|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5905 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:07 | |
| Legat de trenul Constanta-Galati: daca intr-adevar voiau sa faca trenul rentabil eu zic ca reuseau cat de cat. In primul rand puteau sa-l faca Regio, mai bagau 3-4-5 opriri pe unde mai erau calatori si la un pret cap-coada de 36 lei eu cred ca era perfect si poate in 2-3 luni mai adaugau 1-2 vagoane. Sau daca tineau cu dintii de rangul IR puteau aduce 2 Desiro de 70 locuri (sa nu incepeti ca iar tramvaie...astea de 70 locuri sunt chiar ok pentru 3-4 ore) si incercau si cu astea 2-3 luni si abia apoi il anulau. Dar probabil la Constanta nu stiu/nu pot sa ingrijeasca o sageata, asa ca mai bine pa. Chiar daca mergea 250 km pe sub catenara nu cred ca era vreo problema, ba din contra cred ca ieseau mai ieftin, plus ca si TFC plimba diesel pe sub catenara si nu mai comenteaza nimeni.
Eu nici acum nu inteleg de ce CFR Calatori (si Marfa) prefera sa tina prin toate colturile tarii vagoane si locomotive care nu se mai folosesc. Ar putea sa le dea la fier vechi si cu banii obtinuti pot revizui cateva vagoane sau pot cumpara niste automotoare noi sau SH de prin vest. De exemplu modelul acesta de la austrieci (sau altele de aceleasi dimensiuni) http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_5047, mie mi se pare chiar superior Desiro din toate punctele de vedere. Au cam 60 de locuri si pot inlocui cu succes multe trenuri din tara asta. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:13 | |
| Nu cred ca avea succes nici ca Regio din cauza duratei mari a calatoriei comparativ cu multimea de dube/microbuze de pe aceasta ruta (pleaca practic la jumate de ora). Plus ca am impresia ca dubele au alt traseu si ating mai multe localitati si normal oamenii se vor duce la ele ca e mai accesibil.
In fine, degeaba vorbim noi pe aici, ei fac tot ce ii taie capul (si nu prea ii taie)... E mai usor sa anulezi cand esti in pana de idei si nu numai...
Foarte bine arata automotorul din imagine, intr-adevar ca si capacitate pare foarte bun pt multe rute - ne pate da cineva mai multe date despre el? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:23 | |
| - cristy79 a scris:
Apropo... indraznesc sa risc o intrebare, urmatorul care va disparea va fi IR 1540/1 Brasov-Iasi cumva? Nu de alta dar cu asemenea orar si durata a calatoriei e nascut mort acel tren. Desi are oferte bune de pret... dar lumea mai vrea sa si ajunga la destinatie nu sa stea 9 ore in tren pe nici 500 de km si sa ajunga la 1 noaptea... Spre surprinderea voastra 1541/1540 chiar merge binisor, are acea oferta si se atrag calatorii la el cu aceasta oferta, nu este plin 100% dar sare de 50 pe multe portiuni, difera de la o zi la alta acest procent, sunt zile cand gradul poate sa scada la 30% dar sunt zile cand se apropie de 70%, deci merge binisor, in schimb 1870/1871 mergea cu 2 vagoane si alea goale golute, daca gaseai 30 de calatori in alea 2 vagoane era bine. Eu am spus inca de anu trecut ca nu avea de ce sa bage iar acest tren dar l-au tinut un an, acum in mersul asta la bagat doar vineri/sambata/duminica si luni dar nici asa nu a fost ok, era de asteptat sa nu fie si la drept vorbim, de ce sa te trezesti la 6-7 sa prinzi un tren cand poti merge cu autocaru la 12, deci te trezesti frumos la 10-11, te pregatesti si iei autocaru care te duce si mai rapid si mai ieftin, deci pentru ce sa te chinui cu trenu care e si dimineata, si scump, si face si mai mult. Razvan si Cristi, pur si simplu nu este nevoie de tren pe aceasta ruta, atata timp cat ai autcar de la 5 la 17 din ora in ora si la orele de varf din 30 in 30 de minute, pa tren, nu are ce sa caute tren pe aceasta ruta. Autocarele vor merge mult mai bine fata de tren pe multe rute iar acolo unde transportul auto e mai tare ca cel feroviar nu mai are ce sa caute trenul, asta e viitorul, ca ne place sau nu transportul auto pe unele rute va trece pe locul 1. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:33 | |
| Pai atunci ma bucur sa aud ca 1540/1 merge mai bine ( a mers un cunoscut de curand cu el si batea vantul... dar probabil difera de la zi la zi). Ramane problema ca ajunge mult prea tarziu in Iasi, dar probabil este folosit pe bucati, desi cu un orar bun putea atrage multi calatori catre Iasi (sunt multi moldoveni in Brasov ) Daca se vrea se poate imbunatati orarul, timpii de mers sunt foarte umflati... Dar oferta de pret este buna, trenul este practic un RE (nu inteleg de ce nu il fac RE ca subventia de la Regio e mai mare). Absolut de acord cu tine Karpaty - si eu cred ca 1870/1 nu isi avea niciun rost mai ales ca IR, pur si simplu nu poate concura cu dubele pe aceasta ruta. Din pacate transportul feroviar se va afla intr-un continuu declin daca nu se baga bani in infrastructura...Durata de mers creste continuu de la an la an (uitati-va la dezastrul de pe M900)... De multe ori principala problema pe care mi-au spus-o oamenii cu care am vorbit nu este neaparat pretul cat durata foarte, foarte mare a calatoriei fata de autocar/masina personala. Lumea nu mai are timp de pierdut in trenurile CFR-ului, oamenii vor sa ajunga cat mai repede la destinatie si din pacate timpii de mers se degradeaza de la an la an.. Iata un alt motiv pt care tot mai multi nu vor mai alege trenul si se vor reorienta. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5905 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:35 | |
| Karpaty, daca mergem pe principiul unde sunt autocare multe scoatem trenul, putem scoate foarte frumos trenurile de pe Bucuresti-Pitesti (R+IR) - sunt dube/autocare "fara numar", Bucuresti-Ramnicu Valcea, hai ca indraznesc...Bucuresti-Constanta - autocare din 45 in 45 min. Astea imi vin acum in minte. Si chiar tu ziceai ca trenul este un mijloc de transport social, sa fie o alternativa la celelalte forme de transpot. Cum e acum,IR, nu prea e o alternativa buna, dar daca era RE cu siguranta in cateva luni devenea. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:40 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- Karpaty, daca mergem pe principiul unde sunt autocare multe scoatem trenul, putem scoate foarte frumos trenurile de pe Bucuresti-Pitesti (R+IR) - sunt dube/autocare "fara numar", Bucuresti-Ramnicu Valcea, hai ca indraznesc...Bucuresti-Constanta - autocare din 45 in 45 min. Astea imi vin acum in minte. Si chiar tu ziceai ca trenul este un mijloc de transport social, sa fie o alternativa la celelalte forme de transpot. Cum e acum,IR, nu prea e o alternativa buna, dar daca era RE cu siguranta in cateva luni devenea.
Cata dreptate ai cu Pitestiul si cu Targovistea as adauga eu... Trenurile IR pe distanta mica si medie (sa zicem sub 200 km) nu au cum sa devina atractive prin pretul intreg nerusinat si durata calatoriei in continua crestere (nu mai vorbesc ca dubele te lasa in poarta casei...). Eu as face RE toate trenurile IR de scurt si chiar unele de mediu parcurs - pe baza unei analize a incasarilor pe ultimul an de exemplu. Daca nici asa nu merge treaba - anulate de tot... |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5905 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:50 | |
| Daca ar face R toate IR-urile de pe Pitesti/Targoviste (hai sa lase 2-3 IR pe zi la cele mai bune ore) cred ca nu le-ar ajunge 3 Desiro pentru fiecare tren sau ar trece direct la 4-5 vagoane. Intre noi fie vorba, poate n-au material rulant suficient si din cauza asta tin cu dintii de rangul IR Imi vine in minte acum R 2022: a inceput timid cu 2 vagoane, iar acum are 2+4+3=9 vagoane si nu sunt tocmai goale, din contra... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:57 | |
| Hmmm... e posibil sa fie si asta o explicatie, dar cand au vrut sa bage RE pe anumite rute s-au scormonit si din pamant din iarba verde au facut rost de vagoane... Nu stiu de ce am impresia ca pe aceste rute Buc-Pitesti/Tgv nu se vrea, din motive care ne scapa (probabil le stiu numai cei initiati si e vorba de bani evident...si mai sunt si dubarii mai colorati de pe aici care le convine de minune prosteala cu IR...) 3012 Brasov-Bucuresti pe care m-am rugat ani in sir sa il bage (si nu doar eu), dadeau din colt in colt ca nu au vagoane, ca nu ar merge nimeni cu el (auzi aberatie :shock: ) etc etc Cand au vrut sa il bage au facut si rost de vagoane - am vazut ca unele au fost revizuite in 2014 si brusc a crescut de la 3 la 5 vagoane si in wkd e neincapator... Cred ca e vorba de interesele pe care le are unul si altul pe diferite rute, unde sunt mai puternici dubarii se tine cu dintii de asa-zisele IR (hai sa fim corecti, ca pe Pitesti tot s-au indurat sa faca o pereche RE)... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 13:11 | |
| 2022, ca şi RE-ul de pe Bucureşti - Piteşti (+ un IR taxat aproape ca R pentru biletele întregi) sunt efectul concurenţei cu Regiotrans.
Să nu uităm şi că drumul între Bucureşti şi Craiova este ocolit şi nu e tocmai o plăcere să mergi pe el. O dubă face 5 ore, dar trăieşte mai mult din ,,bucăţi" (Bucureşti - Slatina, Piteşti - Craiova), pentru că trenul e mai rapid, dovadă şi numărul mare de trenuri între Bucureşti şi Craiova şi faptul că sunt pline. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 13:53 | |
| Daca magistrala 800 in ultimele luni si-a revenit atragand mai multi calatori, se pot introduce trenurile IR Bucuresti - Tulcea, prelungirii unei perechi de IR de la Constanta la Mangalia si in extrasexon, suplimentate vagoanele la trenurile IR existente. Vara aceasta in mod sigur vor fii mai multi calatori decat in vara lui 2014.
In Romania sunt multe portiuni unde trenurile tarifele la IR trebuie ieftinite datorita liniei proaste, vitezei reduse : Titu - Targoviste, Titu - Pitesti - Craiova, Fetesti - Faurei - Buzau, Piatra Olt - Podu Olt - Sibiu, Deda - Tg. Mures - Razboieni, Lugoj - Ilia, Adjud - Siculeni si altele. Deasemenea pe portiunile unde se efectueaza lucrari de modernizare (Sighisoara - Teius - Simeria). De ce oare CFR CALATORI NU doreste aceste ieftiniri????? Este rea vointa sau/si prostie. Bine ca exista TRENURILE IEFTINE REGIO de la particulari (la cat mai multe) care fura pasageri atat de la microbuze/autocare dar si de la CFR CALATORI + aduce alti oameni care de multi ani NU au mai urcat in tren.
Se pot introduce trenuri intercity doar intre Bucuresti - Constanta fara opriri si Bucuresti - Brasov si retur (fara opriri in Campina, Busteni).
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Joi 05 Feb 2015, 14:56, editata de 2 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 14:20 | |
| Daca nu era Regiotrans pe Craiova nu era acum 2021/2022, asta a fost bagat la concurenta cu RT, a inceput cu 2 vagoane si acum are mai multe dar sa nu credeti ca CFR topaie de fericire ca are tren R pe distanta lunga, ei sunt total impotriva trenurilor R pe distante lungi ca sunt ieftine si pierd bani, ei vor R pe distante scurte si atat iar pe distanta lunga IR sa jupoaie lumea de bani cat mai mult dar cum exista privat se vad si ei obligati sa bage la concurenta trenuri R pe distante lungi. Pe rutele unde nu exista privat nu are nici CFR trenuri R ieftine pe distante lungi.
Bucuresti-Constanta degeaba sunt autocare din 45 in 45 de minute ca trenul face 2 ore in schimb autocarul face 3-3:30, deci aici lider va fi trenul atata timp cat linia va permite viteza buna si durata calatoriei se va mentine la 2 ore, daca peste 5 ani linia se va degrada si viteza va scadea iar lucrari de intretinere nus e vor face iar durata calatoriei va tinde iar spre 3-4 ore atunci sa vedeti ca lumea iar va migra de la tren la autocar, aceeasi treaba care era acum 5 ani cand la tren nu mai era aproape nimeni si autocarele erau pline, deci pentru ruta asta Bucuresti-Constanta nu avem de ce sa spunem ca autocarul e mai bun. In schimb pentru Galati-Constanta-Galati chiar nu avem de ce sa ne agitam, nu avem de ce sa plangem dupa un tren format din EA cu 2 vagoane si alea goale, chiar daca era facut RE tot nu era mare inghesuiala iar faza cu RE am explicat mai sus, CFR nu doreste sa aibe prea multe trenuri in acest rang.
Exista in tara trenuri care la plecare din statia de formare nu au mai mult de 5 calatori, da, vedeti bine, maxim 5 calatori, adevarat ca sunt compuse din Desiro dar sunt in rang de IR, pe parcurs mai urca 5-6 calatori dar nu ajunge la 100% niciodata.
Degeaba se propune sa se bage spre X spre Y noi trenuri sau prelungiri, nu va face nimeni asa ceva, chipurile CFR nu sta sa faca experimente, ei merg pe principiul, avem calatori la trenul xxx atunci ramane in circulatie, nu are calatori, il anuleaza. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 15:07 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Daca magistrala 800 in ultimele luni si-a revenit atragand mai multi calatori, se pot introduce trenurile IR Bucuresti - Tulcea, prelungirii unei perechi de IR de la Constanta la Mangalia si in extrasexon, suplimentate vagoanele la trenurile IR existente. Vara aceasta in mod sigur vor fii mai multi calatori decat in vara lui 2014
Am circulat vara cu ,,trenul" IR Tulcea - Bucureşti. Era folosit doar de navetişti între Tulcea şi Medgidia (am impresia că era tarifat ca Regio)... pentru Bucureşti am fost noi 9 inşi + bicicletele de rigoare şi am mai întâlnit încă 2 cicloturişti străini care veneau din Deltă şi urcaseră de la Tulcea. Cum nu ştiau română, nu au putut insista pentru bilete de bicicletă, aşa că i-a taxat naşul cu vreo 35 lei de căciulă. Noi am plătit bilete întregi (mă rog, cu 5% reducere pentru on-line), că doar mergeam la Bucureşti. În schimb, de la Medgidia s-a umplut, au mai urcat şi de la Ciulniţa multicei. Mă gândesc că s-ar fi putut menţine automotorul ca R pe Medgidia - Tulcea şi în extrasezon, cu acelaşi orar (că era la o oră bună dacă era plin), iar la Medgidia să ai la legătură tren venit de la Constanţa, care, cu ocazia asta, ar fi putut şi el să aibă 4 - 5 vagoane în loc de 3, ca să acopere şi capacitatea automotorului pe Medgidia - Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5905 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 16:14 | |
| Nu se vrea domnule, nu se vrea. Trenul de Tulcea in extrasezon putea sa circule doar V+S+D si zilnic in sezon. Eu la facultate am 4 fete din Tulcea (ce cunosc eu) si toate au spus ca preferau trenul ca sa ajunga acasa. Cum e acum cu schimbare in Medgidia nu e atragator, mai ales pentru fete, dar mai ales ca stai intre 40 si 80 min pentru legatura (se sta doar 13 min dimineata spre Bucuresti, dar niciun student de ex. nu pleaca duminica la 5.30 din Tulcea spre Bucuresti). Asa ca in conditiile astea prefera autocarul. O colega din grupa chiar m-a intrebat cand s-a schimbat mersul daca au bagat din nou trenul direct si i-am raspuns...nu Eu am venit anul trecut de la Tulcea cu el, duminica, si a plecat peste jumatate plin motorul, pe parcurs s-au tot urcat calatori, iar la Bucuresti a ajuns cu 3-4 locuri goale. Eu zic ca macar in weekend mergeau lasate trenurile astea (si cel de Galati). Daca nici asa nu ieseau macar pe 0, anulate si gata. Dar repet, nu se vrea. Nu avem calatori, dar nici nu facem nimic sa ii atragem... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 16:31 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- Nu se vrea domnule, nu se vrea. Trenul de Tulcea in extrasezon putea sa circule doar V+S+D si zilnic in sezon. Eu la facultate am 4 fete din Tulcea (ce cunosc eu) si toate au spus ca preferau trenul ca sa ajunga acasa. Cum e acum cu schimbare in Medgidia nu e atragator, mai ales pentru fete, dar mai ales ca stai intre 40 si 80 min pentru legatura (se sta doar 13 min dimineata spre Bucuresti, dar niciun student de ex. nu pleaca duminica la 5.30 din Tulcea spre Bucuresti). Asa ca in conditiile astea prefera autocarul. O colega din grupa chiar m-a intrebat cand s-a schimbat mersul daca au bagat din nou trenul direct si i-am raspuns...nu
Eu am venit anul trecut de la Tulcea cu el, duminica, si a plecat peste jumatate plin motorul, pe parcurs s-au tot urcat calatori, iar la Bucuresti a ajuns cu 3-4 locuri goale. Eu zic ca macar in weekend mergeau lasate trenurile astea (si cel de Galati). Daca nici asa nu ieseau macar pe 0, anulate si gata. Dar repet, nu se vrea. Nu avem calatori, dar nici nu facem nimic sa ii atragem... Eu am o vecina sub mine la etajul 4, se intelege foarte bine cu mama, are rude la Tulcea si la maxim 2 luni ei fac naveta Tulcea-Bucuresti-Tulcea dar in ultimi 12 ani niciodata nu au mers cu trenu, ei mereu merg cu autocaru, nici nu vor sa auda de varianta cu trenu, zic ca e mult mai rapid si mai convenabil cu autocarul. Autocare sunt la diferite ore(8 curse pe zi) si aici e vorba de persoane care platesc bilet intreg, poate ca pentru studenti e mai bine cu trenu ca e mai ieftin dar pentru pret intreg nu este convenabil deloc trenul la tarif de IR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 16:56 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- Si chiar tu ziceai ca trenul este un mijloc de transport social, sa fie o alternativa la celelalte forme de transpot. Cum e acum,IR, nu prea e o alternativa buna, dar daca era RE cu siguranta in cateva luni devenea.
Initial asa este, trenul este considerat mijloc de transport social dar daca este asa atunci CFR nu trebuia sa abadoneze popualtia pe diferitele rute secundare din tara, atatea sectii care au fost lasate fara trafic si lumea se descurca cum poate, oameni care faceau naveta la munca si la scoala au ramas fara mijloc de transport, pentru acesti oameni care poate acea naveta le asigura traiul de la o zi la alta nu s-a facut nimic, pe nimeni nu intereseaza soarta populatiei, soarta celor ce traiesc in acele zone si cum decurge traiul oamenilor. Sincer m-am saturat sa ma mai lupt cu morile de vant, poate ca pe majoritatea nu va intereseaza de soarta celor din Negresti Oas de exemplu ca au ramas fara tren sau celor din Dornisoara ori a celor din Pietrosita, eu am trimis cereri la CFR si am cerut raspuns de ce aceasta bataie de joc, m-am zbatut pentru a fi bine la toata lumea, am cerut ce vrea lumea/populatia acestei tari, dar acolo sus nu intereseaza pe nimeni soarta oamenilor de rand, nu contam prea mult in ochii lor si de asta ne trateaza ca pe un nimic. Concluzia e ca nu mai are rost sa ma agit pentru nimic ca oricum nu rezolv nimic, asta e, fiecare sa se descurce cum poate. Sa nu mai spun ca cineva a spus pe aici ca CFR nu pune trenuri doar sa fie si ca trenul nu este transport social, ca asta era pe vremuri dar nu acum. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |