|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 30 Mar 2016, 22:47 | |
| - j o a n t a a scris:
- Foarte recent, la sfârșit de săptămână, în timp ce IR 1652 părăsea în viteză Vereștiul (sosire 09.10, plecare 09.11), R 5563 dinspre Botoșani aștepta în toată splendoarea lui (diesel-electrică plus vreo patru vagoane goale) la semnalul de intrare în Verești (sosire 09.17, plecare 09.20). Asta în timp ce unii (foarte puțini, e drept) s-au trezit cu noaptea în cap pentru a prinde autobuzul de Cluj care pleacă la 07.00 din Botoșani (R 5563 pleacă la 08.04), a coborî înainte de podul din Burdujeni și a mai aștepta vreo oră în gara de aici, urcând la final în 1652.
În mod similar, de pe la Bacău, IR 1651 merge până la Suceava cu o mână de oameni. În Verești (sosire 20.20), legătura spre Botoșani e a doua zi dimineață, la 05.28. Noaptea minții ! S-au facut reclamatii gen atunci cand 5563 ajunge in Veresti 1652 pleaca sub nasul calatorilor care coboara din 5563 lucru foarte adevarat la fel si cu 5571 Botosani-Timisoara la 381 spre Bucuresti. Se raspunde ca de la Botosani la Bucuresti se poate merge doar cu 1752 si 1754. |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 30 Mar 2016, 23:37 | |
| Foarte ciudat, nu stiu daca ar muri cineva pentru cateva minute mai devreme respectiv mai tarziu la trenurile care pleaca din Botosani, daca nu vor sa schimbe la 1652 si 1651 orarul, ceea ce oricum ar fi greu de crezut ca s-ar face. Probabil e o influenta destul de mare data de firmele de dubari. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 31 Mar 2016, 05:46 | |
| - c2016 a scris:
- j o a n t a a scris:
- Foarte recent, la sfârșit de săptămână, în timp ce IR 1652 părăsea în viteză Vereștiul (sosire 09.10, plecare 09.11), R 5563 dinspre Botoșani aștepta în toată splendoarea lui (diesel-electrică plus vreo patru vagoane goale) la semnalul de intrare în Verești (sosire 09.17, plecare 09.20). Asta în timp ce unii (foarte puțini, e drept) s-au trezit cu noaptea în cap pentru a prinde autobuzul de Cluj care pleacă la 07.00 din Botoșani (R 5563 pleacă la 08.04), a coborî înainte de podul din Burdujeni și a mai aștepta vreo oră în gara de aici, urcând la final în 1652.
În mod similar, de pe la Bacău, IR 1651 merge până la Suceava cu o mână de oameni. În Verești (sosire 20.20), legătura spre Botoșani e a doua zi dimineață, la 05.28. Noaptea minții ! S-au facut reclamatii gen atunci cand 5563 ajunge in Veresti 1652 pleaca sub nasul calatorilor care coboara din 5563 lucru foarte adevarat la fel si cu 5571 Botosani-Timisoara la 381 spre Bucuresti. Se raspunde ca de la Botosani la Bucuresti se poate merge doar cu 1752 si 1754.
Gogoși ! Dacă așa s-ar pune problema, de ce (pentru cine ?) ar mai opri 1651/1652 (și altele) în Verești ? În definitiv, oprirea trebuie să aibă un scop, ea aducând costuri suplimentare care trebuie să aibă o justificare, după cum scrie toată ziua cineva p'aici. |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 31 Mar 2016, 14:50 | |
| Sa luam ca ex statia Mizil..ma indoiesc ca au calatori pt tot ce opreste acolo (opreste tot ce inseamna IR fara internationale si 1659 parca). Mai sunt cazuri de statii unde opresc multe IR fara rost, de ex chiar Predeal care desi e statiune nu are prea multi calatori in timpul sapt (lasam la o parte instructia cu varf de panta de pe vremea lu Pazvante Chiorul) desi e de asteptat. St. Veresti are opririle astea probabil pt ca e statia de unde pleaca 511 dar faptul ca nu se pot realiza aceste legaturi nu e explicabil. Macar daca opreau cu rostul asta. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 08 Apr 2016, 23:00 | |
| Botosani, 08.04.2016 Cele 2 linii de la fostul terminal de containere. Vedere spre Veresti Vedere dinspre Veresti |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 04 Iun 2016, 21:31 | |
| http://banulbotosanean.ro/stiri/stiri-locale/17482-bilant-de-primar-doua-fabrici-noi-in-botosani-o-investitie-japoneza-si-o-relocare-germana
" Aceasta a fost relocată din Ungari şi tratativele au fost demarate de primarul Ovidiu Portariuc în vizita sa în Germania. Primarul a reuşit să-i convingă pe nemţi să mute fabrica la Botoşani după ce le-a prezentat planul de deschidere a municipalităţii pentru investiţii cu capital străin, dar mai ales prin proiectul demarat la sfârşitul lui 2012 de electrificare a liniei de tren Botoşani-Vereşti, care i-a convins pe nemţi că pot efectua transportul mărfurilor pe calea ferată, până la inaugurarea autostrăzii care va lega vama Stânca de vama de la Satu Mare"
Buna gluma. Si in 2007 Ministrul transporturilor a promis ca pana in 2009 o electrifica.Si alta.. http://botosaninews.ro/14094/economic/bani-investiti-in-infrastructura-feroviara-ju/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 12:09 | |
| Numai săptămână trecută s-au alocat iară 3 mld pentru infrastructura de la UE 1.7 pentru auto 1.3 pentru feroviar da cine să facă proiecte poate dacă importam niște Polonezi japonezi germani |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 12:21 | |
| Si cat e sa electrifici 44 de km de linie simpla o statie si 2 HM. Se promitea electrificarea si dublarea Tecuci-Vaslui-Iasi. http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/ziuacj/art371.htm
Pe Cluj -Oradea - Episcopia Bihor se justifica, acum e licitatia pentru studiu de fezabilitate, dar pe Tecuci-Vaslui-Iasi nu-i vad rostul deorece este deja o magistrala dubla,electrificata cu BLA pe Iasi-Pascani-Bucuresti -coridorul 9 care va fi reabilitata. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 12:52 | |
| - c2016 a scris:
- Si cat e sa electrifici 44 de km de linie simpla o statie si 2 HM.
Se promitea electrificarea si dublarea Tecuci-Vaslui-Iasi. http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/ziuacj/art371.htm
Pe Cluj -Oradea - Episcopia Bihor se justifica, acum e licitatia pentru studiu de fezabilitate, dar pe Tecuci-Vaslui-Iasi nu-i vad rostul deorece este deja o magistrala dubla,electrificata cu BLA pe Iasi-Pascani-Bucuresti -coridorul 9 care va fi reabilitata. Si de ce ar trebui sa electrifici ciotu ala ? Nu ar fi mai bun ceva nou ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 13:12 | |
| Din punct de vedere economic, este rentabil sa electrifici orice linie chiar si de 30 km, tractiunea electrica fiind mai ieftina decat cea diesel din toate punctele de vedere, dar intervine problema prioritatii la CFR SA cand fondurile sunt limitate. Dintre toate liniile secundare, prioritatea maxima ar trebui sa fie Constanta-Mangalia la momentul actual. Chiar daca sunt numai 3 luni de functionare la capacitate maxima, numarul de calatori transportati pe aceasta linie in cele 3 luni ar justifica investitia si CFR Calatori ar putea utiliza eficient parcul de locomotive existent fara sa mai necesite deplasarea unui numar considerabil de GM-uri acolo cu niste costuri imense. Linia Cluj Napoca - Oradea ar fi al doilea tronson de prioritate, apoi Craiova - Golenti samd. Veresti-Botosani ar fi undeva la limita prioritatilor, dar nu exclusa total. Din punct de vedere ar marfurilor transportate, mai degraba Bucuresti-Titu-Pitesti-Piatra Olt - Craiova ar merita electrificata... dar nu noi stabilim prioritatile si oricum experienta ultimilor 20 de ani a demonstrat ca electrificarea facuta cu bani de la CFR SA se desfasoara anevoios, ex liniei Tecuci-Barbosi pentru care le-au trebuit peste 20 ani si inca nu este gata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 14:19 | |
| Nicio linie doar cu trafic de călători nu merită electrificare, decât dacă ai multe trenuri. La un mers cadenţat cu trenuri din 30 în 30 minute se merită electrificarea, dar la 3 - 4 trenuri pe zi nu se merită, acolo trebuie nişte automotoare şi atât.
---- Lista de priorităţi a proiectelor de infrastructură de transport cu perioadă de implementare 2014-2020 [...] 14 Bucureşti - Aeroport Henri Coandă 15 Craiova – Calafat
Lista de priorităţi a proiectelor de infrastructură de transport cu perioadă de implementare 2020-2030 [...] 12 Bucureşti - Giurgiu Fr. 13 Dărmăneşti - Vicşani 14 Timişoara - Stamora Moraviţa [...] 16 Bucureşti (Chitila) - Piteşti 17 Sibiu - Vinţu de Jos 18 Piteşti - Rm. Vâlcea Nord 19 Rm. Vâlcea Nord - Sibiu [...] 23 Arad - Oradea 24 Piteşti - Craiova [...] 26 Constanţa – Mangalia
Astea ar fi liniile neelectrificate care se vor reabilita până în 2030. Constanţa - Mangalia are cel mai mic RIRE - 2,70 şi cel mai mic punctaj - 3,6 puncte, în condiţiile în care secţia de pe poziţia 25 are 38,76 p. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 14:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Lista de priorităţi a proiectelor de infrastructură de transport cu perioadă de implementare 2020-2030
[...] 12 Bucureşti - Giurgiu Fr. 13 Dărmăneşti - Vicşani 14 Timişoara - Stamora Moraviţa [...] 16 Bucureşti (Chitila) - Piteşti 17 Sibiu - Vinţu de Jos 18 Piteşti - Rm. Vâlcea Nord 19 Rm. Vâlcea Nord - Sibiu
Lungeste-mi Doamne zilele, pan' s-or coace poamele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 14:45 | |
| Pentru conformitate: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1198-oug27052016dgms _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 14:58 | |
| - Dr2005 a scris:
Lista de priorităţi a proiectelor de infrastructură de transport cu perioadă de implementare 2014-2020 , 2020-2030 [...]
Ce inseamna implementare ? Din punctul meu de vedere, pana in 2030 nici macar un sfert din listele alea nu vor fi realizate, si tot din punctul meu de vedere, pentru ,,ei'' implementare inseamna sa incepi ceva, de exemplu un studiu de fezabilitate, adica egal cu zero. Suntem in 2016, maine - poimaine e 2017 si astia pun pe hartie atatea si atatea ,,must''-uri pe hartie, dar practic imposibil de realizat in 13-14 ani. Nu stiu ce sa ma apuce mai intai, rasul sau plansul. Daca vom realiza coridorul IV nordic, plus ceva din sudic, eu zic sa fim chiar bucurosi. Vom incepe si o lucrare gen Cluj-Oradea, dar va dura enorm, nu cred ca se va realiza proiectul pana in 2030. - Dr2005 a scris:
- Astea ar fi liniile neelectrificate care se vor reabilita până în 2030
Numai atat ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 05 Iun 2016, 15:35 | |
| Sunt nişte liste mai lungi, probabil or să se înceapă în funcţie de punctaj. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |