|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 11:38 | |
| Uita-te la orele de plecare ale acelor Regio asa multe de la Bucuresti spre Targoviste: in week-end este unul la 5.30 si altul la 14.40 - nu exista tren Regio intre acele ore ca sa te puna sa mergi cu tramvaiele alea numite IR. Ti se pare normal? Daca tu vrei sa te trezesti la 4 ca sa il iei pe cel de la 5.30 e problema ta, domnule Karpaty.
Nu am cerut decat sa se introduca un tren Regio la o ora normala gen 9-10 cu plecare din Nord sau ca unul din acele Desiro care gem de calatori sa fie facut RE. Nu se poate, ca trebuie sa manance si gura microbuzelor ceva, nu?
As vrea sa citesti cu atentie ce am scris despre Desiro: sunt bune pe Regio (ca mie nu imi plac asta e altceva, nu ma poti obliga daca iti plac tie sa imi placa si mie sper) dar mentinerea lor pe IR este o mega-prosteala si o bataie de joc la adresa calatorilor. Mai ales pe IR de 80 de km. Daca vrei sa ajuti CFR-ul nu ai decat sa circuli zi si noapte cu ele... E strict problema ta si din nou sper ca nu e interzis sa imi exprim o parere, mai ales daca difera de a nu stiu cui.
Fiecare merge cu ce vrea, de-aia si trenurile de pe unele rute sunt semi-goale si microbuzele tot mai pline (iar pe Targoviste stiu bine ce spun). Personal sunt convins ca daca CFR isi ia Malaxele si Dezastrele si pleaca de pe Targoviste, poate veni un privat (fie el RT sau TFC) care ar face treaba cum au facut si in alte parti. |
| | | ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4247 Data de inscriere : 22/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 11:49 | |
| - Karpaty a scris:
Daca chiar nu circula nimeni cu ele sa sti ca le scotea, nu mai rezistau ele asa mult dar daca rezista inseamna ca totusi au calatori, acolo 20-30 daca au inseamna ca au. Am fost eu sapt trecuta vineri dimineata spre Targoviste iar returul duminica seara, la Bucuresti. Ca statistica, Buc - Titu 15 persoane in vagonul de Targoviste, iar in Targoviste s-au dat jos 20-25 (diferenta e data de ce s-a mai urcat prin Titu si Nucet). La retur, trenul de 17.25, acum 4 ani stateam in picioare, de data asta maximum 40 de persoane. Personal cred ca este exagerat de putin pentru ultimul tren Targoviste-Bucuresti, si duminica. Acum vreau sa ridic o intrebare. IR1783 de 9.25 Buc - Titu a mers pe firul din dreapta si a ajuns in Titu cu ~15 minute mai devreme. Am stat in Titu vreo 30 de minute ca sa plece spre Targoviste. Returul Titu-Bucuresti, bag mana in foc ca a mers pe firul celalalt (tot din dreapta in directia Bucuresti) si a ajuns la timp. Poate ma lamuriti care este firul unde se merge cu 50km/h, eu am pornit GPS-ul si viteza era >90km/h (prin Ghergani scazuse la 60km/h). Altfel, de ce nu modifica mersul la 1783. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 12:10 | |
| Fiecare vede problema in felul sau dupa cum ii convine, chiar s-a facut de exemplu un studiu de piata pe o ruta anume si ce credeti, din totalul calatorilor intervievati, aproape toti au zis ca vor tren la ora care le convine lor fara sa le pese de restul, chiar asa au declarat, domnule eu vreau sa plece trenul la 16:00, chiar nu ma intereseaza de restul care vor sa plece trenul la 16:40, deci asistam la o lipsa de respect fata de semenii nostri, ne batem joc unii de altii si de asta suntem asa cum suntem ca suntem total indiferenti de cel din jur. Acum sa revenim la ruta asta Bucuresti-Targoviste, de ce te duci tu la Targoviste? Daca te duci sa te plimbi si doar sa te plimbi fara suparare poti merge si cu trenu de 5 sau vezi ca mai e unu la 4, daca nu vrei plimbare de dimineata atunci ai varianta cu 9103 la 14, si seara esti inapoi, asta in situatia ca vrei doar plimbare dus-intors, daca te duci si stai acolo o noapte pai fara suparare ce are ca te duci cu 9103 sambata si vi cu 9108 duminica, e prea perfect, te trezesti la 10-11, te pregatesti si la 14 ai tren, deci nu te trezesti la 5, nu te alearga nimeni, e chiar simplu si perfect. Chiar nu se poate sa bagi trenuri spre toate destinatiile la 9-10. Ai la 9 tren IR, tocmai de asta e pus si nu exista varianta R la ora aia sa mearga lumea cu IR, asa se facea si inainte cu trenurile IC, nu stiu cat cunosti mersul vechi dar erau IC puse la ore la care nu aveai alta varianta si lumea era obligata sa le foloseasca, de exemplu in intervalul orar 15-16 erau IC spre Cluj/Timisoara/Iasi, iar urmatoarele trenuri cu aceasta destinatie erau seara dupa 22, deci cine vroia sa ajunga seara la destinatie si sa nu mai stea prin Bucuresti era obligat sa foloseasca acele IC, cam aceeasi treaba si aici, nu ai R la ora 9 dar ai IR, iti convine bine, nu, iar bine, nu plange nimeni ca tu nu mergi cu IR. Asta e gandirea lor, ceva de genu, "noi iti oferim acel tren, daca nu il vrei esti liber sa mergi cu orice altceva" . Nu trebuie sa te superi pe asta dar cam asta e adevarul. Sunt rute in tara unde ai tren dimineata la 7 si urmatorul la 18, cine vrea la tren, sta dupa acele trenuri, cine nu, e liber sa mearga cu ce vrea, de asta iti spun, tu cu ruta Bucuresti-Targoviste stai foarte bine. In plus de asta, trenurile Regio sunt puse pentru traficul de naveta, in intervalul 8-12 naveta este foarte slaba, in acel interval scolile au cursurile in desfasurare iar serviciile programul de lucru este la fel in desfasurare deci nu se face naveta la orele astea 9-10, in acest interval se baga IR pentru calatori ocazionali, deci trebuie sa vezi toate aspectele nu doar cele ce-ti convin. Eu am inteles supararea ta, dar totul e discutabil si are argument. Poate ai sa zici ca CFR a bagat tren la 9 spre Buzau pe 5003, da este adevarat, dar cati ani a fost gol intre 5001 si 5005, foarte multi, iti zic eu si ingura varianta era IR, Accelerat sau chiar Rapid ca asa erau pe vremuri, aveai 5001 la 5 dimineata si apoi 5005 la 13, in acest interval era Rapid la 11 de Botosani si Rapid de Iasi la 12, acest 5003 a aparut dupa ce a bagat TFC cursa de 10 Bucuresti-Buzau, pana sa vina privatul CFR nu a putut, dupa ce a venit privatul uite ca si CFR a putut. Cate nu am cerut si eu sa se schimbe in mersul trenurilor din tara, dar la toate am primit raspuns ca NU se poate, NU avem, NU exista, NU NU NU. In concluzie te superi degeaba si iti versi niste nervi degeaba pe aici, mersul trenurilor este elaborat in primul rand dupa cum au ei disponibile vagoanele si locomotivele, personalul de tren si apoi nevoile cetatenilor, asta e la CFR. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 12:29 | |
| http://incomod-media.ro/ziar/dambovita-trenul-de-la-ora-0700-sute-de-calatori-au-stat-intr-un-picior/ Iata cum sta treaba pe aceasta ruta - reportajul e facut de curand chiar in 2015... Asa se alunga lumea de la tren, e o cardasie intre CFR si calatorii care dau 2 lei la nash dar au bani de bautura si tigari... Ma tem ca este pe duca si sectia asta, de la CFR nu mai putem astepta nimic, ei tot cu spaga, hotia si celelalte au ramas... Medie de 20 de calatori pe tren = un microbuz... Asa am vazut si eu acele sageti (sau uneori mai goale de atata)... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 13:54 | |
| De ce sa suplimenteze numarul de vagoane la trenurile regio? Au gasit o solutie mai buna pentru companie: inca o pereche de trenuri IR, si cu putin efort s-ar putea introduce si a sasea pereche de IR pe ruta Bucuresti - Targoviste. Cine nu suporta mersul intr-un picior pe culoar la Regio, are de ales intre IR si R. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 14:34 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- De ce sa suplimenteze numarul de vagoane la trenurile regio? Au gasit o solutie mai buna pentru companie: inca o pereche de trenuri IR, si cu putin efort s-ar putea introduce si a sasea pereche de IR pe ruta Bucuresti - Targoviste. Cine nu suporta mersul intr-un picior pe culoar la Regio, are de ales intre IR si R.
O solutie mai buna? Ce e asa bine sa plimbi inca un tramvai gol? Sper ca e o gluma...:shock: Sa fiti sigur ca cine nu suporta mersul intr-un picior la R va cotiza dublu la Inter-Regio... parca si vad mari mase de oameni luand cu asalt tramvaiele Desiro "Cu putin efort", CFR ar putea sa dispara de pe Targoviste cu tot cu blatistii si cu tramvaiele lor, si sa vina cineva care chiar vrea sa faca treaba. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 15:42 | |
| - ttavi a scris:
Acum vreau sa ridic o intrebare. IR1783 de 9.25 Buc - Titu a mers pe firul din dreapta si a ajuns in Titu cu ~15 minute mai devreme. Am stat in Titu vreo 30 de minute ca sa plece spre Targoviste. Returul Titu-Bucuresti, bag mana in foc ca a mers pe firul celalalt (tot din dreapta in directia Bucuresti) si a ajuns la timp. Poate ma lamuriti care este firul unde se merge cu 50km/h, eu am pornit GPS-ul si viteza era >90km/h (prin Ghergani scazuse la 60km/h). Altfel, de ce nu modifica mersul la 1783. Cu 50 km/h se merge intre Chitila si Contesti hc. Pe firul din dreapta scoti sigur in jur de 1 ora de mers, iar pe cel din stanga 40 minute, de aceea ai ajuns mai devreme in Titu cand ai plecat din Bucuresti. Acum la modificatul timpului de mers nu cred ca se umbla asa simplu fiindca este variabil cand poate un anumit tren IR sa fie redirectionat pe firul din stanga(depinde de trafic, ore, zile). E cam incert la tine care e stanga, care e dreapta. Dar ai mers pe firul din stanga spre Titu si pe firul din dreapta spre Bucuresti, fiind acelasi fir. Firul alaturat e cel cu probleme si nu cred ca ai avut oportunitatea sa-l utilizezi. O sa ai impresia ca faci o calatorie in cosmos, linia 901 fiind un sistem solar, iar Titu o planeta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 17:44 | |
| Trenul ăla e dimensionat după numărul de călători. S-au făcut zeci de controale, dar când nu sunt oameni pentru supracontrol, toată lumea merge cu naşul. Nu ştiu cum ar putea fi civlizaţi cei ce-l folosesc. Poate doar anulând trenul. Sau făcându-l IR, cu posibilitatea ca cine are abonament de R să-l poată folosi (evident, fără oprire la Chitila, Săbăreni, Conţeşti, Văcăreşti şi alte fiefuri ale minoritarilor). _________________ :TTT:
|
| | | ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4247 Data de inscriere : 22/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 18:24 | |
| - AeroX a scris:
- ttavi a scris:
Acum vreau sa ridic o intrebare. IR1783 de 9.25 Buc - Titu a mers pe firul din dreapta si a ajuns in Titu cu ~15 minute mai devreme. Am stat in Titu vreo 30 de minute ca sa plece spre Targoviste. Returul Titu-Bucuresti, bag mana in foc ca a mers pe firul celalalt (tot din dreapta in directia Bucuresti) si a ajuns la timp. Poate ma lamuriti care este firul unde se merge cu 50km/h, eu am pornit GPS-ul si viteza era >90km/h (prin Ghergani scazuse la 60km/h). Altfel, de ce nu modifica mersul la 1783. Cu 50 km/h se merge intre Chitila si Contesti hc. Pe firul din dreapta scoti sigur in jur de 1 ora de mers, iar pe cel din stanga 40 minute, de aceea ai ajuns mai devreme in Titu cand ai plecat din Bucuresti. Acum la modificatul timpului de mers nu cred ca se umbla asa simplu fiindca este variabil cand poate un anumit tren IR sa fie redirectionat pe firul din stanga(depinde de trafic, ore, zile). E cam incert la tine care e stanga, care e dreapta. Dar ai mers pe firul din stanga spre Titu si pe firul din dreapta spre Bucuresti, fiind acelasi fir. Firul alaturat e cel cu probleme si nu cred ca ai avut oportunitatea sa-l utilizezi. O sa ai impresia ca faci o calatorie in cosmos, linia 901 fiind un sistem solar, iar Titu o planeta. Am mers pe firul din dreapta spre Titu, adica cel cu probleme dupa cum ai zis tu, insa cu viteza de 90kmph. Am deschis subiectul ca stiam ca sunt probleme pe un fir, si se pare ca eu am circulat pe acela cu probleme, dar cu viteza mare, nu restrictionat. Si azi vad ca unele IR pe Buc-Titu ajung mai repede (in general fac 1 ora, in realitate 45'). Am facut o selectie in poza de mai jos, IRIS Titu, azi. La retur am mers pe firul celalalt, care este tot firul din dreapta dar s-a schimbat sensul de mers. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 20:20 | |
| Compuneri de ieri, sâmbătă 31.01.2015: IR 1596 Craiova - Bucureşti Nord: Transmontana + 10-70.0 + 20-49.2 + 20-49.2 IR 1894 Craiova - Bucureşti Nord: un Desiro cu 120 locuri IR 1897 Bucureşti Nord - Craiova/Târgovişte: 2 x Desiro 120 locuri (1 călător în cel de Craiova, vreo 10 în cel de Târgovişte, cu 10 minute înainte de plecare) R 9023 Bucureşti Basarab - Slatina: GM + 20-55 + 20-55 + 19-55 + 21-80 R 9026 Slatina - Bucureşti Basarab: GM + 21-80 + 19-55 + 20-55 + 20-55 (garnitura lui 9023) R 9406 Piatra Olt - Caracal: 1 x AM 900 (în cursul săptămânii merge la Roşior Nord, probabil merge cu 2 x 900 sau cu un 700), detaşat din 9485 R 9472 Slatina - Piteşti: LDH seria 89 + 21-47 + 21-47 R 9482 Piatra Olt - Potcoava: 1 x AM 900 (detaşat din 9485) (probabil la întoarcere se ataşează la 9473... care ar putea fi format tot din AM 900) R 9485 Slatina - Piatra Olt: 2 x AM 900 (în cursul săptămânii merge la Craiova... nu ştiu compunerea din cursul săptămânii, dar ar trebui să aibă 4 automotoare: 2 pentru Roşiori, unul pentru Craiova şi unul să plece înapoi la Potcoava) R 14109 Caracal - Corabia: 1 x X4500 (cu scaune în format 3+2) R 14028 Costeşti - Roşiori Nord: 1 x X4500 (cu scaune în format 3+2)
Compuneri de azi, duminică 01.02.2015: IR 1583 Bucureşti Nord - Constanţa: EA-1 + 20-83 + 20-83 + 19-83 IR 1584 Constanţa - Bucureşti Nord: EA-1 + 19-83 + 20-83 + 20-83 (garnitura lui 1583) IR 1585 Bucureşti Nord - Constanţa: EA-1 + 20-83 + 20-83 + 19-83 IR 1586 Constanţa - Bucureşti Nord: EA-1 + 19-83 + 20-83 + 20-83 (garnitura lui 1585) IR 1632 Braşov - Bucureşti Nord: EA-1 + 20-83 + 20-83 + 19-83 (staţia de domiciliu Galaţi) IR 1633 Bucureşti Nord - Braşov: EA-1 + 20-83 + 20-83 + 19-83 IR 1774 Galaţi - Bucureşti Nord: GM + 20-83 + 19-83 + 20-83 IR 1787 Bucureşti Nord - Piteşti: 1 x Desiro 120 locuri R 7038 Urziceni - Bucureşti Nord: DA1 + 21-80 + 21-80 + 21-80 + 19-80 R 8003 Bucureşti Obor - Constanţa: EA-1 + 26-16 + 20-54 R 8121 Bucureşti Nord - Ciulniţa: DA + 19-80 + 20-55 + 21-80 R 8125 Bucureşti Nord - Slobozia Veche: DA + 19-80 + 20-55 R 8152 Slobozia Veche - Urziceni: DA + 21-80 + 20-55 + 19-80 (garnitura lui 8121/8584, probabil se ataşează la 7042, că 7040 pleacă cu vreo 15 minute înainte să ajungă 8152) R 8583 Slobozia Veche - Ciulniţa: LDH seria 89 + 19-50 - 20-54 (deci nu garnitura lui 8125) R 8584 Ciulniţa - Slobozia Veche: DA + 21-80 + 20-55 + 19-80 (garnitura lui 8121) R 8586 Ciulniţa - Slobozia Veche: LDH seria 89 + 20-54 + 19-50 (garnitura lui 8583) R 8595 Ciulniţa - Călăraşi Sud: EA seria 45 + 26-16 + 26-16 R 15072 Galaţi - Bucureşti Nord: VT 614
Ca fapt divers, azi erau câte 2 vagoane de biciclete 84-96 la 1652, 1753 şi 1823. Goale, evident... în vreme ce pentru Valea Prahovei nu poate lumea să cumpere bilete de bicicletă că nu sunt vagoane. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Dum 01 Feb 2015, 21:59, editata de 4 ori (Motiv : Greşeală de tastare: erau două de 1586 în loc de 1584 şi 1586) |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 20:23 | |
| Cateva compuneri de astazi la unele trenuri care au plecat sau au sosit in Obor: Regio 8003 Bucuresti Obor - Constanta :EA 1 plus 26-16 plus 20-54 Regio 8013 Bucuresti Obor - Fetesti : EA plus 3 vagoane 26-16 Regio 8015 Bucuresti Obor - Fetesti : EA 41-0241 plus 20-50 plus 20-54 plus 20-55 plus 20-50 plus 20-54 plus 20-55 Regio 8016 Fetesti - Bucuresti Obor: EA 41-0241 plus 20-55 plus 20-54 plus 20-50 plus 20-55 plus 20-54 plus 20-50 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 20:39 | |
| - Dr2005 a scris:
R 9485 Slatina - Piatra Olt: 2 x AM 900 (în cursul săptămânii merge la Craiova... nu ştiu compunerea din cursul săptămânii, dar ar trebui să aibă 4 automotoare: 2 pentru Roşiori, unul pentru Craiova şi unul să plece înapoi la Potcoava)
Duci lumea in eroare cu presupunerile tale, asa faci si cu mersul trenurilor si cu tot, presupuneri care nu sunt deloc adevarate, doar vise! 9485 in cursul saptamanii are 2 cotete 900, unul ramane in Piatra Olt si doar 1 pleaca la Craiova!!! Pentru Rosiori se formeaza din Piatra Olt in cursul saptamanii malaxa 700 ca 9406, nu circula niciodata 2 cotete 900 Piatra Olt-Rosiori ci doar malaxa 700 de luni pana vineri. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 20:47 | |
| Eu as pune niște RE, chiar IR (ca la CFR nu cred ca vedem așa ceva) pe ruta Buc. Nord-Slobozia/Călărași prin Ciulnița. Așa ar ajunge mai repede lumea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 20:54 | |
| - Dr2005 a scris:
R 8152 Slobozia Veche - Urziceni: DA + 21-80 + 20-55 + 19-80 (garnitura lui 8121/8584, probabil se ataşează la 7042, că 7040 pleacă cu vreo 15 minute înainte să ajungă 8152)
Si aici spui prosti, 8121 formeaza 8152 Slobozia-Urziceni dar nu vine la Bucuresti se intoarce la Slobozia ca 8153 Urziceni-Slobozia, dupa care formeaza 8154 Slobozia-Urziceni si de abea acum se ataseaza la 7044 si vine la Bucuresti, de asta 7044 circula zilnic cu dubla tractiune si cu 4-5 vagoane. Vezi ca scrie si pe infofer la 8154, are vagoane pentru 7044 si se considera tren direct Slobozia-Bucuresti!
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum 01 Feb 2015, 21:44, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 01 Feb 2015, 21:20 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 a scris:
R 9485 Slatina - Piatra Olt: 2 x AM 900 (în cursul săptămânii merge la Craiova... nu ştiu compunerea din cursul săptămânii, dar ar trebui să aibă 4 automotoare: 2 pentru Roşiori, unul pentru Craiova şi unul să plece înapoi la Potcoava)
Duci lumea in eroare cu presupunerile tale, asa faci si cu mersul trenurilor si cu tot, presupuneri care nu sunt deloc adevarate, doar vise!
9485 in cursul saptamanii are 2 cotete 900, unul ramane in Piatra Olt si doar 1 pleaca la Craiova!!! Pentru Rosiori se formeaza din Piatra Olt in cursul saptamanii malaxa 700 ca 9406, nu circula niciodata 2 cotete 900 Piatra Olt-Rosiori ci doar malaxa 700 de luni pana vineri. Păi înseamnă că are 2 automotoare în fiecare zi, cu diferenţa că în week-end primul pleacă la Caracal şi al doilea pleacă înapoi la Potcoava, iar în cursul săptămânii primul pleacă la Craiova în loc de Caracal. - Karpaty a scris:
- Si aici spui prosti, 8121 formeaza 8152 Slobozia-Urziceni dar nu vine la Bucuresti se intoarce la Slobozia ca 8583 Urziceni-Slobozia, dupa care formeaza 8584 Slobozia-Urziceni si de abea acum se ataseaza la 7044 si vine la Bucuresti, de asta 7044 circula zilnic cu dubla tractiune si cu 4-5 vagoane.
Vezi ca scrie si pe infofer la 8584, are vagoane pentru 7044 si se considera tren direct Slobozia-Bucuresti! Mamă, ce ortografie ai... şi mai vorbeşti şi aiurea. 8584 nu are vagoane pentru 7044... nici nu ar avea cum, 8584 ajunge la 9:03 în Slobozia, 7044 pleacă din Urziceni la 20:50! Întotdeauna îmi face plăcere să vorbesc cu un om cu o deosebită cultură, pricepere şi vaste cunoştinţe în domeniul feroviar, fin cunoscător al compunerilor tuturor trenurilor din Univers, precum şi al numărului exact de călători din toate, aşa cum eşti tu! (Era o glumă, sper că v-aţi prins!) _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |