|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 20 Sept 2015, 23:52 | |
| IR 14033 e trenul cu cea mai mare crestere a numarului de calatori din 2015 dintre trenurile RT de pe Brasov-Buc-Brasov. Sunt zile cand circula cu 2 rame aproape pline, in special vinerea e foarte folosit acest tren.
Revin cu compunerile de azi, inca un week-end incheiat pe Valea Prahovei si Brasov pentru CFR Calatori.
Dimineata
R 3001 : 26-16, 26-16, 26-16, 36-16. Din PL.Vest s-au urcat vreo 100 calatori si a plecat cu toate locurile ocupate si foarte putini in picioare, plin de biciclisti. IR 1631 : 21-87, 21-76, 84-96, 19-83, 21-87, 21-87. 6 vagoane, ultimul supliment dar surpriza ca nu s-a mai intors cu 1634 cum era de asteptat, nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost azi pe 1634 cu doar 5 vagoane.
Dupa-amiaza si seara.
IR 14030 : RIO 0X + RIO 10 + RIO 08. IR 14094 : 3 rame RIO. IR 1634 : 21-87, 19-83, 84-96, 21-76, 21-87. R 3008 : 6 etajate IR 1639 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. Toate locurile ocupate. IR 1746 : 20-49, 19-80, 20-49, 20-76, 20-76, 84-87 + 83-76, 83-76. Cam 90% calatori, spatile pentru biciclete ocupate in totalitate la plecarea din PL.Vest spre Buc.Nord dupa ce au coborat 5 bicilisti in PL.Vest. R 3010 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 26-16, 26-16. Cateva biciclete si aproape 90% gradul de ocupare. R 3009 : 26-16, 26-16, 26-16. Maxim 60 calatori intre PL.Vest si Campina. R 3012 : 20-55, 20-55, 19-55, 20-55, 20-55. Din Campina s-au urcat vreo 25 de calatori, in tren toate locurile ocupate si vreo 10 calatori in picioare/vagon. IR 1622 : 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96 + 84-87. IR 1646 : 9 vagoane 5 grupa de Brasov si 4 de la TG.Mures, era prea intuneric sa observ mare lucru dar am vazut vagonul 21-87 care urcase dimineata la Brasov cu IR 1631.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 08:12 | |
| Am fost si eu ieri si confirm -R 3012 mai avea calatori in picioare de cel putin un vagon. Si erau persoane chiar aici pe forum care imi spuneau ca ce ma agit atata cu acest tren ca la ora aia tarzie nu va merge nimeni cu el (!!!). Noroc ca nu i-am ascultat si i-am bombardat cu mailuri (cred ca am trimis vreo 5-6 in cateva luni ) si iata ca trenul este utilizat. Nasi foarte de treaba, nu se lua mita, compunere foarte buna - tren "Vintage" care aminteste de vremurile bune de odinioara ale CFR.
Chiar este nevoie de atatea etajate pe 3008? Intreb pt ca l-am vazut de cateva ori si nu era asa de plin... Mai bine s-ar atasa duminica un etajat suplimentar la IR1634, care oricum e tarifat Regio. Si eu m-am mirat cand l-am vazut in Predeal ieri doar cu 5 vagoane, trenul era deja aproape plin, foarte multa lume s-a urcat din Predeal care a ignorat trenul RT si au asteptat 1634. Puteau sa aiba bunul simt sa il trimita inapoi macar cu 6 vagoane. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 08:41 | |
| Eu m-am urcat la Campina la primul vagon prima usa si am mers prin tren cautand pe cineva pana la al doilea vagon la jumate si am coborat impreuna la Ploiesti Vest. Abia mi-am facut loc de am ajuns, defapt acum realizez ca la primul vagon erau mai mult de 10 insi in picioare. Persoana careia i-am iesit in cale venea de la Brasov fericita ca s-a urcat in tren exact cand a inceput furtuna cu grindina. A venit nasul toti calatori aveau bilete ba chiar incepuse sa se uite pe bilete care coboara la Ploiesti Vest si sa-i informeze pe cei fara locuri ca de la Ploiesti Vest vor prinde locuri pana la Bucuresti. FRumos din partea nasei mai rar vezi asa ceva, in tren liniste, armonie, lumea citind carti, povestind cum a fost la munte, s-a mers cu geamurile deschise si o gramada de fete frumoase cu toate ca nu a inceput facultatea. R 3012 e cel mai bunt tren de pe Brasov-Bucuresti atat ca pret cat si la conditi. IR 1646 pleaca la 20 min in spatele lui 3012 din Brasov si ajunge la Ploiesti Vest cu 10 min inainte, deci unde e progresul intr-o tara unde suntem in criza doar pe hartie ?
R 3008 si R 3010 au cate 6 etajate doar duminica, am mai povestit ca trenurile 3005 si 3009 se unesc la Brasov si se intorc ca 3002 dar duminica 3002 vine doar cu o singura garnitura ori a lui 3005 ori a lui 3009 iar cealalta garnitura sta toata ziua in Brasov pana la 3008 si 3010 unde este impartita la cele 2 trenuri special ca sa fie locuri pentru toata lumea, problema ramane ca toata vara in zilele de sambata pe 3008 si 3010 s-a mers cu 3 etajate, hai maxim 4 cand s-a putut suplimenta de la Bucuresti. La IR pe Brasov-Buc.Nord in zilele de duminica pana acum vreo 2-3 ani Brasovul se ocupa de suplimentari la toare IR-urile care plecau duminica dupa-amiaza cu destinatia Bucuresti ( 1746, 1634, 1639, 1622, 1646 ) si luni dimineata se intorceau goale atasate la 1745 sau 1631 acum ele sunt suplimentate cu vagoane de la Bucuresti.
Pe 1634 cred ca si ieri a fost macel dar intrebarea e de ce 1646 a avut 5 vagoane supliment pe Brasov-Buc.Nord, 3 din ele le-am vazut e vorba de grupa de 2 vagoane de week-end 1645/1646 Buc.Nord-Brasov-Buc.Nord cu 20-76, 20-76, al 3-lea a fost 21-87-le care a urcat dimineata cu 1631 si inca 2 vagoane in plus schema de culori ca 21-76. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 11:57 | |
| Azi
R 8381 DA 1376 + 1 vagon R 8383 LDH 436 + 2 vagoane R 8385 mortaciunea 756
R 8380 LDH 436 + 2 vagoane R 8382 mortaciunea 756 R 8384 DA 1376 +1 vagon R 8386 LDH 436 + 2 vagoane
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 12:02 | |
| Ieri din cele 4 malaxe 700 de la Constanta 2 si-au dat duhul si a 3-a era sa intre in coma. Fain asa.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 12:16 | |
| Hai astea 700 inca sunt ok, dar alea 900 daca ar fi taiate cu barbarie pe la un remat cred ca multi ar face petrecere. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 18:37 | |
| 21.09.2015 IR1824 Deva-București Nord: EC53 + [20-83] + [20-83] + [19-83 0xx] + [20-83] TR Litoral IR1582 Constanța-București Nord F.O. : Locomotivă seria 45 + [22-96] + [22-96] + [89-87] + [10-91] R8123 București Nord - Slobozia Veche: AM Desiro
|
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4852 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 21:50 | |
| - kerpeten ali a scris:
- nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost azi pe 1634 cu doar 5 vagoane.
IR 1634 : 21-87, 19-83, 84-96, 21-76, 21-87.
Bataie de joc aia a fost...Eu mi-am luat cu rezervare online ca m-am gandit eu ca exista riscuri.., chiar daca m-am urcat di Brasov, dar m-am gandit sa nu ma ridice vreunii pe la Sinaia/Busteni.Mai erau calatori de doua vagoane cel putin...se statea ca in autobuz, si eu am stat in vagonul 1, ultimul vagon, care de regula e mai putin aglomerat.Aerul conditionat insuficient ce sa mai zic... N-au vagoane?? dupa ce s-a incheiat cu sezonierele...Pacat ca isi bat joc pe una din putinele rute cu profit. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 22:57 | |
| Am vazut trenul IR 1634 chiar atunci in Predeal; am ramas uluit ca avea doar 5 vagoane si era deja plin inca de acolo. Si culmea ca multi nu au luat trenul Regiotrans care trecuse cu 3 rame si au ramas la 1634... Asa isi trateaza CFR calatorii. Invatatura de minte, altadata sa se duca la privat...
Astfel de trenuri ieftine nu sunt dinadins suplimentate pentru ca in capul lor specialistii se gandesc ca fraierii se vor inghesui la trenurile asa-zise de rang superior, in fapt mega-prosteli cu preturi aberante. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 23:07 | |
| Eu v-am spus ca Regiotrans are clienti lor de aia in fiecare duminica reusesc sa umple suficient cate 3 rame atat la 14030 cat si la 14094 si inca nu au inceput studenti S-a terminat sezonul degeaba, ce va spuneam ca unele vagoane odata cu terminarea sezoanelor vor trece si ele pe dreapta ca le expira perioada de functionare apoi mai e si nenorocita de birocratie fiecare cu vagoanele lor deci un vagonm de Cluj daca e valabil nu poate circula la Bucuresti pe un tren Bucuresti-Craiova. Nu-mi place aerul conditionat la 21-87 cand e full, am impresia ca e cu cateva grade in plus peste normal. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 23:31 | |
| Special nu se suplimenteaza trenurile cu oferte pentru ca lumea sa aleaga si celalalte trenuri la un tarif normal, cum e cazul la 1634, lumea sa mearga si cu alte IR, daca ar baga 10 vagoane la 1634 toata lumea merge ieftin si celalalte IR circula goale deci in pierdere si ei nu castiga mare lucru, asa il tine pe asta cu 5 vagoane(bine ca nu il lasa in 4 sau chiar 3 cum era 2022 la inceput cu 2 vagoane si refuzau suplimentarea) si lumea daca vede ca e plin se orienteaza spre alte trenuri. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 21 Sept 2015, 23:32 | |
| Nu prea inteleg afirmatia asta. Anii trecuti, cand incepeau sezonierele, vedeam tot felul de anomalii, etajate bucurestene pe iesean, galatence te miri pe unde, iar sezonierul sucevean era groaza lumii, aveai impresia c-au scuturat toate reviziile din tara sa ii faca garnitura...au aparut reguli noi care impiedica detasarea temporara a unui vagon pe o alta regionala decat cea de domiciliu? nu e o intrebare retorica, intreb pentru ca pur si simplu nu mai sunt la curent cu ultimele vesti.
E adevarat ca in MT mai vechi fiecare tren era dat in grija unor anume revizii si se cam respecta ce era pe hartie...trebuia sa apara "ceva" cu adevarat special (ex. o defectare in traseu) sa vezi un vagon brasovean pe 1741 spre exemplu...dar de ceva timp incoace mi se pare ca au lasat-o mai moale (chiar rau de tot) cu arondarea vagoanelor/garniturilor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 23 Sept 2015, 06:15 | |
| IR 1552 : TE Acvila 007 IR 1852 : 19-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55. IR 1554 : TE Acvila 003 IR 1854 : TE Acvila 004 R 5022 : TE Acvila 005 R 5002 : TE Acvila 006 R 5001 : TE Acvila 001 R 5072 : 36-16 011, 20-76 048, 21-70 002, 20-76 010. Conditi de lux la cele mai mici tarife pentru navetisti. Vagon de IR la tren "Cursa" RT 14973 : 3 AMX rosi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 23 Sept 2015, 23:59 | |
| 1834 azi: 20-76 20-76 20-49 20-49. Vagonul 2, in care am si state, se prezinta destul de nasol. In compartimentul de la unul din capete (opus locomotivei, cum pleaca din Timisoara) era cu pete pe toate scaunele si cu panza de pe un sezut cusuta. Buda era infundata si abia curgea apa. Ioc hartie la scurt timp de la plecare, probabil ca nu pusesera, dar era sapun.
A zis cineva ca vagonul de clasa I al grupe de Sighet de la 1765 e taxat ca unul de clasa a II-a. Luni spre marti noapte nu era asa. M-a trimis nasul la clasa a II-a unde aveam bilet. Ca idee, la plecare din Cluj erau o pensionara si 3 sau 4 ceferisti in el. Eficienta maxima! |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 24 Sept 2015, 00:11 | |
| - Adirmvl a scris:
A zis cineva ca vagonul de clasa I al grupe de Sighet de la 1765 e taxat ca unul de clasa a II-a. Luni spre marti noapte nu era asa. M-a trimis nasul la clasa a II-a unde aveam bilet. Ca idee, la plecare din Cluj erau o pensionara si 3 sau 4 ceferisti in el. Eficienta maxima! Eu am zis că vagonul 19-55 de la 1843 e tarifat ca unul de clasa a II-a. Cel puțin așa credeam. Câteva persoane au primit bilet de clasa a II-a la el. Însemnă că a fost un caz izolat. Îmi cer scuze pentru confuzia creată. Pe la mijlocul lunii am călătorit cu el. Din Alba Iulia a plecat foarte aglomerat. Și în 20-49, și în 19-55. (sensul spre Cluj Napoca) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |