|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 11:54 | |
| Ce are Targoviste-Pietrosita ? E linie simpla fara trenuri de calatori ca multe alte secti si in special din cauza ca soseaua e paralela cu calea ferata iar tarifele la dube/autocare sunt aceleasi care le practiva CFR. In curand vor circula si trenurile de calatori pe ruta Targoviste-Pietrosita iar trafic de marfa e destul pana la Fieni cel putin 10 marfare pe saptamana folosesc linia Targoviste-Fieni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 13:44 | |
| - adytm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.
Sa inteleg ca asa se gandeste pe acolo in minister, ca astea sunt ideile pline de "viziune" - cata prostie si rea vointa o mai incapea? De asta nu se electrifica practic Craiova- Calafat ca moare portul Constanta...Am pretentii la dumneata Dr2005( oricum mi au spus mecanici de la Craiova ca linia asta ar aparea deja electrificata in acte) Dacă s-ar fi făcut întâi tronsonul Timişoara - Golenţi, tot traficul de marfă ar fi continuat spre Bulgaria - care are deja aproape toată linia reabilitată. Caz în care nu s-ar mai fi justificat economic modernizarea M800 şi 200/300, pentru că nimeni nu ar mai fi revenit pe la noi după ce ar fi avut posibilitatea să circule pe la bulgari direct spre Istanbul sau spre porturile bulgăreşti (Varna, Burgas). S-ar fi afectat grav economia ţării pe termen lung. De aceea e foarte important ca lucrările pe fostul Coridor IV să fie finalizate înaintea celor de pe Timişoara - Calafat. Nu ştiu ce ţi-au spus ţie mecanicii, linia Craiova - Golenţi nu apare electrificată pe niciun act, nici pe inventar, nici pe Declaraţia Reţelei. - Citat :
- " nasii" primesc cascaval ei fiind bine informati cand apare supracontrol sau cand chiar acest supracontrol nu se mai oboseste sa ia vagoanele la pas de oboseala si doar incheie raportul.
Naşii primesc caşcaval tot timpul... eu i-am raportat cui trebuie pe cei pe care i-am văzut (bine, ăia nesimţiţi rău, nu cei care au găsit şi ei un muşteriu din 100 într-un tren), alţii s-au speriat de mine şi au dat jos blatiştii jos la prima staţie (,,N-aveţi bani, atunci vă rog să coborâţi la prima"). Însă numărul de bilete vândute a tot crescut, nu mi-a venit să cred când am văzut că Hm-uri precum Olteni sau Galateni vând zilnic cel puţin 1000 de bilete spre Bucureşti (plus ce mai vând spre alte staţii) şi că situaţia e aceeaşi pe mai multe zile, nu doar o zi sau două pe lună când e supracontrol. - Citat :
- sa asigure mers cadentat asa cum se laudau pe M300, M800, M900, sa se mai roage de guvernele astea rosii, portocalii cum or fi sa finanteze infrastructura ca M900 devine deja ca Targoviste- Pietrosita( nu sa astepte pomana UE ca vezi Doamne nu poate fi implementat proiectul daca linia nu e praf). In final sa o lase mai moale cu spaga pe holurile trenurilor sau in Wc- uri ca sa -i ajungem macar din urma MAV
Mersul cadenţat se va implementa, dar îi pune CFR S.A. beţe în roate din tot felul de motive (ba chiar îl strică şi pe cel existent, vezi Bucureşti - Craiova). - Citat :
- ca de nu ne apropiem de Caile ferate indiene
Am vrea noi să ne apropiem de Căile Ferate Indiene, uită-te câţi călători au ăia şi cu ce viteze circulă. Păcat, însă, că nu au nicio măsură de siguranţă, se circulă tot la cale liberă/înţelegere telefonică sau chiar telegrafică (!), cu bariere manuale, posturi de acari, fără garduri de protecţie, fără DSV-uri, fără INDUSI (sau similare)... da' se circulă cu 140 - 200 km/h. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 28 Sept 2015, 14:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- adytm a scris:
Sa inteleg ca asa se gandeste pe acolo in minister, ca astea sunt ideile pline de "viziune" - cata prostie si rea vointa o mai incapea? De asta nu se electrifica practic Craiova- Calafat ca moare portul Constanta...Am pretentii la dumneata Dr2005( oricum mi au spus mecanici de la Craiova ca linia asta ar aparea deja electrificata in acte) Dacă s-ar fi făcut întâi tronsonul Timişoara - Golenţi, tot traficul de marfă ar fi continuat spre Bulgaria - care are deja aproape toată linia reabilitată. Caz în care nu s-ar mai fi justificat economic modernizarea M800 şi 200/300, pentru că nimeni nu ar mai fi revenit pe la noi după ce ar fi avut posibilitatea să circule pe la bulgari direct spre Istanbul sau spre porturile bulgăreşti (Varna, Burgas). S-ar fi afectat grav economia ţării pe termen lung. De aceea e foarte important ca lucrările pe fostul Coridor IV să fie finalizate înaintea celor de pe Timişoara - Calafat. Nu ştiu ce ţi-au spus ţie mecanicii, linia Craiova - Golenţi nu apare electrificată pe niciun act, nici pe inventar, nici pe Declaraţia Reţelei.
- Citat :
- " nasii" primesc cascaval ei fiind bine informati cand apare supracontrol sau cand chiar acest supracontrol nu se mai oboseste sa ia vagoanele la pas de oboseala si doar incheie raportul.
Naşii primesc caşcaval tot timpul... eu i-am raportat cui trebuie pe cei pe care i-am văzut (bine, ăia nesimţiţi rău, nu cei care au găsit şi ei un muşteriu din 100 într-un tren), alţii s-au speriat de mine şi au dat jos blatiştii jos la prima staţie (,,N-aveţi bani, atunci vă rog să coborâţi la prima"). Însă numărul de bilete vândute a tot crescut, nu mi-a venit să cred când am văzut că Hm-uri precum Olteni sau Galateni vând zilnic cel puţin 1000 de bilete spre Bucureşti (plus ce mai vând spre alte staţii) şi că situaţia e aceeaşi pe mai multe zile, nu doar o zi sau două pe lună când e supracontrol.
- Citat :
- sa asigure mers cadentat asa cum se laudau pe M300, M800, M900, sa se mai roage de guvernele astea rosii, portocalii cum or fi sa finanteze infrastructura ca M900 devine deja ca Targoviste- Pietrosita( nu sa astepte pomana UE ca vezi Doamne nu poate fi implementat proiectul daca linia nu e praf). In final sa o lase mai moale cu spaga pe holurile trenurilor sau in Wc- uri ca sa -i ajungem macar din urma MAV
Mersul cadenţat se va implementa, dar îi pune CFR S.A. beţe în roate din tot felul de motive (ba chiar îl strică şi pe cel existent, vezi Bucureşti - Craiova).
- Citat :
- ca de nu ne apropiem de Caile ferate indiene
Am vrea noi să ne apropiem de Căile Ferate Indiene, uită-te câţi călători au ăia şi cu ce viteze circulă. Păcat, însă, că nu au nicio măsură de siguranţă, se circulă tot la cale liberă/înţelegere telefonică sau chiar telegrafică (!), cu bariere manuale, posturi de acari, fără garduri de protecţie, fără DSV-uri, fără INDUSI (sau similare)... da' se circulă cu 140 - 200 km/h. Multumesc frumos pentru raspuns! Apreciez ca mi-ai scris atat de mult si inteleg ca ai dreptate din multe puncte de vedere dar nu se aude nimic bun de M900 si linia asta cade de la an la an, Problema trenurilor internationale si ale opririlor aberante trebuie rezolvata ca si cea a navetistilor care nu vad decat vagonul de clasa a I-a fara sa aiba abonament pentru a I-a. Sper sa vad cat de curand si regim cadentat si sa nu uiti sa fii onest si drastic atunci cand trebuie pentru ca daca fiecare isi face treaba acolo pe bucatica lui tara asta va ajunge mai bine decat Bulgaria care uite ne a luat inainte cu reabilitarile feroviare.
Ultima editare efectuata de catre adytm in Lun 28 Sept 2015, 14:19, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 14:06 | |
| Dragos sunt doar cateva trenuri de auto tranzit DB Curtici-Constanta restul traficului de marfa spre Port vine de la Vintu de Jos Tg Mures Govora care au navete zilnice Tranzitul pe Calafat ar afecta ceva trenuri DB OBB CTV care nu ar masi ajunge la Giurgiu si care nu au treaba cu portu |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 17:12 | |
| - cristy79 a scris:
- Adirmvl a scris:
In sfarsit! Tot se plimba Desiro-ul gol. Daca ar fi pune in loc o pereche cu plecare la 12 sau 1 noaptea ar fi ok. Ar ajunge pe la 7-8 dimineata in Sibiu si Bucuresti si ar putea pune legatura din Caracal pentru Tg. Jiu sau Petrosani. Acea pereche ar putea avea ceva calatori numai daca ar fi tarifata Regio. Eu am propus fix acest lucru in ultimul mail catre propuneriMersTren@cfrcalatori.ro.
Sa pui Dezastrul pe tren de noapte la tarife de IR nu ar avea niciun sens pentru ca nu va merge nimeni cu asa ceva - bine, in general sa pui tramvaiul Dezastro pe drum de peste 2-3 ore si sa il botezi IR cu pret de IR e dovada de mare tupeu si nesimtire. . Salut si eu din toata inima disparitia tramvaiului de Valcea. Chiar ma gandesc sa le scriu un mail ca sa-i felicit pentru aceasta decizie. Dar acum va mai ramane in singur tren direct catre Valcea-Calimanesti, recte 1521/22, crezi ca e suficient pt. un oras atat de mare ca Valcea? Plus ca la Calimanesti merge lumea la tratament. Dragasani, Rosiori, Caracal, au calatori f. multi, urca multa lume mai ales la intoarcere catre Bucuresti (in 2012 cam pe vremea asta cand am fost eu la Calimanesti). |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 18:05 | |
| Exista suficiente autocare catre Calimanesti si Rm Valcea care ofera conditii de lux la tarife foarte bune. CFR ce sa faca cu tramvaiele lor de le zic InterRegio ? De acasa de la mine ma duc la autogara Militari si in 3 ore jumatate sunt in hotel la Calimanesti. 2 persoane dus-intors am platit 100 de lei, deci in medie 25 de lei de persoana. Sa mai spun cat costa tramvaiul CFR care face 5 ore ? Nu va simti nimeni lipsa tramvaiului de Valcea. Cel de Pausa a ramas, deocamdata... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 18:19 | |
| Ruta Bucuresti-Ramnicu Valcea-Calimanesti este nerentabila in absenta liniei Valcele-Bujoreni Valcea, cu toate astea CFR Calatori ar putea adopta si urmatoarea solutie: IR Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges apoi transport cu autobuz Curtea de Arges-Ramnicu Valcea - Calimanesti, pret integrat tren+autobuz. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 19:01 | |
| - cristy79 a scris:
- Exista suficiente autocare catre Calimanesti si Rm Valcea care ofera conditii de lux la tarife foarte bune. CFR ce sa faca cu tramvaiele lor de le zic InterRegio ?
De acasa de la mine ma duc la autogara Militari si in 3 ore jumatate sunt in hotel la Calimanesti. 2 persoane dus-intors am platit 100 de lei, deci in medie 25 de lei de persoana. Sa mai spun cat costa tramvaiul CFR care face 5 ore ?
Nu va simti nimeni lipsa tramvaiului de Valcea. Cel de Pausa a ramas, deocamdata... Foarte corect, dar ce le faci celor din Rosiori,Alexandria chiar Caracal care vor sa ajunga pe Valea Oltului.Pentru ei nu exista autobuze catre statiuni asa ca acest tren este gandit mai mult pentru ei decat pentru bucuresteni... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 19:04 | |
| Ramane 1521/22, asta nu dispare plus ca sunt calatori care vin din tara si schimba in Bucuresti pentru Valcea, cu bilet la legatura, deci macar 1 pereche pe zi tot trebuie sa existe. De la Iasi/Suceava/Bacau/Galati/Constanta daca vrei la Valcea ce faci? Nu trebuie sa schimbi in Bucuresti cu ceva direct? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 19:45 | |
| R 13823 plecat azi din Bucuresti Nord la 17:12 (+33min), la Cazanesti soseste 19:31 (+3min), recuperand astfel 30 minute din eliminarea timpilor de rezerva inutili. Iata inca o dovada ca mersul trenurilor este facut in favoarea dubelor si pentru alungarea calatorilor de la tren. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 20:27 | |
| - cristy79 a scris:
- Exista suficiente autocare catre Calimanesti si Rm Valcea care ofera conditii de lux la tarife foarte bune. CFR ce sa faca cu tramvaiele lor de le zic InterRegio ?
De acasa de la mine ma duc la autogara Militari si in 3 ore jumatate sunt in hotel la Calimanesti. 2 persoane dus-intors am platit 100 de lei, deci in medie 25 de lei de persoana. Sa mai spun cat costa tramvaiul CFR care face 5 ore ?
Nu va simti nimeni lipsa tramvaiului de Valcea. Cel de Pausa a ramas, deocamdata... Pai pe principiul tau, inseamna ca toate trenurile sunt "tramvaie" (cum le numesti tu in bataie de joc) si ar trebui desfiintate! Am inchis 1000km. nerentabili" la ordinul UE, sa inchidem inca o mie, da-o dracului, ca si-asa avem autobuze, si nu mai e demult a doua armata a tarii... Spune-mi te rog, ce ai tu impotriva desiro, a "tramvaielor""? De ce te deranjeaza atat de mult? Sa inteleg ca restul de 80% de trenuri din toata tara care, la fel, se taraie si ele, nu sunt "tramvaie"? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 21:53 | |
| Domnule traian, imi pare rau ca v-ati suparat asa pe mine dar sa stiti ca nu eu am inchis o mie de km de cale ferata. Da, recunosc in privinta Desiro sunt subiectiv - nu imi plac si nu mi-au placut niciodata. Pentru mine nimic nu se compara cu trenul clasic compus din locomotiva si vagoane. In privinta acestor Desiro insa s-a intamplat si inca se mai intampla o mare nesimtire - in loc sa fie puse pe trenuri Regio pentru care au si fost facute si sunt excelente pt asta, CFR le tranteste pe asa-zisele IR-uri si mai cere si preturi aberante pt ele (aud ca au fost si pe IC sau trenuri de noapte!!!). Asta ma deranjeaza maxim, poate prosteala asta mai mergea acum 7-8 ani cand lumea mai credea ca "sageata merge repede", dar acum? Da, ma deranjeaza ca CFR plimba goale aceste automotoare pe 80 de km pe Bucuresti-Targoviste botezandu-le InterRegio (repet - pe 80 de km) probabil la ordinul dubarilor care prospera pe aceasta ruta. De ani de zile nu sunt in stare sa faca un mers destept pe ruta asta si isi gonesc calatorii catre microbuze. Abia in ultima vreme am vazut ca s-au mai pus in miscare si au mai reparat cateva bucati - sper sa le puna pe Regio si nu pe IR-uri ca nu s-a intalnit hotul cu prostul! Ati citit exemplul meu cu ruta Bucuresti-Calimanesti? Autocar 3 ore jumate 25 de lei/persoana, asa-zisul IR de la CFR Desiro 5 ore - 70 de lei !!! Vi se pare normal? Nu va deranjeaza? Si nu - nu toate trenurile sunt tramvaie, nici vorba. Doar astea de care v-am zis Va salut cu respect si chiar imi pare rau daca v-ati suparat, eu va asigur ca respect calea ferata si ma doare sufletul sa vad halul in care a ajuns... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 22:19 | |
| Ce criza e la Desiro fereasca sfantul. Pe Regio de pe Buc-Targoviste sunt numai vagoane desi erau vreo 2 perechi cu Desiro. In conditile astea nu va ramane decat sa va rugati sa nu ajunga malaxa 77/78 la Bucuresti ar fi cea mai mare rusine din istorie pentru CFR si Romania sa vezi trenuri plecand din Buc.Nord cu astfel de automotoare.
Nu stiu ce tot aveti cu Desiro am mers si eu cu ele si nu mi se par deloc dezastre cum le boteaza uni pe aici, daca Desiro e dezastru, Acvila cu scaunele inghesuite cum e ? A, stiu ca va place suntetul burdufului si al joantelor auzit din Acvila dar la confort ce facem tata ? Cand va aud ca va plangeti de Desiro cand ar trebui sa va plangeti doar de malaxa 77.
IR-urile de Targoviste au calatori cat spunea doctorul, isi scoate bani pe la 40 calatori in week-end-uri sunt mai pline deci nu merg nici pe minus si nici pe plus, asigura legatura cu capitala la tarife bune pentru studenti, asigura locuri de munca la mecanici si conductori trebuie sa traiasca toata lumea nu ?
Cum va spuneam rugati-va sa nu ajunga malaxa 77 sa plece din GDN spre o anumita ruta ca e grav, atunci chiar ne intoarcem in urma cu multi ani.
Cat despre Valea Oltului trebuie sa fi nebun sa alegi trenul spre ruta aia din Bucuresti cand autocare sunt la aproape orice ora cu conditi ok si tarife pe masura. Pasionati si cei cu reduceri pot alege trenul dar cine tine la sanatatea lui, la bani si la timpul pierdut va alege intotdeauna autocarul pe aceasta ruta, dupa ce se termina Valcele-Rm.Valcea poate se mai schimba situatia. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 23:10 | |
| 40 de călători la IR produc la fel de multe încasări ca 80 de călători la R. Numai că IR-ul cu Desiro are costuri mai mici decât R-ul cu Desiro (consum mai redus şi uzură mai redusă, pentru că nu opreşte din 2 în 2 km), iar călătorii ăştia vandalizează mai puţin, pentru că sunt filtraţi de preţul mai mare. La urma urmei, totul se rezumă la raportul venituri (încasări) / cheltuieli. CFR Călători nu e agenţie de binefacere. Vreţi să ajungem ca în Belgia, unde au desfiinţat gratuităţile pentru copii şi pensionari şi au dat gratuităţi la TOŢI asistaţii sociali (mare parte imigranţi) pe motiv că ăia au dat în judecată statul că li se încalcă dreptul la transport? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |