Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

In jos 
+65
Simo1971
AeroX
cristi ar
traian
nenuandrei
Spartan1948
kristi kkk
deconectat
CristyanC
Maddox
TER200
ldh80
Valentin Sava
florin94
LanceR
NicuS
Luca tgv
qew00
bubu
KQQ
ALEXCFR
alex.barac.5
alliens
AndiCFR
DUAL
DB Robert
Atty
Katalin4653
marius_catalin84
cortexedge
user dezactivat...
ATM
cfr500
Dionis
Andrey_tm
Adirmvl
cardinal
cristi CFR
Jurnal Feroviar
dan tm
alinx3330
lifetec
didinul
Jhonyla
alex1987
alex.alexus.tm
mureseanu_976
Vitosa
adytm
cristy79
decward
marius664
Norbi
Vale
bobi
razvan - trenuri
92Dragos
Katalyn
baiazid
Adrian78
Dr2005
Nesebar
TonyGFR
mielutu zburator
IonutCFR2009
69 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 54 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6907
Data de inscriere : 15/03/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeMar 08 Mar 2016, 20:22

Stie cineva din ce este compus 1531? Tot Desiro... ?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8669
Data de inscriere : 19/04/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeMar 08 Mar 2016, 20:24

Da, e Desiro.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6907
Data de inscriere : 15/03/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeMier 09 Mar 2016, 07:57

Super... . Mersi de răspuns.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 10:31

Fiind ca conducerea actuala a CFR-ului tine pas cu publicul si e deschis in privinta noutatiilor postez niste propuneri cu sezonierele nocturne.

IR 1931/1932 Oradea(16.30)-CHITILA-BUCURESTI BANEASA-Mangalia(09.55-14.30)-Oradea(08.00)

Cluj-Constanta si retur cu locomotiva 477
Ordinea vagoanelor la plecare din Cluj Napoca:
LOC
Vag 1. 20-49 Cluj-Mangalia
vag 2. 19-76 Cluj-Mangalia
vag 3. 71-70 Cluj-Mangalia
vag 4. 40-31 Oradea-Mangalia
vag 5. 40-31 Oradea-Mangalia
vag 6. 40-31 Oradea-Mangalia
vag 6B. 40-31 Oradea-Mangalia
vag 7. 71-70 Oradea-Mangalia
vag 8. 89-76 Oradea-Mangalia
vag 9.20-49 200 Oradea-Mangalia
vag 10.30-76 Oradea-Mangalia
vag 11.20-49 200 Oradea-Mangalia
vag 12. 20-49 200 Oradea-Mangalia
vag 12B 20-49 200 Oradea-Mangalia


IR 1944/1945 Satu Mare (13.30)/Sighetul M./Targu Mures-Mangalia(08.35-16.25)-Satu Mare(11.14)

Ordinea vagoanelor la plecare din statia Deda
LOC
vag 1. 20-49 200 Satu Mare-Mangalia
vag 2. 19-76 Satu Mare-Mangalia
vag 3. 20-49 200 Satu Mare-Mangalia
vag 3B. 20-49 Satu Mare-Mangalia
vag 4. 89-76 Satu Mare-Mangalia
vag 5. 44-31 Satu Mare-Mangalia
vag 6. 44-31 Satu Mare-Mangalia
vag 7. 71-31 Satu Mare-Mangalia
vag 8. 71-70 Satu Mare-Mangalia
vag 9. 44-31 Sighetul M.-Mangalia
vag 10. 20-49 200 Sighetul M.-Mangalia
vag 11. 20-49 200 Targu Mures-Mangalia
vag 12. 20-49 200 Targu Mures-Mangalia
vag 13. 30-76 Targu Mures-Mangalia
vag 14. 40-31 Targu Mures-Mangalia


IR 1992 Timisoara N./Resita/Deva-Mangalia-Timisoara N cu orarul afisat in livret.

Propun vagon Bar in compunere

IR 1951/1952 Vatra Dornei/Dornesti/Botosani/Bicaz-Mangalia-Vatra Dornei

Propun plecarea din Suceava la ora 21.30

Ordinea vagoanelor la plecare din statia Bacau:
LOC
vag 1. 40-31 Vatra Dornei-Mangalia
vag 2. 19-80 Vatra Dornei-Mangalia
vag 3. 20-49 Vatra Dornei-Mangalia
vag 4. 20-49 Vatra Dornei-Mangalia
vag 5. 20-49 Dornesti-Mangalia
vag 6. 20-49 Dornesti-Mangalia
vag 6B. 20-49 Suceava N-Mangalia
vag 7. 20-49 Botosani-Mangalia
vag 8. 40-31 Botosani-Mangalia
vag 9. 20-49 Bicaz-Mangalia
vag 10. 20-49 Bicaz-Mangalia

IR 1961/1962 Iasi/Galati-Mangalia
cu orar afisat in livret
Ordinea vagoanelor la plecare din statia Barbosi:

LOC
vag 435. CFM WLAB Chisinau-Mangalia circula V/S spre Mangalia si S/D spre Chisinau
Vag 7. 44-31 Iasi-Mangalia
vag 8. 19-55 Iasi-Mangalia
vag 6. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 5. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 4. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 3. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 3B 20-54 Iasi-Mangalia
vag 2. 20-49 Galati-Mangalia
vag 1. 20-49 Galati-Mangalia
In Constanta se ataseaza grupa Sibiu

IR 1921/1922 Sibiu-Bucuresti N-Constanta(Mangalia)-Sibiu
Ordinea vagoanelor la plecare din gara de nord:

LOC
vag 20. 36-16 Bucuresti N-Constanta
vag 21. 26-16 Bucuresti N-Constanta
vag 22. 26-16 Bucuresti N-Constanta
vag 23. 26-16 Bucuresti N-Constanta
vag 24. 26-16 Bucuresti N-Constanta
vag 6. 10-90 Sibiu-Mangalia
vag 5. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 4. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 3. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 2. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 1. 44-31 Sibiu-Mangalia

La plecare din Constanta:

EGM
vag 435. CFM WLAB Chisinau-Mangalia
Vag 7. 44-31 Iasi-Mangalia
vag 8. 19-55 Iasi-Mangalia
vag 6. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 5. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 4. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 3. 20-54 Iasi-Mangalia
vag 3B 20-54 Iasi-Mangalia
vag 2. 20-49 Galati-Mangalia
vag 1. 20-49 Galati-Mangalia
vag 6. 10-90 Sibiu-Mangalia
vag 5. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 4. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 3. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 2. 21-87 Sibiu-Mangalia
vag 1. 44-31 Sibiu-Mangalia
Sus In jos
deconectat




Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 4118
Data de inscriere : 27/05/2015

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 15:20

92Dragos a scris:

IR 1951/1952 Vatra Dornei/Dornesti/Botosani/Bicaz-Mangalia-Vatra Dornei

Propun plecarea din Suceava la ora 21.30

Ordinea vagoanelor la plecare din statia Bacau:
LOC
vag 1. 40-31 Vatra Dornei-Mangalia
vag 2. 19-80 Vatra Dornei-Mangalia
vag 3. 20-49 Vatra Dornei-Mangalia
vag 4. 20-49 Vatra Dornei-Mangalia
vag 5. 20-49 Dornesti-Mangalia
vag 6. 20-49 Dornesti-Mangalia
vag 6B. 20-49 Suceava N-Mangalia
vag 7. 20-49 Botosani-Mangalia
vag 8. 40-31 Botosani-Mangalia
vag 9. 20-49 Bicaz-Mangalia
vag 10. 20-49 Bicaz-Mangalia


Cred ca la Radauti ar fi mult mai multi calatori decat la Dornesti Wink
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 17:16

1931/2, când circulă, e cel mai bun tren ca orar pentru Bucureşti - Cluj, de aia se şi umple de la Bucureşti. Dacă îl trasezi prin Băneasa - Chitila, pierzi foarte mulţi călători. Ba chiar ar trebui ca pe relaţia Bucureşti - Cluj - Oradea să circule tot anul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 18:15

Oriunde merge trenul asta trebuie introdus grupa Tulcea Oras cu Acbc si vreo 2 B-uri 20-49 din 30.apr pana-n 15.sept ca nu au ardelenii tren de mers in delta.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 18:24

Dar nu se poate propune acest tren de la mersul urmator? Fiinca mi se pare un tren excelent
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 01:41

Ar fii necesar un tren IR tot timpul anului macar lunea si intre Joi-Duminica intre Bucuresti si Tulcea, deoarece schimbarea in Medgidia nu convine la oameni.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 09:09

Vedem sezonul asta cum o sa fie trebuie sa iau taxiul de la Constanta ca sa prind primul R de Tulcea ....
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 13:32

92Dragos a scris:
Oriunde merge trenul asta trebuie introdus grupa Tulcea Oras cu Acbc si vreo 2 B-uri 20-49 din 30.apr pana-n 15.sept ca nu au ardelenii tren de mers in delta.

Dar ceilalti din toata tara au cu ce ajunge in delta ? S-au dus vremurile cu grupe pentru Tulcea Oras. S-a mai tot discutat si cel mai rentabil e sa pui Desiro la Medgidia legature la 2-3 trenuri importante. Desiro sa vina de la Mangalia.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 15:11

@92Dragos
Chiar daca sunt orientative propunerile cat si compunerile totusi sunt cateva neconcordante la cele propuse de tine aici
http://www.forumtrenuri.com/t4426p700-propuneri-pentru-mersul-trenurilor-2015-2016
1. Numarul corect e 1932/1932-1 Oradea-Mangalia si 1931-2/1931 Mangalia-Oradea.
Daca tot insisti cu el prin Baneasa fa-l mai lung din 15 vagoane, cat permite sectia Constanta-Mangalia.
Si totusi cam multe vagoane directe de la Oradea (11, cu bisul) si cam putine atasate din Cluj (3). Care din cele doua orase genereaza mai multi calatori ? Si cred ca te-ai inspirat de la 1741/1742 care circula cu 11 vag intre Cluj si Oradea.
Nu vad in propunerea ta grupa de Brasov (2049.2 + 20-49.2).
Returul, 1931-2/1931, propui tu plecare din Mangalia la ~14.30, pana la Constanta timp de mers sa zicem 1h30min, plecare pe la ~16.15, apoi opririle deja consacrate la Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti, Ciulnita, nu ca vreau eu ci...CFR SA, Bucuresti Baneasa sos ~18.45 (model, mersul lui 1945-2 de vara trecuta dar in cazul de fata cu o ora mai devreme), pai de aici mai departe s-ar suprapune cu mersul lui 1741, 1553, carora nu prea vad sa le modifice CFR SA mersul la vara. In fine, zic si eu asa, ca poate cine stie...
In privinta locomotivei e discutabila problema deoarece daca ajunge si sezonierul asta pe mana ploiestenilor cum s-a intamplat vara trecuta (de la 1 august) cu sat-mareanul s-a rupt filmul...   Smile

2. 1944/1944-1 / 1945-2/1945
La plecarea din Deda grupa Targu Mures - Mangalia este dupa locomotiva. Ori tu le-ai schimbat in propunere. Ia zi-ne si noua stii tu ceva si noi nu, se schimba ceva la vara?   Smile
Returul, 1945, observ ca l-ai pus mai tarziu, relativ cum ca ar merge pe trasa lui 1631-2/1631, ma refer de la Constanta la Brasov, evident fara rebrusarea din Bucuresti Nord dar totusi la sosirea in Satu Mare s-ar suprapune cu cea a lui 1641/4090. Nici sa le unesti intre Dej Calatori si Satu Mare, aidoma rapidului 41/44 Bucuresti - Satu Mare cu acceleratul Mangalia - Satu Mare 842/441/444 (parca ?), nu poti, zic eu, pentru ca ar rezulta un carnat de tren lung din 17 vagoane, 10 cele propuse de tine plus alte 7 cat are in prezent 1641/4090. Hmm, poate doar daca s-ar dubla tractiunea DA+EGM. Greu de crezut...
Nici la acest tren nu-i vad in propunerea ta grupa Brasov - Mangalia. Apropo de ce le-ai scos ? (inclusiv lui 1932). Le-ai pastrat celui direct Brasov - Constanta ? (1632/1632-1/1633-2/1633)  Smile

3. 1952/1952-1 / 1953-2/1953
Nu inteleg de ce CFR SA insista pentru numarul 1953 cand putea sa fie numerotat 1951. Poate doar sa fie o simetrie de numere in directia Suceava 1653, 1953, 1833. In fine, conteaza mai putin aspectul asta pentru calator.
La sezonierul asta sunt multe de spus. Fata de mersul trecut, conform a ce apare in livret, l-au trasat mai tarziu iar dinspre Vatra Dornei i se asigura tren de legatura in Suceava, IR1834. Nu mai esti nevoit sa pleci ca vara trecuta la ora 15 din Vatra Dornei cu personalul (pardon, regio) 5704. La vara va fi alta viata plecarea cu IR1834 la 17.36. Tocmai de aceea nu-i prevad prelungirea lui 1952 de la Vatra Dornei. Pe retur, la fel, i se asigura legatura spre Vatra Dornei din Suceava IR1833.
Si poate anul asta la grupa de Suceava Nord ii pun mai multe cusete ca vara trecuta au fost cerinte si n-au avut vagoane ori personal de insotire, si cu siguranta vor fi cereri si la vara.
Din propunerea ta cu plecarea din Suceava la ~21.30 reiese teoretic ca ar sosi in Mangalia la 7.42 desi in plus mai ai trageri de timp pentru atasare grupe la Veresti respectiv Bacau ceeea ce nu cred ca le-ai inclus si te cam duci cu el in trasa lui 1921, ma refer pe Constanta-Mangalia, ori putin dupa, si dai si in mersul lui 1944-1, ceea ce ar putea insemna prelungirea acestuia si peste 8.35 cat apare in livret. Si spun asta pentru ca reavizarile trenurilor pe sectia Constanta-Mangalia se fac datorita liniei simpla: Eforie Sud - Costinesti dupa ~ 22 min, respectiv Costinesti - Neptun dupa ~ 24 min. Asta daca sunt trenuri de rang IR fara opriri in Tuzla h si Pescarus h iar in celelalte statii opresc ~ 2 min, ca daca are in fata tren de rang Regio si cum acesta opreste peste tot creste si timpul de reavizare si ne uitam la mersul lui RE2801 devenit la 1 august 2015 IR1687 ce avea mersul asa: Constanta sos 6.14 pl 6.31, Agigea Ecluza Hm 6.48, Eforie Nord 6.58 (2' stationare), Eforie Sud 7.05, Tuzla h 7.15, Costinesti 7.27 (2'), Costinesti Tabara hc 7.33 (2'), Pescarus h 7.40, Neptun hc 7.49 (2'), Neptun 7.54, Mangalia 8.02. In fine, si acest aspect conteaza mai putin pentru calator dar totusi conteaza in economia trasei. Doar suntem in secolul 21 si ne dorim sa parcurgem distanta cat mai repede. Ca vorba aia, sa se justifice "pumnul" ala de bani achitati pentru calatorie, ca doar mergem cu trenul si nu cu caruta, altfel ne-am fi luat faiton ca la Botosani  Very Happy
Revin asupra unei probleme mai vechi a acestei sectii si aceea ca ar trebui sa i se ridice viteza la 100 km/h si alta ar fi problema sa parcurgi distanta dintre Constanta si Mangalia, 43 km, in ~ 60 minute si nu ca acum in 80-90-100 de minute!
Back IR1952: grupa aia de Vatra Dornei trebuie sa o aduci cumva la Revizia de Vagoane Suceava, nu neaparat pentru salubrizare, sau sa zicem sa-i puna o stationare mai lunga in Suceava pentru revizie, dar trecem si peste aspectul asta.
Zici tu 2 vag de la Dornesti si doar 1 de la Suceava Nord si ala trecut bis. Cam putin. Si pacat ca CFR Calatori nu da semne de revine spre Radauti, ca altfel s-ar fi justificat grupa de Dornesti propusa de tine.
Grupa de Botosani unde i se ataseaza in Veresti sau in Suceava Nord? Tehnic si vagoanele astea trebuie sa ajunga la Revizia Suceava, deh traim alte vremuri si nu mai exista reviziile de vagoane de altadata.
Grupa de Bicaz sa zicem ca ar fi posibila daca ar suplimenta Revizia de Vagoane Iasi perechea 5453/5454 cu inca doua vagoane, cele propuse de tine, ori ele acum au trei.


4. 1962/1962-1 / 1961-2/1962
Vagonul ala CFM il incetineste. Ar insemna tot drumul cu 100 km/h, deci ar face si mai mult decat in prezent cand merge pe alocuri si cu 140. Daca erau cerinte din partea moldovenilor de peste Prut pentru Litoralul romanesc circula in anii precedenti acel vag WLAB prevazut in trasa lui 411/414 (cel putin asa era numerotarea anul trecut) cu atasare in Buzau la 402/401. Cum n-a circulat e clara problema.
La plecarea din Barbosi in sensul spre Constanta in mod normal ar trebui dupa locomotiva sa fie grupa de Galati, daca va exista la vara, ca doar vine de la Galati cu ele dupa ea, iar vagonul ala CFM in caz ca ar circula si el ar fi in celalalt cap al trenului.
O alta problema la acest sezonier e ca, conform livret, rebruseaza la vara in Faurei, oare de ce? Ori in cazul de fata in Constanta daca vrei sa-l atasezi la IR1921 ar trebui sa evite rebrusarea in Faurei sa nu-l ti mult in gara si pe sibian. Eu ma cam tem ca ce e in livret cam ala e mersul si la vara...
Si acestui sezonier i-ar trebui la vara mai multe cusete.

5. 1921-2/1921 / 1922/1922-1
Cu grupa aia Bucuresti-Constanta am inteles motivul dar nu pot fi de acord cu cele propuse de tine la plecarea din Constanta. Cum faci tu manevra in gara Constanta, vi cu cele 10 vag propuse la IR1962 peste cele 11 propuse lui IR1921 ? Pai are Constanta peron atat de lung cat sa incapa 21 de vagoane ? Ca incap ele intre semnale e alta problema dar in mod normal faci manevra, in cazul de fata, cu cele ale lui 1921 peste cele ale lui 1962-1.
Ceea ce n-am inteles  e de ce insisti tu cu numerotarea la IR1962 cu vag 7 apoi 8 apoi 6, 5... observ acelasi lucru de doua ori.
In rest doamne ajuta cu propunerile tale. Macar sa aibe ochi cine trebuie sa vada dar si sa le puna in aplicare.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 15:53

1, Nu am pus grupa Brasov la 1932 exista ale trenuri de zi pe care nu le-am trecut, chiar 1632 pana la Mangalia decat la 1944 totusi mai bine la 1932 cele 2 vagoane 20-49 DACA ai unde sa le mai atasezi.

2, 1944 din 2014 nu a mai avut vagoane de Tg Mures dupa locomotiva la plecare din Deda la fel 1644 , e megaprostie sa decuplezi masina daca nu o schimbi.

3, grupa Botosani o atasezi in Veresti bineinteles, cat despre revizia de vagoane umbla garnitura lui 1766 pana la Suceava si inapoi la Botosani pe locale deci se poate rezolva, la fel cu vagoanele de Vatra Dornei chiar nu exista tren regio in acel interval de la Vatra Dornei la Suceava si dupamasa retur cuseta ar circula inchis in rest dai voie la oameni in vagoanele "rapid" pe tren personal.

4,  Am dus 1962 pana la Mangalia fara sa-i ofer o noua trasa ca tot erau si vor fi! nemultumiri pe tema asta, trenul tineretului ii aglomerat pe Bucuresti-Constanta acolo punem etajate si scapam de ele in Constanta ce-i drept aceste vor forma regioul de Mangalia la ora 10. Am discutat anul trecut ca aceste doua ori sa astepte unul pe celalalt ori sa le uneasca. Daca vii de la Bucuresti si doresti incoace iti da doua bilete IRXX Buc-Constanta si RE Constanta-Mangalia, practic iti schimbi vagonul in Constanta unde oricum goleste si Iasiul deci locuri libere se vor gasi. In total cam 8 vagoane de la Iasi si vreo 6 de la Sibiu vor face joante pe partea sudica a magistralei 800.

Manevra cu aceste doua trenuri imi imaginez in felul urmator: Soseste Sibiul, conductorii si manevrantii se duc in fata la vagoanele etajat si vor atrage atentia calatorilor ca aceste 4 vagoane raman aici intre timp separa vagoanele de Sibiu de cele de la Bucuresti , ridica EA pantograful si vor merge incet incet spre capul X al statiei dupa asta intra GM-ul deja atasat la 1962 peste vagoanele lui 2802/1922.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 16:57

@92Dragos
1.Cum sa-l duci mai omule pe 1632-1 la Mangalia? Tu stii ca aceeasi garnitura se intoarce din Constanta in aceeasi zi cu 1633-2 ? Ajunge la 13 si pleaca la 14.
2. Ia cauta tu pe la topicele despre compuneri ori sezoniere sa vezi unde se ataseaza in Deda grupa de vag Targu Mures-Mangalia.
3. Pai e normal sa umble, sau tu vrei sa stea toata ziua in Botosani? Din ce vag sa formeze trenurile locale? Tu stii ca-n anii precedenti grupa Bucuresti-Suceava de la 1653/1654 ocazional pe timpul zilei cand n-avea Suceava vagoane disponibile mai baga si locale de Botosani? Care este rolul materialului rulant, sa stea sau sa produca bani?
4. Absolut de acord cu tine. I-ai gasit o solutie buna si ieseanului de a ajunge intr-un fel si la Mangalia. E buna propunerea si pentru sibian.
Si sa stii ca anul trecut sibianul nu pleca din Constanta pana nu prelua calatorii de la iesean. Cat despre unirea lor in Constanta ar fi posibila numai daca ieseanul ar evita rebrusarea din Faurei. Cel putin asa se vede in livretul valabil pe 2015/2016. Nu de alta dar il ti pe loc prea mult pe sibian apoi s-ar suprapune cu mersul lui 1944-1.
Ia du-te mataluta o pagina mai in urma si vezi cu cate vag l-ai propus pe iesean?

Iti imaginezi prost manevra din Constanta. Ieseanul vine pe directa Palas-Contanta si opreste locomotiva mai pe la jumatea peronului cu conditia ca vagoanele acestuia sa se incadreze toate la peron. Sibianul rebruseaza garnitura prin Medeea. Urmeaza manevra, intra GM-ul peste 1921, ia cele 6 vag propuse de tine si le regareaza peste cele sosite cu sezonierul iesean. Tu nu intelegi ca nu-ti intra carnatul la peron? 11 propuse de tine lui 1921 plus hai na 8 cat ma trombonesti acum la iesean rezulta 19, si din cate stiu peroanele Constantei nu sunt facute sa se incadreze trenuri de calatori mai lungi de 17 vagoane. Vrei sa curga reclamatiile pe adresa CFR Calatori?   Very Happy
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitimeSam 12 Mar 2016, 17:15

Si totusi cum ramane cu grupa de Tulcea Oras ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
Sus 
Pagina 49 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 54 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: