|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 07 Sept 2014, 14:33 | |
| Arad - 06.09.2014
2386 (20-55) (20-54) 3112 (20-55) (20-55) (19-55) 1765 (20-49.2) (19-55) (20-68) (20-68) (44-31) - pentru cei interesați, vagonul 20-49 este 244. La clasa I era un singur călător. 2023 (19-55) (20-55) (20-55) 2705 (19-55) (20-55) (20-55)
Petroșani - 06.09.2014
2708 (20-55) (20-55) 2709 (20-55) (20-55) 2711 (20-55) (20-55) 1481 (70-80) (59-80) (88-71) (19-80) 10196 (22-96) (10-91) 2087 (26-16) (26-16) (20-49.2) 1823 (20-83) (20-83) (30-76) (20-83) (20-83) (20-83) 1822 (71-31) (44-31) (20-49) (20-76) (19-80) (44-31) (20-76) (20-49) (44-31) (71-31) 2023 (20-49.2) (26-16) (26-16) Regiotrans Simeria - Petroșani - Lupeni BB+AMX |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6450 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 07 Sept 2014, 19:09 | |
| - adrian78 a scris:
- 410 411 sunt vagoanele 21-90
Pana la urma am primit loc la salon dar la dus am stat in 21-90 007 pana la Lokoshaza si de acolo am mers intr-un 29-70(Bpeer) a ZSSK si la intoarcere la fel am avut bilet la salon dar am stat in 21-90 fara probleme. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 11:03 | |
| 07.09.2014 Rm.Sarat IR 1650 EA/EA1-3*21-76-10-91 va rog frumos compunerea trenului IR 1654 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 11:14 | |
| Cum va spuneam odata cu terminarea sezonierele incep sa se miste lucrurile.
IR 1527/1528 zilnic va circula cu 5 vagoane pe Buc-Brasov-Buc si 3 pe Buc-Sibiu-Buc.
Astazi IR 1732 Galati-Brasov are vagon suplimentar la urma trenului seria 26-16 foarte proaspat cu afisajul functional si plin de calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 12:03 | |
| - Katalyn a scris:
- IR 1527/1528 zilnic va circula cu 5 vagoane pe Buc-Brasov-Buc si 3 pe Buc-Sibiu-Buc.
Iar vagonul de clasa I tot 19-80 e... Şi bate vântul prin tot trenul ăsta, l-am văzut sâmbătă la Breaza. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 12:05 | |
| Clasa I e o teapa cat CFR-ul de mare. Daca nu are calatori sa-l faca RE. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 12:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Katalyn a scris:
- IR 1527/1528 zilnic va circula cu 5 vagoane pe Buc-Brasov-Buc si 3 pe Buc-Sibiu-Buc.
Iar vagonul de clasa I tot 19-80 e... Şi bate vântul prin tot trenul ăsta, l-am văzut sâmbătă la Breaza. Pai sambata ce vrei ? Sambata la toate companiile de transport feroviar de calatori nu e ca vinerea si duminica Sambata e zi de petrecere, iasa lumea in oras, nunti, botezuri, cumetrii, discoteca, cluburi etc... vinerea e aglomerata ca se intorc multi din marile orase in provincie plus la Regio cei care in week-end se duc la tara iar duminica invers se intorc de la tara sau se intorc in marile orase. 19-80-ul ala nu il prinde sfarsitul luni iar trenul nu cara aer, una e ce se vede de afara si alta e ce vedem pe scaune @Adi - trenul asta are calatori, numai aici pe forum de cate ori am relaltat lipsa celor 2 vagoane 20-76 de pe IR 1528 in zilele de duminica si luni acum s-a revenit la normal, cand nu erau cele 2 vagoane 20-76 crede-ma ca din Busteni si restul pana la Ploiesti iti dadea bilet fara loc. La fel si 1527 vinerea e macel pe el iar in cursul saptamani is vreo 50 de navetisit care coboara din el la Ploiesti Vest. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 12:37 | |
| Cuvintele nu mi le retrag. Nu cred ca s-ar supara cineva sa fie RE trenul asta. Plus un RE de noapte. Stim noi pe unde. Dar visez frumos. Insa IR-urile care circula de regula goale, nu doar sambata, ar trebui facute RE. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 12:45 | |
| Singurele trenuri care trebuie sa devina RE din IR sunt doar cele cu Desiro de pe 901/904 si Valcea restul nu. Ca vrem noi ca multe trenuri IR scurte sa devina RE nu e nicio afacere nici pentru CFR si nici pentru calatori caci sunt multi crescuti in puf iar cand aud de RegioExpress o sa zica nu tata ca e Regio bla bla bla ei o sa traga la IR si cand nu ai IR ce faci ? Fugi la duba/autocare. Solutia cu RE s-a mai tot discutat, CFR nu vrea asta atata timp cat sunt destui care platesc bilete de IR la Desiro pe rutele de mai sus.
Daca CFR ar retrograda la ora asta multe IR scurte sau nerentabile cu timpul aceste trenuri vor deveni cat de cat circulate dar tot nerentabile vor ramane ( doar un mic procent se vor intoarce de la dube la trenul RE, grosul il vor reprezenta cei care vor iesi mai des cu trenul mai ieftin fata de tariful de la IR unde isi permite doar sa mearga unde au nevoie ) iar daca vin prea multi de unde sa aiba CFR-ul sa suplimenteze cu vagoane cand stim cu toti situatia vagoanelor de la CFR. Cum o dam tot nu iese bine, suntem in urma cu multi ani fata de alte tari la multe capitole legate de calea ferata si trenurile de la noi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 18:23 | |
| Calatorii crescuti in puf nu circula cu CFR, ci cu masinutzele personale sau de la mamica si taticu. Sau cu autocarele - ba chiar li se face rau cand aud de tren.
Adica mai bine sa le lasam sa se fatzaie goale decat sa facem ceva? Faptul ca are calatori intr-o singura zi sau vineri si duminica nu are nicio relevanta - daca in rest e gol atunci sa circule numai vinerea si duminica. Apropo de acest tren si eu de cate ori l-am vazut era semi-gol, dar in fine...
Sa stea CFR linistit ca nu va mai da nimeni buzna la trenurile lor daca le fac RE, vremurile s-au schimbat, putini calatori s-ar mai intoarce la ei, dupa atata amar de vreme de bataie de joc multa lume cu care am discutat nici nu vrea sa mai auda de ei si nu pot sa-i condamn, e o reactie fireasca. De unde stiti voi ca vor fi tot nerentabile ca RE, ati facut vreun calcul ceva sau e mai comod sa spui asta si gata ai rezolvat problema. S-a incercat asa ceva cu vreun tren si a fost tot nerentabil ca sa se afirme asta? A fost retrogradat vreunul si nu stiu eu? Sigur ca e mai simplu sa il pui pe Nu in fatza si ai rezolvat. Oricum eu nu mai astept nimic de la ei ca m-am lamurit - daca oameni tineri de pe acolo au asemenea gandire, la ce sa ma mai astept la ceilalti specialisti ai lor.
PS: Daca sunt tot nerentabile atunci sa fie anulate de tot. Asa e bine? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 08 Sept 2014, 23:31 | |
| Cred ca o ieftinire de vreo 10 la suta ar fi OK. Azi 1731, BV GL. a avut un etajat dupa locomotiva, pe langa compunerea obisnuita |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 09 Sept 2014, 01:08 | |
| etajatul ala a fost plin cu calatori dimineata la 1732 GL-BV. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 09 Sept 2014, 07:43 | |
| - Katalyn a scris:
- Cum va spuneam odata cu terminarea sezonierele incep sa se miste lucrurile.
IR 1527/1528 zilnic va circula cu 5 vagoane pe Buc-Brasov-Buc si 3 pe Buc-Sibiu-Buc.
