Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)

In jos 
+85
spiderpc
rizelgeorgel2004
truscamihai
lifetec
Radu
Luca tgv
decward
florin29sv
Sabik
Vlad Singeorzan
sibiustation
DPS
ATM
matei vulcan
iustialex
Cont.dezactivat
laur 133
mielutu zburator
riciu
ttavi
COSTACHE MIHAIL
marius664
Desiro256
Vlad
alex.barac.5
Razvan Tudor
Tomi13leu
Raduku09
get.
Lumunita Stana
adytm
AeroX
Katalin4653
gabrielcr
vanchorusebulgaria
marcghi
MariusM
rich1974
bubu
alex.alexus.tm
Vale
mariuscfrbucuresti
Spartan1948
nenuandrei
marius_catalin84
Norbi
stefan_br
bobi
alex1987
Ryan Anderson
EuroNight
alinx3330
didinul
Alex Avram
Mihay
Vitosa
Katalyn
Andrey_tm
cristi CFR
dan tm
dan_dinamo_bm
Grigor
Adrian78
Dr2005
cardinal
AlexD
Jhonyla
Dutzu
cfr500
Adirmvl
Luna
billy752-istu
IonutCFR2009
maris.constantin
NicuS
92Dragos
allred
Nesebar
DUAL
ALEXCFR
razvan - trenuri
mureseanu_976
cristy79
AndiCFR
dandel
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 04 Feb 2015, 23:01

De luni, 09.02.2015 se anuleaza trenul IR 1870/1871 Galati-Constanta-Galati.

Autocare sunt din ora in ora, nu inteleg ce rost avea acest tren, 2 vagoane, tarif de IR si circula gol. Autocaru face 3:30 si costa 50 de lei plus faptul ca de la 5:00 pana la 17:00 sunt la interval de 1 ora ba chiar din 30 in 30 de minute la orele de varf deci e clar ca nu sta nimeni dupa tren, trenul era 1 pe zi, face 4 ore si costa 70 de lei, deci mai scump si face si mai mult.

Cine vrea Galati-Constanta are aici la alegere: http://www.autogari.ro/Transport/Galati-Constanta

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 04 Feb 2015, 23:50

Autocarele alea sunt dube de 15 locuri în mare parte... merg şi pe un traseu diferit. Cu tot cu cele câteva autocare, probabil sunt oferite vreo 500 locuri pe zi, dar împărţite în 12 ore. Ca să concurezi cu aşa ceva, ai nevoie de automotoare/rame electrice cu consum mic, nu de EA cu 2 vagoane. Asta presupunând că pe calea ferată poţi atinge punctele de interes pe care le atinge duba.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6471
Data de inscriere : 31/08/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 04 Feb 2015, 23:55

Era competitiv poate dacă tarifele erau undeva la 40 lei clasa a II şi 58 lei clasa I. Pe Galaţi-Constanţa erau ideale cel puţin  două Hyperioane care să penduleze fără staţionare în Constanţa de dimineaţa până seara cu 40 de lei. O ramă ar fi făcut într-o zi Galaţi-Constanţa-Galaţi-Constanţa, cealaltă Constanţa-Galaţi-Constanţa-Galaţi, în următoarea zi schimbând rutele între ele, realizând astfel legături rezonabile între cele două oraşe.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 00:07

Singura problemă e că noi nu avem rame. CFR Călători are doar Z-urile, care au fost nişte mari ţepe şi pe care nu prea mai vrea să le revizuiască nimeni.

Iar automotoarele şi ramele noi, când vor fi achiziţonate, să nu credeţi că vor merge pe rutele ,,netestate", vor merge la început pe rutele cu călători pentru 2 - 3 vagoane normale. Nu m-aş mira să văd IRurile Bucureşti - Craiova şi Bucureşti - Constanţa cu astfel de rame. La fel, nişte automotoare noi ar înlocui Desiro-urile de pe Bucureşti - Piteşti care, la rândul lor, ar putea înlocui complet Sulzerele de la Sibiu şi/sau Satu Mare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 00:18

didinul a scris:
Era competitiv poate dacă tarifele erau undeva la 40 lei clasa a II şi 58 lei clasa I. Pe Galaţi-Constanţa erau ideale cel puţin  două Hyperioane care să penduleze fără staţionare în Constanţa de dimineaţa până seara cu 40 de lei. O ramă ar fi făcut într-o zi Galaţi-Constanţa-Galaţi-Constanţa, cealaltă Constanţa-Galaţi-Constanţa-Galaţi, în următoarea zi schimbând rutele între ele, realizând astfel legături rezonabile între cele două oraşe.

Viitorul transportului in RO va fi cam asa, pentru cine se deplaseaza ocazional intre A si B atunci alege masina personala, daca nu are asa ceva atunci va apela la autocar/microbuz/duba si pe ultimul loc va fi trenul. Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren.
Trenul va merge bine pe ruta Constanta-Bucuresti-Brasov-Arad, atat, restul se vor strica incet dar sigur. Iar daca anumite trenuri vor ramane fara calatori se declara nerentabile si automat se vor anula din lipsa de calatori.

Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 06:43

Salut si eu disparitia acestui tren, chiar nu avea niciun sens la tarifele nesimtite pe care le avea si cu durata calatoriei la fel de nesimtita... Ma tem ca nici ca RE nu avea succes, dat fiind puzderia de dube/microbuze/autocare de acolo.

CFR sa se concentreze pe rutele unde poate concura cu succes transportul auto si sa nu mai tarasca asa-zise IR de 2-3 vagoane goale la preturi care starnesc rasul.

Apropo... indraznesc sa risc o intrebare, urmatorul care va disparea va fi IR 1540/1 Brasov-Iasi cumva? Nu de alta dar cu asemenea orar si durata a calatoriei e nascut mort acel tren. Desi are oferte bune de pret... dar lumea mai vrea sa si ajunga la destinatie nu sa stea 9 ore in tren pe nici 500 de km si sa ajunga la 1 noaptea...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 09:05

Karpaty a scris:
Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren.
Coridorul IV trece prin centrul ţării, la el racordându-se linii din tot restul ţării. Dar mai are şi o ramură sudică... ramură care, după ultimul regulament UE, include şi linia Bucureşti - Craiova.
Dacă lucrurile merg bine, cândva spre sfârşitul anului vor începe lucrările pe Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, precum şi studiul de fezabilitate pentru Craiova - Caransebeş şi revizuirea SF-ului pentru Craiova - Calafat. În 2016 va fi depusă aplicaţia pentru finanţarea SF-ului pentru Bucureşti - Craiova.
Un SF e valabil 2 ani, deci prin 2017 - 2018 ar trebui să înceapă lucrările. Sper, însă, să termine întâi ramura nordică, pentru că dacă lucrările de pe Bucureşti - Caransebeş se vor suprapune cu cele de pe Braşov - Sighişoara (bun, să rămână în lucru Apaţa - Caţa, acolo oricum va fi traseu nou, Hm-urile Augustin şi Rupea vor rămâne în afara reţelei feroviare), riscăm să blocăm tot traficul spre V Europei.

Karpaty a scris:
Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi.
Nu am cunoştinţă să se fi pus problema de luat înapoi materialul rulant. Însă ştiu că anumite vehicule au o fiabilitate foarte redusă, motiv pentru care CFR Călători nu a mai plătit ratele la ele, pentru că firma respectivă nu a vrut să repare nimic până nu primea toţi banii, chiar dacă automotoarele aveau garanţie. E vorba de ADH şi LVT (+ Z6100, care sunt scadente la revizie şi nu le mai repară nimeni). Nu ar fi mare pagubă să şi le ia înapoi, oricum multe nu mai servesc de mult. Dacă s-ar valorifica şi excesul de material rulant, poate ar fi bani de nişte Desiro noi sau, măcar pentru reparat cele existente şi pentru pus nişte scaune mai bune pe Malaxe (culmea, 900urile dau mai puţine defectări decât Desiro-urile...).

_________________
:TTT:


Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 05 Feb 2015, 09:59, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4859
Data de inscriere : 14/10/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 09:24

:shock: Si nesimtirea din partea ,Cfr Calatori, continua si in alte zone ale tarii,cum ar fi Pitesti-Craiova,tren IR cu preturi mari ,si de la Piatra-Olt pana la Craiova opreste la fiecare halta si statie,sau trenul ala IR 1827/1828 care ,vorba doctorului ,cara aer si as vrea sa stiu ce raspuns ar da specialistii pentru acest tren
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:05

Sunt inca multe trenuri care sunt plimbate aiurea la rang IR si evident ca nu merge lumea cu ele ca oamenii nu mai sunt asa prosti cum ii crede CFR, intre timp unii si-au mai luat masinutze proprii, altii se grupeaza 4-5 intr-o masina si ies mult mai ieftin decat la dudele asa-zise IR ale CFR...

Daca nu vor si nu vor sa le faca RE sa mai atraga niscaiva calatori - atunci sa le anuleze de tot si materialul rulant sa fie directionat acolo unde e nevoie de el si unde merg oamenii ca sardelele... Nu sa plimbe la nesfarsit Dezastre ambulante care sa le boteze IR si pleaca din Bucuresti cu 5 calatori si ajung cu 10 la destinatie. Pentru acestia 10-max 20 de calatori exista suficiente microbuze si dube. Afara de blatisti nu cred sa planga prea multa lume dupa ele.

Rutele Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Targoviste sunt cele mai bune exemple in acest sens. O sa le propun anularea tuturor asa-ziselor IR formate din tramvaie care merg pe aceste rute. Dezastrele respective pot fi trimise in alte parti unde e nevoie de ele - sunt suficiente microbuze, dube, autocare etc pe aceste rute. Daca nu vor sa faca treaba sa dispara cu tot cu Dezastrele si blatistii si poate vine un privat care le-ar da lectii in cateva luni.

Dar e mafie mare, trebuie sa manance si gura dubarilor ceva asa ca le arunca halci de carne CFR-ul... Twisted Evil
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:14

Un Desiro îşi scoate banii cu vreo 40 călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:15

Da, dar cate din ele au 40 de calatori platitori de bilet (nu blatisti)?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:25

Cred ca a fost o greseala faptul ca nu mai trecea prin Faurei.
Erau ceva calatori care coborau acolo, si cativa care se urcau.
E vorba de CT GL, evident.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:43

E posibil, iar urmatorul foarte probabil va fi 1540/1 Brasov-Iasi. Are oferte de pret apropiat de Regio si tot degeaba, bate vantul in el si nu e de mirare - cine vrea sa faca 9 ore si sa ajunga in Iasi dupa 1 noaptea?

Si cand au idei bune nici atunci nu sunt in stare sa le aplice si fac ei ce fac si tot cu bata in balta o dau. Daca nu i se modifica trasa atat la dus cat si la intors va avea aceeasi soarta si acest tren. A trecut demult vremea cand stateau oamenii la mila trenurilor CFR-ului.

Decat sa le plimbe goale zau daca nu e mai bine sa le anuleze (daca la altceva nu ii duce capul).
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4656
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: CFR un putrigai   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 10:56

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Cam asa va fi pe viitor pentru ca reparatie capitala la liniile existente nu prea se vor face, totul se concentreaza pe acel coridor 4 si pe restul mai nimic iar cu timpul o sa vedeti ca de la Bucuresti la Craiova vom face 4 ore, la Timisoara 10, la Iasi 8 si lista continua, in cazul asta automat masina personala sau autocarul vor deveni mai rapide si prea putini mai raman la tren.
Coridorul IV trece prin centrul ţării, la el racordându-se linii din tot restul ţării. Dar mai are şi o ramură sudică... ramură care, după ultimul regulament UE, include şi linia Bucureşti - Craiova.
Dacă lucrurile merg bine, cândva spre sfârşitul anului vor începe lucrările pe Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, precum şi studiul de fezabilitate pentru Craiova - Caransebeş şi revizuirea SF-ului pentru Craiova - Calafat. În 2016 va fi depusă aplicaţia pentru finanţarea SF-ului pentru Bucureşti - Craiova.
Un SF e valabil 2 ani, deci prin 2017 - 2018 ar trebui să înceapă lucrările. Sper, însă, să termine întâi ramura nordică, pentru că dacă lucrările de pe Bucureşti - Caransebeş se vor suprapune cu cele de pe Braşov - Sighişoara (bun, să rămână în lucru Apaţa - Caţa, acolo oricum va fi traseu nou, Hm-urile Augustin şi Rupea vor rămâne în afara reţelei feroviare), riscăm să blocăm tot traficul spre V Europei.

Karpaty a scris:
Ca fapt divers CFR-Calatori si acum are datorii la unele firme care au distribuit material rulant si CFR nu la platit nici acum, e vorba de locomotive si automotoare si din ce am auzit firmele respective vor cere inapoi automotoarele iar locomotivele vor fi trimise inapoi la CFR fara respectivele reparatii/modernizari. Sa vedem ce va mai fi.
Nu am cunoştinţă să se fi pus problema de luat înapoi materialul rulant. Însă ştiu că anumite vehicule au o fiabilitate foarte redusă, motiv pentru care CFR Călători nu a mai plătit ratele la ele, pentru că firma respectivă nu a vrut să repare nimic până nu primea toţi banii, chiar dacă automotoarele aveau garanţie. E vorba de ADH şi LVT (+ Z6100, care sunt scadente la revizie şi nu le mai repară nimeni). Nu ar fi mare pagubă să şi le ia înapoi, oricum multe nu mai servesc de mult. Dacă s-ar valorifica şi excesul de material rulant, poate ar fi bani de nişte Desiro noi sau, măcar pentru reparat cele existente şi pentru pus nişte scaune mai bune pe Malaxe (culmea, 900urile dau mai puţine defectări decât Desiro-urile...).

Perfect Dr2005, apreciez ce spui si tu fiind acolo in sistem si mai ales Karpaty care cunoaste foarte multe lucruri chiar si din afara.

Nu se misca nimic fratilor , s-a furat intruna cred si din investitiile astea atat timp cat termenele nu sunt respectate(gara Arad + tronsoane de pe coridorul IV) Sunt si investiitii care nu isi au locul si ma mir cum de se aloca bani pentru renovarea garii din Valcea pe unde nu trece nimeni in comparatie cu sectoarele electrificate si de tranzit Bucuresti- Craiova-Timisoara-Arad.

O pietricica nu ar trebui pusa pe sectorul Pitesti-Valcea-Sibiu atat timp cat tronsonul Predeal-Brasov nu e terminat si cat timp M900 e praf.

Sunt multe aberatii si nu inteleg de ce nu intra si DNA acolo in forta. Atat timp cat nu sunt prioritizate niste proiecte serioase: gara Focsani e impecabila si se schimba linii de zor in gara Valcea dar la Timisoara gara e praf si pe sectorul Lugoj-Timisoara sau pe la toplet se merge in ultimul hal. Explica-ne tu te rog care esti din sistem daca eu gresesc cumva si daca nu este vorba intr-adevar de o bataie de joc in privinta proiectelor serioase.
Nu se pune o piatra in plus sau un surub la terasamentul de pe Bucuresti- Craiova- se taraie trenurile alea in 3 ore cand pe linia asta de 210km nici nu ar trebui mai mult de 2h20 minute. Foarte lent se misca lucrurile pentru ca se fac fraude cu redirectionarea fondurilor sau alte porcarii. Regimul trenurilor internationale nu mi se pare corect atat timp cat sunt opriri ca sa mai urce navetisti si cersetori. Nu se mai aude nimic de dosarele "nasilor" si ale directorilor spaguiti- nimic frate. Totul merge foarte incet si incorect prioritizat. Cine a facut proiectele astea, rapoartele astea la C.E ar trebui sa gandeasca mai mult si sa fure mai putin. Sunt convins ca exista factori decidenti care submineaza rentabilitatea CFR si ca se doreste favorizarea privatilor. Deci ce se intampla cu M900 care e praf de la an la an ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 05 Feb 2015, 12:03

900 e următoarea pe listă după 300 + 200, ar trebui să înceapă lucrările prin 2018 - 2019. De aia nici nu văd de ce s-ar mai complica acum cu lucrări majore pe acolo, mai ales că pentru un proiect de modernizare aprobat de UE e nevoie să se demonstreze că pe acolo nu sunt deja lucrări de modernizare neamortizate.

Şi mi-a mai suflat o păsărică faptul că peste vreo 2 ani se va face un SF pentru Coşlariu - Dej - Suceava - Paşcani - Iaşi - Ungheni, iar lucrările ar putea fi finanţate în următorul program de finanţare UE (2021-2027).

Proiectele de modernizare a gărilor s-au făcut pe criterii ,,electorale", mai precis musai reşedinţe de judeţ, deşi indicatorii tehnico-economici aprobaţi arătau valori ridicol de mici, chiar sub 1000 călători pe zi (Botoşani, Tulcea ş.a.). Dar, totuşi, cei de la Bruxelles au aprobat investiţiile, cu toate că au citit şi ei SF-urile şi indicatorii. În concluzie: nu-i prost ăla care cere, ci ăla care dă. UE a dat (vorba vine, că România contribuie anual la bugetul UE cu 1 miliard de euro, dar finanţarea europeană nerambursabilă anuală pe care o trage e mai mică de valoarea asta deci, practic, sunt tot banii noştrii, dar sifonaţi în n'şpe mii de studii şi, mai ales, consultanţă, obligatorie la proiectele cu fonduri UE). Pe lângă reşedinţele de judeţ, au mai intrat în proiect şi staţiile Feteşti şi Sighişoara, că a urlat cineva pe acolo că le vrea.

Au rămas nerezolvate câteva staţii din motive ce nu pot fi imputate statului român:
- Timişoara Nord: litigiu cu constructorul la Curtea de Arbitraj de la Paris. CFR nu a avut bani de avocaţi, aşa că a pierdut procesul. Nu ştiu care e situaţia actuală, dar nu cred că firma de construcţii a încasat ceva (oricum nu merită nimic, pentru că nu a făcut nimic).
- Deva: litigiu cu deţinătorul unui spaţiu comercial din clădire
- Alexandria: nu s-a putut intabula, pentru că primăria a intabulat-o pe numele ei
- Baia Mare, Satu Mare, Târgovişte, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc: litigiu cu consultantul, sper să se termine procesele, că dacă nu încep anul ăsta am impresia că se pierde finanţarea

Dosarele naşilor nu cad în răspunderea CFR S.A. sau CFR Călători... care societăţi nu au treabă nici un cu alta, dar văd că tu le cam bagi la grămadă. Acolo trebuie să lucreze Justiţia, care e alt minister.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Sus 
Pagina 43 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Regiotrans
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: