| IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia | |
|
+41DUAL cfr500 AeroX razvan - trenuri ets2oltromânia bubu teoiasi florin94 andrei1998 marius_catalin84 alexul Adrian78 lifetec Ionutz iustialex spiderpc florin29sv Razvan Tudor Jurnal Feroviar Katalin4653 dan tm Katalyn AndiCFR baiazid Andrey_tm mureseanu_976 deconectat Nesebar mielutu zburator IonutCFR2009 cardinal decward Dr2005 bobi Vitosa TonyCFR Adirmvl 92Dragos NicuS mariuscfrbucuresti AndreiSV 45 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 12:08 | |
| Statia Neptun putea foarte bine sa mai gazduiasca niste trenuri dar daca este rea vointa pe fata nu avem ce face! in alta ordine de idei, pe mine personal nu ma afecteaza prea mult limitarea pentru ca am solutia masinii(cu toate ca de cand are cuseta am preferat sa circul cu el ) dar este vorba de fapt de principiu si de respect fata de calatori. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:04 | |
| Ce trenuri să găzduiască? Că între Mangalia şi Neptun tot linie simplă e, ca să meargă trenul din Mangalia în Neptun trebuie să ocupe linia... deci TUI, ore mecanici, partidă etc..
Plus că în Neptun nu se poate asigura salubrizarea garniturilor, nu se poate asigura re-alimentarea cu apă, de fapt nici paza nu se poate asigura. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| |
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:37 | |
| dar cum au reusit performanta sa inghesuie toate trenurile in intervalul ala orar? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:43 | |
| Si pot sa pariu ca la anul va circula din nou combinat cu trenul de la Suceava. Isi vor da seama ca anul acesta foloseste trenul mai putina lume decat anul trecut, dar nu se vor mai gandi si la cauza. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:51 | |
| |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:52 | |
| - dan tm a scris:
- dar cum au reusit performanta sa inghesuie toate trenurile in intervalul ala orar?
Ce este asa de greu, din birou de la cafelute se poate orice.Cred ca sunt cat China! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 14:58 | |
| Nu putem sa comparam cumva cu un mers de tren din anii 80? sa vem cum era atunci cum reuseau. Doar atunci era un tabel cu vagoanele directe din tara spre Mangalia.
Poate ar trebui sa lase calculatorul si sa se puna sa faca mersul ca in razboi pe hirtia milimetrica, atunci ar putea strecura trenurile.
Acuma ,,nu ma lasa programul" simplu nu? Serdika nu ajunge 3111 in Arad pentru 4 minute. In plina noapte. Programul cica.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Joi 18 Iun 2015, 15:07, editata de 1 ori |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 15:06 | |
| Nu trebuie mersul din anii 80, e suficient si de dupa 90-2000. Pe atunci aveau loc toate trenurile si erau cam tot astea plus Deva-Craiova-Mangalia. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 21:54 | |
| - Katalin4653 a scris:
Dar pun si eu o intrebare acum mai piperata ..... De ce nu l-au limitat pe 2802 la Constanta si sa mearga 1962 /1961 la Mangalia? Va dau si raspunsul pentru ca le-ar fi sarit lumea in cap asa a zis sa lase mai putini prosti in Constanta Tu realizezi un pic cand vorbesti ? Iasiul combinat cu Suceava anul trecut avea la 15-16 vagoane ia imparte cele 2 trenuri si o sa-ti dea cam 8 vagoane daca mai punem ca unele sunt cu 60 locuri sau cate or avea 21-31 la ce numar ajungi ? Ia vezi ca matematica asta nu e chiar asa de grea. Sti ce capacitate au 13 etajate la RE 2801/2 ? 1508 locuri pe scaune clasa 2-a si 30 locuri la cls 1-a la 12 etajate 26-16 + 1 etajat 36-16 plus ca o parte din garnitura lui 2801 daca nu chiar toata mai face un drum ca Regio pe Mangalia-CT-Mangalia pana pleaca inapoi ca RE 2802. Stim cu toti ca e nedrept fata de calatori lui 1961/2 mai ales ca e tren de rang superior dar e vina numai celor care au luat aceasta decizie, nu e cazul sa facem din tantar armasar. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 22:07 | |
| Suceava anul trecut a avut 4 etajate, 5x20-49 200, 1x19-80, 2 cusete si 3x21-31 sper ca am scris bine...maxim 15 vagoane ca mai mult nu duce sectia CT-MG. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Joi 18 Iun 2015, 23:40 | |
| A avut 16 dar un vagon raminea in Constanta.
Aici e filmat.
https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Vin 19 Iun 2015, 16:00 | |
| Eu l-am prins numai pe la Olimp-Mangalia, am si specificat ca mai mult de 15 vagoane nu duce sectia . |
|
| |
AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4159 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 19:05 | |
| 24.06.2015 IR 1952:LOCO+40-31+19-55+20-49.2+20-49.2+20-49.2 IR 1953-2:LOCO+20-49.2+20-49.2+20-49.2+19-55+40-31 |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 21:31 | |
| Macar are lume la cuseta? Nu are nici un rost sa platesti o groaza de bani si sa te trezesti dimineata la 4. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia | |
|