Nu stiu de unde iti iei informatiile, dar te inseli foarte foarte amarnic. La fel ai facutut-o si cu 1622 la cele 7 vagoane datorita nevoii, si datorita mutarii unuia pe sezonier. Asadar, nu de dragul argumentelor pe vorbe, ca as sta pana maine si-am tot palavragii, pozele din Sibiu, de astazi 09.09.2014 Azi e marti, iar de la Sibiu sunt 5 vagoane.Daca mai ataseaza ceva de la Brasov, am sa comunic.Gradul de ocupare e undeva la ~20~25%.Astazi nu e nevoie de 5 vagoane, dar probabil exista zile mult mai aglomerate, ca luni/vineri. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 09 Sept 2014, 08:27 | |
| Nene tu nu vrei sa intelegi ca nu am nimic cu tine ? Fi mai atent pe viitor si nu mai gresi si nu mai zic nimic de tine. Cu 1621/1622 tu ai inceput sa visezi ca merge tot anul sau cateva luni pe toata distanta cu 7 vagoane nu eu, da inapoi la niste filmari de pe forum si poze sa vezi ca ai fost primul care a raspuns dupa ce a vazut filmarea/pozele cu 1621/1622 iar eu ti-am explicat cum sta treaba ce naiba vrei sa faci acum ?? Ti-am mai zis de n ori ca nu am nimic cu nimeni mai ales cu tine dar vad ca fenomenul zonei Simeria se manifesta cum vrea pe acest forum nu degeaba sunt scandaluri mereu in care sunt implicati 2-3 useri din restul tari si nelipsitul apogeo din maginifica zona a Simeriei. Si pe urma ne intrebam de ce zicea avortul ala nereusit de la Brasov ca pe forumul asta moderatori si admini se cearta intre ei, bine ca nu se referea nici la mine si nici la tine ci la 2 bucuresteni ulterior si tu ai avut cateva dispute cu un fost moderator, azi admin Iar cu 1527/1528 am mai explicat de n ori atat eu cat si AndiCFR, daca urmareai toate subiectele cum iti cere functia ca sa vezi unde si cand greseste x si y nu mai ma citeai pe mine acum La 1527/1528 trenul de baza e cu 3 vagoane, in prezent sunt 21-86, 19-80 025, 21-86 aceste 3 vagoane merg pe toata distanta iar grupa de Brasov aceea formata din 2 vagoane 20-76 merge doar pe Bucuresti-Brasov si retur si ocazional sau doar in week-end, dar nu in fiecare week-end pe toata distanta. S-a mai discutat despre acest tren cum pe vechiul mers cele 2 vagoane 20-76 in week-end sambata plecau cu un IR la Iasi si se intorceau duminica cu IR 1664, la fel s-a intamplat si anul asta pana week-end-ul trecut, cand a fost primul week-end dupa multe luni de zile cand cele 2 vagoane 20-76 au circulat. Tot la aceste 2 vagoane pe tablitele de pe o parte scrie clar Buc-Brasov iar pe partea cealalta scrie Buc-Brasov-Sibiu Daca erai mai atent si urmareai subiectele nu mai erai gica-contra. Si va rog sa terminati cu bisericutele si tinutul in brate pe x si pe y ca nu faceti altceva decat sa fiti partasi la redeschiderea conflictelor si scandalurilor de pe forum. Daca nici acum nu te-ai lamurit in privinta acestui tren 1527/1528 te invit sa-l urmaresti zilnic si pe urma mai stam de vorba, eu fata de tine am acces la magistrala 300, din fata calculatorului vad tot ce trece intre PL.Vest-Brasov, PL.Vest-Crangul Lui Bot, PL.Vest-PL.Crang si PL.Vest-Slanic deci nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba. Apropo de atasat daca a plecat cu cele 5 vagoane de la Sibiu nu mai ataseaza nimic la Brasov iar ceilalti care zic ca bate vantul in trenul asta la fel ii invit pe teren si sa fie mai atenti ca daca au vazut intr-o zi de sambata 40-50% grad de ocupare asta nu inseamna ca in fiecare zi e asa. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 09 Sept 2014, 08:40 | |
| Este vorba de informarea corecta. Nu sunt in bisericute, iar fenomenul clinciurilor intre glontz, simply apogeo si nu mai stiu cine nu are nici o treaba cu ce se posteaza aici la compunerea trenurilor. Calatoresc foarte mult cu trenurile astea, "nu le urmaresc", ca nu am alternativa. Din fericire pentru "restul" tarii toti operatorii au fugit pe Bucuresti-Brasov, ca acolo e aurul.... De cel putin o saptamana jumatate trenul circula cu 5 vagoane, dar se va diminua capacitatea din octombrie odata cu terminarea sezonului de vara si cu reducerea fluxului de turisti din Sibiu. Doar pentru ca sunteti corectati nu inseamna ca are cineva ceva cu tine... Si eu mai gresesc si sunt useri care cunosc mai multe, si evident se corecteaza... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |