliei) - Comarnic nu sint instalate in totalitate nici traversele. O sa pun niste poze la rubrica respectiva.
Sus In jos
stegaru

stegaru


Numarul mesajelor : 225
Varsta : 38
Localizare : Brasov
Reputatie : 5833
Data de inscriere : 20/09/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 02 Sept 2010, 16:52

http://www.mediafax.ro/economic/berceanu-a-numit-un-nou-director-general-la-cfr-sa-7088949
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeVin 03 Sept 2010, 19:57

Doua articole referitor la scumpirea biletelor:

- Adevarul de Seara joi 2 septembrie 2010
-Lumina vineri 3 septembrie 2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 SCUMPIRE
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 21 Sept 2010, 22:48

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA, prin Sucursala Regională CF Braşov, cu sediul în Str. Politehnicii nr. 1, cod poştal 500024, organizează procedura de licitaţie deschisă, în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică.

Licitaţia este deschisă pentru următoarele lucrări:

I. Înlocuire traverse de lemn pe linia CF Piatra Olt - Copşa Mică, între staţiile Tălmaciu - Şelimbăr - Sibiu, fir II, km 386+300 şi 388+401 -390+700”
Durata de execuţie a lucrării va fi de 71 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 317.316 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri externe (CSI).

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 14.09.2010, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.

II. Înlocuire traverse de beton pe linia CF Sibiu -Vinţu de Jos, între staţiile Turnişor-Cristian, km 7+950-10+100 şi 11+740-12+350”
Durata de execuţie a lucrării va fi de 61 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 294.693 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri externe (CSI).

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 13.09.2010, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.

III. „Decolmatări albii la podurile de cale ferată” (34 de poduri)
Durata de execuţie a lucrării va fi de 60 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 375.998 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri proprii.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 27.09.2010, ora 9.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.

IV. „Revopsirea tablierelor metalice de la podurile de cale ferată” (44 tabliere metalice)
Durata de execuţie a lucrării va fi de 60 de zile, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimata a achiziţiei este de 787.998 lei fără TVA, sursa de finanţare - fonduri de la bugetul de stat.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 15.09.2010, ora 9.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Braşov.


sursa AMOSNEWS
Sus In jos
stinky

stinky


Numarul mesajelor : 256
Varsta : 37
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 5874
Data de inscriere : 25/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier 22 Sept 2010, 22:11

Pai si podul de la Carta??? Sad
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier 22 Sept 2010, 22:26

Poate la anul Smile

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeDum 26 Sept 2010, 12:43

Lucrările de refacere a liniei CFR dintre Suceava şi Dorneşti ar putea fi atribuite în procedură de urgenţă, a declarat şeful administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur. El a precizat că a avut o discuţie cu noul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, solicitându-i acesteia să găsească o soluţie pentru urgentarea lucrărilor de reparaţie pe tronsonul de cale ferată de la Suceava la Dorneşti, distrus pe mai multe porţiuni în urma inundaţiilor din luna iunie 2010. „Asta deoarece avem o mare urgenţă cu aducerea cărbunelui din Ucraina şi cu transportul din zona Rădăuţi, atât de călători, cât şi de mărfuri. Sunt firme care lucrează în acea zonă şi care acum nu pot să facă transport pe calea ferată”, a declarat Flutur. El a adăugat că în urma acestei solicitări, ministrul Transporturilor a decis introducerea în procedură de urgenţă pentru încredinţarea lucrărilor de refacere a căii ferate pe tronsonul respectiv. Şeful administraţiei judeţene a arătat că prin această procedură, firma care va realiza aceste lucrări ar urma să fie desemnată într-un termen de zece zile.

De precizat că în urmă cu două zile, preşedintele Consiliului Judeţean Suceava s-a declarat nemulţumit de faptul că investiţia în refacerea liniei CFR pe tronsonul Suceava – Dărmăneşti va fi întârziată de procedurile de atribuire a lucrărilor, licitaţia fiind publicată pe SEAP. Flutur a precizat că prin procedura de licitaţie publică lucrările ar fi început la mijlocul lunii septembrie 2010. Guvernul a alocat 11 milioane de lei pentru finanţarea proiectării şi execuţiei lucrărilor de reparare a infrastructurii feroviare de pe traseul Suceava Nord - Dorneşti.

sursa Monitorul Suceava
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeDum 26 Sept 2010, 12:54

Potrivit unui comunicat remis de biroul de presă al UDMR, primarul din Bătania a insistat în mod deosebit asupra proiectului româno-maghiar de refacere a liniei de cale ferată dintre Pecica şi oraşul maghiar situat la doar şase kilometri de graniţă. Proiectul comun prevede reconstruirea din fonduri europene a liniei desfiinţate la scurt timp după terminarea celui de al doilea război mondial. Potrivit lui Winkler, Forumul Deputaţilor Maghiari din Arcul Carpatic a realizat în toamna anului trecut un studiu privind căile de acces între Ungaria şi comunităţile maghiare din ţările vecine, pentru a vedea care dintre cele douăzeci de obiective merită reabilitate din punct de vedere economic, iar tronsonul Pecica-Bătania se află printre acestea.
Comisia Europeană a aprobat un fond de 450 de milioane de euro pentru proiecte infrastructurale tranfrontaliere, iar administraţia locală din Pecica speră să obţină de aici finanţarea necesară realizării proiectului.

Înocmirea dosarului se află pe ultima sută de metri, la mijlocul acestei luni fiind termenul de depunere a documentaţiei la Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea (BRECO). Partea maghiară a comandat deja un studiu de fezabilitate, o copie a acesteia fiind înmânată şi policianului hunedorean pentru a face lobby în Parlamentul European (PE).

Lungimea totală a liniei de cale ferată este de aproximativ opt kilometri, din care 7,3 pe raza oraşului Pecica şi 600 de metri pe teritoriul ungar, iar costurile totale estimate se ridică la circa cinci milioane de euro. Noua linie ar putea fi administrată cel mai probabil de un operator particular.

sursa Pecica.Eu
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeDum 26 Sept 2010, 15:24

Renunţarea la călătoria cu trenul se explică şi prin prelungirea duratei traseelor determinată de infrastructua din ce în ce mai precară. Viteza comercială este de abia 50 de kilometri pe oră.
CFR Cancerul economiei Romaniei


Între oraşele turistice Sibiu şi Braşov, legăturile directe sunt întrerupte de mai multe luni din cauza unui pod avariat.

Întârzierile de una până la trei ore sunt tot mai dese pe numeroase trasee. Atunci, în pofida confortului vagoanelor pe marile linii, călătorii renunţă la acest tip de transport.

Potrivit datelor oficiale, 40 la sută din căile ferate şi 96 la sută din podurile feroviare au nevoie de reparaţii majore.

"România trebuie să investească mai mult în infrastructura feroviară care se distruge rapid din cauza lipsei de întreţinere", a declarat pentru AFP Comisia Europeană.

"Lipsa de dinamism a sectorului feroviar nu este cu siguranţă bună pentru economia românească", aflată deja în recesiune, adaugă aceasta.

Din cauza infrastructurii deficitare, Ford nu reuşeşte să exporte 1.000 de maşini pe care vrea să le producă pe zi la Craiova, a explicat ambasadorul Statelor Unite.

Cu siguranţă, liniile sunt în renovare în cadrul proiectelor europene, cum ar fi cea între Constanţa şi Bucureşti. Acest traseu de 225 de kilometri este parcurs în prezent cel mai adesea în cinci ore, o durată mai mare decât în perioada comunistă.

Durata acestuia trebuie redusă la două ore şi 30 de minute la jumătatea lui 2011, afirmă ministrul Transporturilor, Anca Boagiu

sursa AFP
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeDum 26 Sept 2010, 15:28

Căile ferate române sunt într-o stare catastrofală, la 20 de ani de la căderea comunismului, fiind victimele dezinteresului guvernanţilor din toate partidele, după ce odinioară România dispunea de cea mai extinsă reţea feroviară din Europa, apreciază experţii, citaţi de AFP.

sursa AFP
Sus In jos
jionutz

jionutz


Numarul mesajelor : 614
Varsta : 42
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 28/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: revista presei   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitimeDum 26 Sept 2010, 16:33

Locuitorii din cartierul Bujac îşi trăiesc periculos viaţa lângă o linie de cale ferată
O linie ferată pe care se face transport de combustibil trece la cinci metri de casele locuitorilor din Bujac. Locatarii se tem că şantierele din zonă, dar şi hoţii de fier vechi, pun în pericol siguranţa acestor transporturi.

Locuitorii de pe strada Mircea Vodă din Bujac trăiesc de ani de zile cu spaima în suflet că o nenorocire se poate întâmpla în orice secundă din cauza unei linii de cale ferată pe care se transportă săptămânal tone de combustibili. Situaţia a fost agravată şi de lucrările efectuate în zonă de municipalitate, lucrări de introducere a canalizării care au afectat şi această linie.
„Aşteptăm să repare strada şi să ne scoată linia de cale ferată de aici. Nici nu mai ştiu cum poate trece trenul pe liniile astea aşa strâmbe şi îngropate. Mai fură şi hoţii şuruburile şi Doamne fereşte de un accident. Dacă se răstoarnă trenul, ardem toţi ca şobolanii”, spune Minerva Duma, o arădeancă ce locuieşte pe Mircea Vodă.

Limită de viteză
„Mai nou, trec garniturile noaptea. Pe la ora patru începe zdrăngăneala. Mirosul de motorină se simte până în fundul curţii şi ne temem”, a povestit şi Florica Buş. „Toate casele sunt crăpate din cauza trenului. Se bălăngăne pur şi simplu pe şine şi ne dă de lucru de fiecare dată când trece garnitura”, explică şi Gelu Gavriluţ, un alt locuitor pe stradă. Linia respectivă se află acolo de la începutul anilor ’80 şi a deservit platformele industriale ale Fabricii de Zahăr şi ale fostei fabrici de strunguri. Din anul 2004, aceasta a fost cumpărată de Lukoil, pentru aprovizionarea unui depozit. „Linia e proprietatea noastră şi facem săptămânal cam un transport de 22 de vagoane a câte 50 de tone de combustibil”, a declarat Nicolae Bodeanu, directorul depozitului de carburanţi Lukoil din Arad.
Acesta a mai explicat că în conformitate cu reglementările legale, firma are contract de întreţinere cu o societate. „Ei fac verificări şi măsurători săptămânale. În plus, înainte de fiecare transport şi noi verificăm linia la pas. Viteza maximă atinsă pe acest sector e trei km/oră, tocmai pentru a evita orice problemă”, a mai adăugat directorul.

Lucrări periculoase
Directorul depozitului a recunoscut faptul că unele probleme au apărut la linii din cauza lucrărilor făcute de primărie. „Noi am sesizat că au apărut pe linie unele mizerii. De aceea am notificat constructorul şi am stabilit ca înainte de asfaltare să facem o întâlnire de lucru pentru remediere. În unele zone am fost şi noi prezenţi la lucrări şi am găsit împreună soluţii”, spune Nicolae Bodeanu. Cât priveşte scurgerile de combustibil, acesta spune că vagoanele trec sigilate şi cantităţile sunt inventariate şi imputate aşa că nimeni nu îşi permite pierderi


sursa Adevarul Arad
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 12 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: