| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 07:44 | |
| 3003 ar trebui trasat din Bucuresti Nord la 7.40 ca RegioExpres cu sosire in Brasov la 11.00 maxim, dar cum sa faci asa ceva si sa superi Regiotransul de la 7.55... Mersul pe Brasov este o rusine pentru CFR si este facut strict in favoarea privatilor mai ales dimineata la plecare din Bucuresti. CFR ii da tzatza Regiotransului ca altfel daca ar baga un RE inaintea lor RT ar ajunge cu o singura rama spre Brasov. Sigur, daca asta vor asta au - si eu ca atatia altii m-am dus deja fix acolo unde m-au trimis ei, adica la Regiotrans/Softrans. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 08:11 | |
| Nu ai cum sa il faci RE pe 3003, pe relatia Bucuresti-Ploiesti, aici la aceasta ora era trenul pentru navetisti, aduna multi calatori din statiile unde opreste, acum a fost prelungit la Brasov la cererile lui x si y, tot nu e bine ? Aveti alte variante daca vreti rapid si ieftin exista RT, SFT, de ce trebuie sa planegti dupa trenul CFR, va da lapte si miere in tren la CFR de plangeti atat ca nu pune CFR trenuri rapide si ieftine ? Atata timp cat exista mai multi operatori la diferite ore nu inteleg de ce plangeti atat dupa CFR, ei nu plang dupa voi ca nu mergeti cu ei . Va convine bine, nu, iar bine . Cam asta e situatia . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 08:55 | |
| Perechea lui 3003 e mai bună... 11032 e la o oră excelentă, dar lumea nu ştie de el sau nu urcă când aude că e unşpe-mii-şi-ceva... Ar trebui promovat mai mult şi, neapărat înversată garnitura lui 3008 cu cea a lui 11032. Nu ar afecta deloc turnusul (ca fapt divers, naşii care vin la Bucureşti cu 3008 pleacă la Ploieşti cu trenul format din 11032, probabil împreună cu cei 2 de pe 11032...) vagoanelor, pentru că garnitura pentru Bucureşti - Ploieşti s-ar putea forma la peron din 3008. Nu mai zic că nu ar mai fi afectată de întârzierile de pe Valea Prahovei (la 11032 e cam la limită, în 15 minute pleacă înapoi, noi era să plecăm la Ploieşti cu biciclete cu tot ultima dată, că nu apucasem să le coborâm pe toate din 11032). _________________ :TTT:
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 23:05 | |
| Lumea a cam aflat de R 11032, am venit cu el chiar duminica asta si cele 5 vagoane erau pline ochi (de altfel de la 3 vagoane in primele saptamani a avut un timp 4 iar acum am vazut ca are 5, intre care un vagon 20-54 proaspat revizuit in luna Sept 2014 cu scaunele schimbate cu o tapiterie rosie foarte comoda, vagon foarte curat si cu o caldura ca la balamuc Trenul acesta a ramas unica legatura a mea cu CFR pe ruta altadata fanion a lor Bucuresti-Brasov. Acum au decis sa expedieze cat mai multi calatori catre Regiotrans si Softrans. Foarte bine, exact asta vor avea. Ma intreb cu cate rame poate merge cuplate Regiotransul, cred ca va ajunge la 5-6... In schimb CFR tine ca la ochii din cap la cele 3 vagoane goale botezate IR si fataite aiurea - sa si le tina sanatosi ca nu mai e nimeni nebun la cap sa dea 50 de lei la prosteala lor. Pana si cei cu reduceri umplu acum ramele Regiotrans. Deci se poate spune ca si-au atins deja obiectivele. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 23:16 | |
| @cristy79, nu mi-ai raspuns la o intrebare, de ce plangi dupa CFR cand ai atatea variante ieftine de la firmele private, cu ce te incalzeste ca mergi cu CFR ? Tu nu folosesti ofertele CFR la bilete gen anticipatie, vsd, si altele, deci reducere nu ai la CFR, pentru ce plangi ca CFR nu baga trenuri ieftine ? |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4855 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 23:19 | |
| - cristy79 a scris:
- 3003 ar trebui trasat din Bucuresti Nord la 7.40 ca RegioExpres cu sosire in Brasov la 11.00 maxim, dar cum sa faci asa ceva si sa superi Regiotransul de la 7.55...
Mersul pe Brasov este o rusine pentru CFR si este facut strict in favoarea privatilor mai ales dimineata la plecare din Bucuresti. CFR ii da tzatza Regiotransului ca altfel daca ar baga un RE inaintea lor RT ar ajunge cu o singura rama spre Brasov.
Sigur, daca asta vor asta au - si eu ca atatia altii m-am dus deja fix acolo unde m-au trimis ei, adica la Regiotrans/Softrans. As zice ca mai degraba seara e bataia de joc.Dimineata am de ales intre 4 IR uri , toate cu vagoane bune pt bv, pe cand seara, numa IR uri cu vagoane naspa,De cand cu Isterul Ir e ma ibine, insa e un pic prea devreme pentru mine |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6763 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 07 Noi 2014, 21:25 | |
| IR 472 EA1 55 71-70-40-31-21-76-21-86-88-96 INTARZIAT 60 DE MINUTE R 5005 EA/EA1-3*26-16 IR 1672 GM 2*20-83-19-83-21-76 IR 1663 EA/EA1-2*21-76-10-90-20-83-21-70 A PLECAT INTARZIAT 5 MINUTE IR 1893 2*AM R 9347 GM 21-80-19-80-20-55 IR 461 2*GM-19-80-VAGON BDZ IR 347 EA 721 71-70-40-31-89-76-3*21-90-2*21*76-89-87-2*21-76-10-70 R 11070 GM 2*26-16 R GM 847 3*21-80-19-80 IR 1662 EA1 606-351 6*20-76-2*20-49.2-10-90 INTARZIAT 15 MINUTE IR 1651 EA1 769 2*20-83-4*22-76-22-96-30-76 IR 1673 GM 2*20-83-19-83-21-76 IR 1652 EA /EA1 VAGON CFR INFRASTRUCTURA 4*22-76/96-30-76-21-70-20-83 R 5006 EA/EA1 TE ACVILA R 5008 EA1 121 TE ACVILA IR 1528 EA 789 2*21-86-19-80-2*20-76 AM MERS PE FIRUL2 INTRE BUFTEA SI PERIS VAGOANELE DE DORMIT IN REVIZIA DE VAGOANE BUZAU SERIA VAGOANELOR DE DORMIT ESTE 71-70 ce cauta vagoanele de dormit acolo in revizia de vagoane buzau |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 08:32 | |
| R9021: GM. + 21-80 + 19-80 + 21-80 (sunt in el acum) Ca fapt divers, 1822 avea si el cel putin un 21-80. Confort de cursa de navetisti la pret de IR _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 12:21 | |
| Asa se intampla daca CFR-ul e plins de specialisti. Au casat/modernizat vechile compartimentate cu banchete si 21-80-urile, in loc sa primeasca AC si prize au fost aruncate pe R-uri sa ajunga niste jeguri de vagoane. Mie imi plac mult astea, dar la caruta de bani pe care o dai pentru un bilet de IR sa n-ai o priza nu prea e ok. Am mers in august, ziua, de la Cluj la Brasov intr-unul si am scos vreo doi litri de apa prin pori in alea 7 ore sau cat a durat drumul. Plus ca erau si lipicioase cotierele. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 17:30 | |
| 9026: GM + 19-80 + 20-54 + 21-80 + 19-80. M-am bagat cu tot cu bicla la primul vagon, oricum sunt super jegoase scaunele. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 18:04 | |
| 08.11.2014 R5568 Suceava-Botosani LDH 82-615 20-55 R5605 Iasi - Suceava Iasi-Veresti EA 26-16 20-49.0 Veresti-Suceava N. DA (de la R5582 Botosani-Bucuresti) EA (la roata) 26-16 20-49.0 Cand R5582 are LDH 82 portocali locomotiva se cupleaza la coada trenului R5605 mergand la roata. Cand e DA, EA-ul merge la roata pe sub catenara pana la Suceava. Mare e gradina CFR-ului! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 20:23 | |
| DA-ul nu poate circula la coada trenului. Se admite doar ataşarea a 4 osii (LDH). _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 22:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- DA-ul nu poate circula la coada trenului. Se admite doar ataşarea a 4 osii (LDH).
Dupa mine ar ramane in Veresti deoarece dupa 2 ore vine cu 5608 ca sa ia Bucuresti-Botosani. In Ungaria am vazut Diesel-uri (necuplate) care imping trenul tractat de elctrica atunci cand nu e tensiune. La iei se intra pe abatere cu 40 nu cu 30 ca la noi. Si nu se intampla nimica. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 08 Noi 2014, 22:12 | |
| Fiecare tara(administratie feroviara) cu regulamentul sau . |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6763 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 09 Noi 2014, 19:50 | |
| IR 1663 EA/EA1-2*21-76-10-90-20-83-21-70 R 5008 EA 482 TE ACVILA 2*26-16 R 5106 EA1 838 20-55-36-16 R 8201/8202/8203/8204 EA /EA1 19-54-20-55 IR 1665 EA/EA1-3*20-49.2-5*20-76-10-70 IR 15931 RAMA HYPERION 001 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|