|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 01:26 | |
| N-ar fi prima dată când pe o rută mult mai ocolită se face mai puţin decât pe ruta directă. Aşa e şi pe Braşov - Cluj, se face mai puţin prin Dej decât prin Teiuş.
Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 01:34 | |
| Cel putin prin Dej stii cat faci. 383 de km in vreo 7 ore. Prin Sighisoara te cam gasesc dracii pe drum pentru aia 331 de km. De la Cluj la Brasov am facut 8 ore fara un pic acum o luna si jumatate. Inapoi, prin Dej, am avut 10-15 minute intarziere. A, da, acum 25 de ani se mergea cu vreo 120 de km/h intre Cluj si Dej. Sigur, or fi fost restrictii si atunci. Acum se circula cu 70 pe un fir si cu 50 pe celalalt. Dar pe o parte din traseu cu 30. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 11:42 | |
| - Dr2005 a scris:
Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle. Minutele astea primite acum le facea oricum si inainte, doar sambata si duminica ce venea sub 20 min intarziere.Mielutul are dreptate cu fiecare mers 1692 si 1696 au timpii din ce in ce mai mari, barem cu 1621 stii ca nu prea intarzii. Si uite ca azi 1696 a facut peste 11 ore jumate, asa ca ce mie 13 ore cu 1621 si vad si altceva decat mizeria din Teleorman si Oltenia... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 12:35 | |
| 1696 a primit 40 de minute timpi în plus când nici în proiect nu erau lucrări la linie dar ce mai contează?! După ce termină lucrările astea, o să pice ceva undeva pe la Balota și prevăd că o să circule cu 15 km/h pe toată rampa, o să fure niște țigani relee pe la Strehaia și-or să stea 2 ani să primească relee autorizate, deci cale liberă... De când se circulă cu OC din Drobeta Tr. Severin Marfă? De peste 4 luni observ că trenurile au ONI acolo. Să fim serioși, în 4 luni puteau rezolva cam orice problemă ar fi cauzat circulația în acest mod. Aa, da, zicea cineva că e ok că au timpi în plus, măcar marja de eroare la destinație e mai mică. Inițial i-am dat dreptate, dar când prin vară 1696 a sosit și cu +40 cu tot cu cele 40 de minute adăugate m-am gândit că s-a dus la și marja aia. 1571 pleacă de obicei cu 20 de minute mai târziu că așteaptă pe 1696 sau alte trenuri... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 12:51 | |
| Pai oricum se circula cu 15 km pe Balota, poate de la mersul urmator urmeaza 10, ca daca o face 5 vine trenul inapoi.Iar la Severin problema va mai dura-este asa de cand a deraiat marfarul in vara-nu uita ca nu au fost in stare pe M800 care este modernizata si mult mai importanta sa schimbe niste relee.Acum o sa zica Dragos ca numai au de unde ca nu le mai produce nimeni, atunci sa renunte la ele ca oricum sunt depasite tehnic, si sa gaseasca alte solutii de semnalizare.Pana la urma sunt oameni platiti ca sa faca asta in CFR SA... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 13:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- N-ar fi prima dată când pe o rută mult mai ocolită se face mai puţin decât pe ruta directă. Aşa e şi pe Braşov - Cluj, se face mai puţin prin Dej decât prin Teiuş.
Dar tot e diferenţă de 4 ore între 1621/2 şi trenurile care merg pe ruta directă, mai e până să se ajungă ca 1692 să facă mai mult decât 1622. 1692 a primit minutele în mers din cauza faptului că se va circula pe un singur fir între Grădinari şi Videle. Intre Gradinari si Videle sau intre Gradinari si Chiajna ? Ce scrie in comunicatul asta ? http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2015/2456-comunicat-de-presa-23-09-2015-2 Daca-i verificai mersul lui 1692 dinainte sa primeasca acest bonus de 30 minute observai ca i-a fost modificat tot mersul dintre Craiova si Bucuresti Nord datorita infrastructurii ajunsa intr-o stare precara, neavand ONI planificat pe undeva sa astepte vren tren din sens opus ca nu doar intre Gradinari si Chiajna (mai nou) se circula pe un singur fir. IR 1692 mersul pana in 25.09.2015: Craiova 11.22-11.30 Caracal 12.07-12.08 Draganesti Olt 12.22-12.23 Rosiori Nord 12.55-12.57 Videle 13.43-13.44 Bucuresti Nord 14.30 IR 1692 mersul valabil din 26.09.2015: Craiova 11.22-11.30 Caracal 12.13-12.15 Draganesti Olt 12.34-12.35 Rosiori Nord 13.18-13.20 Videle 14.10-14.11 Bucuresti Nord 15.00 Videle-Gradinari timp de mers anterior 20 minute si 30 de secunde iar acum 21 de minute. Deci in nici un caz nu e cum ne trombonești tu pe noi prin postarea ta si nu mai da răspunsuri acolo unde nu te pricepi ! Gradinari-Chiajna timp de mers anterior 14 minute si 30 de secunde iar acum 17 minute. Hai sa ti-o zic si pe asta, ieri a fost raportat scotand 13 minute dupa ce la Gradinari avea +4 min. Si tot ieri a fost ok sosind la 15.00 la Bucuresti, dar azi a revenit in (a)"normalitatea" intarzierilor sale zilnice din ultima vreme... +36' la trecerea prin Radomiresti (la momentul postarii mele) @Mielutu zburator Recent (daca nu ma insel din 22 sau 23.09) s-a remediat problema cu semnalizarea de la Drobeta Turnu-Severin Marfuri. Nu mai opresc trenurile pentru ordin de circulatie. Sa vedem cat o tine. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 19:56 | |
| Conform comunicatului http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/22016 o salba de modificari au intervenit in circulatia mai multor trenuri de pe raza Regionalei Bucuresti. Cu ocazia asta aduc la cunostinta conform www.cfrcalatori.ro si celelalte trenuri modificate orar ce nu apar in comunicat. Plecari Bucuresti Nord Gr. B. 7.10 R 9303 (plecare anterioara 7.15) circula in directia Rosiori Nord (sosire 9.22) 7.43 R 3003 (7.40) Brasov (11.52) 7.55 R 9023 Pitesti (10.50), s-a anulat in relatia Pitesti-Slatina datorita lucrarilor la linie. 16.05 R 9309 (16.15) Rosiori Nord (18.21) 17.25 R 9005 (17.28) Craiova (21.47) 19.51 R 5025 (19.52) Ploiesti Sud (21.18) 20.25 R 9311 (20.15) Rosiori Nord (22.39) Nu mai circula IR1797 (fostul 9301), 9305, 9307. Pentru 9305 s-a ales solutia modificarii mersului lui IR1799 (fostul 9001) in tren rang regio 13101 cu plecare din Bucuresti Nord la 7.50 in directia Craiova si opriri peste tot.
Sosiri Bucuresti Nord Gr. B. 5.45 R 5022 (sosire anterioara 6.01) din directia Ploiesti Sud (plecare 4.30) 6.09 R 9302 (5.30) Rosiori Nord (3.45) si va circula inclusiv sambata si duminica in perioada acestor lucrari. 6.45 R 5002 (6.43) Buzau (3.35) 9.22 R 13102 (9.18 fostul 9306) Craiova (4.35) oricum circula tren direct la Bucuresti 9382+9306 mai putin duminica si in zile de sarbatori legale cand nu circula 9382, la fel era si invers 1797(ex9301)+9385. 17.45 R 9006 (17.42) Craiova (12.55) 18.49 R 9308 (18.22) Rosiori Nord (16.32) Nu mai circula 9304 fiind inlocuit oarecum de 9302, 9306 inlocuit cu 13102, 9310. Practic seara din Rosiori Nord spre Bucuresti nu exista alternativa decat la IR 73 si deci cine nu isi permite tren tarifat IR alege transportul auto...
M900 plecari din Bucuresti Nord Gr. A. 7.50 R 13101 (plecare anterioara 7.45, fostele 9001 sau 1799 din 1 august) Craiova 12.06 (opreste peste tot) 8.48 IR 1529 (8.45) Targu Jiu (14.23) 13.45 IR 12193 Craiova (16.45) nu mai circula la Caracal trenul asta de 13.45 16.20 IR 1823 (16.45) Cluj Napoca (4.36) Nu mai circula IR 1799 (fostul 9001) fiind inlocuit cu Regio 13101 fiind alternativa si pentru 9305 ce avea plecarea din Basarab dar anulat in perioada acestor lucrari, 1523 inlocuit cu 12193 pana la Craiova, 1595.
M900 sosiri in Bucuresti Nord Gr. A. 6.04 IR 1822 (sosire anterioara 5.44) din directia Arad (plecare 19.04) 6.40 IR 1796 (6.36) Craiova (2.45) 7.43 IR 1594 (7.40, o perioada dupa ce a iesit din circulatie 10802) Craiova (plecare 4.15 mai nou dupa ce cateva zile a avut plecarea la 4.30) 8.25 IR 1696 (8.10 din iunie iar anterior la 7.30) Timisoara Nord (22.21) si ora asta adaos si tot intarzie ! 10.42 IR 1826 (10.12) Targu Jiu (5.15) 15.00 IR 1692 (14.30) Timisoara Nord (5.30) 16.05 IR 1824 (15.41) Deva (7.15) 17.19 IC 460 (17.15) Sofia - Giurgiu Nord (15.17) 17.40 IR 1596 (17.08) Craiova (14.05) 19.26 IR 1522 (19.04) Pausa h (14.18) 20.05 IR 1590 (19.25) Drobeta Turnu-Severin (14.25) 20.57 IR 12836 (20.39-IR1836) Cluj Napoca (6.50) 22.01 R 9348 (21.36) Giurgiu (19.00) in relatia Videle-Bucuresti Nord circula numai in zilele de sambata si duminica. 22.52 IC 73 (22.50) Budapesta - Curtici (12.12) Nu mai circula 1520.
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Dum 27 Sept 2015, 21:29, editata de 2 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 22:05 | |
| Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 22:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.
Nu omoara nimic doar trenurile de tranzit spre Bulgaria si Turcia nu mai ocolesc pana la Giurgiu Dragos cat costa o licenta pentru niste locomotive ca am auzit de niste sume colosale pentru ca Aferul sa autorizeze locvomotivele LTE in Romania? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 22:51 | |
| Nu ştiu pe dinafară tarifele, dar sunt imense, atât ce dă ONFR, cât şi ce dă ASFR. Ar trebui să fie pe site-ul AFER tarifele. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 27 Sept 2015, 22:54 | |
| O să caut mâine varianta la zi: http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%202180%20din%202012.pdf _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 28 Sept 2015, 08:58 | |
| - Mario 076 a scris:
- Conform comunicatului http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/22016 o salba de modificari au intervenit in circulatia mai multor trenuri de pe raza Regionalei Bucuresti.
Am vazut modificarile si se pare ca vom avea trenuri IR spre Ploiesti.Vest/Sud si Urziceni care vor pleca intarziate legaturi de la trenurile IR care vin de pe M900. Interesant ca IR 1822 Arad-Buc.Nord-Constanta ajunge mai tarziu in Buc.Nord ora 06:04 si pleaca la 06:20 fata de sosirea de la 05:44 cu aceasi ora de plecare, acum nu au mai luat in calcul intarzierile ? |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 28 Sept 2015, 11:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă repari linia spre Calafat, o să se mute toată marfa pe acolo, o să bată vântul pe 800 şi Bucureşti - Craiova, omorând economic şi Portul Constanţa.
Sa inteleg ca asa se gandeste pe acolo in minister, ca astea sunt ideile pline de "viziune" - cata prostie si rea vointa o mai incapea? De asta nu se electrifica practic Craiova- Calafat ca moare portul Constanta...Am pretentii la dumneata Dr2005( oricum mi au spus mecanici de la Craiova ca linia asta ar aparea deja electrificata in acte) De asta nu avem noi Balota refacuta si se omoara cu niste macaze de luni de zile si lasa Predeal-Brasov sa cada de tot- gratie ideilor "geniale" ca placa cu lipsa banilor e deja plictisitoare. Sa nu uiti sa mai spui pe acolo prin birouri chiar cu riscul de a pierde locul de munca ca si acum " nasii" primesc cascaval ei fiind bine informati cand apare supracontrol sau cand chiar acest supracontrol nu se mai oboseste sa ia vagoanele la pas de oboseala si doar incheie raportul. Trebuie ca acest putrigai de Cfr- marea cenusereasa cu sapte capete ca balaurii din poveste adica divizata si capusita- sa se descotoroseasca de a mai permite navetistilor in general sa ocupe locurile de la clasa a I a, sa asigure mers cadentat asa cum se laudau pe M300, M800, M900, sa se mai roage de guvernele astea rosii, portocalii cum or fi sa finanteze infrastructura ca M900 devine deja ca Targoviste- Pietrosita( nu sa astepte pomana UE ca vezi Doamne nu poate fi implementat proiectul daca linia nu e praf). In final sa o lase mai moale cu spaga pe holurile trenurilor sau in Wc- uri ca sa -i ajungem macar din urma MAV ca de nu ne apropiem de Caile ferate indiene |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |