|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 04 Feb 2015, 23:01 | |
| De luni, 09.02.2015 se anuleaza trenul IR 1870/1871 Galati-Constanta-Galati.
Autocare sunt din ora in ora, nu inteleg ce rost avea acest tren, 2 vagoane, tarif de IR si circula gol. Autocaru face 3:30 si costa 50 de lei plus faptul ca de la 5:00 pana la 17:00 sunt la interval de 1 ora ba chiar din 30 in 30 de minute la orele de varf deci e clar ca nu sta nimeni dupa tren, trenul era 1 pe zi, face 4 ore si costa 70 de lei, deci mai scump si face si mai mult.
Cine vrea Galati-Constanta are aici la alegere: http://www.autogari.ro/Transport/Galati-Constanta |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 04 Feb 2015, 23:50 | |
| Autocarele alea sunt dube de 15 locuri în mare parte... merg şi pe un traseu diferit. Cu tot cu cele câteva autocare, probabil sunt oferite vreo 500 locuri pe zi, dar împărţite în 12 ore. Ca să concurezi cu aşa ceva, ai nevoie de automotoare/rame electrice cu consum mic, nu de EA cu 2 vagoane. Asta presupunând că pe calea ferată poţi atinge punctele de interes pe care le atinge duba. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Mier 04 Feb 2015, 23:55 | |
| Era competitiv poate dacă tarifele erau undeva la 40 lei clasa a II şi 58 lei clasa I. Pe Galaţi-Constanţa erau ideale cel puţin două Hyperioane care să penduleze fără staţionare în Constanţa de dimineaţa până seara cu 40 de lei. O ramă ar fi făcut într-o zi Galaţi-Constanţa-Galaţi-Constanţa, cealaltă Constanţa-Galaţi-Constanţa-Galaţi, în următoarea zi schimbând rutele între ele, realizând astfel legături rezonabile între cele două oraşe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 00:07 | |
| Singura problemă e că noi nu avem rame. CFR Călători are doar Z-urile, care au fost nişte mari ţepe şi pe care nu prea mai vrea să le revizuiască nimeni.
Iar automotoarele şi ramele noi, când vor fi achiziţonate, să nu credeţi că vor merge pe rutele ,,netestate", vor merge la început pe rutele cu călători pentru 2 - 3 vagoane normale. Nu m-aş mira să văd IRurile Bucureşti - Craiova şi Bucureşti - Constanţa cu astfel de rame. La fel, nişte automotoare noi ar înlocui Desiro-urile de pe Bucureşti - Piteşti care, la rândul lor, ar putea înlocui complet Sulzerele de la Sibiu şi/sau Satu Mare. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 00:18 | |
| - didinul a scris:
- Era competitiv poate dacă tarifele erau undeva la 40 lei clasa a II şi 58 lei clasa I. Pe Galaţi-Constanţa erau ideale cel puţin două Hyperioane care să penduleze fără staţionare în Constanţa de dimineaţa până seara cu 40 de lei. O ramă ar fi făcut într-o zi Galaţi-Constanţa-Galaţi-Constanţa, cealaltă Constanţa-Galaţi-Constanţa-Galaţi, în următoarea zi schimbând rutele între ele, realizând astfel legături rezonabile între cele două oraşe.
Viitorul transportului in RO va fi cam asa, pentru cine se deplaseaza ocazional intre A si B atunci alege masina personala, daca nu are asa ceva atunci va apela la autocar/microbuz/duba si pe ultimul loc va fi trenul. Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren. Trenul va merge bine pe ruta Constanta-Bucuresti-Brasov-Arad, atat, restul se vor strica incet dar sigur. Iar daca anumite trenuri vor ramane fara calatori se declara nerentabile si automat se vor anula din lipsa de calatori. Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 06:43 | |
| Salut si eu disparitia acestui tren, chiar nu avea niciun sens la tarifele nesimtite pe care le avea si cu durata calatoriei la fel de nesimtita... Ma tem ca nici ca RE nu avea succes, dat fiind puzderia de dube/microbuze/autocare de acolo.
CFR sa se concentreze pe rutele unde poate concura cu succes transportul auto si sa nu mai tarasca asa-zise IR de 2-3 vagoane goale la preturi care starnesc rasul.
Apropo... indraznesc sa risc o intrebare, urmatorul care va disparea va fi IR 1540/1 Brasov-Iasi cumva? Nu de alta dar cu asemenea orar si durata a calatoriei e nascut mort acel tren. Desi are oferte bune de pret... dar lumea mai vrea sa si ajunga la destinatie nu sa stea 9 ore in tren pe nici 500 de km si sa ajunga la 1 noaptea... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 09:05 | |
| - Karpaty a scris:
- Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren.
Coridorul IV trece prin centrul ţării, la el racordându-se linii din tot restul ţării. Dar mai are şi o ramură sudică... ramură care, după ultimul regulament UE, include şi linia Bucureşti - Craiova. Dacă lucrurile merg bine, cândva spre sfârşitul anului vor începe lucrările pe Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, precum şi studiul de fezabilitate pentru Craiova - Caransebeş şi revizuirea SF-ului pentru Craiova - Calafat. În 2016 va fi depusă aplicaţia pentru finanţarea SF-ului pentru Bucureşti - Craiova. Un SF e valabil 2 ani, deci prin 2017 - 2018 ar trebui să înceapă lucrările. Sper, însă, să termine întâi ramura nordică, pentru că dacă lucrările de pe Bucureşti - Caransebeş se vor suprapune cu cele de pe Braşov - Sighişoara (bun, să rămână în lucru Apaţa - Caţa, acolo oricum va fi traseu nou, Hm-urile Augustin şi Rupea vor rămâne în afara reţelei feroviare), riscăm să blocăm tot traficul spre V Europei. - Karpaty a scris:
- Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi.
Nu am cunoştinţă să se fi pus problema de luat înapoi materialul rulant. Însă ştiu că anumite vehicule au o fiabilitate foarte redusă, motiv pentru care CFR Călători nu a mai plătit ratele la ele, pentru că firma respectivă nu a vrut să repare nimic până nu primea toţi banii, chiar dacă automotoarele aveau garanţie. E vorba de ADH şi LVT (+ Z6100, care sunt scadente la revizie şi nu le mai repară nimeni). Nu ar fi mare pagubă să şi le ia înapoi, oricum multe nu mai servesc de mult. Dacă s-ar valorifica şi excesul de material rulant, poate ar fi bani de nişte Desiro noi sau, măcar pentru reparat cele existente şi pentru pus nişte scaune mai bune pe Malaxe (culmea, 900urile dau mai puţine defectări decât Desiro-urile...). _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 05 Feb 2015, 09:59, editata de 1 ori |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4859 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 09:24 | |
| :shock: Si nesimtirea din partea ,Cfr Calatori, continua si in alte zone ale tarii,cum ar fi Pitesti-Craiova,tren IR cu preturi mari ,si de la Piatra-Olt pana la Craiova opreste la fiecare halta si statie,sau trenul ala IR 1827/1828 care ,vorba doctorului ,cara aer si as vrea sa stiu ce raspuns ar da specialistii pentru acest tren |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 10:05 | |
| Sunt inca multe trenuri care sunt plimbate aiurea la rang IR si evident ca nu merge lumea cu ele ca oamenii nu mai sunt asa prosti cum ii crede CFR, intre timp unii si-au mai luat masinutze proprii, altii se grupeaza 4-5 intr-o masina si ies mult mai ieftin decat la dudele asa-zise IR ale CFR... Daca nu vor si nu vor sa le faca RE sa mai atraga niscaiva calatori - atunci sa le anuleze de tot si materialul rulant sa fie directionat acolo unde e nevoie de el si unde merg oamenii ca sardelele... Nu sa plimbe la nesfarsit Dezastre ambulante care sa le boteze IR si pleaca din Bucuresti cu 5 calatori si ajung cu 10 la destinatie. Pentru acestia 10-max 20 de calatori exista suficiente microbuze si dube. Afara de blatisti nu cred sa planga prea multa lume dupa ele. Rutele Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Targoviste sunt cele mai bune exemple in acest sens. O sa le propun anularea tuturor asa-ziselor IR formate din tramvaie care merg pe aceste rute. Dezastrele respective pot fi trimise in alte parti unde e nevoie de ele - sunt suficiente microbuze, dube, autocare etc pe aceste rute. Daca nu vor sa faca treaba sa dispara cu tot cu Dezastrele si blatistii si poate vine un privat care le-ar da lectii in cateva luni. Dar e mafie mare, trebuie sa manance si gura dubarilor ceva asa ca le arunca halci de carne CFR-ul... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 10:14 | |
| Un Desiro îşi scoate banii cu vreo 40 călători. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 10:15 | |
| Da, dar cate din ele au 40 de calatori platitori de bilet (nu blatisti)? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 10:25 | |
| Cred ca a fost o greseala faptul ca nu mai trecea prin Faurei. Erau ceva calatori care coborau acolo, si cativa care se urcau. E vorba de CT GL, evident. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 10:43 | |
| E posibil, iar urmatorul foarte probabil va fi 1540/1 Brasov-Iasi. Are oferte de pret apropiat de Regio si tot degeaba, bate vantul in el si nu e de mirare - cine vrea sa faca 9 ore si sa ajunga in Iasi dupa 1 noaptea? Si cand au idei bune nici atunci nu sunt in stare sa le aplice si fac ei ce fac si tot cu bata in balta o dau. Daca nu i se modifica trasa atat la dus cat si la intors va avea aceeasi soarta si acest tren. A trecut demult vremea cand stateau oamenii la mila trenurilor CFR-ului.
Decat sa le plimbe goale zau daca nu e mai bine sa le anuleze (daca la altceva nu ii duce capul). |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Joi 05 Feb 2015, 10:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren.
Coridorul IV trece prin centrul ţării, la el racordându-se linii din tot restul ţării. Dar mai are şi o ramură sudică... ramură care, după ultimul regulament UE, include şi linia Bucureşti - Craiova. Dacă lucrurile merg bine, cândva spre sfârşitul anului vor începe lucrările pe Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, precum şi studiul de fezabilitate pentru Craiova - Caransebeş şi revizuirea SF-ului pentru Craiova - Calafat. În 2016 va fi depusă aplicaţia pentru finanţarea SF-ului pentru Bucureşti - Craiova. Un SF e valabil 2 ani, deci prin 2017 - 2018 ar trebui să înceapă lucrările. Sper, însă, să termine întâi ramura nordică, pentru că dacă lucrările de pe Bucureşti - Caransebeş se vor suprapune cu cele de pe Braşov - Sighişoara (bun, să rămână în lucru Apaţa - Caţa, acolo oricum va fi traseu nou, Hm-urile Augustin şi Rupea vor rămâne în afara reţelei feroviare), riscăm să blocăm tot traficul spre V Europei.
- Karpaty a scris:
- Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi.
Nu am cunoştinţă să se fi pus problema de luat înapoi materialul rulant. Însă ştiu că anumite vehicule au o fiabilitate foarte redusă, motiv pentru care CFR Călători nu a mai plătit ratele la ele, pentru că firma respectivă nu a vrut să repare nimic până nu primea toţi banii, chiar dacă automotoarele aveau garanţie. E vorba de ADH şi LVT (+ Z6100, care sunt scadente la revizie şi nu le mai repară nimeni). Nu ar fi mare pagubă să şi le ia înapoi, oricum multe nu mai servesc de mult. Dacă s-ar valorifica şi excesul de material rulant, poate ar fi bani de nişte Desiro noi sau, măcar pentru reparat cele existente şi pentru pus nişte scaune mai bune pe Malaxe (culmea, 900urile dau mai puţine defectări decât Desiro-urile...). Perfect Dr2005, apreciez ce spui si tu fiind acolo in sistem si mai ales Karpaty care cunoaste foarte multe lucruri chiar si din afara. Nu se misca nimic fratilor , s-a furat intruna cred si din investitiile astea atat timp cat termenele nu sunt respectate(gara Arad + tronsoane de pe coridorul IV) Sunt si investiitii care nu isi au locul si ma mir cum de se aloca bani pentru renovarea garii din Valcea pe unde nu trece nimeni in comparatie cu sectoarele electrificate si de tranzit Bucuresti- Craiova-Timisoara-Arad. O pietricica nu ar trebui pusa pe sectorul Pitesti-Valcea-Sibiu atat timp cat tronsonul Predeal-Brasov nu e terminat si cat timp M900 e praf. Sunt multe aberatii si nu inteleg de ce nu intra si DNA acolo in forta. Atat timp cat nu sunt prioritizate niste proiecte serioase: gara Focsani e impecabila si se schimba linii de zor in gara Valcea dar la Timisoara gara e praf si pe sectorul Lugoj-Timisoara sau pe la toplet se merge in ultimul hal. Explica-ne tu te rog care esti din sistem daca eu gresesc cumva si daca nu este vorba intr-adevar de o bataie de joc in privinta proiectelor serioase. Nu se pune o piatra in plus sau un surub la terasamentul de pe Bucuresti- Craiova- se taraie trenurile alea in 3 ore cand pe linia asta de 210km nici nu ar trebui mai mult de 2h20 minute. Foarte lent se misca lucrurile pentru ca se fac fraude cu redirectionarea fondurilor sau alte porcarii. Regimul trenurilor internationale nu mi se pare corect atat timp cat sunt opriri ca sa mai urce navetisti si cersetori. Nu se mai aude nimic de dosarele "nasilor" si ale directorilor spaguiti- nimic frate. Totul merge foarte incet si incorect prioritizat. Cine a facut proiectele astea, rapoartele astea la C.E ar trebui sa gandeasca mai mult si sa fure mai putin. Sunt convins ca exista factori decidenti care submineaza rentabilitatea CFR si ca se doreste favorizarea privatilor. Deci ce se intampla cu M900 care e praf de la an la an ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Joi 05 Feb 2015, 12:03 | |
| 900 e următoarea pe listă după 300 + 200, ar trebui să înceapă lucrările prin 2018 - 2019. De aia nici nu văd de ce s-ar mai complica acum cu lucrări majore pe acolo, mai ales că pentru un proiect de modernizare aprobat de UE e nevoie să se demonstreze că pe acolo nu sunt deja lucrări de modernizare neamortizate.
Şi mi-a mai suflat o păsărică faptul că peste vreo 2 ani se va face un SF pentru Coşlariu - Dej - Suceava - Paşcani - Iaşi - Ungheni, iar lucrările ar putea fi finanţate în următorul program de finanţare UE (2021-2027).
Proiectele de modernizare a gărilor s-au făcut pe criterii ,,electorale", mai precis musai reşedinţe de judeţ, deşi indicatorii tehnico-economici aprobaţi arătau valori ridicol de mici, chiar sub 1000 călători pe zi (Botoşani, Tulcea ş.a.). Dar, totuşi, cei de la Bruxelles au aprobat investiţiile, cu toate că au citit şi ei SF-urile şi indicatorii. În concluzie: nu-i prost ăla care cere, ci ăla care dă. UE a dat (vorba vine, că România contribuie anual la bugetul UE cu 1 miliard de euro, dar finanţarea europeană nerambursabilă anuală pe care o trage e mai mică de valoarea asta deci, practic, sunt tot banii noştrii, dar sifonaţi în n'şpe mii de studii şi, mai ales, consultanţă, obligatorie la proiectele cu fonduri UE). Pe lângă reşedinţele de judeţ, au mai intrat în proiect şi staţiile Feteşti şi Sighişoara, că a urlat cineva pe acolo că le vrea.
Au rămas nerezolvate câteva staţii din motive ce nu pot fi imputate statului român: - Timişoara Nord: litigiu cu constructorul la Curtea de Arbitraj de la Paris. CFR nu a avut bani de avocaţi, aşa că a pierdut procesul. Nu ştiu care e situaţia actuală, dar nu cred că firma de construcţii a încasat ceva (oricum nu merită nimic, pentru că nu a făcut nimic). - Deva: litigiu cu deţinătorul unui spaţiu comercial din clădire - Alexandria: nu s-a putut intabula, pentru că primăria a intabulat-o pe numele ei - Baia Mare, Satu Mare, Târgovişte, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc: litigiu cu consultantul, sper să se termine procesele, că dacă nu încep anul ăsta am impresia că se pierde finanţarea
Dosarele naşilor nu cad în răspunderea CFR S.A. sau CFR Călători... care societăţi nu au treabă nici un cu alta, dar văd că tu le cam bagi la grămadă. Acolo trebuie să lucreze Justiţia, care e alt minister.
_________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |