|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 20:20 | |
| Nu le mai dati bani pe colindat, ce putem face ? Sa se duca pe Champs Elysees |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 20:28 | |
| De ce au anulat in 2005 perechea P 9451/9452? Era un personal sprinten Bucuresti - Targoviste si retur cu oprire doar in Titu si Nucet, care aduna in cele 5 vagoane 21-47 mai multi calatori decat aduna acum toate cele 5 perechi de IR Desiro la un loc. 9101, 9103 si 9107 ar trebui sa devina RE cu oprire doar in Titu si Nucet, anulate toate cele 5 perechi de IR impreuna cu 9433, 9437. R 9109 mutat la 10:30, R 9105 sa ramana ca acum. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 20:35 | |
| E clar ca sunt interese scarboase de tip mafiot aici... cand le-am facut mail si i-am intrebat exact ce cauta atatea IR pe 80 de km si de ce nu exista tren Regio dimineata in weekd-end specialistii m-au trimis in bataie de joc sa iau trenul de 5 dimineata (sa il ia ei pe ala ) si mai mult - cica tramvaiele IR Dezastro au fost trasate "in urma cererii". Cererii cui? A dubarilor evident, ca nu merge nici dracu cu asa ceva... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 21:17 | |
| Ca să fie rentabile, au nevoie de vreo 35 - 40 călători. De regulă îi adună. Ar fi posibil să devină şi astea regio cândva, dar momentan au avantajul de a nu avea concurenţă (feroviară).
Până la ,,interese mafiote" e mult... _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 21:38 | |
| Adica CFR Calatori le va mentine ca IR pana apare eventual un TFC, un Regiotrans cu tarife de regio, cand nu va avea incotro si va reduce instantaneu tarifele. Pai asta inseamna ca o poate face si acum, de ce trebuie sa astepte mereu sa vina un privat care sa dea startul reducerilor ? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 21:45 | |
| Cererea si, mai ales, oferta dictează prețul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 23:16 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Adica CFR Calatori le va mentine ca IR pana apare eventual un TFC, un Regiotrans cu tarife de regio, cand nu va avea incotro si va reduce instantaneu tarifele. Pai asta inseamna ca o poate face si acum, de ce trebuie sa astepte mereu sa vina un privat care sa dea startul reducerilor ?
Păi dacă merg pe plus şi aşa, de ce să se complice? Se numeşte economie de piaţă. Dacă mâine s-ar da o lege care ar reduce subvenţia la IR cu 50%, să vedeţi cum ar deveni R 3/4 din trenurile IR _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 11 Ian 2015, 01:27 | |
| - Dr2005 a scris:
Păi dacă merg pe plus şi aşa, de ce să se complice? Se numeşte economie de piaţă. Dacă mâine s-ar da o lege care ar reduce subvenţia la IR cu 50%, să vedeţi cum ar deveni R 3/4 din trenurile IR Pai vezi, exact ce spuneam, ii doare in ..... de noi, daca trenul x IR are xx lei profit, asta e, il lasam asa chiar daca jumatate e gol, nu se agita nimeni sa atraga mai multi clienti, ia sa faca trenurile IR care au grad de ocupare doar 40-50% RE sa vezi ca ar avea mai multi calatori, deci lumea ar fi mai multumita dar nu o fac ca nu ii intereseaza de populatie. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 11 Ian 2015, 16:52 | |
| 346 (B1, BR2, A3, B4, B*5 Bucuresti-Cluj Napoca tren IR 1539 din Brasov), (WLABmz**415, WLAB414, AcBc413, WRmz412, Bmz411, Bmz410 Bucuresti-Viena) * vag B5 circula facultativ ** vag WLABmz415 circula 14.12.2014-11.01.2015, 14.06.2015-27.09.2015, 06.12.2015-12.12.2015
472 Bmz*826, Bmz426, Bmz425, WRmz/BR424, AcBc423, WLABm422, WLABm**421 Bucuresti-Budapesta * vag Bmz826 circula facultativ ** vag WLABm421 circula 14.12.2014-10.01.2015, 13.06.2015-26.09.2015, 05.12.2015-12.12.2015 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 11 Ian 2015, 23:14 | |
| Trebuie evitate REGIO 9030 si 9031 la sfarsit de saptamana deoarece sunt compuse doar dintr-un singur DESIRO si circula pasageri ca sardelele (sunt calatori in picioare).
Un lucru pozitiv este ca regiourile 5004 si 5009, si-au dublat numarul de pasageri dupa transformarea lor din IR. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 00:54 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Trebuie evitate REGIO 9030 si 9031 la sfarsit de saptamana deoarece sunt compuse doar dintr-un singur DESIRO si circula pasageri ca sardelele (sunt calatori in picioare).
Un lucru pozitiv este ca regiourile 5004 si 5009, si-au dublat numarul de pasageri dupa transformarea lor din IR. De cand a inceput sa circule l-au pus cu 2 AM. Si chiar si atunci era cam plin. Acum cu 1 AM n-o fi ceva permanent(l-am prins si eu asa joia trecuta). S-au si tot stricat destule Desiro luna trecuta. O fi si asta un factor. Nu e plin doar la sfarsit de saptamana. Oricum dupa Titu se aeriseste, indiferent de rangul trenului sau operator(CFR Calatori sau RT) |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 05:10 | |
| Numai specialistii de la CFR nu se puteau gandi ca daca faci un tren Regio din IR va creste numarul de calatori. Nu le putea da asta prin cap, lor le plac IR-urile cu 30 de calatori (adica nici cat un autocar mai rasarit). Pentru ei asta inseamna tren. Se verifica iar a cata oara ca daca au retrogradat trenul hop si calatorii - care altfel alegeau altceva datorita pretului nerusinat de la IR. Asa a fost in toate cazurile - numai ei nu inteleg, poate ar trebui sa le deseneze cineva. Oricum lor nu le convine pentru ca exact asta si urmaresc - sa alunge oamenii de la tren unde vad cu ochii. Si apropo de discutia cu suplimentarile de mai sus - ca de ce nu se omoara TFC sa suplimenteze pe Galati.... lasa ca si CFR face la fel, ii doare fix in cot de fraieri. Poate se gandesc specialistii sa il faca la loc IR si asa au rezolvat problema, nu mai merge nici dracu cu el |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 08:49 | |
| - cristy79 a scris:
- Numai specialistii de la CFR nu se puteau gandi ca daca faci un tren Regio din IR va creste numarul de calatori. Nu le putea da asta prin cap, lor le plac IR-urile cu 30 de calatori (adica nici cat un autocar mai rasarit). Pentru ei asta inseamna tren.
- Citat :
- Se verifica iar a cata oara ca daca au retrogradat trenul hop si calatorii - care altfel alegeau altceva datorita pretului nerusinat de la IR. Asa a fost in toate cazurile - numai ei nu inteleg, poate ar trebui sa le deseneze cineva. Oricum lor nu le convine pentru ca exact asta si urmaresc - sa alunge oamenii de la tren unde vad cu ochii.
Deci... când era IR alungau călătorii că era prea scump, acuma îi alungă că e prea mic?! Cum ar arăta, în opina ta, trenul ideal? Gratis, cu vagoane compartimentate şi în care să stai singur în compartiment? Un Desiro îşi scoate banii cam de pe la 35 de călători. Dar călătorii de IR plătesc ceva mai mult (e drept, şi subvenţia e mai mică). La noi piaţa e atipică... de obicei, prin afară, trenurile din afara orelor cu trafic intens sunt mai ieftine. La noi e invers: la prânz şi în alte intervale când nu merge nici 'ul ai trenuri IR, iar la ora de vârf ai trenuri R cu mers de IR, deci mai ieftine :shock: _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 20:21 | |
| Deci iata cum arata trenul ideal la CFR: 35 de calatori ca sa isi acopere cheltuielile, eventual tramvai Desiro si numai la rang IR.
Cu astfel de misto-uri nu ajungem nicaieri.
Sa inteleg ca tu propui ca in orele de trafic maxim sa circule numai trenuri IR la tarife nesimtite ca sa se ajunga la media dorita de 30-35/tren, nu? Eu credeam ca trenul prin insasi definitia lui este un mijloc de transport de masa, nu un lux pe care sa si-l permita doar 35 de alesi (din care jumate daca ii controlezi sunt blatisti). Un tren Regio plin aproape de 100% nu isi acopera cheltuielile? Bine ca si le acopera Malaxele si Dezastrele - hai sa le anulam pe toate si sa lasam doar IR de Titu ca sunt mega-eficiente.
Cu astfel de gandire CFR a ajuns unde a ajuns, misto-uri si trenuri trasate in bataia de joc a calatorilor, cu astfel de calcule care s-a vazut unde au dus - aproape de dezastru. Bine ca mai sunt unii de acolo care s-au trezit in al 13-lea ceas si au mai carpit ceva ca sa nu se duca chiar totul dracului.
A, si sa nu uit de viitorul de aur si salvarea CFR-ului: cunoscutele si iubitele Malaxe, model de eficienta si de alungare a oamenilor de la tren.
Scuze de off topic - eu unul am incheiat aici.
Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Lun 12 Ian 2015, 21:34, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 12 Ian 2015, 20:58 | |
| Asta e gandirea lor, stai calm si nu te mai agita ca nu ai cu cine. Daca atat ii duce capul atat fac, problema mare este ca toti ochelarii de cal si minte creata au ajuns unde nu trebuie si sufera toata tara dupa urma lor. Daca ei au un tren intre A si B si acel tren este ocupat 40 % iar cheltuielile le acopera, ii doare in 14, nu l-ar face RE sa atraga mai multi calatori nici morti, prefera sa il anuleze cum au facut cu alte trenuri de pe alte rute dar nici morti nu au vrut sa il lase ca RE. Poate ca asa trebuie sa se alunge lumea de la tren la auto, si cu asta basta. Cum au lasat ei sa mergi din Est in Vest cu schimb prin Sud si schimbul ala la 2-3-4 ore, pai in mintea lor creata ei chiar cred ca oamenii au timp de plimbat prin toata tara sa faca 24 de ore pe drum cand cu trenul direct din Est in Vest se putea face 8-10 ore dar a fost scos. Am mai spus si o mai repet, spui CFR/"specialisti"/Romania si tragi apa. La revedere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |