Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

In jos 
+54
alex1987
billy752-istu
Theijs
mureseanu_976
adytm
bubu
NicuS
traian
marius_catalin84
COSTACHE MIHAIL
Mihay
mariuscfrbucuresti
Luna
ldh.ro
Jhonyla
Teodor
riciu
gabrielcr
florin.lifticariu
cristy79
DUAL
qew00
Katalyn
Norbi
cristi CFR
alex.alexus.tm
lifetec
ATM
baiazid
Sabik
Adrian78
alliens
decward
marius664
alex.barac.5
florin29sv
Razvan Tudor
user dezactivat...
Dr2005
bobi
razvan - trenuri
dan tm
j o a n t a
mielutu zburator
Adirmvl
Vitosa
cfr500
92Dragos
Nesebar
cardinal
AndiCFR
ALEXCFR
IonutCFR2009
Andrey_tm
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 41 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 02:34

IonutCFR2009 a scris:
Ruta Bucuresti-Ramnicu Valcea-Calimanesti este nerentabila in absenta liniei Valcele-Bujoreni Valcea, cu toate astea CFR Calatori ar putea adopta si urmatoarea solutie: IR Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges apoi transport cu autobuz Curtea de Arges-Ramnicu Valcea - Calimanesti, pret integrat tren+autobuz.

Am fost acum vreo doua luni de la Curtea la Copaceni. E praf drumul de la iesirea din Curtea de Arges pana la intrarea in judetul Valcea. De-asta nici nu prea sint curse auto intre R. Valcea si C. de Arges.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 02:59

E zdrente drumu ala, am fost si eu pe el anu trecut cu masina, de la Curtea de Arges si pana in Valcea tot urci si cobori dealuri care o iau la vale iar drumul e valuri, valuri.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 03:52

Au mai ramas 2 saptamani pana la Sfanta Cuvioasa Parascheva, pelerinajul de la Iasi si CFR trebuie sa bage in sistem grupele suplimentare Pascani-Iasi pentru pelerini care vor lua cu asalt orasul Iasi in perioada 10-15 octombrie.

Regiotrans Brasov-Pl.Vest-Iasi sigur va merge cu 2 automotoare in acea perioada iar restul trenurilor IR directe prin Tecuci-Barlad-Vaslui vor primi vagoane suplimentare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 08:18

Karpaty a scris:
E zdrente drumu ala, am fost si eu pe el anu trecut cu masina, de la Curtea de Arges si pana in Valcea tot urci si cobori dealuri care o iau la vale iar drumul e valuri, valuri.

si din loc in loc mai vezi viaductele liniei Vilcele care ar fi putut prelua trafic important.
Ca pamintul se poate stabiliza nu-i asa?au construit unii aeroporturi si blocuri pe insule artificiale in mare, cai ferate (nu drumuri) in permafrost deci exista tehnologii.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 08:45

Aia care au facut insule artificiale sunt ori samurai nebuni, ori depozitari ai petrolului mondial.
Cred ca nu ni se aplica niciuna noua santa
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 09:02

dan tm a scris:
Karpaty a scris:
E zdrente drumu ala, am fost si eu pe el anu trecut cu masina, de la Curtea de Arges si pana in Valcea tot urci si cobori dealuri care o iau la vale iar drumul e valuri, valuri.

si din loc in loc mai vezi viaductele liniei Vilcele care ar fi putut prelua trafic important.
Ca pamintul se poate stabiliza nu-i asa?au construit unii aeroporturi si blocuri pe insule artificiale in mare, cai ferate (nu drumuri) in permafrost deci exista tehnologii.

Şi linia Rm. Vâlcea - Vâlcele a avut aceeaşi soartă cu drumul... diferenţa e că maşina poate să meargă şi pe pământ şi pe asfalt vălurit, pe când trenul nu poate circula pe şine întrerupte. Soluţia constructivă pentru Vâlcele - Rm. Vâlcea cu rambleuri de pământ a fost prost aleasă de la început, se ştia că vor aluneca... dar pentru a-i face pe plac Tovarăşului s-a lucrat aşa. Rezultatul s-a văzut, s-au apucat să construiască viaducte în mai multe locuri, apoi le-au abandonat... şi au alunecat şi alea. E destul de greu (şi scump) să construieşti pe acolo. Să vedem la autostradă ce or face, parcă văd că o să iasă ca Sibiu - Sălişte, adică după câteva luni va fi închisă din cauza alunecărilor de teren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 09:30

@ cardinal si doctor,

nu conteza cine a facut insulel cu petrolul sau cu samuraii, ori ca s-au ales ramblee in loc de viaducte pe piloni fundati pe roca mama, am vrut sa scot in evidenta faptul ca exista tehnologii si posibilitati de stabilizare a terenului.

Si ca sa o dau cotita: se poate stabiliza terenul fie pentru drum fie pentru calea ferata.

aaaa ca tara noastra acuma nu mai este capabila de asa ceva e alta poveste, mai sint si alte tari la care ne putem lipi.

Ce vorbim de Saliste? pai daca mergeau pe acolo si intrebau oamenii ce ar fi aflat fara studiu geotehnic?
aflau ca terenul este instabil de cind s-au asezat sasii acolo, mai aflau ca dupa ce au venit comunistii au tot incercat diverse solutii de stabilizare in tentativa de a dubla calea ferata, care cale ferata e posibil sa fie afectata in viitor de sapaturile autostrazii si tot asa.Insda daca faci studiul din biroul aflat in cladire Citibizniscentre 3-9 floor e firesc sa ai rezultatele astea.

