Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

In jos 
+54
alex1987
billy752-istu
Theijs
mureseanu_976
adytm
bubu
NicuS
traian
marius_catalin84
COSTACHE MIHAIL
Mihay
mariuscfrbucuresti
Luna
ldh.ro
Jhonyla
Teodor
riciu
gabrielcr
florin.lifticariu
cristy79
DUAL
qew00
Katalyn
Norbi
cristi CFR
alex.alexus.tm
lifetec
ATM
baiazid
Sabik
Adrian78
alliens
decward
marius664
alex.barac.5
florin29sv
Razvan Tudor
user dezactivat...
Dr2005
bobi
razvan - trenuri
dan tm
j o a n t a
mielutu zburator
Adirmvl
Vitosa
cfr500
92Dragos
Nesebar
cardinal
AndiCFR
ALEXCFR
IonutCFR2009
Andrey_tm
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 01:26

N-ar fi prima dată când pe o rută mult mai ocolită se face mai puţin decât pe ruta directă. Aşa e şi pe Braşov - Cluj, se face mai puţin prin Dej decât prin Teiuş.

Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 01:34

Cel putin prin Dej stii cat faci. 383 de km in vreo 7 ore. Prin Sighisoara te cam gasesc dracii pe drum pentru aia 331 de km. De la Cluj la Brasov am facut 8 ore fara un pic acum  o luna si jumatate. Inapoi, prin Dej, am avut 10-15 minute intarziere.

A, da, acum 25 de ani se mergea cu vreo 120 de km/h intre Cluj si Dej. Sigur, or fi fost restrictii si atunci. Acum se circula cu 70 pe un fir si cu 50 pe celalalt. Dar pe o parte din traseu cu 30. Smile
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 11:42

Dr2005 a scris:


Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle.
Minutele astea primite acum le facea oricum si inainte, doar sambata si duminica ce venea sub 20 min intarziere.Mielutul are dreptate cu fiecare mers 1692 si 1696 au timpii din ce in ce mai mari, barem cu 1621 stii ca nu prea intarzii.
Si uite ca azi 1696 a facut peste 11 ore jumate, asa ca ce mie 13 ore cu 1621 si vad si altceva decat mizeria din Teleorman si Oltenia...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 12:35

1696 a primit 40 de minute timpi în plus când nici în proiect nu erau lucrări la linie dar ce mai contează?! După ce termină lucrările astea, o să pice ceva undeva pe la Balota și prevăd că o să circule cu 15 km/h pe toată rampa, o să fure niște țigani relee pe la Strehaia și-or să stea 2 ani să primească relee autorizate, deci cale liberă...
De când se circulă cu OC din Drobeta Tr. Severin Marfă? De peste 4 luni observ că trenurile au ONI acolo. Să fim serioși, în 4 luni puteau rezolva cam orice problemă ar fi cauzat circulația în acest mod.

Aa, da, zicea cineva că e ok că au timpi în plus, măcar marja de eroare la destinație e mai mică. Inițial i-am dat dreptate, dar când prin vară 1696 a sosit și cu +40 cu tot cu cele 40 de minute adăugate m-am gândit că s-a dus la Twisted Evil și marja aia. 1571 pleacă de obicei cu 20 de minute mai târziu că așteaptă pe 1696 sau alte trenuri...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 12:51

Pai oricum se circula cu 15 km pe Balota, poate de la mersul urmator urmeaza 10, ca daca o face 5 vine trenul inapoi.Iar la Severin problema va mai dura-este asa de cand a deraiat marfarul in vara-nu uita ca nu au fost in stare pe M800 care este modernizata si mult mai importanta sa schimbe niste relee.Acum o sa zica Dragos ca numai au de unde ca nu le mai produce nimeni, atunci sa renunte la ele ca oricum sunt depasite tehnic, si sa gaseasca alte solutii de semnalizare.Pana la urma sunt oameni platiti ca sa faca asta in CFR SA...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 13:30

Dr2005 a scris:
N-ar fi prima dată când pe o rută mult mai ocolită se face mai puţin decât pe ruta directă. Aşa e şi pe Braşov - Cluj, se face mai puţin prin Dej decât prin Teiuş.

Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle.
affraid  Intre Gradinari si Videle sau intre Gradinari si Chiajna ? Ce scrie in comunicatul asta ?
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2015/2456-comunicat-de-presa-23-09-2015-2

Daca-i verificai mersul lui 1692 dinainte sa primeasca acest bonus de 30 minute observai ca i-a fost modificat tot mersul dintre Craiova si Bucuresti Nord datorita infrastructurii ajunsa intr-o stare precara, neavand ONI planificat pe undeva sa astepte vren tren din sens opus ca nu doar intre Gradinari si Chiajna (mai nou) se circula pe un singur fir.

IR 1692 mersul pana in 25.09.2015:
Craiova 11.22-11.30
Caracal 12.07-12.08
Draganesti Olt 12.22-12.23
Rosiori Nord 12.55-12.57
Videle 13.43-13.44
Bucuresti Nord 14.30

IR 1692 mersul valabil din 26.09.2015:
Craiova 11.22-11.30
Caracal 12.13-12.15
Draganesti Olt 12.34-12.35
Rosiori Nord 13.18-13.20
Videle 14.10-14.11
Bucuresti Nord 15.00

Videle-Gradinari timp de mers anterior 20 minute si 30 de secunde iar acum 21 de minute. Deci in nici un caz nu e cum ne trombonești tu pe noi prin postarea ta si nu mai da răspunsuri acolo unde nu te pricepi !
Gradinari-Chiajna timp de mers anterior 14 minute si 30 de secunde iar acum 17 minute. Hai sa ti-o zic si pe asta, ieri a fost raportat scotand 13 minute dupa ce la Gradinari avea +4 min. Si tot ieri a fost ok sosind la 15.00 la Bucuresti, dar azi a revenit in (a)"normalitatea" intarzierilor sale zilnice din ultima vreme... +36' la trecerea prin Radomiresti (la momentul postarii mele)

@Mielutu zburator
Recent (daca nu ma insel din 22 sau 23.09) s-a remediat problema cu semnalizarea de la Drobeta Turnu-Severin Marfuri. Nu mai opresc trenurile pentru ordin de circulatie. Sa vedem cat o tine.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 19:56

Conform comunicatului http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/22016 o salba de modificari au intervenit in circulatia mai multor trenuri de pe raza Regionalei Bucuresti.
Cu ocazia asta aduc la cunostinta conform www.cfrcalatori.ro si celelalte trenuri modificate orar ce nu apar in comunicat.
Plecari Bucuresti Nord Gr. B.
7.10 R 9303 (plecare anterioara 7.15) circula in directia Rosiori Nord (sosire 9.22)
7.43 R 3003 (7.40) Brasov (11.52)
7.55 R 9023 Pitesti (10.50), s-a anulat in relatia Pitesti-Slatina datorita lucrarilor la linie.
16.05 R 9309 (16.15) Rosiori Nord (18.21)
17.25 R 9005 (17.28) Craiova (21.47)
19.51 R 5025 (19.52) Ploiesti Sud (21.18)
20.25 R 9311 (20.15) Rosiori Nord (22.39)
Nu mai circula IR1797 (fostul 9301), 9305, 9307. Pentru 9305 s-a ales solutia modificarii mersului lui IR1799 (fostul 9001) in tren rang regio 13101 cu plecare din Bucuresti Nord la 7.50 in directia Craiova si opriri peste tot.

Sosiri Bucuresti Nord Gr. B.
5.45 R 5022 (sosire anterioara 6.01) din directia Ploiesti Sud (plecare 4.30)
6.09 R 9302 (5.30) Rosiori Nord (3.45) si va circula inclusiv sambata si duminica in perioada acestor lucrari.
6.45 R 5002 (6.43) Buzau (3.35)
9.22 R 13102 (9.18 fostul 9306) Craiova (4.35) oricum circula tren direct la Bucuresti 9382+9306 mai putin duminica si in zile de sarbatori legale cand nu circula 9382, la fel era si invers 1797(ex9301)+9385.
17.45 R 9006 (17.42) Craiova (12.55)
18.49 R 9308 (18.22) Rosiori Nord (16.32)
Nu mai circula 9304 fiind inlocuit oarecum de 9302, 9306 inlocuit cu 13102, 9310. Practic seara din Rosiori Nord spre Bucuresti nu exista alternativa decat la IR 73 si deci cine nu isi permite tren tarifat IR alege transportul auto...

M900 plecari din Bucuresti Nord Gr. A.
7.50 R 13101 (plecare anterioara 7.45, fostele 9001 sau 1799 din 1 august) Craiova 12.06 (opreste peste tot)
8.48 IR 1529 (8.45) Targu Jiu (14.23)
13.45 IR 12193 Craiova (16.45) nu mai circula la Caracal trenul asta de 13.45
16.20 IR 1823 (16.45) Cluj Napoca (4.36)
Nu mai circula IR 1799 (fostul 9001) fiind inlocuit cu Regio 13101 fiind alternativa si pentru 9305 ce avea plecarea din Basarab dar anulat in perioada acestor lucrari, 1523 inlocuit cu 12193 pana la Craiova, 1595.

M900 sosiri in Bucuresti Nord Gr. A.
6.04 IR 1822 (sosire anterioara 5.44) din directia Arad (plecare 19.04)
6.40 IR 1796 (6.36) Craiova (2.45)
7.43 IR 1594 (7.40, o perioada dupa ce a iesit din circulatie 10802) Craiova (plecare 4.15 mai nou dupa ce cateva zile a avut plecarea la 4.30)
8.25 IR 1696 (8.10 din iunie iar anterior la 7.30) Timisoara Nord (22.21) si ora asta adaos si tot intarzie !
10.42 IR 1826 (10.12) Targu Jiu (5.15)
15.00 IR 1692 (14.30) Timisoara Nord (5.30)
16.05 IR 1824 (15.41) Deva (7.15)
17.19 IC 460 (17.15) Sofia - Giurgiu Nord (15.17)
17.40 IR 1596 (17.08) Craiova (14.05)
19.26 IR 1522 (19.04) Pausa h (14.18)
20.05 IR 1590 (19.25) Drobeta Turnu-Severin (14.25)
20.57 IR 12836 (20.39-IR1836) Cluj Napoca (6.50)
22.01 R 9348 (21.36) Giurgiu (19.00) in relatia Videle-Bucuresti Nord circula numai in zilele de sambata si duminica.
22.52 IC 73 (22.50) Budapesta - Curtici (12.12)
Nu mai circula 1520.


Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Dum 27 Sept 2015, 21:29, editata de 2 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 20:28

Dr2005 a scris:
Faza cu 1595 e din cauza CFR S.A. ... au fost discuţii mari cu CFR Călători, că CFR S.A. voia să anuleze mai multe trenuri şi să declare secţia saturată, dând prioritate trenurilor de marfă (care nu ar fi fost aşa grav afectate).
Stia CFR SA ce stia, numai azi prin statia Chiajna au oprit peste 35 de marfare de la diversi OTF dar pot fi zile si cu mai multe si doamne-ajuta asa sa fie ca marfa-i baza pentru Infra  Smile Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 20:46

Mario 076 a scris:
Dr2005 a scris:
Faza cu 1595 e din cauza CFR S.A. ... au fost discuţii mari cu CFR Călători, că CFR S.A. voia să anuleze mai multe trenuri şi să declare secţia saturată, dând prioritate trenurilor de marfă (care nu ar fi fost aşa grav afectate).
Stia CFR SA ce stia, numai azi prin statia Chiajna au oprit peste 35 de marfare de la diversi OTF dar pot fi zile si cu mai multe si doamne-ajuta asa sa fie ca marfa-i baza pentru Infra  Smile Very Happy

Capetele alea patrate de la Cfr Sa ori trebuiau sa repare linia spre Calafat ori sa mai scoata rerictiile de pe M900 sa se circule mai fluent e inacceptabil sa ti 80 de minute in traseu doar sa ia un sector de personal plus sa nu mai zic de incapabilii de operatori RC care nu stiu sa faca circulatie pe ambele fire trebuie sa te tarai cu 30km/h in spate la marfar GFR
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 22:05

Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 22:32

Dr2005 a scris:
Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.

Nu omoara nimic doar trenurile de tranzit spre Bulgaria si Turcia nu mai ocolesc pana la Giurgiu
Dragos cat costa o licenta pentru niste locomotive ca am auzit de niste sume colosale pentru ca Aferul sa autorizeze locvomotivele LTE in Romania?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 22:51

Nu ştiu pe dinafară tarifele, dar sunt imense, atât ce dă ONFR, cât şi ce dă ASFR. Ar trebui să fie pe site-ul AFER tarifele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeDum 27 Sept 2015, 22:54

O să caut mâine varianta la zi: http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%202180%20din%202012.pdf

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeLun 28 Sept 2015, 08:58

Mario 076 a scris:
Conform comunicatului  http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/22016  o salba de modificari au intervenit in circulatia mai multor trenuri de pe raza Regionalei Bucuresti.

Am vazut modificarile si se pare ca vom avea trenuri IR spre Ploiesti.Vest/Sud si Urziceni care vor pleca intarziate legaturi de la trenurile IR care vin de pe M900.

Interesant ca IR 1822 Arad-Buc.Nord-Constanta ajunge mai tarziu in Buc.Nord ora 06:04 si pleaca la 06:20 fata de sosirea de la 05:44 cu aceasi ora de plecare, acum nu au mai luat in calcul intarzierile ?

Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4653
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Cfr un putrigai   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitimeLun 28 Sept 2015, 11:45

Dr2005 a scris:
Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.

Sa inteleg ca asa se gandeste pe acolo in minister, ca astea sunt ideile pline de "viziune" - cata prostie si rea vointa o mai incapea? De asta nu se electrifica practic Craiova- Calafat ca moare portul Constanta...Am pretentii la dumneata Dr2005( oricum mi au spus mecanici de la Craiova ca linia asta ar aparea deja electrificata in acte)

De asta nu avem noi Balota refacuta si se omoara cu niste macaze de luni de zile si lasa Predeal-Brasov sa cada de tot- gratie ideilor "geniale" ca placa cu lipsa banilor e deja plictisitoare. Sa nu uiti sa mai spui pe acolo prin birouri chiar cu riscul de a pierde locul de munca ca si acum " nasii" primesc cascaval ei fiind bine informati cand apare supracontrol sau cand chiar acest supracontrol nu se mai oboseste sa ia vagoanele la pas de oboseala si doar incheie raportul.

Trebuie ca acest putrigai de Cfr- marea cenusereasa cu sapte capete ca balaurii din poveste adica divizata si capusita- sa se descotoroseasca de a mai permite navetistilor in general sa ocupe locurile de la clasa a I a, sa asigure mers cadentat asa cum se laudau pe M300, M800, M900, sa se mai roage de guvernele astea rosii, portocalii cum or fi sa finanteze infrastructura ca M900 devine deja ca Targoviste- Pietrosita( nu sa astepte pomana UE ca vezi Doamne nu poate fi implementat proiectul daca linia nu e praf). In final sa o lase mai moale cu spaga pe holurile trenurilor sau in Wc- uri ca sa -i ajungem macar din urma MAV ca de nu ne apropiem de Caile ferate indiene Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
Sus 
Pagina 33 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: