Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

In jos 
+73
Amiralul
sorinache96
ldh.ro
alex.barac.5
ldh80
rizelgeorgel2004
41-0876-7
riciu
lifetec
Capsuneanu
MariusM
bobi
baiazid
Dionis
stefan_br
Razvan Tudor
Katalyn
user dezactivat...
qew00
Traveller
mtk
alex.alexus.tm
Mitza_TSR
TonyCFR
spiderpc
Teodor
Spartan1948
Livius0202
Katalin4653
Mihay
Jhonyla
AndreiSV
DUAL
The Legend
didinul
Gabry Gabriel
kristi kkk
Luca tgv
alliens
decward
Sabik
cfr500
cristi ar
mureseanu_976
mariuscfrbucuresti
TonyGFR
NicuS
ALEXCFR
AndiCFR
dan tm
Norbi
COSTACHE MIHAIL
AeroX
razvan - trenuri
IonutCFR2009
cardinal
ttavi
florin29sv
allred
gabrielcr
Vitosa
ATM
Dr2005
alex1987
cristy79
matei vulcan
92Dragos
Adirmvl
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Andrey_tm
Dutzu
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeDum 20 Sept 2015, 23:52

IR 14033 e trenul cu cea mai mare crestere a numarului de calatori din 2015 dintre trenurile RT de pe Brasov-Buc-Brasov. Sunt zile cand circula cu 2 rame aproape pline, in special vinerea e foarte folosit acest tren.

Revin cu compunerile de azi, inca un week-end incheiat pe Valea Prahovei si Brasov pentru CFR Calatori.

Dimineata

R 3001 : 26-16, 26-16, 26-16, 36-16. Din PL.Vest s-au urcat vreo 100 calatori si a plecat cu toate locurile ocupate si foarte putini in picioare, plin de biciclisti.
IR 1631 : 21-87, 21-76, 84-96, 19-83, 21-87, 21-87. 6 vagoane, ultimul supliment dar surpriza ca nu s-a mai intors cu 1634 cum era de asteptat, nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost azi pe 1634 cu doar 5 vagoane.

Dupa-amiaza si seara.

IR 14030 : RIO 0X + RIO 10 + RIO 08.
IR 14094 : 3 rame RIO.
IR 1634 : 21-87, 19-83, 84-96, 21-76, 21-87.
R 3008 : 6 etajate
IR 1639 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. Toate locurile ocupate.
IR 1746 : 20-49, 19-80, 20-49, 20-76, 20-76, 84-87 + 83-76, 83-76. Cam 90% calatori, spatile pentru biciclete ocupate in totalitate la plecarea din PL.Vest spre Buc.Nord dupa ce au coborat 5 bicilisti in PL.Vest.
R 3010 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 26-16, 26-16. Cateva biciclete si aproape 90% gradul de ocupare.
R 3009 : 26-16, 26-16, 26-16. Maxim 60 calatori intre PL.Vest si Campina.
R 3012 : 20-55, 20-55, 19-55, 20-55, 20-55. Din Campina s-au urcat vreo 25 de calatori, in tren toate locurile ocupate si vreo 10 calatori in picioare/vagon.
IR 1622 : 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96 + 84-87.
IR 1646 : 9 vagoane 5 grupa de Brasov si 4 de la TG.Mures, era prea intuneric sa observ mare lucru dar am vazut vagonul 21-87 care urcase dimineata la Brasov cu IR 1631.








Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5806
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 08:12

Am fost si eu ieri si confirm -R 3012 mai avea calatori in picioare de cel putin un vagon. Si erau persoane chiar aici pe forum care imi spuneau ca ce ma agit atata cu acest tren ca la ora aia tarzie nu va merge nimeni cu el (!!!). Noroc ca nu i-am ascultat si i-am bombardat cu mailuri (cred ca am trimis vreo 5-6 in cateva luni ) si iata ca trenul este utilizat. Nasi foarte de treaba, nu se lua mita, compunere foarte buna - tren "Vintage" care aminteste de vremurile bune de odinioara ale CFR.

Chiar este nevoie de atatea etajate pe 3008? Intreb pt ca l-am vazut de cateva ori si nu era asa de plin... Mai bine s-ar atasa duminica un etajat suplimentar la IR1634, care oricum e tarifat Regio. Si eu m-am mirat cand l-am vazut in Predeal ieri doar cu 5 vagoane, trenul era deja aproape plin, foarte multa lume s-a urcat din Predeal care a ignorat trenul RT si au asteptat 1634. Puteau sa aiba bunul simt sa il trimita inapoi macar cu 6 vagoane.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 08:41

Eu m-am urcat la Campina la primul vagon prima usa si am mers prin tren cautand pe cineva pana la al doilea vagon la jumate si am coborat impreuna la Ploiesti Vest. Abia mi-am facut loc de am ajuns, defapt acum realizez ca la primul vagon erau mai mult de 10 insi in picioare. Persoana careia i-am iesit in cale venea de la Brasov fericita ca s-a urcat in tren exact cand a inceput furtuna cu grindina. A venit nasul toti calatori aveau bilete ba chiar incepuse sa se uite pe bilete care coboara la Ploiesti Vest si sa-i informeze pe cei fara locuri ca de la Ploiesti Vest vor prinde locuri pana la Bucuresti. FRumos din partea nasei mai rar vezi asa ceva, in tren liniste, armonie, lumea citind carti, povestind cum a fost la munte, s-a mers cu geamurile deschise si o gramada de fete frumoase cu toate ca nu a inceput facultatea. R 3012 e cel mai bunt tren de pe Brasov-Bucuresti atat ca pret cat si la conditi. IR 1646 pleaca la 20 min in spatele lui 3012 din Brasov si ajunge la Ploiesti Vest cu 10 min inainte, deci unde e progresul intr-o tara unde suntem in criza doar pe hartie ?

R 3008 si R 3010 au cate 6 etajate doar duminica, am mai povestit ca trenurile 3005 si 3009 se unesc la Brasov si se intorc ca 3002 dar duminica 3002 vine doar cu o singura garnitura ori a lui 3005 ori a lui 3009 iar cealalta garnitura sta toata ziua in Brasov pana la 3008 si 3010 unde este impartita la cele 2 trenuri special ca sa fie locuri pentru toata lumea, problema ramane ca toata vara in zilele de sambata pe 3008 si 3010 s-a mers cu 3 etajate, hai maxim 4 cand s-a putut suplimenta de la Bucuresti. La IR pe Brasov-Buc.Nord in zilele de duminica pana acum vreo 2-3 ani Brasovul se ocupa de suplimentari la toare IR-urile care plecau duminica dupa-amiaza cu destinatia Bucuresti ( 1746, 1634, 1639, 1622, 1646 ) si luni dimineata se intorceau goale atasate la 1745 sau 1631 acum ele sunt suplimentate cu vagoane de la Bucuresti.

Pe 1634 cred ca si ieri a fost macel dar intrebarea e de ce 1646 a avut 5 vagoane supliment pe Brasov-Buc.Nord, 3 din ele le-am vazut e vorba de grupa de 2 vagoane de week-end 1645/1646 Buc.Nord-Brasov-Buc.Nord cu 20-76, 20-76, al 3-lea a fost 21-87-le care a urcat dimineata cu 1631 si inca 2 vagoane in plus schema de culori ca 21-76.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 11:57

Azi

R 8381 DA 1376 + 1 vagon
R 8383 LDH 436 + 2 vagoane
R 8385 mortaciunea 756

R 8380 LDH 436 + 2 vagoane
R 8382 mortaciunea 756
R 8384 DA 1376 +1 vagon
R 8386 LDH 436 + 2 vagoane


_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 12:02

Ieri din cele 4 malaxe 700 de la Constanta 2 si-au dat duhul si a 3-a era sa intre in coma. Fain asa.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 12:16

Hai astea 700 inca sunt ok, dar alea 900 daca ar fi taiate cu barbarie pe la un remat cred ca multi ar face petrecere.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7935
Data de inscriere : 15/08/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 18:37

21.09.2015
IR1824 Deva-București Nord: EC53 + [20-83] + [20-83] + [19-83 0xx] + [20-83]
TR Litoral IR1582 Constanța-București Nord F.O. : Locomotivă seria 45 + [22-96] + [22-96] + [89-87] + [10-91]
R8123 București Nord - Slobozia Veche: AM Desiro
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4788
Data de inscriere : 28/05/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:50

kerpeten ali a scris:
nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost azi pe 1634 cu doar 5 vagoane.

IR 1634 : 21-87, 19-83, 84-96, 21-76, 21-87.



Bataie de joc aia a fost...Eu mi-am luat cu rezervare online ca m-am gandit eu ca exista riscuri.., chiar daca m-am urcat di Brasov, dar m-am gandit sa nu ma ridice vreunii pe la Sinaia/Busteni.Mai erau calatori de doua vagoane cel putin...se statea ca in autobuz, si eu am stat in vagonul 1, ultimul vagon, care de regula e mai putin aglomerat.Aerul conditionat insuficient ce sa mai zic...
N-au vagoane?? dupa ce s-a incheiat cu sezonierele...Pacat ca isi bat joc pe una din putinele rute cu profit.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5806
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 22:57

Am vazut trenul IR 1634 chiar atunci in Predeal; am ramas uluit ca avea doar 5 vagoane si era deja plin inca de acolo. Si culmea ca multi nu au luat trenul Regiotrans care trecuse cu 3 rame si au ramas la 1634... Asa isi trateaza CFR calatorii. Invatatura de minte, altadata sa se duca la privat...

Astfel de trenuri ieftine nu sunt dinadins suplimentate pentru ca in capul lor specialistii se gandesc ca fraierii se vor inghesui la trenurile asa-zise de rang superior, in fapt mega-prosteli cu preturi aberante.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 23:07

Eu v-am spus ca Regiotrans are clienti lor de aia in fiecare duminica reusesc sa umple suficient cate 3 rame atat la 14030 cat si la 14094 si inca nu au inceput studenti Wink

S-a terminat sezonul degeaba, ce va spuneam ca unele vagoane odata cu terminarea sezoanelor vor trece si ele pe dreapta ca le expira perioada de functionare apoi mai e si nenorocita de birocratie fiecare cu vagoanele lor deci un vagonm de Cluj daca e valabil nu poate circula la Bucuresti pe un tren Bucuresti-Craiova.

Nu-mi place aerul conditionat la 21-87 cand e full, am impresia ca e cu cateva grade in plus peste normal.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 23:31

Special nu se suplimenteaza trenurile cu oferte pentru ca lumea sa aleaga si celalalte trenuri la un tarif normal, cum e cazul la 1634, lumea sa mearga si cu alte IR, daca ar baga 10 vagoane la 1634 toata lumea merge ieftin si celalalte IR circula goale deci in pierdere si ei nu castiga mare lucru, asa il tine pe asta cu 5 vagoane(bine ca nu il lasa in 4 sau chiar 3 cum era 2022 la inceput cu 2 vagoane si refuzau suplimentarea) si lumea daca vede ca e plin se orienteaza spre alte trenuri.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6576
Data de inscriere : 10/07/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 23:32

Nu prea inteleg afirmatia asta. Anii trecuti, cand incepeau sezonierele, vedeam tot felul de anomalii, etajate bucurestene pe iesean, galatence te miri pe unde, iar sezonierul sucevean era groaza lumii, aveai impresia c-au scuturat toate reviziile din tara sa ii faca garnitura...au aparut reguli noi care impiedica detasarea temporara a unui vagon pe o alta regionala decat cea de domiciliu? nu e o intrebare retorica, intreb pentru ca pur si simplu nu mai sunt la curent cu ultimele vesti.

E adevarat ca in MT mai vechi fiecare tren era dat in grija unor anume revizii si se cam respecta ce era pe hartie...trebuia sa apara "ceva" cu adevarat special (ex. o defectare in traseu) sa vezi un vagon brasovean pe 1741 spre exemplu...dar de ceva timp incoace mi se pare ca au lasat-o mai moale (chiar rau de tot) cu arondarea vagoanelor/garniturilor.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeMier 23 Sept 2015, 06:15

IR 1552 : TE Acvila 007
IR 1852 : 19-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55.
IR 1554 : TE Acvila 003
IR 1854 : TE Acvila 004
R 5022 : TE Acvila 005
R 5002 : TE Acvila 006
R 5001 : TE Acvila 001
R 5072 : 36-16 011, 20-76 048, 21-70 002, 20-76 010. Conditi de lux la cele mai mici tarife pentru navetisti. Vagon de IR la tren "Cursa"
RT 14973 : 3 AMX rosi.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeMier 23 Sept 2015, 23:59

1834 azi: 20-76 20-76 20-49 20-49. Vagonul 2, in care am si state, se prezinta destul de nasol. In compartimentul de la unul din capete (opus locomotivei, cum pleaca din Timisoara) era cu pete pe toate scaunele si cu panza de pe un sezut cusuta. Buda era infundata si abia curgea apa. Ioc hartie la scurt timp de la plecare, probabil ca nu pusesera, dar era sapun.

A zis cineva ca vagonul de clasa I al grupe de Sighet de la 1765 e taxat ca unul de clasa a II-a. Luni spre marti noapte nu era asa. M-a trimis nasul la clasa a II-a unde aveam bilet. Ca idee, la plecare din Cluj erau o pensionara si 3 sau 4 ceferisti in el. Eficienta maxima!
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11593
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 24 Sept 2015, 00:11

Adirmvl a scris:

A zis cineva ca vagonul de clasa I al grupe de Sighet de la 1765 e taxat ca unul de clasa a II-a. Luni spre marti noapte nu era asa. M-a trimis nasul la clasa a II-a unde aveam bilet. Ca idee, la plecare din Cluj erau o pensionara si 3 sau 4 ceferisti in el. Eficienta maxima!

Eu am zis că vagonul 19-55 de la 1843 e tarifat ca unul de clasa a II-a. Cel puțin așa credeam. Câteva persoane au primit bilet de clasa a II-a la el. Însemnă că a fost un caz izolat. Îmi cer scuze pentru confuzia creată.

Pe la mijlocul lunii am călătorit cu el. Din Alba Iulia a plecat foarte aglomerat. Și în 20-49, și în 19-55. (sensul spre Cluj Napoca)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 60 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015
Sus 
Pagina 60 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: