A fost instalata bariera cu semafor in Cristesti (Tg Ms sud) care deocamdata este in afara functiei probabil da drumul dupa ce se redeschide linia la Bogata. Am speranta totusi ca timpul de asteptare va scadea la cinci minute fata de 20 din zilele noastre. Submagistrala incepe sa ia forma unei linii din secolul XXI.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Asta e orice doar magistrala nu ii, avem trenuri de .. mai bine nu zic. Daca nu exista azomuresul nu mai vedeati voi linia 405 intre paginile cartii mt va garantez eu, cel putin pe partea cu Razboieni.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Eu am invatat ca sunt magistrale, linii principale si linii secundare, si in ziua de azi tot asa se preda la cursurile de specialitate. Magistralele sunt 200/300/400/500/600/700/800/900 Liniile principale sunt cele ce fac legatura intre magistrale, gen 201/2002/501/502/401/402/310/702 etc Secundare sunt de regula sectiile infundate.
_________________
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 01 Noi 2016, 08:13
Asa stiam si eu, apoi a aparut si ,,submagistrala" probabil dintr-o frustrare sau poate din dorinta de a evidentia ca e totusi o linie importanta.
TudorVD
Numarul mesajelor : 53 Varsta : 30 Localizare : Iernut Reputatie : 3478 Data de inscriere : 10/07/2015
Subiect: Pod bogata Vin 25 Noi 2016, 13:36
S-a deschis spre circulatie podul de la Bogata. De acum o sa avem din nou trenul Tg.Mures-Budapesta, Budapesta-Tg.Mures. Mersul trenurilor poate fi consultat bineinteles pe cfrcalatori.ro
rayldegm
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 28 Localizare : Reghin, Mures Reputatie : 2954 Data de inscriere : 29/11/2016
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Noi 2016, 22:03
Un video facut de mine pe 2 august anul asta, intre Alunis hm si Brancovenesti h
Si o poza mai veche cu gara Reghin (anul 1923 - preluata de pe site-ul drumliber.ro)
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Noi 2016, 23:05
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-sa-a-pus-in-functie-instalatia-de-centralizare-electrodinamica-a-traficului-in-statia-cf-gen-nicolae-dascalescu Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat lucrările de implementare şi punere în funcţie a instalaţiei de centralizare electrodinamică a traficului în staţia Gen. Nicolae Dăscălescu, staţie situată pe secţia Deda - Târgu Mureş - Războieni. Lucrările de centralizare electrodinamică a traficului feroviar din staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu au fost incluse în prima etapă de implementare a programului PRINCE pentru centralizarea staţiilor de cale ferată dotate cu instalaţii mecanice, cu termen de finalizare 30 noiembrie 2016. Costurile de execuţie se ridică la aproximativ 1,2 milioane lei, şi au fost asigurate din surse proprii ale companiei. În cadrul programului s-au executat lucrări la infrastructura şi suprastructura feroviară pentru introducerea sistemului de centralizare electrodinamică în staţia CF Gen. Nicolae Dăscălescu, bloc de linie automat pe intervalul de staţii Târgu Mureş Sud - Gen. Nicolae Dăscălescu şi montarea unei bariere automate la trecerea la nivel dintre Târgu Mures Sud şi Gen. Nicolae Dăscălescu. Principalele beneficii ale sistemului de centralizare electrodinamică din staţia CF vizeazăcreşterea capacităţii de trafic cu efecte directe în reducerea timpilor de mers, creşterea gradului de siguranţă în staţie şi în linie curentă, reducerea timpilor de aşteptare a vehiculelor auto la bariera dintre Târgu Mureş Sud şi General Nicolae Dăscălescu şi, nu în ultimul rând, reducerea costurilor de exploatare în această staţie cu aproximativ 650.000 de lei/an.
Etapa a II-a a programului PRINCE va continua în perioada 2017-2019, prin implementarea sistemului de centralizare electrodinamică în alte 6 staţii - Aluniş Mureş, Dumbrăvioara, Sânpaul, Iernut, Luduş şi Gligoreşti, iar impactul financiar final al programului PRINCE (2 etape) va avea ca rezultat o reducere a cheltuielilor de exploatare cu 4,2 mil lei/an pe secţia CF Deda - Târgu Mureş - Războieni.
rayldegm
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 28 Localizare : Reghin, Mures Reputatie : 2954 Data de inscriere : 29/11/2016
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Noi 2016, 23:14
Toate bune si frumoase, mai urmeaza electrificarea (glumesc) Bine ca se investeste in 405, asta inseamna ca tot aduce profit aceasta linie...
N-ar fi rau sa introduca si niste trenuri ca lumea, de la Reghin, dimineata nu ai nici un tren care sa fie in Tg. Mures in jurul orei 7:30, ceea ce ar fi ideal pentru majoritatea navetistilor, cum sunt si eu. Din pacate, eu dimineata merg cu maxi taxi, ca nu am de ales, iar dupa masa merg acasa cu trenul de 14:30, care este aproape mereu plin.
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: . Lun 19 Dec 2016, 18:37
IR 1646 face 40 de minute pe cei 32 de km dintre Tg. Mureş - Reghin. Viteză medie de 48 km/o. Tot acest tren face cei 22 de km dintre Reghin - Deda în 21 de minute, adică cu viteza medie de 62 km/o.
IR 1645 face 33 de minute de la Reghin la Tg. Mureş, cu viteza medie 58 km/o, iar între Deda - Reghin 23 de minute, adică viteza medie de 57 km/o?
Cum se explică acest fapt?
rayldegm
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 28 Localizare : Reghin, Mures Reputatie : 2954 Data de inscriere : 29/11/2016
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 20 Dec 2016, 13:01
Czirjak Arpad a scris:
IR 1646 face 40 de minute pe cei 32 de km dintre Tg. Mureş - Reghin. Viteză medie de 48 km/o. Tot acest tren face cei 22 de km dintre Reghin - Deda în 21 de minute, adică cu viteza medie de 62 km/o.
IR 1645 face 33 de minute de la Reghin la Tg. Mureş, cu viteza medie 58 km/o, iar între Deda - Reghin 23 de minute, adică viteza medie de 57 km/o?
Cum se explică acest fapt?
In vara am fost cu aceasta pereche de trenuri la Brasov si inapoi. Asta am observat si eu ca intre Tirgu Mures Nord si Dumbravioara circula foarte incet 1646-le, cam cu 50 km/h, sub limita de viteza de pe acea portiune de cale ferata. Ba chiar am facut 7 minute intarziere pana la Reghin. Inainte 1646-le facea cruce la Dumbravioara cu R4545 si mergea mai incet sa ii permita sa il astepte in Dumbravioara pe secundara ca sa nu mai trebuiasca sa opreasca, insa cu noul mers nu mai e valabil acest lucru pentru ca fac cruce in gara mica (R4545 ajungand primul) si nu in Dumbravioara. Chiar nu pot sa imi dau seama, dar am impresia ca aici intervine deja prostia CFR.
P.S.
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: . Mar 20 Dec 2016, 16:47
IR nu are prioritate faţă de trenurile de rang inferior? Adică ar trebui să iasă din Tg. Mureş de pe linie directă, şi ar trebui să aibe linie directă peste tot, idem la Reghin, dar chiar şi la intrare în Deda, nu?
rayldegm
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 28 Localizare : Reghin, Mures Reputatie : 2954 Data de inscriere : 29/11/2016
Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 20 Dec 2016, 20:31
Czirjak Arpad a scris:
IR nu are prioritate faţă de trenurile de rang inferior? Adică ar trebui să iasă din Tg. Mureş de pe linie directă, şi ar trebui să aibe linie directă peste tot, idem la Reghin, dar chiar şi la intrare în Deda, nu?
Pai are, a si avut si in vechiul mers, numai ca ar fi trebuit sa opreasca in Dumbravioara daca mergea cu 80km/h intre gara mica si Dumbravioara pentru ca ajungea mai repede ca R4545 si de asta mergea cu 50 km/h, cred. De asta cred ca au schimbat mersul de porneste mai tarziu acum, adica la 13:07 din Tirgu Mures, fata de 12:55 cum era inainte.
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
Subiect: . Joi 29 Dec 2016, 17:40
IR-ul Târgu Mureş – Bucureşti 1 vagon clasa 1 tip salon chiar după locomotivă + 4 vagoane clasa 2 tip salon cu rezervarea locului obligatorie până la ultimul kilometru, cu pornire din Târgu Mureş la ora 12:00 de pe linia directă. Linie directă peste tot (la intrări), cu opriri de doar 1 minut în oraşele cu cel puţin 10 mii de locuitori şi în nodurile feroviare. La Deda 13 minute schimbare de locomotivă din cauza electrificării, la Braşov idem pentru rebrusare. 32 de km de la Târgu Mureş până la Reghin? – Foarte bine! Hai să băgăm 32 de minute şi în mers, adică viteză medie de 60 km/o! Iar între Reghin – Deda tot 22 de minute (pentru cei 22 de km). În rest linie directă peste tot, cu opriri de câte 1 minut în oraşele cu cel puţin 10.000 de locuitori (şi în nodurile feroviare): Reghin, Deda, Topliţa, Gheorgheni, Izvoru Oltului, Izvoru Mureşului, Siculeni, Miercurea Ciuc, Băile Tuşnad, Sfântu Gheorghe, la Braşov 13 minute pentru rebrusare, apoi: Predeal, Azuga, Buşteni, Sinaia, Comarnic, Breaza, Câmpina, Buda (pentru Băicoi), Ploieşti Vest, Buftea, Bucureşti Nord, şi retur, idem, şi de acolo tot cu pornire la ora 12:00 de pe linia directă. Asta e foarte important acum că TAROM nu mai are curse de avion de la Târgu Mureş la Bucureşti (avea 2 curse dus-întors pe săptămână)!