|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 03 Sept 2015, 23:30 | |
| - catalin2014 a scris:
- Eu unul nu inteleg de ce isi bat joc afisant ca are cl 1, cuseta si dormit.
Eu am mers vara asta cu 5584 si avea 1 vagon 22-96/76 si un 21-87 (in care am stat). Dar ce e asa mare bataie de joc? Si eroarea asta de sistem informatic nu e totusi chiar atat de rea. Oh nu! Mai trist e cat dureaza drumul Botosani - Veresti. Si la tractare sunt de obicei portocale LDH, iar alea nu baga AC, nu merg nici prizele. Sunt vagoane plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Practic, ca si conditii este un Regio pana la Veresti, abia apoi devine IR in toata regula. Dar sa privim partea buna, bine si asa decat malaxe care doar sa faca legatura. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 04 Sept 2015, 08:31 | |
| Pentru ca nu stie sa foloseasca sistemul cine baga acele date in sistem.
Am vazut cum la IR 1645 arata ca are la servici cls 1, cls 2 si vag de biciclete insa vagonul de biciclete circula numai pana la Brasaov desi pe infofer arata ca circula pana la TG.Mures dar am vazut si alte trenuri care chiar arata anumite servici pana la un moment dat unde acolo trenul se rupea si mai ramanea doar cu cls 1 si cls 2-a.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 04 Sept 2015, 19:02 | |
| Pe site-ul cfrcalatori.ro există acea opţiune ,,locuri disponibile", care spune exact ce fel de bilete sunt disponibile şi pe ce relaţie. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 05 Sept 2015, 23:15 | |
| IR 1731 = 20-83, 19-83, 20-83. IR 1746 = 20-49, 19-80, 20-76, 20-76, 20-76, 84-87 003 IR 1741 = 20-49, 20-49, 19-55, 20-49 + 4 Cusete/Dormitoare IR 1639 = 10-91, 20-83, 20-83, 89-76, 20-83, 20-83, 19-83 IR 1646 = 20-76, 20-76 + 19-83.1, 21-70, 22-96, 22-96. R 3010 = 26-16 100, 26-16 097, 26-16 072, 26-16 089, 36-16 016
IR 1641 = 71-31, 20-49 ( Buc-Bistrita ) + 20-55, 20-55, 20-49, 71-31, 44-31 ( Buc-Baia.Mare ) + 71-70, 40-31, 20-76 ( Buc-Cluj )
Trenul asta de la 1 septembrie a pierdut si grupa directa de Zalau care era compusa dintr-un vagon 20-49.
IR 1945 = 20-49 216, 20-49 213 + 20-49 224, 20-49 228, 20-49 223, 20-49 230, 19-76 002, 70-91 001, 44-31, 44-31, 44-31.
La Ploiesti Vest au coborat vreo 100 de calatori, iar trenul avea maxim 80% la vagoanele de clasa de Satu Mare si maxim 50% grupa de TG.Mures.
|
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7938 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 05 Sept 2015, 23:37 | |
| 19-80 pe IR 1746 ?? Esti sigur? Moama, ce imi plac vagoanele alea... Zilele trecute cand am circulat cu perechea lui pe Cluj - Baia Mare, era un o copunere dintr-un 22-96 si 5 vagoane 20-76, toate cu clima defecta/oprita... Geamurile la 20-76 erau blocate o parte din ele , va dati seama ce a fost in trenul ala in conditii de canicula. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 05 Sept 2015, 23:39 | |
| - kerpeten ali a scris:
- IR 1641 = 71-31, 20-49 ( Buc-Bistrita ) + 20-55, 20-55, 20-49, 71-31, 44-31 ( Buc-Baia.Mare ) + 71-70, 40-31, 20-76 ( Buc-Cluj )
Trenul asta de la 1 septembrie a pierdut si grupa directa de Zalau care era compusa dintr-un vagon 20-49. În sfârşit, şi-au dat şi ei seama că vagonul ăla cară aer. Cel puţin în ultimii 6 ani a mers doar gol, mai lua ceva muşterii doar de la Jibou pentru Zalău, unde era taxat ca personal (şi regio mai târziu). Întrebare de baraj: IR 1748 ce compunere mai are, dacă nu mai e format din vagonul venit cu 1641? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 05 Sept 2015, 23:48 | |
| Spunea o cucoana ceva de sageata albastra.
Pe 1746 sunt 2 garnituri : pe una din ele e 19/20-76 iar vagonul de biciclete e 84-96 002 de aia ai crezut ca e 22-96 iar pe garnitura cealalta e 19-80 024, iar vagonul de biciclete 83-76 002 a fost inlocuit cu 84-87 003 si chiar avea in locul de handicap 3 biciclete. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 01:09 | |
| - Ionutz a scris:
- 19-80 pe IR 1746 ?? Esti sigur? Moama, ce imi plac vagoanele alea...
Zilele trecute cand am circulat cu perechea lui pe Cluj - Baia Mare, era un o copunere dintr-un 22-96 si 5 vagoane 20-76, toate cu clima defecta/oprita... Geamurile la 20-76 erau blocate o parte din ele , va dati seama ce a fost in trenul ala in conditii de canicula. In 22 august a.c. am vazut 19-80 026 Amee ca vagon 5, tarifat clasa a 2-a. La clasa 1 era un 30-76 Aeem. Deci, ce sa zic, thumbs up pentru confort de clasa 1 la pret de IR clasa a 2-a. Eu am vazut geamuri de 20-76 inchise cu rea credinta prin lovitura de ciocan ! Ca nu cumva sa aiba cineva tupeul sa il deschida cu cheia patrata. Oameni de genul ar trebui sa fie mangaiati pe cap cu acelasi ciocan cu care strica proprietatea CFR Calatori, chit ca-s angajatii lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 01:56 | |
| Se sparg geamurile (că se aruncă cu pietre) sau se rup sârmele care le ţin închise. În primul caz se pune geam mai mic şi, ca să nu cadă, se blochează tot ansamblul. În al doilea caz, se blochează oricum, că după aia se plâng onor călătorii că îi trage curentul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 06:11 | |
| - Ionutz a scris:
Zilele trecute cand am circulat cu perechea lui pe Cluj - Baia Mare, era un o copunere dintr-un 22-96 si 5 vagoane 20-76, toate cu clima defecta/oprita... Geamurile la 20-76 erau blocate o parte din ele , va dati seama ce a fost in trenul ala in conditii de canicula. Vagoanele 20-76 NU au clima, au doar ventilatie si incalzire. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 16:33 | |
| R5571, gr. de Botosani a lui IR1765 Iasi-Timisoara N. 06.09.2015 LDH Vag. 9 20-54 Suceava, in vagon decolorat Vag. 10 20-49 045 Iasi cu un geam de la usa inlocuit cu o placa din PAL ...un tren mizerabil Cand anunta plecarea iti mai ureaza "Va dorim calatorie placuta!" |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 17:11 | |
| Si 20=68 au ajuns vai mama lor cate 3-4 geamuri sparte plus unu are si geamu spart la usa |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 17:29 | |
| Inca o saptamana va mai fi asa, dupa ce se termina cu sezonierul Suceava-Mangalia vagoane 20-49 200 de la el vor trece la Botosani pentru Botosani-Timisoara. A fost nevoie de vagoane pentru sezoniere si s-au luat de unde au putut, iar in loc au bagat zdrente de pe Regio, asta e, asta are CFR asta e Romania si astia sunt oamenii ca datorita lor se strica vagoanele, civilizatia lipsa, etc etc. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 06 Sept 2015, 18:15 | |
| Poate acest 20-54 va fi vopsit ca vagonul cap serie in albastru si gri... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 07 Sept 2015, 09:32 | |
| S-a mai dus un week-end pe Buc-Brasov.
IR 1645/1646 grupa de Brasov formata din 2 vagoane 20-76 care circula pline. IR 1745/1746 pe una din garnituri s-a scos vagonul 83-76 si s-a inlocuit cu unul 84-87 in spatiul amenajat persoanelor cu dizabilitati se pun bicicletele adica in salon de 21-76 la margine. IR 1634 in aceasta duminica a avut un vagon 10-91 la urma trenului cel mai probabil a circulat fara calatori, daca era sa fie suplimentar era pus in fata dupa locomotiva deci macelul care a fost pe tren nu se poate descrie. IR 1639 a avut un vagon 20-76 duminica. Regiotrans a avut din nou cate 3 rame la trenurile 14030 si 14094 circuland pline. R 3008 = 26-16, 26-16, 36-16, 26-16, 26-16. R 3010 = 26-16, 26-16, 20-55, 26-16. Din cele 3 etajate de biciclete 84-16 in ultima perioada nu am mai vazut niciunul sa fi intrat toate odata la revizie ?
Astazi pe R 5072/5071 20-76, 26-16, 20-76, 20-76 daca ultimile 2 vagoane 20-76 sunt de la garnitura lui IR 10601/10602 in zilele cand nu circula cel de-al 3-lea se pare ca s-a lipit la Buzau/Galati in vreme ce pe IR 1741/2 sau 1641/2 sunt vagoane 20-55 si 21-80.
Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Lun 07 Sept 2015, 15:28, editata de 1 ori (Motiv : corectare compuneri) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |