|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 23:16 | |
| Nu cred că în Germania sau Franţa e mai ieftin trenul la ora de vârf şi mai scump în afara ei, ci invers, tocmai pentru a aduce călători şi în afara orelor de vârf. Mă refer, evident, la biletele luate măcar cu o zi anticipaţie, nu cu 5 minute înaintea trenului, cum e tendinţa la noi (nici eu nu îmi cumpăra biletul cu anticipaţie).
Valoarea aia de 35 de călători e determinată din calcule, pe o secţie de aprox. 60 km, de câmpie. Evident, valoarea optimăî variază după mai mulţi factori: numărul de opriri, rangul trenului (la R e subvenţie mai mare), profilul secţiei, tipul materialului rulant ş.a.m.d.. Dar, regret să vă dezamăgesc, scopul CFR Călători e să meargă măcar pe zero, dacă nu chiar pe profit, nu să facă transport social. Nu mai suntem în comunism, fiecare e liber să meargă cu ce doreşte, există mijloace de transport pentru toate buzunarele. Efectul concurenţei pe piaţa feroviară se vede, iar călătorii au de câştigat.
Să sperăm că nu se va trece - aşa cum recomandă Master Planul - la crearea mersului de tren la nivel central şi licitarea fiecărei trase în parte. În cazul ăsta nu vor mai exista trenuri R cu mers de IR. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 08:22 | |
| Daca un angajat din ministerul transporturilor zice ca trenul NU este mijloc de transport social, ce pretentii sa mai ai, oamenii nepotriviti la locul nepotrivit. Exact ce spuneam, asta e CFR/Romania si te duci unde vezi cu ochii. Trenul este mijlocul de transport social sustinut de stat pentru a avea populatia tarii cu ce se deplasa prin tara, nu-ti convine ce-ti ofera statul esti liber sa alegi orice altceva dar sa ajungi sa spui ca trenul nu e mijloc de transport social ............... nu mai am cuvinte. Iti faci cruci si cu stanga si spui Doamne fereste in ce hal am putut sa ajungem, atat CFR cat si toate institutiile statului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 11:35 | |
| - Karpaty a scris:
- Trenul este mijlocul de transport social sustinut de stat pentru a avea populatia tarii cu ce se deplasa prin tara, nu-ti convine ce-ti ofera statul esti liber sa alegi orice altceva dar sa ajungi sa spui ca trenul nu e mijloc de transport social ...............
Trenul este mijloc de transport social... în Coreea de Nord, în China, eventual în Rusia. Dar şi acolo sunt rute fără trenuri, pentru ca poporul să nu se deplaseze pe anumite rute (şi, eventual, să se adune în grupuri mari şi să ,,comploteze" împotriva conducătorilor iubiţi). Nu putem compara acea situaţie cu cea din Europa. La noi, trenul este utilizat pe linii cu flux de călători care să justifice utilizarea sa. Nu pentru 10 călători, nu ca să avem ce să pozăm în gară. Chiar şi DB a desfiinţat numeroase linii pe care circulau trenuri formate din automotoare de capacitate mică. Şi tare îmi e că şi Ungaria o să facă la fel după ce s-or duce BZMot-urile şi noi vom face la fel după ce Malaxele îşi vor face norma de casare. Trebuie să privim spre viitor, nu spre trecut. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 12:19 | |
| Privesti spre viitor cu o minte limpede si clara deschisa spre ceva bun si de viitor nu cu anulari de trenuri si inchideri de sectii, inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri dar nu inchizi Rodna Veche de exemplu sau Husi. In fine oricum vorbesc degeaba ca "specialistii" tot ce ii taie capul fac si o sa ajungem sa le aratam copiilor, uite fiule, pe vremea mea astea erau trenuri si circulau pe liniile astea care le vezi tu acum rupte si ruginite. Statul trebuie sa sutina transportul feroviar nu sa il abandoneze, de ce nu dai exemplu ca in Germania/Franta, statul investeste in infrastructura si in trenuri de viteza, astea nu le vezi, vezi doar ca trebuie sa distrugem, sa anulam, sa inchidem. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 12:59 | |
| De cateva zile trenurile Regio 8002/8003 Constanta - Bucuresti Obor si Bucuresti Obor - Constanta au in compunere doar 3 vagoane! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 13:30 | |
| - Karpaty a scris:
- Privesti spre viitor cu o minte limpede si clara deschisa spre ceva bun si de viitor nu cu anulari de trenuri si inchideri de sectii, inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri dar nu inchizi Rodna Veche de exemplu sau Husi. In fine
Nu ştiu de ce Regional a renunţat la Rodna Veche.... au crezut că dau lovitura cu Cheresigul, fără să realizeze că OTL se extinde puternic şi îi va lăsa fără obiectul muncii (la fel a făcut şi TFC cu Felix). Mai grav mi s-a părut ce s-a întâmplat la Dornişoara... situaţia sa e oarecum asemănătoare cu cea de pe Giurgiu - Grădiştea, în sensul în care trenul îşi scotea banii pentru liniile respective, dar aducerea lui de la depou la intrarea pe secţie anula tot câştigul, ba chiar producea şi pagubă. Din păcate, nu se merită să construieşti o remiză pentru un automotor (Rodna) sau 3 (Giurgiu). Să zicem că la Giurgiu s-ar fi putut face o înţelegere cu CFR Marfă (dar şi ăia se pregătesc să îşi închidă remiza, dacă nu au făcut-o deja), dar la Dorna nu ai cum. De aia nici pentru privaţi nu e prea atractivă linia aia... cel mult să intre un privat pe Vatra Dornei - Ilva Mică - Bistriţa şi să ducă astfel şi un automotor pentru Dornişoara. Huşiul era legat economic de Iaşi, mult mai accesibil pe cale rutieră. Păcat că au avut unii grijă să distrugă autogara (au ajuns oamenii pe drumuri, mulţi giraseră RK-urile al autobuze cu apartamentele; autobuzele au ajuns la fier vechi până la urmă, deşi aveau totul nou pe ele), cred că sunt mai mulţi care regretă maşinile alea decât trenul. - Citat :
- Statul trebuie sa sutina transportul feroviar nu sa il abandoneze, de ce nu dai exemplu ca in Germania/Franta, statul investeste in infrastructura si in trenuri de viteza, astea nu le vezi, vezi doar ca trebuie sa distrugem, sa anulam, sa inchidem.
Unde investeşte statul francez sau cel german în cioturi de linie cum ar fi la noi Grănicei sau Rodna Veche? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 14:23 | |
| Ma refeream in general, ce fac strainii, modernizeaza liniile, au trenuri de mare viteza, conditii de lux demne de 2015 si ce face romanul, specialistul CFR, la ce ii sta mintea, sa anuleze, sa inchida sectiile, sa distruga transportul feroviar. Nu mai continui ca nu am cu cine. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 17:59 | |
| - Karpaty a scris:
- inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri .
Cred ca e vorba de Graniceri, Arad la wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Grăniceri - Wikipedia a scris:
- Grăniceri is a significant railway frontier crossing point.
Chiar e un "punct de trecere feroviar important "? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 13 Ian 2015, 19:23 | |
| A fost vreodată punct de trecere a frontierei acolo? Punct rutier s-a încercat să se facă acum câţiva ani, s-au asfaltat drumurile de ambele părţi şi acum e o barieră între ele şi atât... că Ministerul de Interne nu mai dă aprobări, pe motiv că intrăm în Schengen peste câţiva ani şi nu merită investiţia. Cam prin toate satele de frontieră cu Ungaria e aceeaşi situaţie, ba şi cu Bulgaria sunt vreo 2.
E posibil ca, înainte de 1918, linia să fi ajuns până la Chitighaz (Kétegyháza), chiar se văd pe Google urmele unui rambleu de cale ferată.
Later edit: într-adevăr, linia continua până la Kétegyháza, dar a fost desfiinţat şi tronsonul Kétegyháza - Elek (Aletea) - Grăniceri. Poate asta ar fi salvarea liniei: refacerea legăturii cu Ungaria. Iată şi gara: http://www.instantstreetview.com/2ky7rmz3t3tabz2kwzo7z2u _________________ :TTT:
|
| | | matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4290 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 20:55 | |
| Buna seara.As avea o intrebare la voi:am cumparat mai devreme un bilet pt seara asta de la Brasov la Satu Mare la vagonul de dormit.Dupa ce dna de la casa mi-a zis ca la 1741 nu se mai putea da bilet la vag de dormit pt ca trenul plecase din Bucuresti si "era inchis la vanzare" pt vag de dormit si ca oricum era plin,mi-a dat la 1641 doar ca aici este o problema.Vag de dormit in sistem apare ca merge doar pana la Dej calatori,de acolo trenul transformandu-se in regio expres 4090 dar fara vag de dormit.Dupa ca s-a discutat cu toate colegele inclusiv cu sefa de tura sau ce-o fi fost si s-a sunat nu stiu unde,s-a aflat ca merge si vag de dormit la Satu Mare,dar tineti-va bine,fara calatori,doar atasat trenului regio.eu ,la auzul acestora eram stupefiat.Si mi se spune ca eventual sa vorbesc acolo la Dej cu insotitorul de la vag de dormit poate ma lasa sa raman in el...............voi ati mai auzit asa ceva?deci vag de dormit merge la Satu Mare dar fara calatori,doar asa atasat dupa vagoanele normale in care eu ar trebui sa ma mut.Cunoasteti vre-o solutie pt enormitatea asta?mersi! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 20:59 | |
| Nu stiu ce a vazut doamna de la casa de bilete, eu m-am uitat acum in sistemul X-sell si RE 4090 apare cu vagon de dormit, cuseta, clasa 1 si clasa 2. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 21:06 | |
| Fereasca Dumenezeu de oameni prosti, oameni care lucreaza unde nu e de ei, asta e in CFR. O prostie imensa cat ei de mare, cum sa circule fara calatori acel vagon de dormit si cuseta??? Te crucesti cand auzi asa ceva de la angajatii CFR care normal ar fi sa invete calatorii dar nici ei nu stiu, sunt calatori care stiu mai multe ca ei. Vai steaua lui de CFR si de ce angajati are. Deci sa lamurim treaba, trenul asta 1641 circula la Dej, de acolo se transforma in RE 4090 si circula la Satu Mare dar calatorii care au bilet la dormitor/cuseta nu se muta in vagoane clasa, stau acolo pana la destinatie!!!. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 21:20 | |
| De vreme ce spui ca ti s-a dat bilet pina la Satu Mare restul sint povesti de ceferisti prosti din gara, doar nu ti-a dat bilet la clasa din Dej Calatori?
Nu stiu cum se face dar pe la agentiile CFR casierele par mai pregatite decit cele de prin gari, sau mi se pare?
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mier 14 Ian 2015, 21:38, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 21:27 | |
| Confirm si eu - am circulat de curand cu acest tren IR 1641 si asa este, vagonul de dormit merge normal pana la destinatie si nimeni nu se da jos sa se mute in alta parte. Istorioara de mai sus, pe langa umorul ei - arata exact ce spunea Karpaty : cati incompetenti populeaza CFR-ul ca te ia si groaza :shock: . Si tocmai fusesem informati chiar aici pe forum ca au intrat in zodia eficientei si in economia de piata, noi astia cartitorii suntem niste comunisti si stiu ei cum e mai bine. Fereasca Dumnezeu de atata incompetenta si gandire stramba, te si miri cum de mai exista CFR cu atata prostie si nepricepere la toate nivelurile... Nu mai zic de hotie, ca e intrecere acolo cine fura mai mult. In rest - nu inceteaza sa ma uimeasca cu ce mai pot nascoci, m-ar umfla rasul daca nu ar fi de plans nivelul la care s-a ajuns acolo... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 14 Ian 2015, 22:30 | |
| Vagonul se închide la vânzare cu 60 minute înainte de plecarea din staţia de formare.... pentru că apoi se face lista de bilete şi se dă însoţitorului, să ştie câţi oameni are şi pe ce locuri. După aia, dacă mai sunt locuri, le poţi cumpăra la preţ de casă de la însoţitor. Dar cred că ieşi mai scump cu 5 lei, că nu îţi dă nimeni bilet fără loc la IR doar în speranţa că ,,poate" găseşti loc la dormitor/cuşetă. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |