|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5873 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Iul 2010, 15:53 | |
| http://www.zf.ro/eveniment/cfr-calatori-merge-numai-in-jos-13-pasageri-6639037 http://www.jurnalul.ro/stire-observator/cfr-calatori-mareste-tarifele-de-calatorie-549829.html |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Iul 2010, 22:35 | |
| Bine, cifrele alea au o logica pe care n-a sesizat-o domnu' jurnalist. In 2010 prestatiile CFR Calatori s-au redus cu cel putin 20%. La care se adauga sectiile preluate de privati. La care se mai adauga viteza melcului pe 300 si 800. Daca luam acesti factori in calcul 13% nici nu e asa de mult. Cum sa transporti mai multi pasageri cu mai putine trenuri ??? Dupa parerea mea, odata cu incheierea lucrarilor pe 800 si 300 (pana la Predeal) SNTFC-ul isi va imbunatati usor cifrele. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Iul 2010, 18:00 | |
| Ţeapă grosolană la CFR: suplimentul de întârziere
Duminică seara, Gara de Nord este arhiplină. Turiştii se întorc de pe litoral sau de la munte. Bronzaţi, obosiţi, dar cu bateriile reîncărcate, toată puzderia de oameni mai are ceva în comun. Nervii. Toţi înjură la unison CFR-ul pentru că, deşi plătesc suplimente de viteză şi confort, toate garniturile sunt o apă şi-un pământ şi, din cauza lucrărilor, au întârzieri chiar şi de şase ore.
Salariaţii CFR susţin că întârzierile din ultima perioadă sunt motivate. „Până la munte faci trei ore şi cu acceleratul, şi cu rapidul, şi cu intercity. Mai au întârzieri de 15-20 de minute, se lucrează la calea ferată Braşov- Constanţa. Trenurile care merg spre mare au întârzieri şi de şase ore. Diferenţa e doar la bani”, ne-a spus o angajată de la Informaţii. Acest lucru este confirmat şi de casieriţă: „Preţul unui bilet cu rapidul spre Predeal este de 28,50 lei, iar pentru un loc în accelerat plăteşti 35,80 lei. Într-adevăr, ambele ajung în acelaşi timp, doar că mai plăteşti un supliment de viteză”.
„Toate trenurile sunt la fel” „Nu există nicio diferenţă între trenuri, însă Berceanu a vrut preţuri mari şi exagerat de mari”, susţine o salariată CFR. De aceeaşi părere este şi Vasilica, o fostă electriciană care în urmă cu 12 ani a lucrat la CFR: „Toate garniturile sunt la fel, doar că pentru unele plătim diferenţa de inconfort şi întârzierile! Nu poţi să te mai lungeşti, sunt tari scaunele, te alegi cu dureri de spate, de coloană. Mai lejer stai pe bagaje. Iarna e frig în vagoane, iar vara curg apele pe tine”, a continuat ea.
Au schimbat denumirea Răspunsul oficial al Ministerului Transporturilor a fost sec: „S-au scos suplimentele de viteză, acum se numesc suplimente de confort”, ne-a declarat Cornelia Bolână, purtător de cuvânt la CFR Călători.
80 de minute a avut întârziere, ieri, Acceleratul 1746 de la Braşov.
„Cei de la Informaţii nu îţi spun dacă întârzie trenul, te lasă în plata Domnului. Am luat rapidul de la munte, iar personalul a ajuns în gară cu o oră înaintea rapidului.”, Corneliu, pensionar, 67 de ani
„Aş ajunge mai repede dacă aş merge pe jos. În interior este cald de mori şi eşti zgâlţâit non-stop.”, Ana Maria, studentă, 19 ani
„Aştia îşi bat joc de călători, prea se mişcă în reluare! Curg apele pe tine, nu ai aer nici să respiri.” Vasile, muncitor necalificat, 42 de ani
http://www.ziarulring.ro/stiri/18083/teapa-grosolana-la-cfr-suplimentul-de-intarziere
SURSA: www.ziarulring.ro
|
| | | Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5410 Data de inscriere : 06/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Iul 2010, 21:24 | |
| confortul din vagoane depinde si de noi calatorii,mai ales de noi calatorii,daca in vagoane e mizerie sau la toaleta,asta depinde de civilizatia umana care lasa f mult de dorit;vrem aer conditionat,curatenie,perdelute la geam,toalete cu sapun si hartie igienica,dar astea se pot pastra doar daca rasa umana nu ar fi asa cum e la noi;nesimtirea nu cunoaste limite;ar trebui sa fie omul si polititstul sau omul si femeia de serviciu ca sa stranga mizeria dupa fiecare?!In ceea ce priveste intarzierea datorita lucrarilor la linia ferata,idea e urmatoarea:ne dorim viteza dar uitam ca la liniile astea nu a mai reparat nimeni nimic de pe vremea lui Ceausescu;deci daca totusi pe o magistrala sau alta se lucreaza,asta nu se poate face decat in timp,nu de azi pe maine;trebuie sa avem rabdare si sa intelegem acest lucru;dar intrucat romanul nostru e vesnic nemultumit,nicicum nu e bine;sfatul meu:cei nemultumiti sa stea acasa!!!!!!!!!!!!! |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Iul 2010, 22:16 | |
| Mie mi se pare un articol oarecum "clasic" din peisajul jurnalistic, menit sa genereze scandal in primul rand, si mai putin sa informeze. Si acum 6-7 ani cand s-a reabilitat M300 intre Bucuresti si Campina era complicat, se faceau si 4 ore intre Brasov si Bucuresti, cu intarzieri mai mult sau mai putin variabile, dar acum ce frumos "aluneca" trenul cu 140 km/h... Desi totusi parca era vorba de 160 km/h pe aceasta linie? |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5832 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Iul 2010, 09:55 | |
| http://www.mytex.ro/eveniment/podul-feroviar-de-la-carta-va-fi-reparat-curand_261182.php |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 28 Iul 2010, 02:35 | |
| - stegaru a scris:
- http://www.mytex.ro/eveniment/podul-feroviar-de-la-carta-va-fi-reparat-curand_261182.php
Povestea asta o tot aud de un an de zile. Măcar acum se vehiculează o dată concretă, poate chiar se apucă de pod. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5832 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 28 Iul 2010, 09:54 | |
| Evident:
http://www.mytex.ro/expres/calea-ferata-brasov-sibiu-ramane-inchisa-si-in-2010_261265.php |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 03 Aug 2010, 13:18 | |
| |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 03 Aug 2010, 16:51 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Un fel de antireclama la C.F.R. in reportajul aparut vineri 30 iulie 2010 in Ziarul Click!]
Din pacate e adevarul... |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 05 Aug 2010, 00:08 | |
| Din ciclul:Prost sa fii,noroc sa ai ... http://www.adevarul.ro/locale/resita/Adevarul_de_Seara_Resita-Ancuta_Carbunaru-IPJ-Caras-_Severin-politie-tractor-accident-cale_ferata_0_310769305.html |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5832 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 05 Aug 2010, 12:27 | |
| In sfirsit! Sper s-o dea repede.
http://www.zf.ro/companii/berceanu-a-finalizat-strategia-de-vanzare-a-cfr-marfa-compania-are-42-000-de-vagoane-si-peste-900-locomotive-6778835 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Reforme si iar reforme... pâna când? Lun 16 Aug 2010, 01:42 | |
| Un articol din presa de astazi, in cotidianul local Jurnal de Dâmbovita, in care este anuntata iminenta inchidere a sectiei 302 Târgoviste - Ploiesti:
http://jurnaldedambovita.artpress.ro/jdb_articol--CFR-ul__dat__pe_tav__clientelei_politice,3359.html |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 16 Aug 2010, 09:47 | |
| Un articol din Ziarul Lumina din 7 august 2010. Ma intreb daca acest tren va circula in fiecare weekend! |
| | | frank81
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 43 Localizare : Oradea Reputatie : 5422 Data de inscriere : 01/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 16 Aug 2010, 10:03 | |
| Locomotiva de epoca la Oradea: http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/locomotiva-de-epoca-la-oradea/cn/news-20100813-11571166 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |