| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 03 Dec 2016, 21:27 | |
| Pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Brasov sa zicem ca se merita actualele tarife IR in restul tarii ttoate trenurile ar fi ok sa se bage grila tarifelor Regio, ca e IR sau R sa aibe acelasi tarif. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 03 Dec 2016, 22:10 | |
| - brutusel a scris:
- gps-ul de pe telefon imi arata 143-144 km/h.
ar putea sa mearga cu 160 de la pantelimon pana la ciulnita dupa parerea mea. mai ales ca trenu avea vagoane noi. Nu putea sa prinda locomotiva mai mult de 145 km/h desi face parte din clasa 47.7 deoarece e una din lotul ce a primit PZB 90 ce nu le permite sa dezvolte mai mult. Apoi si daca ar fi mers cu 160 tot ai fi carcotit ca de ce n-a facut 1 ora si 50 de minute cum s-a mai intamplat in alte dati. Dar asa e romanul nostru vesnic carcotas si nemultumit. Generalizez brutusele. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 04 Dec 2016, 00:00 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Brasov sa zicem ca se merita actualele tarife IR in restul tarii ttoate trenurile ar fi ok sa se bage grila tarifelor Regio, ca e IR sau R sa aibe acelasi tarif.
De acord cu solicitarea. Dacă ar fi petiţie e de semnat. Nu poţi cere aceiaşi bani pe GDN-CT, ca şi pe CJ-Dej-Beclean sau Satu Mare-Oradea-Arad. E de răsul struţilor de pe traseu. Şi dacă chiar ceri, trebuie luată şi atitudine că ceva este basic-incorect. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 04 Dec 2016, 22:05 | |
| am sosit adineauri cu rapidu 1588 din constanta. trenu era full incat ca stateau oameni si pe culoar. m800 e o dovada buna ca exista mult de castigat daca se pune la punct calea ferata in toata romania.
azi rapidu a facut 2:02h. de ceva timp rapidu nu mai face sub 2 ore ca inainte.
ce vesti mai sint despre podurile dunarene? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 04 Dec 2016, 23:15 | |
| Ce e acel sistem PZB la EAuri? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 05 Dec 2016, 00:09 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Ce e acel sistem PZB la EAuri?
Sistemul care il au si locomotivele Siemens si automotarele Desiro unde viteza la timpii de control este mai mare |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 05 Dec 2016, 01:58 | |
| - brutusel a scris:
- am sosit adineauri cu rapidu 1588 din constanta. trenu era full incat ca stateau oameni si pe culoar. m800 e o dovada buna ca exista mult de castigat daca se pune la punct calea ferata in toata romania.
azi rapidu a facut 2:02h. de ceva timp rapidu nu mai face sub 2 ore ca inainte.
ce vesti mai sint despre podurile dunarene? Aceasta situatie este doar in zilele de vineri, duminica si in preajma sarbatorilor. In restul zilelor gradul de ocupare este mai mic de 50%, in medie, si este placut sa te plimbi cu ele. |
|
| |
Cris_Cr
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 43 Localizare : Pelendava Reputatie : 3177 Data de inscriere : 06/10/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 09 Dec 2016, 02:57 | |
| S-a laudat nu stiu care de pe la cfr calatori azi, ca o sa facem 1h45 pe Buc Cta cand se va finaliza lucrarea de la podurile dunarene si in cele doua statii, Ciulnita si Fetesti cred, cum au putut sa excluda din reabilitare doua statii si podurile? Traim in Romania si nu ne mai mira nimic... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 09 Dec 2016, 10:10 | |
| Podurile au fost proiect separat din cauza complexităţii lucrărilor. Ciulniţa şi Feteşti nu au fost excluse, dar constructorul nu a mai vrut să lucreze şi acum se judecă cu CFR. _________________ :TTT:
|
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 09 Dec 2016, 12:00 | |
| trebuie reabilitat si aliniamentu la intrare/iesire din gara de nord. de la pasaju basarab pana in gara si invers trenu merge cu maximum 10 km/h. acolo se pierd 3-4 minute. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 09 Dec 2016, 12:18 | |
| GDN si aliniamentul aferent va trebuii sa faca parte dintr-un proiect mai complex.Ar fi trebuit pastrat doar partea din fata a coloanelor iar restul demolat si reconstruit de la temelie.Parter strict ce tine de transportul feroviar, etaj zona comerciala fast-food.In ce a ce priveste aliniamentul trebuie total schimbat si compartimentat.Adica terminal pentru trenuri interurbane ce a ce in prezent nu exista, terminal pentru trenuri regionale si internationale,terminal pentru trenuri spre aeroport.Gara Basarab desfintata, e o mizerie, spatii insalubre inca din anii 80.Peroanele toate la acelasi nivel si complet acoperite cu acces pe baza de tichet. |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4792 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 09 Dec 2016, 16:33 | |
| Sa inteleg ca a murit proiectul transformarii GdN in gara de tranzit ? Oricum pana se hotarasc ce vor sa faca cu ea, ar trebui intervenit urgent si schimbate macazurile. Cum da prima zapada, cum se blocheaza, iar ies cu maturile. Promit filmare. Intre Grant si GdN e jale, e de inlocuit tot. Populismul domnului de la cfr atinge noi culmi, vorbeste de timpi de 1h45 cand el tocmai a marit timpii de la 2h00 la 2h05. Podurile dunarene trebuiau finalizate din iulie, a venit Craciunul cum avertizam si sunt departe de a fi gata. La primavara poate-poate dau in folosinta podul peste Borcea, cel peste Dunare mai dureaza. Statiile Ciulnita si Fetesti in stare din ce in ce mai proasta. Ce si cum judeca, Dumnezeu cu mila. Basarabi-Murfatlar - bariere fonice lipsa, treceri denivelate la anul si la multi ani. Cel putin un mort pe luna. Palas-Constanta - au tot schimbat macazuri, traverse, cupoane de cale, rezultatul e ca se circula cu viteza mai mica ca inainte (60 v 75) Situatia e departe de roz, dar cea mai mare rusine mi se pare starea acutala a Garii de Nord, cartea de vizita a cfr si mt.
|
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 10 Dec 2016, 00:45 | |
| oricum intreaga "modernizare" a M800 e o rusine, s-a cheltuit 1 miliard de euro in 10 ani si s-au castigat cca 15 minute fata de perioada in care se mergea cu 140 kn/h, in schimb avem statii neterminate, sectiuni neprinse in proiect si poduri nefinalizate, asta in timp ce linia se degradeaza de la trenurile de marfa care nu respecta nici o regula... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 10 Dec 2016, 01:51 | |
| Au disparut joantele acum se merge pe linie sudata abia se aude, e lin e frumos in plus avem trenuri ce merg cu 150 si 160. Cu ce viteza maxima se mergea inainte de modernizare stie cineva ?
Cu marfa asa este si eu am vazut liste la trenuri GFR supratonate dar oameni aia erau linistiti AFER-ul doarme pe el sta ghena doar pe Regiotrans si nu vor sa autorizeze Vectronu. In ritmul asta o sa distruga M800 si ne vom intoarce iar la epoca de lemn.
Cand se preconizeaza sa se termine lucrarile la poduri ? Am vreo sansa la vara sa fac 1h45' din Capitala pana la Constanta ? Ca 1h52' am facut cu 3 vagoane goale in 13.02.2015. |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 10 Dec 2016, 06:17 | |
| - Katalyn a scris:
- Au disparut joantele acum se merge pe linie sudata abia se aude, e lin e frumos in plus avem trenuri ce merg cu 150 si 160. Cu ce viteza maxima se mergea inainte de modernizare stie cineva ?
140 km/h. - Katalyn a scris:
- Cand se preconizeaza sa se termine lucrarile la poduri ? Am vreo sansa la vara sa fac 1h45' din Capitala pana la Constanta ? Ca 1h52' am facut cu 3 vagoane goale in 13.02.2015.
Cel mai probabil. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|