|
| 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni | |
|
+70AeroX laurentzu NIKU24 ciprian71 Luna cfr500 rayldegm aris86 Davee91 TudorVD cristy79 traian alinutz23 AndiCFR mielutu zburator marius664 COSTACHE MIHAIL alliens vatmanul billy752-istu riciu didinul Vlad Singeorzan dan tm Amiralul Silviu Sintea adascalu Balto membru dezactivat , maris.constantin cardinal Andrey_tm Sabik IonutCFR2009 DUAL Katalin4653 iuli.hard razvan - trenuri halmarius lapsanszkitamas Adirmvl mureseanu_976 Vale Czirjak Arpad Dr2005 Nesebar liviulav33 nenuandrei ionutz85 Kriszti219 rizelgeorgel2004 92Dragos bvio88 TVlad Adrian78 alex.alexus.tm Vitosa David Marius Norbi Ioan Vlad Ionutz Gabry Gabriel mardaryroby kristi kkk KQQ cortexedge Shinkasen cristi CFR myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Joi 24 Iul 2014, 15:25 | |
| Azi IR Tg. Mureş – Bucureşti avea 1 vag. cl. 1 + 2 vag. cl. 2. Eu apreciez că în viitorul foarte apropiat vor scoate şi vag. cl. 1.
|
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Vin 25 Iul 2014, 10:57 | |
| adica doar 3 vagoane? dar de ce l-au redus? tocmai zilele astea trebuia suplimentat (festivalul de la Tusnad, zeci de oameni m-au contactat pentru informatii) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Vin 25 Iul 2014, 11:31 | |
| Crezi ca astia la CFR sint la curent cu activitatile culturale si potentialii clienti generati de ele?
Sau daca sint si scot vagoane , nu poate insemna decit ca sint corupti de aia de la autobuze. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Vin 25 Iul 2014, 11:42 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Azi IR Tg. Mureş – Bucureşti avea 1 vag. cl. 1 + 2 vag. cl. 2. Eu apreciez că în viitorul foarte apropiat vor scoate şi vag. cl. 1.
A plecat cu 4 vagoane si DA 941! Cretinii de la revizia de vagoane (care mai exista) rupe garnitura lui 1646/5 in doua si trantesc fara mila vagoanele la personalele de navetisti 4535 Tirgu Mures - Razboieni cu perechea 4532 si 4543 Deda - Tirgu Mures. De-abia dimineata dupa ora 9 trenul este reasamblat si salubrizat. :roll: Speram ca la finalul sezonului estival cele 6 vagoane alocate pentru tren 1944/5 Tirgu Mures - Mangalia (2 x 19-54 + 4 x 20-49 200) sa fie trantite inapoi la trenurile Regio si sa nu mai fie nevoie sa folosim vagoane dedicate de IR / IC taman pentru taranii de Alunis, Petelea, Ludus. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Vin 25 Iul 2014, 12:14 | |
| Anul trecut când a fost festivalul Artmania la Sibiu, de pe 1621/2 s-a scos un vagon, rămânând doar 3 vagoane. :shock: _________________ :TTT:
|
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Mar 29 Iul 2014, 15:50 | |
| Eu întotdeauna am fost, şi voi fi şi în continuare un susţinător efervescent al acestui tren accelerat, zilnic, de amiază, inclusiv cu clasa I., Tg. Mureş – Bucureşti N Gr. A, în forma lui actuală, chiar şi dacă cuplat/ataşat la Braşov...
Idem Tg. Mureş – Mangalia, asta doar în perioada vacanţei şcolare de vară. Tare fain e acuma, circulă prin Deda şi are şi clasa I., clasa II. şi un vagon cuşetă, că pleacă pe la ora 7 seara. Anul trecut circula cu un ocol (ridicând preţul biletului, nervii şi durata călătoriei) prin Războieni. Problema e că oamenii nu ştiu de existenţa acestui tren, că nu e pus pe tabela mersul trenurilor. Aşa, jos, pe o foaie A 4 la nenumăratele anexe, dar alea litere mici cu caractere de 8 cine le mai citeşte? În mod normal orice modificare ar trebui scris în tabela mersul trenurilor, în acelaşi rând cu trenul respectiv, în ultima rubrică, la observaţii: „circulă în perioada...” sau „nu circulă” sau „circulă până la...” etc... Că nici actualul tabel nu e chiar normal, când vezi la observaţii o cifră 6, sau 7. În mod normal ar trebui scris acolo explicit: „nu circulă sâmbăta”, etc, că nici eu nu mai înţeleg acest limbaj codificat, chit că sunt un pasionat destul de înrăit! Iar pe internet? Unde mai găseşti mersul trenurilor cu ruta, serviciile, distanţa şi preţul biletului, ca pe vechiul www.mersultrenurilor.ro – desfiinţat?
Idem Tg. Mureş – Deda – Siculeni – Adjud – Mărăşeşti – Tecuci – Iaşi (Galaţi). După câte ştiu asta din urmă s-a scos din cauza lucrărilor de pe linia Siculeni – Adjud... (cred că se lucrează în zona Ghimeş şi la electrificarea dintre Tecuci – Barboşi). Tare fain mai era şi ăsta (chiar şi cu doar 2-3 vagoane), pleca cu o oră – două înaintea celui de Bucureşti, la anul eu l-aş reintroduce...
Idem Tg. Mureş – Timişoara N. Era o perioadă când trecea şi prin Arad, dar pe acolo e un ocol destul de mare. Acuma e un Desiro dublat cu wc-ul stricat.
Idem Tg. Mureş – Budapesta. Problema cu trenul ăsta e că până la Cluj Napoca circulă ataşat la un tren personal. Îţi poţi închipui? N-au fost în stare să dea drumul acceleratului internaţional cu 10 minute în faţa personalului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Iul 2014, 17:50 | |
| Un tren cu 2-3 vagoane şi locomotivă nu e rentabil... ideal ar fi să fie folosite nişte rame electrice, dar nu prea avem din astea.
Internaţionalul ăla cuplat cu un regio a fost tren de sine stătător până anul trecut. De obicei în tren erau doar mecanicul şi cei 2 naşi... aşa că au profitat de ambiţia MAV de a avea tren direct spre Tg. Mureş şi l-au pus pe trasa de regio. _________________ :TTT:
|
| | | Vlad Singeorzan
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 34 Reputatie : 4435 Data de inscriere : 06/11/2012
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Iul 2014, 19:52 | |
| Ce sa mai zicem de R 2444 (Tirgu Mures-Teius), care de aproximativ o luna circula cu DOAR 2 vagoane, iar calatorii sunt pentru cel putin 3 daca nu 4 vagoane, bineinteles cei care suntem cu abonamente cred ca numai jumate suntem din toti, restu blatisti de pe la Chirileu si Vidrasau, plus alte catune. Nici cand era cu 3 vagoane nu imi gaseam loc la urcare din Azomures h. Interesant este ca R 4532 Razboieni - Mures are de luni pana vineri 4 sau 5 vagoane, care si alea se umplu, bineinteles mai multi blatisti, dar ce sa le fac, trimit reclamatii la CFR Calatori in fiecare zi, dar nu ma pot lupta de unul singur.
PS: R 369 a inceput sa fie utlizat destul de bine, si nu numai pe relatia Mures - Razboieni ci si mai departe. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Iul 2014, 20:03 | |
| Majoritatea trenurilor din RO sunt cu 2-3 vagoane, mai ales cand se termina sezonul si trenurile Bucuresti-Constanta vor fi cu 3 vagoane, nu asta ar fi problema, ele circula ca trebuie sa existe lgaturi directe, daca nu sunt legaturi directe lumea Nu vine la tren, in ziua de azi majoritatea cauta sa mearga direct nu cu schimbare, daca au autocar direct iar trenul este cu schimbare atunci 99% merg cu autocarul si doar 1% mai vin la tren deci de asta trebuie si e normal sa existe legaturile directe . Mai este si faptul ca la resedintele de judet trebuie/este normal sa existe legaturile directe la capitala tarii !!! Legatura de noapte pentru Tg Mures este perfecta asa cum e, 2 vagoane si pe relatia Deda-Tg Mures circula ca Regio sa mai adune ceva calatorii sa nu circule goala cu doar calatorii care vin de la Bucuresti/Ploiesti/Brasov . Legatura de zi 1645/1646 ar fi de ajuns sa fie cu 2 vagoane de clasa 2 iar trenul sa fie prelungit la Bistrita astfel ar fi legatura si pe timp de zi Bucuresti-Bistrita tot cu 2 maxim 3 vagoane, ar pleca din Bucuresti cu 4-5 vagoane iar in Deda lasa cele 2 vagoane pentru Mures care ar fi normal sa circule ca Regio chiar daca se urca tiganii in tren asta e, astia sunt calatorii care mai merg cu trenu in ziua de azi, majoritatea au o masina in fata casei si cum romanul este prea fudul el foloseste masina personala din dotare, aici nu cred ca va putea schimba cineva ceva, poate doar sa faca bezina la 10 lei si trenul sa se ieftineasca dar in ziua de azi cred ca daca ar scadea tarifele la CFR la jumate, romanul tot masina personala o alege, ok, asta e alta poveste . 1645/1646 chiar nu are nevoie de clasa 1, majoritatea trenurilor IR nu au nevoie de clasa 1 ca oricum circula cu 1-5% gradul de ocupare iar daca in acel vagon se gasesc calatori cu gratuitati atunci clar vagonul de clasa 1 circula degeaba, cei cu gratuitati sa aibe acele facilitati doar la clasa 2 si sa zica mersi si pentru asta . La clasa 1 nu stiu cati platesc bilet intreg si cum aceia ce platesc bilet intreg la clasa 1 nu prea exista automat nu prea vad rostul existentei vagonului de clasa 1 . Tg Mures-Budapesta si retur , la fel, este prea perfect asa cum este acum, ofera un mijloc de transport relativ rapid si ieftin pe relatia Mures-Cluj-Mures iar in tren exista destui calatori care chiar merg cu el la Budapesta deci exista cerere si e normal sa existe tren direct . Trenul de la Galati mergea la Timisoara dar cand baga d....l coada se alege praful, asa a fost si aici, s-au gandit ei sa se bage si au alungat calatorii de la tren prin limitarea acestuia la Tg Mures, cu noul mers eu as baga Galati-Tg Mures-Cluj si retur daca la Timisoara refuza cu orice pret sa nu mai fie, astfel se realizeaza si legatura directa intre aceste 2 orase care in prezent este total imposibila iar cu legatura nu prea se prind legaturile sid e multe ori lumea sta cu orele prin Ploiesti ca 1746 intarzie 2 ore iar 1731 pleaca spre Galati fara sa astepte, e normal sa nu astepte 2 ore, hai 15-20 minute astepti dar nu ti 200 calatori pentru 10 cati vin cu 1746 de asta ar fi perfect sa existe un tren direct Cluj-Galati prin Mures si pe 501 care a ramas fara tren IR tot din cauza mintilor luminate din CFR . Mai mult de atat chiar nu este nevoie, cine nu este multumit de asta e liber sa mearga cu altceva, nu se pot pune trenuri spre orice destinatie si pentru toata lumea pentru a impaca pe toata lumea . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Mar 29 Iul 2014, 22:39 | |
| Eu am tot circulat cu grupa de Mures a 1641 sau a defunctului 1647! Dupa Brasov daca mai erau 15-20 calatori in ambele vagoane, se mai suie cate 1-2 de la Miercurea Ciuc, Gheorghieni si Toplita! De la Deda pana la Mures pune stapanire fauna locala pe tren. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Vin 01 Aug 2014, 16:36 | |
| IR Tg. Mureş - Bucureşti, cel de amiază.
OK, sunt de acord să se scoată cl. I., dar cu 2 vagoane ar fi prea puţin! Am călătorit destul de mult cu acest tren ca să pot contrazice nişte forumişti! Chiar sunt călători pentru 3 vagoane, mai ales retur, mai ales vara şi pe la sfârşit de săptămână. Biletul nici azi nu e prea scump (pensionarii, elevii, studenţii au reducere - şi sunt destui şi în trenul ăsta), e destul de real cât să alegi trenul în defavoarea autobuzului sau microbuzului (conservă de peşte).
Aş fi de acord şi cu ataşarea la Deda la cel de Bistriţa (de ex.), dar să se retrogradeze ca personal între Deda - Târgu Mureş nu mai are nici un sens, că iar alungi călătorii de pe accelerat! Mai bine bagă un personal înainte sau după accelerat cu juma de oră, şi ai rezolvat!
Pe vremuri era un accelerat cu 2 vag. cl. 2 între Tg. Mureş - Bucureşti pe la ora 20:15, şi ăla era plin 50%, îţi zic din proprie experienţă (şi mai avea vagonul 3 cl. I.), am călătorit destul de mult şi cu ăla, şi oprea doar la Reghin! La Deda era ataşat la cel din Baia Mare. Deci călători sunt! Nu ştiu chiar de ce s-a scos...
Ce e bun se scoate... |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Sam 02 Aug 2014, 00:04 | |
| Pai daca e sa care doar elevi, stundeti si batrani, se merge pe pierdere. CFR-ul isi doreste cat mai multi calatori cu bilet intreg. Eu am venit acum o luna cu el de la Bucuresti, si nu era plin. Au urcat cativa oameni la Brasov si Sf Gheorghe, in rest era cam gol. De la Deda si acuma vine ca personal si de acolo au mai urcat navetisti, nu prea multi ca era in weekend.
Anul trecut am mers la Bucuresti cu autobuzu, si biletu era 75 lei. La CFR e aproape 95. Cu autobuzu' am facut 6 ore, cu trenu faci 8. E destul de clar ca oamenii aleg autobuzul, mai ales ca este unul la 2 ore... Dar pentru mine aia a fost prima si ultima data cand am mai circulat cu un autobuz pe distante mari, data viitoare iau trenu. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Sam 02 Aug 2014, 10:21 | |
| Hai mă, mai lasă-mă şi tu cu rentabilitatea asta! Da cum se face că liniile astea secundare s-au dat la privaţi pe motiv că CFRCălători nu poate scoate profit pe ele, ai? Da privaţii cum de pot, de nu că au scos, dar au mai băgat în plus în mers trenuri multe, şi CFRCălători nu a putut, ai? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni Dum 03 Aug 2014, 15:15 | |
| Privaţii circulă cu automotoare care consumă 70 - 100 litri la 100 km, CFR-ul circula cu un LDE şi 2 vagoane, LDE-ul consumând vreo 300 litri pe oră. Acolo unde şi CFR Călători circulă cu automotoare (de ex. Ploieşti - Urziceni) se merge pe plus. _________________ :TTT:
|
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Dum 03 Aug 2014, 16:34 | |
| Mersi. M-ai pus la punct. Dar pe linie electrificată cu locomotive electrice n-ar fi mai ieftin? Şi alea consumă mult?
Cum adică ar trebui nişte rame electrice? Păi o locomotivă electrică plus două vagoane de clasa a doua tip compartimente din vremea lui Ceaşcă cu 2 x 4 locuri, sau mă rog, astea mai noi, termo-fonoizolate cu 2 x 3 locuri nu sunt bune? Eeeeeeeeee, pe multe linii s-a făcut în ăst fel, în zilele de lucru, ziua, cu cadenţatele, ca în vest, numa că... problema a rămas aceeaşi: trenurile sunt pline în proporţie de aproximativ 50%, dar juma dintre călători fără bilet. Deci naşii... Da la privaţi uite că nu sunt astfel de probleme... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni | |
| |
| | | | 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |