| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 04 Aug 2014, 14:57 | |
| Aseara IR1572 Acvila 004. Banuiesc ca si 1571 de ieri la fel. IR402-1 Locom + 20-76 + 20-76 + 6 dormitoare CFM. Intrebare: de ce sunt atasate dupa locomotiva ? daca e intarziat trenul la Iasi nu dureaza mult formalitatile de schimbat locomotive ?
1825/1826 e compus tot din Acvila apartinand Basarabului. 3 Acvile erau aseara in Basarab pe la 19.45 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 04 Aug 2014, 17:14 | |
| Daca vagoanele CFR ar fi la urma trenului in Iasi ar trebui decuplate, distantata garnitura si apoi schimbata locomotiva sau manevrate vagoanele cu alta locomotiva in timp ce s-ar schimba locomotiva in celalalt capat. Asa cind ajunge la Iasi vagoanele se decupleaza o data cu locomotiva de la garnitura si se poate atasa cealalta locomotiva.
Au fost discutii despre vagoanele foste sovietice ca nu au frina nemoderabila asa ca pot fi si motive tehnice de asezare a vagoanelor dupa locomotiva? |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 04 Aug 2014, 18:24 | |
| - dan tm a scris:
- Daca vagoanele CFR ar fi la urma trenului in Iasi ar trebui decuplate, distantata garnitura si apoi schimbata locomotiva sau manevrate vagoanele cu alta locomotiva in timp ce s-ar schimba locomotiva in celalalt capat.
Asa cind ajunge la Iasi vagoanele se decupleaza o data cu locomotiva de la garnitura si se poate atasa cealalta locomotiva.
Au fost discutii despre vagoanele foste sovietice ca nu au frina nemoderabila asa ca pot fi si motive tehnice de asezare a vagoanelor dupa locomotiva? In primu rand sunt atasate dupa locomotiva pentru ca inainte de plecarea din Iasi vagoanele stau legate de trenu spre Constanta si primesc curent pentru AC si caldura de la locomotiva trenului 401-2 si dupa decuplarea dieselului care vine de la Ungheni locomotiva electrica se ataseaza la tren cu tot cu grupa de vagoane de Iasi. Dane vagoanele sovietice au frana NEMODERABILA la defranare. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 04 Aug 2014, 21:52 | |
| Asa ceva am vrut sa scriu dar m-am complicat.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 06 Aug 2014, 12:23 | |
| Azi in Razboieni 3082/3087 3x21-47 19-47 batea vantul prin el 1745 3x20-76 30-76 84-83 R4534 GM 2x20-55 cu 5 calatori in el |
|
| |
adascalu
Numarul mesajelor : 87 Varsta : 23 Localizare : Cernavodă , judetul Constanta , România Reputatie : 3998 Data de inscriere : 22/03/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 08 Aug 2014, 12:28 | |
| Stie cineva compunerea lui IR 1582 ? |
|
| |
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 08 Aug 2014, 17:17 | |
| Astazi, 08.08.2014, a avut in compunere 4 vagoane: 20-83 + 20-83 + 19-83 + 20-83. La tractiune a fost 91-53-0-473 004-6. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 08 Aug 2014, 18:22 | |
| Azi, Timisoara Nord 1766 40 0002 2 + 44 31 009 4-20 68(002 6-005 9) - 15 55 031 3 -20 68 006 7 2024 461 066 9 + 26 16 053 6(Jiu) -20 54 073 3 (Craiova) -26 16 056 9 (Jiu) 73-2 grupa 1691 20 83 032 4 (B. Grivita)-21 86 017 8 (Brasov) -21 76(082 4Tm-083 2 Tm) /Budapesta 10 70 003 9-89 87 018 4-21 76(047 7- 018 traxx 002 Trenul a plecat cu 10 minute mai tirziu pentru ca la ultimele 2 vagoane nu se inchideau usile. Intreb off topic: de cind soseste 1691 pina se ataseaza la 73 nu este timp de verificari si reparatii? Nu mai spun ca garnitura nu asteapta pe o tragere sa fie impinsa imediat peste 73, ci abia dupa ce 73 soseste se pun si ei in miscare. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 11:07 | |
| Stie cineva ce vagon ar trebui sa imi aleg ca sa nimeresc in 21-76 pe trenul 1988?Prietena nu vrea compartimente... Eu am calculat ca ar fi vag.4.
Multumesc |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 13:41 | |
| 1987/6/9/8: 10-91 (vag 1) - 10-91 (vag 2) - 21-76 (vag 4) - 21-90 (vag 5) - 21-90 (vag 6) - 84-96 (vag 7) - 21-90 (vag 8 suplimentar). |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 14:28 | |
| La CFR nu se poate alege locul si vagonul, calculatorul aloca automat locurile. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 14:34 | |
| Se poate alege atat vagonul cat si locul sau locurile Bineinteles daca vi din timp ca daca vi cu 45 min inainte sa plece trenul atunci sa fi sigur ca iti da calculatorul ce mai are... Cate bilete ( peste 40 pe ruta PL.Sud/PL.Vest-CT/Costinesti ) am luat vara asta cu anticipatie pentru prieteni, rude si vecini spre mare mereu le-am ales locurile. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 17:23 | |
| Locuri nu stiu, insa cine a cumparat vreodata online stie ca poti sa alegi vagonul, iar din experienta, de pe online primesc locuri bune .Multumesc pt informatia legata de Ir 1988 si al sau vagon 4. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 21:23 | |
| - alex1987 a scris:
- Stie cineva ce vagon ar trebui sa imi aleg ca sa nimeresc in 21-76 pe trenul 1988?Prietena nu vrea compartimente...
Eu am calculat ca ar fi vag.4.
Multumesc A mea invers, prefera compartimentele. Avem la 2802 vag 5 si la 1988 vag.6 apoi 1695 Dar daca am aflat ca 2802 nu ofera conditii bune(pt ea ca eu as rezista), probabil o sa schimbam cu ceva. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Sam 09 Aug 2014, 21:27 | |
| Ieri, 08.08.2014, trenul R 5634 a fost compus din DA și Malaxa 900.
Din aceeași dată:
5606 (26-16) (36-16) 5608 LE + (36-16) (20-55) + LDH |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|