Linia Vilcele a avut ghinionul sa fie facuta in perioda aia cu economie maxima si sa nu fie gata, ca daca era data in uz acuma era reparat probabil.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 12:12

Aici ai dreptate, linia 219 daca era data in exploatare se avea grija de ea si era folosita si acum dar ghinionul tarii a fost ca a picat regimul in 89 si linia a fost prinsa neterminata si cum nu a mai fost cineva care sa tina in frau tot ce se intampla totul s-a transformat intr-un haos ca dupa revolutie toata lumea era buimaca nu stia ce sa faca.
Daca se vrea se poate rezolva problema alunecarilor dar noi nu suntem in stare sa intretinem ce avem dar sa construim altceva nou, vai de capu nostru.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5136
Data de inscriere : 23/06/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 12:12

Cu toate rutele dorite (sau nu) de catre noi, trebuie sa intelegem BINE un singur lucru: ca astazi, majoritatea celor care circula cu cfr sunt navetistii,elevii si studentii, pe distante cat mai scurte!
Trenurile d elung parcurs nu mai sunt de mult timp rentabile, de cand CFR a pierdut 90% din calatori fata de anii '90, datorita dubarilor, vitezei mici, cauzelor pe care le cunoastem cu totii!
Cei care fac drumuri lungi complete, pe intreaga distanta de la un cap la altul au ramas f. putini, ca nici nu te mai duci cu porcul sau vitelul taiat la rude, nici sa cumperi saci de paine de la oras! Mai mult se duc la schi iarna si la mare vara, familii cu copii, studenti, tabere, dar cam atat. In restul anului trenurile de lung parcurs sunt aproape goale. Asta nu inseamna ca ar trebui puse pe butuci definitiv, ci doar reorganizate si readaptate cerintelor calatorilor din 2015, care-s mult mai pretentiosi decat acum 25 de ani, cand circulau doar cu trenul, ca doar pe ala il aveau la dispozitie!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 12:17

Aaaaa, am ramas gura casca.

Daca CFR infrastructura ar repara liniile sa nu frineze trenul din 8 in 8 km si sa mearga cu 30 km/h ci cu macar 120-140 ca la Ceausescu atunci trenurile ar avea calatori.

Ca altfel intreb asa sa ma aflu in treaba, in tarile alealalte, unde se suprapun doua trei autostrazi si fiecare familie are 2-3 masini de unde mai trebuie construite mereu si mereu linii de mare viteza pentru trenuri, extinse retelele de metrou etc etc?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 13:01

dan tm a scris:
Aaaaa, am ramas gura casca.

Daca CFR infrastructura ar repara liniile sa nu frineze trenul din 8 in 8 km si sa mearga cu 30 km/h ci cu macar 120-140 ca la Ceausescu atunci trenurile ar avea calatori.

Ca altfel intreb asa sa ma aflu in treaba, in tarile alealalte, unde se suprapun doua trei autostrazi si fiecare familie are 2-3 masini de unde mai trebuie construite mereu si mereu linii de mare viteza pentru trenuri, extinse retelele de metrou etc etc?

Afara in general lumea face naveta cu trenul iar pe distante mari trenul rivalizeaza cu avionu transportul auto nu e asa extins ca la noi in unele tari si in ultimul rand educatia oamenii sunt educati sa circule cu transportul public tren metrou etc
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 17:49

Din 1. octombrie este inchidere de linie intre Deda si Saratel. Mai de mult am observat ca grupa de vagoane Mures-Bucuresti o sa circula cu 1642 care o sa fie limitat si se va forma din Deda avand cuseta/dormitor. Mi-am pus intrebarea daca cusetele si garnitura de baza o sa stea toata ziua in Deda. Pe infofer apare ca RE 13548 Tirgu Mures (21.37)-Deda(22.57-23.19) va avea cuseta/dormitor, clasa I si clasa a II-a. Deci o sa fie o intreaga garnitura care circula pe ruta Bucuresti Nord-Tg Mures si retur.

IR 01649 Autobuz Bistrita Nord(21.00)-Deda(23.10).

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Cats11


Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Mar 29 Sept 2015, 18:04, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 18:04

Circula ca n-are incotro nu ca Tg.Mures ar fi buricul Transilvaniei. Cine da berea ca v-am spus ca 1741 Buc-Oradea cu grupa ptr Satu.Mare si Sighet nu va ajunge la 16 vagoane.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 18:26

kerpeten ali a scris:
Circula ca n-are incotro nu ca Tg.Mures ar fi buricul Transilvaniei. Cine da berea ca v-am spus ca 1741 Buc-Oradea cu grupa ptr Satu.Mare si Sighet nu va ajunge la 16 vagoane.

Acum 15 ani cand au mai fost lucrari intre Deda si Saratel 1641 a circulat la Baia Mare deviat prin TG Mures nu cum fac acum, modificari de trenuri cu grupe si grupulete de ametesti calatorii. Deci solutii ar fi fost si altfel.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitimeMar 29 Sept 2015, 22:07

Nu poate asigura depoul Sibiu prestatie pentru trenuri de 11 - 15 vagoane. Mai ales la ce cazaturi gen 630 si 537 circula, cu alea ramai in curenta la Alunis Mures, dupa nici 6 km de la plecarea din Deda. Iar unicul GM detasat la SELC Tirgu Mures (927) este dat mai mult pentru mecanici ca sa nu-si piarda autorizarile si sa aiba de-a face cu reautorizari, ar fi un proces anevoios...

De bine de rau DHE-ul 446 detasat de la Cluj poate pendula in asa maniera incat sa aiba si pauze si sa preia 1406, 1407, 1366, 1367, eventual sa aiba o masina pereche mai capabila si se rezolva cu devierea.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
Sus 
Pagina 35 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 41 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: