|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 01 Feb 2017, 13:33 | |
| - ECata a scris:
- laurentzu a scris:
- Am si eu o intrebare pentru pasionatii din zona Botosani. In data de 2 ianuarie trenul 5570 (vagonul ce vine de la Timisoara) a intarziat 3 ore jumatate , astfel ca nu s-a putut intoarce la Suceava cu 5563 si nici cu 5582. Cum se intoarce de regula la Suceava acest tren , atunci cand intarzierile sunt asa mari ? Se intorce in coada lui 5571 cu vagoanele eventual inchise fara acces al calatorilor ?
Iertare pentru intarzierea cu care vine raspunsul. M-a ros curizitatea si am transmis intrebarea ta unui conductor. Mai intai s-a uitat lung la mine, apoi m-a intrebat de ce ma intereseaza. Am spus "Asa, ca fapt divers." Raspunsul a fost cam asa: Nu imi amintesc de o intarziere atat de mare pe data de 2 ianuarie dar, da, ca regula, vagonul in cauza este trimis spre Suceava cu primul tren.
Primul tren, in cazul pe care l-ai prezentat, era 5571. Nu a spus nimic de accesul calatorilor in ele. Multumesc. Eu am plecat in acea zi cu 5582, legatura pentru Bucuresti. Cand am ajuns in gara, cu cateva minue inainte de ora 11, trenul sosea in statie la linia 2C. Si cum el trebuia sa ajunga la 7 si 20 mi-a iesit o intarziere de peste 200 de minute. Oricum are mai putina importanta intarzierea, ideea e ca pleaca cu prima garnitura care pleaca spre Veresti/Suceava. Asta vroiam sa aflu. Multumesc. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 06 Feb 2017, 12:40 | |
| In Leorda HM a fost scoasa si linia 5. |
| | | ECata
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 52 Reputatie : 3055 Data de inscriere : 31/08/2016
| Subiect: De ce, oare? Sam 11 Feb 2017, 21:35 | |
| - cfr500 a scris:
- In Leorda HM a fost scoasa si linia 5.
Sincer... nu înțeleg frenezia cu care sa distruge tot ce (mai) poate fi distrus în țară asta... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 11 Feb 2017, 22:20 | |
| - ECata a scris:
- cfr500 a scris:
- In Leorda HM a fost scoasa si linia 5.
Sincer... nu înțeleg frenezia cu care sa distruge tot ce (mai) poate fi distrus în țară asta... Linia 5 din Leorda e pregatita din 2014 sa fie scoasa deoarece s-au scos atunci macazele, la fel si la linia care se abatea din linia 1, nu-i stiu numarul care a fost scoasa abia prin toamna lui 2016. In februarie 2014 au scos linia 5 din Bucecea. Si din Liteni au scos 2 linii care se desprindeau din linia 1 abatere spre Veresti. In aceesi luna au scos liniile de evitare ale liniei 1 din Targu Frumos. Saptamana asta am observat, dar nu am distins bine dincazua zapezii ca se scoate din Dolhasca liniile 6 si 7 ale caror aparate de cale de acces sunt de mult timp eclisate. In 2014 auzeam vorbe de la niste angajati ca se doreste scoaterea liniilor 6 si 7 din Dolhasca, insa acum se materializeaza. Si Botosani a pierdut in 2012 linia 2C directa din cauza peronului lat. Oricum Leorda si Bucecea nu vor mai pierde linii, raman cu directa, 2 in abatere si una pentru incarcarea/descarcarea marfurilor. Dar e posibil ca linia de tragere de la ex-fabrica de zahar din continuarea liniei 3 din Bucecea spre Veresti sa dispara ca e o parte din ea este inchise de ani buni. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 14 Mar 2017, 23:23 | |
| http://botosaninews.ro/314233/economic/inedit-cale-ferata-scoasa-la-vanzare-la-botosani-cine-si-la-ce-pret-o-vinde/
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 19 Mar 2017, 12:00 | |
| Am auzit niste zvonu ca liniile 5 si 6 vor fi si ele fila de istorie, precum si linia industriala spre CET care traverseaza Calea Nationala si linia de tramvai. Cam asa ar arata schita din Botosani. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 20 Mar 2017, 13:54 | |
| - cfr500 a scris:
- Am auzit niste zvonu ca liniile 5 si 6 vor fi si ele fila de istorie, precum si linia industriala spre CET care traverseaza Calea Nationala si linia de tramvai.
Cam asa ar arata schita din Botosani.
Dupa parerea mea raman linii suficiente in Botosani. Mai rau e ca nu prea sunt trenuri. Apropo, a mai crescut numarul de calatori pe 511 dupa gratuitatile pentru studenti? Pacat oricum de legaturile proaste pentru Iasi, cred ca daca erau legaturi mai bune ar fi fost studenti care ar fi renuntat la autocare. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 20 Mar 2017, 14:24 | |
| - laurentzu a scris:
- cfr500 a scris:
- Am auzit niste zvonu ca liniile 5 si 6 vor fi si ele fila de istorie, precum si linia industriala spre CET care traverseaza Calea Nationala si linia de tramvai.
Cam asa ar arata schita din Botosani.
Dupa parerea mea raman linii suficiente in Botosani. Mai rau e ca nu prea sunt trenuri. Apropo, a mai crescut numarul de calatori pe 511 dupa gratuitatile pentru studenti? Pacat oricum de legaturile proaste pentru Iasi, cred ca daca erau legaturi mai bune ar fi fost studenti care ar fi renuntat la autocare. Ar trebui pus in ir cu tarifare de regio si opriri la Podu, Targu, Ruginoasa, Pascani, Dolhasca, Veresti,Bucecea si Leorda. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 20 Mar 2017, 22:51 | |
| - laurentzu a scris:
- cfr500 a scris:
- Am auzit niste zvonu ca liniile 5 si 6 vor fi si ele fila de istorie, precum si linia industriala spre CET care traverseaza Calea Nationala si linia de tramvai.
Cam asa ar arata schita din Botosani.
Dupa parerea mea raman linii suficiente in Botosani. Mai rau e ca nu prea sunt trenuri. Apropo, a mai crescut numarul de calatori pe 511 dupa gratuitatile pentru studenti? Pacat oricum de legaturile proaste pentru Iasi, cred ca daca erau legaturi mai bune ar fi fost studenti care ar fi renuntat la autocare. R5571 Botosani-Suceava-Timisoara are un vagon plin ochi pana in Veresti. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 21 Mar 2017, 09:13 | |
| - cfr500 a scris:
R5571 Botosani-Suceava-Timisoara are un vagon plin ochi pana in Veresti. Pacat e ca la intoarcere de la Timisoara l-am vazut acel vagon cu un grad de ocupare foarte mic. Dar asta inainte de pomana pentru studenti. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 22 Mar 2017, 15:46 | |
| Are cineva schita cu liniile din statia Botosani, asa cum existau ele in anul 1990 ? |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 22 Mar 2017, 16:27 | |
| - ldh80 a scris:
- Are cineva schita cu liniile din statia Botosani, asa cum existau ele in anul 1990 ?
Nu sunt foarte sigur, dar cred ca e cea din partea de sus postata CFR500 cu mentiunea ca linia 2 venea in continuarea peronului actual. Pe atunci peroanele erau mult inguste, acuma peronul a fost latit pentru un pasaj pietonal pe sub linia 1. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 22 Mar 2017, 21:59 | |
| - laurentzu a scris:
- ldh80 a scris:
- Are cineva schita cu liniile din statia Botosani, asa cum existau ele in anul 1990 ?
Nu sunt foarte sigur, dar cred ca e cea din partea de sus postata CFR500 cu mentiunea ca linia 2 venea in continuarea peronului actual. Pe atunci peroanele erau mult inguste, acuma peronul a fost latit pentru un pasaj pietonal pe sub linia 1. Linia 7 avea un semafor de iesire si 5 si 6 se continuau spre remiza, a ramas prisma de piatra sparta pe teren. Sunt curios cum arata iniante de anii 1970... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 22 Mar 2017, 22:38 | |
| Inseamna ca linia 7 (cea care venea de la statia transcontainere) nu se infunda, ci era posibil accesul de pe ea in linia curenta, spre Leorda!
Din aceste precizari si schita postata, inteleg ca in 1990 utilizarea liniilor din statia Botosani era urmatoarea:
-4 linii pentru calatori ( 1C, 2C, 3C, 4C)
-Doua linii pentru remiza de locomotive (5 si 6)
-4 linii (din care doua infundate) pentru revizia vagoane de calatori (10T, 11T, 12T, 13T)
-Doua linii la statia transcontainere
-6 linii pentru manevrarea vagoanelor de marfa ( 1M- din care se ramificau si liniile industriale, 3M, 4M, 5M, 6M si 7M- care venea de la statia transcontainere).
Pentru cine locuieste in Botosani, si cunoastea la fata locului situatia actuala a statiei CFR Botosani, as aveea rugamintea sa ofere raspunsul la urmatoarele intrebari:
-Remiza de la Botosani mai este utilizata ?
-Cand a fost desfiintata revizia vagoane de calatori Botosani ?
-Exista district de linii la Botosani ?
-Ce trafic de Marfa mai exista prin statia Botosani ? Care unitati industriale din Botosani mai transporta Marfa pe calea ferata ? Cate din linii industriale care se racordeaza in statia Botosani mai sunt utilizate ? Statia transcontainere mai este utilizata ?
Multumesc anticipat! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 23 Mar 2017, 11:19 | |
| - cfr500 a scris:
- laurentzu a scris:
Nu sunt foarte sigur, dar cred ca e cea din partea de sus postata CFR500 cu mentiunea ca linia 2 venea in continuarea peronului actual. Pe atunci peroanele erau mult inguste, acuma peronul a fost latit pentru un pasaj pietonal pe sub linia 1. Linia 7 avea un semafor de iesire si 5 si 6 se continuau spre remiza, a ramas prisma de piatra sparta pe teren. Sunt curios cum arata iniante de anii 1970... Din cele ce ati spus inteleg urmatoarele: -Linia 7M (cea care vine de la statia transcontainere) se unea cu linia 6M, in capatul spre Leorda, fiind astfel posibila expedierea unui tren de la linia 7M spre Leorda -Ati spus ca liniile 5M si 6M puteau asigura si accesul spre remiza. Probabil intai linia 6M se unea cu linia 5M, apoi , printr-un macaz care probabil era situat inainte de macazul nr. 45, asa cum apare pe schita, dadea acces in linia 4M. Sau mai exista posibilitatea ca in 1990 actualul macaz nr. 45 sa fi fost o traversare cu dubla jonctiune (pentru a da acces de pe liniile 6M si 5M, atat pe linia 4, cat si pe linia 3C). -Accesul in remiza se realizeaza numai prin linia 4, din care se ramifica cele doua linii folosite propriu-zis pentru remizarea locomotivelor Linia 4 era folosita pentru gararea trenurilor de calatori ? A avut vreodata peron ? Pe wikimapia, mai apare o linie. Aceasta se ramifica din linia dinspre CET imediat dupa pasajul la nivel cu Calea Nationala (in sensul de mers spre statia Botosani), face o curba larga spre dreapta, si se racordeaza in linia 1M inainte de macazul nr.27. In acest fel, se poate ajunge dinspre CET in statia de calatori, fara rebrusare! Aceasta linie sa fi avut legatura cu proiectul liniei Harlau- Botosani, si sa fi fost construita in ideea de a asigura accesul direct de pe atunci viitoarea liniei Harlau- Botosani, direct in actuala statie de calatori Botosani ? Un argumente in acest sens este si faptul ca intrarea proiectata a liniei Harlau- Botosani in municipiul Botosani urma a se face prin linia din zona CET! Din cele doua schite postate, inteleg ca atunci când a fost renovata cladirea de calatori a statiei Botosani si s-a desfiintat linia 2C (care culmea, era si directa!), au fost desfiintate macazele nr. 57 si nr.4. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |