|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 11:48 | |
| Dupa 9 ore de drum si unele intirzieri 1695/1696 sa mearga la Constanta. Asa necuratat, fara apa, fara nimic? e deja un fel de marota ruta asta Constanta. Ba chiar si Brasovul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 12:03 | |
| Există deja 1821/2 care merge zilnic la Constanţa (şi care are vreo 30 minute oprire la Bucureşti - la vară sigur va avea mai mult - ca să acopere întârzierile din traseu), deci au tren cei din Vestul ţării. Să nu mai vorbim că 1822 - şi orice tren venit de la mare distanţă - strică toată cadenţarea de pe Bucureşti - Constanţa, pentru că în majoritatea cazurilor va întârzia. Azi, 1696 a avut 45 minute întârziere. Varianta prelungită la Mangalia va avea 35 de minute de staţionare în Bucureşti Nord. În mod sigur va pleca cu 20 - 30 minute întârziere de aici. De aia şi are timp de parcurs 2h55min, ca să mai recupereze vreo 20 minute pe traseu. La fel şi 1742, are 35 minute de stat în Bucureşti. Trenul ăsta va avea un parcurs de 19 de ore! Va sta 2 ore în Constanţa, timp în care vor trebui curăţate şi salubrizate cele 14 - 15 vagoane, inclusiv cuşete, apoi va pleca iar la drum pentru 19 ore. Şi tot aşa. Vă daţi seama cum vor arăta vagoanele la Bucureşti... fără apă, fără săpun, cu coşurile de gunoi dând pe afară. Total nedemne de un tren care ia călători din capitala ţării.
Nu zic să nu se manevreze cumva cuşetele să meargă direct, dar trenuri de 20 de ore, cu vagoane de clasă, e bătaie de joc. Cine nu are bani de cuşetă, poate să coboare în Bucureşti şi să schimbe trenul, cel puţin de la 6 la 11 ar trebui să fie trenuri Bucureşti - Constanţa din oră în oră (unul cu oprire în câteva staţii, unul fără şi tot aşa), cu care să poată merge şi cei veniţi din provincie. _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 12:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Total nedemne de un tren care ia călători din capitala ţării.
Deși iți dau perfectă dreptate aici, nici Gara de Nord nu arată mai mult a gară de capitală decât a WC de fundul curții. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 13:11 | |
| 1822 este un tren drogat si mizerabil precum 1766/1838( aceste 3 fac parte din top 5), nu are treaba cu Timisoara. Nu uitati ca este doar un accelerat cu opriri peste tot in camp oltenesc sa-ti urca negrii la cap in timpul noptii. 1695/96 e fostul rapid si ar fi buna solutie celor din Banat si Constanta, nu vad care e problema in Timisoara garnitura o poti dota cu apa, hartie igenica si sapun la baie, iar la intoarcere in gara de nord 1992 nu merge din Timisoara la Mangalia? nu moare nimeni, romanul e pregatit de drum cu hartie igenica si apa cu care sa-si spele mainile la usa vagonului. La 1742 vor imparti vagoanele nu ajung toate cusete si dormitoare la Constanta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 14:23 | |
| Nu conteaza cum arata vagoanele, trenurile trebuie sa taie tara din nord in sud si din est in vest asa ca 1695/1696 trebuie sa fie Constanta-Timisoara-Constanta!!! Legaturi directe intre principalele orase ale tarii! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 15:39 | |
| - NicuS a scris:
- Dr2005 a scris:
- Total nedemne de un tren care ia călători din capitala ţării.
Deși iți dau perfectă dreptate aici, nici Gara de Nord nu arată mai mult a gară de capitală decât a WC de fundul curții. Conducerea din Gara de Nord dar si Basarab din Bucuresti nici macar o vopsea NU sunt in stare sa de-a pe copertine si stalpi. Este RUSINE deoarece nu costa multi bani. In alta ordine de idei, anul acesta vor fi necesare mai multe vagoane catre litoral deoarece vor fii mai multi pasageri pentru si oamenii stiu ca nu mai sunt intarzieri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 15:53 | |
| - Karpaty a scris:
- Nu conteaza cum arata vagoanele, trenurile trebuie sa taie tara din nord in sud si din est in vest asa ca 1695/1696 trebuie sa fie Constanta-Timisoara-Constanta!!!
Trenurile trebuie să circule pe unde au clienţi şi pe unde se pot asigura condiţii bune. La nişte vagoane care, în 40 de ore, stau pentru igienizare doar vreo 2, aspectul vagoanelor va fi... vă daţi voi seama cum. Deja sunt situaţii când în 6 - 7 ore se umplu budele vacuumatice. Vă daţi seama în 20 de ore cum se fac? Iar cine călătoreşte o dată în condiţiile astea, a doua oară alege alt mijloc de transport, că nu mai suntem în comunism să nu aibă de ales. Constanţa, în extra-sezon, e moartă economic. Se urcă mai multă lume din Ciulniţa, Feteşti şi Medgidia decât din Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: 1741/2 Mier 08 Apr 2015, 15:58 | |
| Un afis din gara Aiud: Primele puncte nu prezinta noutati, dar punctele 4 si 5 mau surprins. Oare trenul o sa fie transformat in fostul 1631/2 Oradea Bucuresti Nord? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 16:05 | |
| Nu este nimic nou, la CFR se tot taie intr-o veseline din '90 si pana in prezent si pe viitor se tot anuleaza, nici poveste de trenuri noi. 1741/1742 va ramane Bucuresti-Oradea-Bucuresti, pentru Satu Mare lumea va merge cu 1641/1642. Pe relatia Oradea-Satu Mare-Oradea sunt destule dube de la C&I, asa ca nu e problema. Sa ne traiasca soselele si viitoarele autostrazi, bani sa avem de benzina ca trenuri vor fi din ce in ce mai putine. Oradea-Satu Mare este Regio la 3:10(cu care nu merge nimeni, e doar pentru navetisti care ajung dimineata in SM), apoi era 1741 dar dispare, si mai e un Regio dar stai in Valea lui Mihai 2 ore, pleci la 7:50 si ajungi in SM la 12:57 deci 5 ore pentru 133 km, clar nu va merge nimeni asa, iar urmatorul un Regio 15:35, in cazul asta toata lumea va merge cu duba si nu cu trenu.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mier 08 Apr 2015, 16:13, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 16:11 | |
| Fostul 1631/2 precis va reapărea ca sezonier, cum a fost şi anul trecut. Cu ocazia asta poate le vine mintea la cap şi, eventual, îl anulează de tot pe 1741 şi 1742 sau îl lasă doar Bucureşti - Cluj, cu ceva mai puţine opriri, adică Cluj - C. Turzii - Războieni - Teiuş - Mediaş - Sighişoara - Braşov - Predeal - Azuga - Sinaia - Câmpina - Ploieşti Vest - Bucureşti Nord.
Pentru Oradea - Satu Mare, cu 2 Desiro se poate face un mers extraordinar, cadenţat, asta în cazul în care au constatat că multă lume merge strict pe relaţii între Satu Mare şi Oradea. Tot ceva similar se poate face şi pe Oradea - Timişoara, Timişoara - Arad, Oradea - Cluj... dar problemele sunt două, mari şi late: 1) MFP nu vrea în ruptul capului să dea subvenţii, a considerat exagerat că s-a subvenţionat călătoria pentru aşa mulţi călători (s-a cerut clar numărul MINIM de trenuri peste tot) 2) Nu sunt atâtea automotoare disponibile _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 16:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Fostul 1631/2 precis va reapărea ca sezonier, cum a fost şi anul trecut. Cu ocazia asta poate le vine mintea la cap şi, eventual, îl anulează de tot pe 1741 şi 1742 sau îl lasă doar Bucureşti - Cluj, cu ceva mai puţine opriri, adică Cluj - C. Turzii - Războieni - Teiuş - Mediaş - Sighişoara - Braşov - Predeal - Azuga - Sinaia - Câmpina - Ploieşti Vest - Bucureşti Nord.
Mai ai multe idei crete? Si pentru Bucuresti-Oradea-Bucuresti cu ce merge lumea, dupa ce ca 1741/1742 e singurul tren ce face legatura intre capitala si Oradea tu si pe asta il anulezi? Doamne mare ti-e gradina ta si .......... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 17:48 | |
| Să rămână permanent 1931/2 (sau 1631/2) până la Oradea. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 19:15 | |
| Deci mi-e scarba sa vad cum merge treaba in conducerea CFR-ului. In primul rand dupa terminarea coridorului sper sa revina circulatia. Cam asa :
- 1742 Bucuresti-Satu Mare si retur - 1745 Bucuresti-Satu Mare si retur cu vagoane pentru Oradea sau 1538 pana la Oradea. - Un tren "Rapid" nocturn Cluj-Bucuresti cu putine opriri si multe cusete, dormitoare, sa evitam pensionarii care merg la spitale din Bucuresti, atasat Isterului din Teius. La 1742 nu mai prinzi loc in cuseta sau dormitor datorita acestui fapt. Nu mi se pare ceva normal. - Sezonierul Oradea-Mangalia cu alt orar si FARA intrare in gara de nord. - Ramura de Cluj a lui 1641 tinut cu doua vagoane de clasa a II-a. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 19:30 | |
| Dupa terminarea lucrarilor grupa la 1641/1642 pentru Cluj se poate scoate, nu are rost ocolul. 1741/1742 trebuie sa ramana asa cum e in vecii vecilor amin! Oradea-Constanta-Oradea trebuie sa circule permanent si doar in sezon prelungit la Mangalia fara intrare in Bucuresti Nord ci cu oprire in Baneasa. Noaptea pe ruta Cluj-Bucuresti un tren expres se poate reintroduce fostul Maramures cu opriri putine pe ruta Satu Mare-Baia Mare-Jibou-Dej-Cluj-Campia Turzi-Teius-Sighisoara-Brasov-Predeal-Bucuresti N. astea sa fie opririle.
Dar la CFR nu vom mai vedea 10 trenuri pe aceeasi ruta, unu de noapte va fi suficient la cati calatori vor fi pe viitor. Asta se urmareste alungarea calatorilor de la tren. Cei ce merg cu trenul nu aduc profit statului in schimb cei ce merg cu masina platesc taxe si impozite ceea ce inseamna profit la bugetul de stat. E logica treaba! Legaturi proaste si imposibile ceea ce fac ca populatia sa renunte la tren si sa mearga cu altceva. Lumea ce zice, pai de ce sa stau 1-2 zile pe drum dupa trenurile lor cand pot merge mult mai simplu, direct si comod cu masina, mai bine platesc mai mult si merg cand am chef, asa zic majoritatea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 08 Apr 2015, 21:58 | |
| Apai daca tot scot trenuri de pe Oradea -Satu Mare o sa treaca firmele de microbuze la autocare. La fel daca nu termina cu aberatiile astea de opriri peste tot la trenurile de lung parcurs.
Legaturile sint puse foarte bine la CFR exact ca sa nu mai mergi cu trenul. Tocmai ce am studiat zile astea un traseu insa trenurilepe care voiam sa le ajung pleaca in general macar cu 7 minute inainte sa ajunga trenul celalalt.
Eu ma pot lipsi, dar altii poate ar calatori.In ritmul asta acusi se pot apuca sa faca autostrazi pe locul fostelor linii de tren. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |