|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 05 Ian 2015, 20:12 | |
| - mielutu zburator a scris:
- 92dragos a scris:
- Ce tarani doamne fereste, prostia grivitei si a regionalei Galati nu o poti opri, povestea continua din loc unde s-a oprit cand a fost criza de vagoane 21-90, tot pe galatiul baga vagoane alea.
Nu mai pricep nimic, Karpaty spunea că 21-90 sunt niște cocini pe roți care nu au ce căuta la Ister/Dacia că ne râd curcile, iar tu crezi că nu au ce căuta la Galați. Nu mi se pare țărăneală. Galațiul chiar are cam cele mai bune vagoane pe IR, cu excepția Iași - Galați - Iași care NU e făcut de noi, e făcut de cei de la Iași fie cu șobolan și DA + 2 vagoane, însă cum șobolanul e la gard, sunt toate cu DA + 2 vagoane, de obicei 20-54. Plus trenuri regio formate din vagoane 20-83 si 30-76, o tura pe R alta tura cu IR de ce mai tarifa ca IR atunci. Nu exista nici o ordine atat la grivita cat si la galati, asta e problema. De 21-90 ce sa zic, sunt in stare OK, curate nu ca acum 2-3 ani. Se poate merge si cu autubuz sau masina cui nu-i convine. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 06 Ian 2015, 01:42 | |
| Exista exemple si mai rele fata de Galati...spre exemplu, la constanteni. La cum arata cotoarbele alea de 20-50 care fac Bucurestiul pe Regio...stiu ca e partial si din vina calatorilor, stiu ca sunt vagoane deja istorice pentru unii din noi, stiu ca asa le-au preluat de la Bucuresti Obor (care oricum tot de ei tinea ca regionala) dar exista o diferenta ca de la cer la pamant fata de ce ofera moldovenii.
Asta ca sa nu mentionam cazuri si mai aberante la compunere, cum ar fi Am1000 tras de o electrica prin zona Aradului, vagoane 19-54 cu rang de IR pe trenurile Foamea...si bineinteles, bomboana de pe coliva, automotoarele clasa 700, pe oriunde ar circula ele.
De bine, de rau, Galatiul se descurca mai mult decat onorabil cu ce are. Poate pentru ca au fost invatati de mici ca totusi un vagon se si-ngrijeste, indiferent pe ce tren il pui, nu doar se exploateaza ca la colhoz (la fel cum, de exemplu, brasovenii sunt crescuti mai bine ca altii in spiritul respectului si ingrijirii fata de locomotiva). Pentru cei mai inaintati in varsta, aduceti-va aminte de compunerile si ingrijirea trenurilor facute de Galati vs. Grivita/Basarab in anii 90...
PS. Total de acord cu dr2005 si clasa I. E frumos sa respectam regulile jocului...totusi, din cand in cand, mai da CFR cate una de raman lejer ametit. Ani in sir unul din regiourile/personalele care mergeau la Targoviste (ala care pleca din gara de Nord pe la 12.30, de obicei tras de LDH si cu mers de accelerat) era format mai mult din vagoane de cl I decat de cl II...din 5 vagoane, 3 erau de-a-ntaia per total (ca avea si multe 39-50 in compunere)...si trenul avea cl. I in compunerea oficiala... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 06 Ian 2015, 01:53 | |
| Nu cred ca sint nesimtit daca ma pun la clasa I, avand in vedere nesimtirea de la CFR. Oricum e mai ok sa mergi in vagoanele din seriile mai prapadite fata de clasa I pe rutele cu multe animale.
S-a mai vorbit despre EA+Malaxa de la Arad: compunerea aia exista ca sa nu mearga eletrica izolata. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 06 Ian 2015, 03:40 | |
| E, la asta cu izolata nu m-am gandit, de ce sa nu recunosc. La partea asta cu vagoanele cl. 1...ce sa zic...regula-i regula; acuma bine ar fi s-o respectam. Recunosc ca depinde uneori si de situatia in teren. Doua exemple la capete opuse: n-o sa ma vezi vreodata mergand la clasa 1 pe IR346, nici macar pe 2801. Sau pe alt RE care e de fapt capatul final al unui IR (de exemplu pe RE4091). In schimb, daca nimeresc pe 3005 (prin reducere la absud) vreo toroapa de 11-47, din aia cu banci comune, o sa ma scarpin nitel in cap si-o sa ma-ntreb daca pana la urma ma sui sau nu-n el. Evident, anul trecut n-aveam nici o problema sau mustrare de constiinta sa merg intr-un vagon de cl 1 atata timp cat trenul nu avea in diagrama asa ceva. Pana la urma, Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si-n traista am eu spirit civic, dar ce-i mult e prea mult. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 06 Ian 2015, 21:09 | |
| http://www.forumtrenuri.com/t4041p590-revista-presei @marius664 Teoretic compunerile de baza la cele doua garnituri Bucuresti-Craiova-Bucuresti sunt IR1593 : B*20, B*21, B*22, A*1, B2, B3, B4 (* vag nr 20, 21, 22, 1 circula facultativ) IR1594 : B1, B2, B3, A*4, B*5, B*20, B*21 (* vag nr 4, 5, 20, 21 circula facultativ) IR1597 : B1, B2, B3, A4, B*5, B*20, B*21 (* vag nr 5, 20, 21 circula facultativ) IR1596 : B*21, B*20, B*5, A4, B3, B2, B1 (* vag nr 21, 20, 5 circula facultativ)
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 06 Ian 2015, 21:23 | |
| 9002/9001-1596/1597 este aceeasi garnitura, cu 21-86/10-90 si 20-49 200, merg tiganii la 10-90, merg, ce sa facem, asta e, vorba la supra cand am venit cu 9002, "o sa va deranjeze tiganii astia dar nu avem ce face, asta e" Asa zic si eu, asta e Romania. |
| | | gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4329 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 08 Ian 2015, 14:05 | |
| 07.01.2015
R 7371 DA 60 1116 EA 43 100 19-56 + 26-16 R 7002 GM 63-1143 3 * 19-80 |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 09 Ian 2015, 22:00 | |
| R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate. |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4430 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Trenurile Iasi-Timişoara Sam 10 Ian 2015, 10:42 | |
| Observ ca pe CFR Călători 1765/1766 apar fără clasa I.....aşa o fi oare? Pe de altă parte 1833/1834 apare cu clasa I pe site deşi am văzut acest tren în teren acum câteva zile fără clasa I..... la trenul acesta chiar e nevoie de clasa I.... nu înţeleg logica.... un tren de zi atât de lung şi fără alte opţiuni. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 13:51 | |
| - allred a scris:
- R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate.
Intreg turnusul e 9101/9434/9435/9112/9109/9108. |
| | | ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4247 Data de inscriere : 22/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 14:35 | |
| - Mario 076 a scris:
- allred a scris:
- R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate.
Intreg turnusul e 9101/9434/9435/9112/9109/9108. O fi crescut cererea, au suplimentat nr de locuri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 14:42 | |
| - ttavi a scris:
O fi crescut cererea, au suplimentat nr de locuri. Adevaru e ca s-au cam stricat acele Desiro, mai au si ele nevoie de reparatii dar cine sa le faca ca CFR nu are bani sa treaca strada dar de salariile lor babane au bani, mai nou au pretentia sa se plimbe si gratis pe ideea ca ce doar lucrez in CFR trebuie sa ma plimb gratis nelimitat. Sa plateasca fiecare pentru calatoria efectuata nu sa primeasca pomana de la stat, toti calatorii unui tren trebuie sa aibe bilet de calatorie platit in functie de statutul fiecaruia si cu reducerea aferenta dar NU gratis! Daca astia se plimba gratis, aia din minister se plimba gratis(ca e firma lu masa si a lui tasu) e normal ca nu este profit, lumea care vrea sa mearga undeva nu sta dupa tren si merge cu orice altceva mai repede si mai ieftin de cele mai multe ori, la tren mai merg cei cu reduceri si pomanagii. Sa plateasca tata toti bilet, sa se contabilizeze veniturile asa cum trebuie si sa se trimita Desiro la reparatii, sa se faca reviziile la vagoane, asa cum e normal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 19:25 | |
| 9101 a ajuns compus din 2 Desiro, în urma unor controale la sânge care au descoperit zeci de blatişti... s-au făcut ceva supracontroale, după ce s-a plimbat cine trebuie pe acolo şi a sesizat situaţia cui trebuie. Iar acel cine trebuie vă garantez că va călători mai mult în 2015 şi va sesiza şi alte situaţii asemănătoare. Azi fiind sâmbătă şi frumos afară, e posibil ca un vagon / o jumătate de vagon să fi fost închiriată vreunui grup de biciclişti, au mai fost vagoane/automotoare în plus la unele trenuri pe motivul ăsta.
Angajaţii din domeniul feroviar au beneficiat, în 2011, 2012, 2013 şi 2014 de 6 călătorii ,,gratuite" pe an, la vreo 30 de lei călătoria (impozitul). Nici măcar în interes de serviciu nu puteam călători gratis... când am avut nevoie, m-am dus şi am cumpărat un bilet întreg din banii mei, apoi la casierie cu referat de decont ca să îmi iau banii înapoi (care referat trebuie să mi-l semneze şeful, directorul economic şi un secretar de stat sau secretar general!). În toată Europa, angajaţii din domeniul feroviar circulă GRATIS cu trenul sau, cel mult, achită doar rezervarea locului. Mai mult, feroviarii români puteau călătorii gratis în restul Europei pe baza FIP-urilor, dar nu puteau merge gratuit în ţara lor. Eram de râsul Europei, Slavă Domnului că am scăpat de bătaia asta de joc cu 6 file de permis. Iată că desfiinţarea autorizaţiilor nu a scos CFR-urile din groapă, ba dimpotrivă, mai rău le-a afundat. Acum, aceste autorizaţii fiind plătite, CFR Călători va mai încasa nişte bani, care vor acoperi cu vârf şi îndesat călătoriile celor în cauză. O autorizaţie clasa I, valabilă la tren IC şi la VD, costă peste 9500 lei. Câţi angajaţi care primesc aşa ceva (adică vreo 200 oameni la nivelul întregii ţări, că angajaţii de rând primesc doar autorizaţie clasa I, la vreo 3000 lei) fac într-un an călătorii de valoarea asta? Dar CFR Călători primeşte banii pe autorizaţii, deci va mai avea câţiva lei în cont, cu care să poată să mai repare din materialul rulant, pentru că nu mai există bază legală să primească fonduri de la stat. E şi de înţeles de ce toată lumea s-a zbătut pentru autorizaţiile astea, s-a zbătut să treacă de ochelarii de cal ai celor de la Finanţe... este, poate, singurul lucru bun făcut pentru ceferişti în ultimii ani, mai ales după abuzurile guvernului boc (nu merită să îi scriu numele cu litere mari). După faza asta am ajuns să apreciez UDMR-ul... chiar dacă n-au nicio doctrină şi se dau mereu cu cine e la putere (precum o femeie uşoară care se dă cu cine îi plăteşte mai mult), trimit oameni calificaţi în funcţiile politice. Dar deviez. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 19:41 | |
| [quote="Dr2005"]9101 a ajuns compus din 2 Desiro, în urma unor controale la sânge care au descoperit zeci de blatişti... s-au făcut ceva supracontroale, după ce s-a plimbat cine trebuie pe acolo şi a sesizat situaţia cui trebuie. Iar acel cine trebuie vă garantez că va călători mai mult în 2015 şi va sesiza şi alte situaţii asemănătoare.
Acel "cine trebuie" nu calatoreste si cu asa-zisele IR carate goale sau pline de blatisti pe aceasta ruta? Sau blatistii de la IR sunt mai de soi decat amarastenii de la Regio si merita plimbati cu tramvaie de lux in timp ce prostilor CFR le cere 30 de lei pentru 80 de km? De ce nu exista tren Regio intre 5.30 si 14.40 in week-end spre Targoviste? Cumva pentru ca au cotizat bine dubarii colorati cu gioarsele lor de masini? Cine si de ce tolereaza mizeria asta ? Unde sunt interese facem controale, unde nu si pica banu lasam ciocu mic si joc de glezne... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 10 Ian 2015, 19:49 | |
| Am fost pe 3 ianuarie cu un tren Regio intre A si B, la vagonul 2 au urcat peste 20 de tigani, am mai povestit faza, nu au vrut sa plateasca bilet, au dat la inceput 3-5 lei, a venit controlul civil peste 4-5 statii si nasul a venit la ei sa le ceara bani de bilet, au mai dat 5 lei si a zis ca atat au desi numarau ce au castigat din colindat, fiecare avea peste 100 de lei la el dar nu au vrut sa plateasca si pace. A venit si civilul in vagon, cu gura mare sa scoata banii de bilet, la care 2 tigani i-au zis clar, nasule daca ne mai superi mult te luam de gat si sarim cu tine din tren, a plecat si nasul si supra tiptil in vagonul 1 fara sa mai scoata un sunet. Dupa ce au coborat tiganii a venit si civilul in control si a bifat si biletul meu, deci pana la urma legile si controalele sunt pentru prosti in tara asta, tiganii si smecherii fac ce vor. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |