|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 00:12 | |
| Nu stiu daca Mangalia ar genera un flux de calatori justificabil (ganditi-va la zilele urate din octombrie...) dar da, din punct de vedere al utilizarii judicioase a parcului rulant, mi s-a parut intotdeauna greu de inteles de ce trenurile de noapte (timisorencele, clujencele etc) nu isi continua drumul din Bucuresti spre Constanta, respectiv Galati. Nu neaparat de clienti, repet, dar se economisesc vagoane asa. E aceeasi logica cu personalele de lung parcurs, casapite fara mila prin 1995...si dupa aia se scarpinau cei din revizii in cap, ca-n loc de 2 garnituri de 7 vagoane trebuiau sa faca tot felul de turnusuri complicate, s-acopere trasele fragmentate. Cu Constanta vad ca au reusit cumva sa sparga monopolul de ceva ani incoace. Ramane ca si Galatiul sa primeasca o astfel de prelungire (logic pentru mine ar fi cu un tren timisorean/craiovean). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 00:43 | |
| Trec zilnic pe lângă autogara de dube din Str. Baldovin Pârcălabul. De fapt, o văd de la geam de la muncă, văd şi vehiculele din ea. În extra-sezon sunt rar autobuze mari, majoritatea curselor se fac cu Mercedes Sprinter sau cu Cibro, cred că doar vreo 3 - 4 curse mai sunt cu autobuze, iar Bovele pe 3 axe sunt undeva într-un garaj sau fac excursii. - ATM a scris:
- Nu stiu daca Mangalia ar genera un flux de calatori justificabil (ganditi-va la zilele urate din octombrie...) dar da, din punct de vedere al utilizarii judicioase a parcului rulant, mi s-a parut intotdeauna greu de inteles de ce trenurile de noapte (timisorencele, clujencele etc) nu isi continua drumul din Bucuresti spre Constanta, respectiv Galati. Nu neaparat de clienti, repet, dar se economisesc vagoane asa. E aceeasi logica cu personalele de lung parcurs, casapite fara mila prin 1995...si dupa aia se scarpinau cei din revizii in cap, ca-n loc de 2 garnituri de 7 vagoane trebuiau sa faca tot felul de turnusuri complicate, s-acopere trasele fragmentate.
Călătorii nu păstrează ce li se oferă, aşa că vagoanele ajung sub orice critică şi curg reclamaţiile după aia. Mai sunt şi întârzierile. Ca studiu de caz, uitaţi-vă la 1746. Ştiu, nu ai cum să renunţi la el, deşi 3/4 din călători şi-i ia de pe Valea Prahovei. Şi ăştia după aia se duc şi reclamă că e WCul înfundat, că dă gunoiul pe afară din coşuri şi că are întârziere. Asta se întâmplă dacă pui un tren de lung parcurs să îl asigure şi pe cel de mediu şi scurt parcurs. Un ipotetic tren Timişoara - Galaţi fie o să aibă 70 minute de stat în Bucureşti Nord (şi de 2 ori pe an când o să ajungă la timp, o să urle pasagerii că de ce stau atâta), ori o să meargă întârziat şi o să afecteze călătorii de pe Bucureşti - Galaţi, care oricum vor fi majoritari. Un astfel de tren nu e indispensabil (spre deosebire de 1746, pe care nici să vrei nu ai cum să îl înlocuieşti), există suficiente trenuri Bucureşti - Timişoara şi Bucureşti - Galaţi, iar dacă unul întârzie se poate folosi legătura următoare. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 03:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- 1821/1822 daca ar merge zilnic la Mangalia nu ar incurca cu nimic trenurile locale, ar merge la Mangalia pentru ca ar face legatura directa intre Bucuresti si Mangalia tot timpul anului. Eu maine daca vreau sa plec la Mangalia cu ce ma duc? Pai cu autocarul ca la autocare circula zilnic 21 de perechi !!!!
21 x 30 locuri = 630 locuri. Cât 3 trenuri. Cele 7 trenuri existente pe relaţia Bucureşti - Constanţa asigură o capacitate de vreo 2 ori mai mare (cu indulgenţă, probabil e de 3 ori), dovadă că transportă undeva la 1500 călători/zi pe fiecare sens. Eşti tu sigur că se fac alea 21 de curse auto pe zi? Pe ăia nu-i verifică nimeni, dacă nu se umple maşina, nu pleacă.
Pentru Mangalia ai legături cam la toate trenurile IR de la Bucureşti. Ce rost ar avea să meargă până la Mangalia trenul? Ca să consumi motorină degeaba cu un DA, în loc să mergi cu AM700? Mai omule, tu nu pricepi in viata asta a ta ca sunt oameni cu diferite probleme medicale care nu pot urca si cobori din tren in tren, esti asa greu de cap sa pricepi ca nu toata lumea are 20 de ani ca tine si sare din tren in tren. Multi oameni au o varsta, au diferite probleme si vor sa mearga direct. Nici macar un tren pe zi nu e in stare CFR sa asigure din capitala tarii spre Mangalia, un oras statiune unde se fac tratamente medicale tot timpul anului nu doar in sezon? Ok, ai scos sezonierele cu toata tara dar un tren cu capitala nu e loc de el, asa de greu e? Cand circula trenul direct pe vremuri 1681 Bucuresti-Mangalia eu am fost in Noiembrie si erau calatori pana la Mangalia, treaba ca nu sunt calatori sau ca poti schimba e valabila la cei ce nu au probleme si au doar un ghiozdan in spate dar cand esti bolnav de coloana de exemplu si ai 50-60 de ani sau chiar mai mult nu iti mai arde sa sari din tren in tren. Nu inteleg ce o fi asa greu de priceput asta. De exemplu maine trebuie sa ma duc eu cu mama la Mangalia cu masina sa o duc la tratament ca tren direct nu este, cu autocarul nu prea vrea sa mearga si astfel trebuie sa merg eu cu masina sa o duc si ma intorc singur iar peste 10 zile ma duc sa o aduc si ca mine sunt multi in tara asta care fac drumuri intre A si B cu masina personala pentru ca alt mijloc de transport direct (tren) nu exista. - decward a scris:
Pe rutele din București spre Constanta-Mangalia se folosesc autocare de 50-60 de locuri,adică autocare mari, Doctore... Imi place că tu știi mereu tot și că de fiecare dată dacă nu spui tu ceva( de multe ori, pe lângă realitate), nu e bine... Mai avem și noi dreptate din când în când să știi. - Mario 076 a scris:
- Tine cu ursul, mister obsesie pentru Malaxe
Nu te agita, Edi, ca nu-l scoți din mediul lui. Asta e, astia sunt oamenii, si cu astia defilem de asta s-a ales praful de tot mersul trenurilor, ce a fost nu va mai fi, s-a tot taiat, s-a tot distrus ca x si y se crede buricul pamantului si face ce il taie capul fara sa gandeasca sau sa tina cont de parerile oamenilor iar populatia si mai proasta se resemneaza si a cumparat masina personala, nu mai sta sa se certe cu x si y iar ei cred in mintea lor ca e bine ceea ce au facut, in realitate au distrus tot. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 07:40 | |
| Vara asta a fost cald si bine mai putin penultima saptamana din august mai exact de marti 18 august pana duminica 23 august cand a fost frig, vant si ploaie mocaneasca dar si asa vineri dupa amiaza pe plaja din Mamaia pe o raza de 2 km am vazut peste 100 de insi de toate varstele in apa desi marea era agitata cu valuri iar afara nu erau mai mult de 25 grade.
@Dr2005 tu a trebui sa fi primul care sa susti 1821/2 pana la Mangalia tot anul ca si in septembrie si mai se poate face baie la mare ( alti au stat 30 min in apa sloi de pe Valea Rulotelor din Busteni la mijlocul luni aprilie in vreme ce mie imi inghetase picioarele in primele 20 secunde ) plus ca tu ai prieteni biciclisti si mergeti mai mereu la bulgari daca ai fi avut trenul asta dirct ar fi fost minunat pentru o tura de zi.
E forum de trenuri dar n-ar strica un topic cu mersul autobuzelor/dubelor in care sa posteze fiecare din zona lui informati despre cursele trecute pe autogari.ro cu detalii, tarife, material rulant, conditi, daca orele din realitate coincid cu cele de pe autogari.ro si nu in ultimul rand poze cu aceste mijloace de transport. La noi baza inca e trenul dar cand nu ai tren e bine sa sti ce variante exista, colegul Karpaty saptamana trecuta a avut niste aventuri cu dubele prin SE tari de aia zic ca n-ar strica un astfel de topic bagat pe undeva pe la Diverse.
Revenind la mare astept cu nerabdare sa fie ger in iarna asta macar cateva zile poate ingheata marea la tarm, acel fenomen frumos care nu se intampla in fiecare iarna. Anul trecut am avut 100 lei pusi deoparte special sa ma duc la Constanta dar n-a fost sa inghete. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 12:47 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- IR 1781-2/1781 „Pescarus”
Tulcea Oras (18:00) - Babadag (19:00) - Medgidia (20:30) - Constanta (20:55) - Eforie Nord (21:18) - Eforie Sud (21:25) - Neptun hc (21:50) - Mangalia (22:00)
IR 1782/1782-1 „Pescarus” Mangalia (06:00) - Neptun hc (06:10) - Eforie Sud Hm (06:35) - Eforie Nord (06:42) - Constanta (07:05) - Medgidia (07:30) - Babadag (09:00) - Tulcea Oras (10:00)
Compunere: 1*AM Desiro Circula in perioada: 15.06 - 15.09.2016 Judecând după numere si perioada propusa circulatiei nu se încadrează in gama de numere alocate trenurilor IR sezoniere (1900) asta ca un prim aspect iar apoi numerele astea cu 1780 sunt alocate IR-urilor de București - PItesti si nici din cele cu 1880 nu se poate, asta daca nu se produc modificări radicale de numere de la noul mers, dar revin la problema mea cele cu 1880 fiind pe Titu - Târgoviște. Revenind la aceste trase propuse de tine, Ionut, hmm, doar printr-o minune sa le vedem si in realitate si doar daca CFR SA modifica radical mersul sezonierelor pe Mangalia-Constanta. Din cate observam nici in perioada non-estivala nu sunt prelungite trasele cu malaxe de la (Mangalia)-Constanta la Medgidia si apoi mai departe spre Tulcea si nici pe Medgidia-Fetesti-Ciulnita-Slobozia ori pe Fetesti-Tandarei-Slobozia unde lipsesc trenurile cu desăvârșire, preferandu-se plata TUI pentru trase de izolate la rotirea AM-urilor in relațiile amintite. Daca tot am amintit de gama de numere eu sunt nedumerit dintr-o privința. Ce căuta trenuri numerotate 1780 si 1880 pe liniile 901 respectiv 904 ? A doua cifra de la dreapta la stânga, in cazul de fata 8, nu reprezintă direcția de circulație a trenului ? Daca ne uitam pe alte magistrale sau linii adiacente magistralelor vedem ca se respecta problema asta cu excepția aparitiei noilor IR-uri de la 1 august (cele transformate din rangul RE) iar un exemplu ce-mi vine acum in minte e 1637/6 pe 401 dar pentru care cred ca de la noul mers i se va găsi un număr pe masura rutei de circulație. Așadar s-a greșit sau nu cu aceste numere la trenurile liniilor 901 si 904 ? Nu trebuiau folosite din plin toate numerele cu 1790 in loc de 1780 iar pentru Târgoviște umblat la a treia cifra de la dreapta la stânga ? De fapt aici cred ca e (in)discutabila problema având in vedere ca s-au cam epuizat toate numerele cu 1590, 1690, 1790 (aproape) si 1890 iar cum pentru linia 800 sunt puține trenuri permanente cred ca s-a luat decizia folosirii acestor numere si pe 901/904 nemaifiind resurse de numere disponibile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 22:34 | |
| - Karpaty a scris:
- [Mai omule, tu nu pricepi in viata asta a ta ca sunt oameni cu diferite probleme medicale care nu pot urca si cobori din tren in tren, esti asa greu de cap sa pricepi ca nu toata lumea are 20 de ani ca tine si sare din tren in tren. Multi oameni au o varsta, au diferite probleme si vor sa mearga direct. Nici macar un tren pe zi nu e in stare CFR sa asigure din capitala tarii spre Mangalia, un oras statiune unde se fac tratamente medicale tot timpul anului nu doar in sezon? Ok, ai scos sezonierele cu toata tara dar un tren cu capitala nu e loc de el, asa de greu e? Cand circula trenul direct pe vremuri 1681 Bucuresti-Mangalia eu am fost in Noiembrie si erau calatori pana la Mangalia, treaba ca nu sunt calatori sau ca poti schimba e valabila la cei ce nu au probleme si au doar un ghiozdan in spate dar cand esti bolnav de coloana de exemplu si ai 50-60 de ani sau chiar mai mult nu iti mai arde sa sari din tren in tren. Nu inteleg ce o fi asa greu de priceput asta.
De exemplu maine trebuie sa ma duc eu cu mama la Mangalia cu masina sa o duc la tratament ca tren direct nu este, cu autocarul nu prea vrea sa mearga si astfel trebuie sa merg eu cu masina sa o duc si ma intorc singur iar peste 10 zile ma duc sa o aduc si ca mine sunt multi in tara asta care fac drumuri intre A si B cu masina personala pentru ca alt mijloc de transport direct (tren) nu exista. În cel mai fericit caz, ai găsi vreo 10 oameni pentru Mangalia (cât e vremea OK, în decembrie probabil ai avea unul la 2 zile) pe zi. Adăugăm vreo 40 de navetişti, ne rezultă 50. Pentru 50 de oameni e nerentabil un tren cu vagoane, când ai AM700 la dispoziţie. Am fost de 1 Mai în Vama Veche, inevitabil trecând şi prin Mangalia. Nu era ţipenie de turist în Mangalia (nici măcar pensionari la tratament), iar cele 2 RE-uri de Bucureşti s-au umplut cu oameni veniţi de la 2 Mai şi Vama Veche şi cu câţiva rătăciţi de la Costineşti. Din ,,marile" centre de tratament de la Mangalia şi Eforie (chiar, unde se face tratament la Mangalia, că parcă bazele de tratament erau la Eforie şi Techirghiol) nu a fost nimeni, cred că în afară de naşi nu mai era nimeni peste 40 de ani în cele 2 trenuri. Păi dacă de 1 Mai nu vine lumea, crezi că vine în noiembrie? Acum vreo câţiva ani am mers cu 1821 la Constanţa între Crăciun şi Revelion. Am mers singur în compartiment tot drumul. Dacă eşti comod... plăteşti, aşa că du-te cu maşina dacă ţi se pare că urci pe Everest când cobori dintr-un tren şi urci în altul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 23:12 | |
| - Dr2005 a scris:
Dacă eşti comod... plăteşti, aşa că du-te cu maşina dacă ţi se pare că urci pe Everest când cobori dintr-un tren şi urci în altul. Vorbesti sa nu adormi, ce am zis eu si ce spui tu, nu are legatura, in fine. Ca fapt divers azi am venit la Mare cu masina logic ca nu am venit singur si am specificat scopul deplasarii in aceasta perioada, cert e ca din Cartierul Salajan pana in Venus am facut 2:30 su o pauza de 10 minute pe A2 si una de 5 minute in halta Neptun, deci poate imi spui si mie si oamenilor care nu mai circula cu trenul, care ar fi motivul pentru care sa mearga cu trenul din A in B in conditiile in care nu exista tren direct si durata de deplasare e dubla fata de masina, daca imi gasesti un motiv adevarat si corect esti tare. Eu azi in masina am discutat problema cu 2 oameni maturi trecuti de 50 de ani si nu am gasit un motiv pentru care sa se foloseasca trenul Bucuresti-Mangalia cu schimb prin CT si durata mai mare si pretul mai mare ca la masina. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 23:14 | |
| Acum in Septembrie si Octombire pot sa spun sigur ca se face tratament la Mangalia, Eforie şi Techirghiol. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 19 Sept 2015, 23:16 | |
| Niciodata nu o sa ai calatori daca nu ai trenuri directe, e simplu ca apa limpede. Tu CFRule da dovada de constanta, introdu cateva trenuri directe gen Craiova-CT-MG sau Brasov-CT-MG la ore de bun simt si cu ceva oferte la bilete, sau mentine sezonierele macar de proba sa se obisnuiasca oamenii cu ele dupa care ne dam cu parerea de specialisti daca au sau nu calatori. Atata timp cat nu ai tren nu ai nici calatori.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 01:26 | |
| CFR Călători nu este agenţie de binefacere!
Din Bucureşti Nord în Mangalia faci 3 ore jumate cu trenul, cu tot cu schimbarea la Constanţa. Tu ai făcut 2 ore jumate cu maşina că stai la 2 paşi de autostradă, ia să te văd venind din Militari, eventual luni pe la 8:30 dimineaţa... Ia zi, de câte ori ai depăşit limita de viteză? Că dacă mergeai cu 50 în Bucureşti şi staţiuni, cu 130 pe A2, cu 70 între localităţi şi cu 30 la toate trecerile de pietoni pe drumurile cu o bandă pe sens, nu făceai tu 2 ore jumate pân' la Mangalia.
Şi eu pot să zic că trenul face mult de la Bucureşti la Domneşti, că eu de acasă până în Domneşti fac 20 minute cu biciclete sau 30 cu RATB. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 01:35 | |
| Masina este sa alergi nu sa dormi pe drum, fiecare sofer cunoaste legislatia si sanctiunile dar se risca, sti vorba aia risti si castigi. Si pe mine ma deranjeaza mult lipsa trenurilor directe dar si a trenurilor care dorm pe drum cum este si cazul lui IR 1745 de la Ploiesti Vest la Sighisoara, Regio nu mai este la 7 si ceva din Brasov asa ca ramane 3023 + Autocarul CDI din Brasov ca 1745 doarme pe drum si la bani tot cam pe acolo ies.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 09:51 | |
| CFR nu este agentie de binefacere???
Poate ca nu o fi - dar agentie de alungat oamenii de la tren SIGUR E!!! Reteta sigura de alungat oameni de la tren patentata de agentia CFR Calatori este: mers facut cu picioarele si in rasparul calatorilor, preturi mari (aberante chiar la IR-uri sub 250 de km) si viteze mici. Nu mai zic de conditii, desi aici s-a mai miscat cate ceva dar nu peste tot. Iar povestea cu schimbarea de trenuri e cireasa de pe tort sau bomboana de pe coliva... Cine isi inchipuie ca vine lumea sa schimbe trenuri ca pe sosete inseamna ca nu traieste pe lumea asta, sau este rau-intentionat.
Normal ca e mai sigur sa spui "nu" din start la orice - cand esti incompetent si ti-e lene sa gandesti e cel mai bine asa.
Cat priveste agentia de binefacere - dupa ce am vazut prin IR-urile patriei numai batrani si infirmi as inclina sa spun ca DA - unele IR s-au transformat in azile de batrani sau institutii sociale care cara numai pomanagii cu reduceri/gratuitati.
Va rog inca o data pe toti colegii de forum sa trimiteti propunerile voastre la adresa popuneriMersTren@cfr.ro - macar daca nu vor fi puse in practica ii agitam un pic si ii scoatem din amorteala si tot e ceva. Ele am auzit ca sunt citite si poate 1% si luate in seama, ca doar nu le-o fi la toti lene sa gandeasca.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 09:58 | |
| Poate ca cei care gindesc si vin cu propuneri nu sint cu putere de decizie, degeaba o sa propuna cineva o legatura buna inspirata din adresele calatorilor care se lovesc de situatie in teren, daca esaloanele superioare conduse de alte ,,interesuri" o sa spuna NU. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Franta Dum 20 Sept 2015, 11:34 | |
| Nu e vorba de agentie de binefacere. Scoate un pic capul din birou. Ti-am mai zis: am 6 ani de SNCF in spate. In Franta, da, exista trenuri directe catre multe orase MICI, care au legatura directa cu Parisul. Ce e asa greu de inteles, si de ce tot o dai aiurea cu fel si fel de teorii? Exista Paris-Luchon, exista Paris-Latour de Carol (care e sat, dar ofera acces la niste statiuni), exista Paris-Cerbere (care e sat, dar e la mare, la peste 1000 km de Paris, fiind o grupa la un tren Paris-Toulouse), exista Paris-Port-Bou(care si asta e sat, la frontiera spaniola). Exista IC care taie Franta de la Est la Vest: celebrele Bordeaux-Marsilia-Nisa. Eu zic sa mai scoti capul din biroul romanesc si sa mai vezi ce mai e pe afara! Din cauza unora ca voi, ramasi in tara si sclavi unor directive facute fara cap, nu merge mai nimic in tara asta. Mai vino pe afara si respira libertatea feroviara de aici! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 12:37 | |
| - Dr2005 a scris:
Faptul că 1821/2 merge la Constanţa şi în extra-sezon e... cam aiurea, pentru că un astfel de tren face praf o eventuală tentativă de mers cadenţat pe Bucureşti - Constanţa. În plus, cine merge cu un 20-49/20-76 neclimtizat, plin de PET-uri de bere, fără hârtie, săpun şi apă la budă şi, în cazul 20-76-ului, fără prize, câtă vreme o oră mai târziu are un tren curat, climatizat şi cu prize? Cu 1821 merg doar cei care au treabă în staţiile de pe parcurs. În locul lui 1822 s-ar putea forma un alt tren de la Bucureşti pe acelaşi mers, iar dacă 1822 întârzie, călătorii pot merge cu 1581, la care se poate da ordin de circulaţie să oprească la Ciulniţa, Feteşti, Cernavodă şi Medgidia în caz că sunt călători cu bilet pentru acolo. Eu l-am folosit anul trecut de cateva ori pe relatia Rosiori-Craiova si il voi mai folosi si anul acesta alaturi de calatorii din Craiova, Caracal mai ales ca avand concurenta privata nu-i exclus sa apara si oferte.Si parintii mei ca si multi altii care nu le place agitatia verii il vor folosi pentru ca au bilete la Mangalia, asa ca prelungirea lui nu e o greseala de marketing-nu trebuie sa care toate vagoanele, ci primele trei de exemplu iar restul sa ramana in Constanta.Dar e greu sa reinveti lumea la tren pe rutele unde acum microbuzele circula pline, pentru ca nu ai continuitate in mersul lor.Trenul care circula azi peste doua luni poate nu v-a mai fi, si atunci calatorul se duce unde stie ca e sigur ca o sa si plece. Am mai spus eu candva chestia asta Doctore:Crezi ca exista multi calatori cap coada pentru trenul de la Los Angeles la Chicago???.Sau mai aproape de noi, pentru Transiberian??? Si totusi ele circula iar companiile care le opereaza nu o fac din caritate...Dar aceste trenuri circula de cand s-au deschis tronsoanele respective , iar lumea stie vor circula mereu si numai cauta alte mijloace de deplasare.... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |