|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Mai 21, 2014 5:47 pm | |
| Moldova e săraca, lumea abia işi permite la clasa iar manuela viseaza la trenuri cu multe cuşete şi dormitoare. Am văzut cât de multe cuşete şi dormitoare circulă din Moldova la Buc, la CT ori la Timişoara pe când celelalte zone ale ţări au de 3-4 ori mai multe cuşete/dormitoare pe lângă Moldova. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Mai 21, 2014 6:53 pm | |
| - Katalyn a scris:
- Moldova e săraca, lumea abia işi permite la clasa iar manuela viseaza la trenuri cu multe cuşete şi dormitoare. Am văzut cât de multe cuşete şi dormitoare circulă din Moldova la Buc, la CT ori la Timişoara pe când celelalte zone ale ţări au de 3-4 ori mai multe cuşete/dormitoare pe lângă Moldova.
Exact, daca 1944 abia are 4cusete si un dormitor in sezonul mare cine credeti ca din Moldova arunca bani la cuseta, drumul il faci in 7-8ore la ei un 20-49 clasic e lux, sa aiba 21-86 sau 20-49 ca aceste dispun cu multe locuri de la Suceava poate sa vina cu 8 sau 9 vagoane fara cuseta. |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Trenuri de la Suceava Joi Mai 22, 2014 9:00 am | |
| E cam deplasat să spui că din Suceava pleacă doar sărăntoci care nu au bani de cuşetă. Anul trecut, în vara, la cuseta spre Litoral se vindeau toate locurile cu 21 de zile. Am constatat asta pe pielea mea.... în condiţiile astea cred că se umpleau lejer 2-3 dacă erau disponibile.... de asemenea la trenul IR 1754 Suceava-Bucureşti Nord, la vagonul de dormit, erau doar trei locuri libere când am călătorit eu recent...... cam asta e situaţia reală iar adevărul despre sărăcia de aici doar parţial..... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Mai 22, 2014 9:15 am | |
| nu are nimeni nimic cu moldoveni sau cu Moldova insa asta e adevarul. La 1653, 1667 sau 1755 sunt 5 vagoane/noapte cea mai profitabila noapte fiind V/S, iar pe sensul celalalt la 1654, 1668 si 1754 e D/L in rest circula la jumatate in vreme ce Ardealul are 8-9 bucati V/S la 1741 sau D/L la 1742 numai la acest tren, plus ca mai e 1643/4, 1641/2 si cele 2 sezoniere lungi care bat la uşa.
Daca drumul de la Buc la SV sau Iasi e mai scurt ca un drum pana la CJ, OR sau S.M atunci sa bage Cfr tren direct de noapte Craiova-Buc.Nord-Bacau-Pascani-Suceava cu grupa ptr Iasi cu vag Cuşetă şi Dormit să vedem daca se circula si in alta parte in afara de cls 2-a. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Mai 22, 2014 9:31 am | |
| Contrar a ceea ce se crede, zona Moldovei genereaza calatori pentru mare. M-am nimerit in doi ani in gara vaslui si am prins sosirea de la iasi a trenului de Constanta(direct pe Tecuci-Faurei). Desi a venit destul de plin au urcat foarte multi pasageri si din Vaslui.
Iar daca nu ma insel, ultima data cind a circulat pe 601 era format din etajate +1Bc.
Asadar s-ar putea face diverse alte combinatii ale grupelor din orasele de pe 500, iar dincoace pe 600 sa fie alt tren combinat cu grupa Galati. Puse la ore bune si fara opriri in toate crismele cred ca ar atrage calatori. ca dupa ce circuli toata noaptea de la Iasi sau Suceava cel mai tare iti arde sa opresti in Platonesti pentru navetisti.
Parca intr-un an s-a discutat pe aici despre o varianta Iasi-Barbosi grupa Iasi -Galati decupleaza si se cupleaza cu grupa Galati-Constanta care e deja sosita. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Mai 22, 2014 9:57 am | |
| Eh.. din Bucuresti e usor sa dam pronosticuri la circulatie din pix , dar nu se uita nimeni la bilete .. Moldova are cel mai mare numar de calatori la tren,cu toate ca sunt "sarantoci" sunt mai civilizati ,tocmai ca nu au masini personale.. Ceea ce se omite frecvent e tranzitarea oraselor de la Suceava,se trece prin Pascani,Roman, Bacau,Adjud, Focsani,Buzau.. ,sa nu mai pun Piatra Neamt,Tirgu Neamt,Botosani,etc.. PS Voluntariu are RATB,Doctore |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Mai 22, 2014 11:13 am | |
| - DUAL a scris:
- PS Voluntariu are RATB,Doctore
Cursele de Afumaţi (care am impresia că nu circulă în week-end) nu opresc în Voluntari, că nu le-a dat Pandele autorizaţii pentru staţii. E o singură staţie în Voluntari, la staţia meteo, la solicitarea celor angajaţi acolo. După principiul ăsta şi Bicazul are curse de autobuz spre Piatra Neamţ. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 12:21 am | |
| CFR CALATORI ar putea pune trenuri (vagoane) suplimentare catre litoral astfel : grupa Suceava - Constanta sau Mangalia detasate in Buzau de la IR 1650, si grupa Constanta sau Mangalia catre Suceava care sa fie atasate in Buzau la IR 1659; grupa Iasi - Constanta sau Mangalia detasate in Tecuci de la IR 1662, si grupa Constanta sau Mangalia la Iasi atasate la IR 1661 in Tecuci. Ele sa circule prin Barbosi. In acest mod cred ca este mai ieftin si un mai mic efort pentru CFR CALATORI. Iar la IR mentionate mai sus este loc pentru un plus de pana la 10 vagoane/tren pentru litoral. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 10:56 am | |
| - DUAL a scris:
- Moldova are cel mai mare numar de calatori la tren,cu toate ca sunt "sarantoci"
Unde o avea Moldova cei mai multi calatori la tren eu nu stiu ce statistici ati vazut voi, probabil pe cea cea din luna octombrie cand toata lumea merge la Iasi la Sf Parascheva. Ieri am facut niste calcule simple legate de trenurile Buc-Buzau-Suceava/Iasi/VDB/P.Neamt/Bicaz adica tot ce pleaca pe M1000-500 spre Moldova lasand la o parte Galatiul, desi am pus si trenul 1571 ( pentru ca trece prin Buzau ) si cealalta varianta cu M1000-300 tot ce pleaca din Bucuresti spre Brasov si mai departe de Brasov. Am luat simplu toate trenurile si la compunerea unei zile normale de miercuri. Moldova are 660 locuri intr-o zi la clasa 1-a, si 4890 la clasa a 2-a in vreme ce Brasov-Ardeal are 720 locuri la clasa 1-a si 5350 la clasa 2-a. Nu am luat in calcul trenurile care pleaca din PL.Sud spre Buzau, cele PL.Sud-Brasov, IR 1732 Galati-Brasov, trenurile particulare RT sau TFC si nici vagoanele de dormit si cuseta si nici trenurile Buc.Nord-PL.Sud. In Moldova sunt multe secti inchise si mai multe pe care sunt particulari adica RT la statistici ne uitam la comun sau doar la CFR ? Daca alegeam o zi de sambata cand trenurile spre Brasov sunt suplimenatate mai puneam vreo 500 locuri la clasa 2-a fata de Moldova unde decat un singur tren e suplimentat vinerea IR 1665 cu 1-2 vagoane si IR 1752 duminica cu 2-3 vagoane, in rest liniste si pace. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 11:34 am | |
| Ca si capacitate,stam mai bine,dar iti zic eu Dacia are 2+2 21-86+21-90 = 88*2+66*2=308.In general,acum avand in vedere pretul din 308 daca sunt 60 ocupate,e mult! E tren de capacitate,dar bate vantu.. La 1661 alta e povestea . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 11:37 am | |
| 21-76/86 = 84 locuri numai 21-80 are 88 locuri. IR 1661 plimba 3 vagoane, nu zic cat de ocupate sunt, la fel e vorba si de IR 1551 si exemplele pot continua pe cand pe Brasov-Ardeal numai 1637 are 4 vagoane mici, ca 1633 are 4 vagoane 19/20-83. Moldova e clar sub Brasov-Ardeal, totusi numai luna octombrie salveaza Moldova in fiecare an. Am fost la Iasi in octombrie 2009 si octombrie 2010 si am vazut ce e acolo cand e Sf Parascheva, am mers cu Personalul de prinz Marasesti-Tecuci-Iasi, de la Barlad am fost 10 insi in compartiment de 20-57. De la Vaslui la Iasi nasul nu a mai venit ca nu se putea trece pe culoar. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 1:22 pm | |
| 4 locuri in +/- nu e mult .. Nu e vorba de capacitate,e vorba de gradul de ocupare al locurilor .. Btw,calculul asta e pur teoretic,caci o regiune are un tip de vagon,alta alt tip .. Dupa calculele astea,ar rezulta ca Timisoara genereaza mai putin trafic,avand vagoane de tip 22-76/86,cu doar 60 de locuri. |
| | | bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 1:52 pm | |
| Vad ca s-a modificat mersul regio intre Obor si Constanta. Nimic despre 1695/1696 inca.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 1:58 pm | |
| Acest calcul bazat pe capacitatea garniturii este irelevant. Daca era vorba de un tren care pleaca din Bucuresti Nord si se opreste la Iasi, atunci da, se putea lua in consideratie gradul de ocupare la plecare in cursa, dar aceste trenuri au 7...10 opriri intermediare unde coboara si urca persoane si eficienta cursei se evidentiaza prin numarul de bilete vândute si incasarile intregii curse. In urma cu ceva vreme existau garnituri de 7... 10 vagoane care circulau cu grad de ocupare 80-90 % pe 50 % distanta dupa care ramâneau in tren calatori cât pentru 2 vagoane, si in mod categoric pe distanta ramasa se inregistra o scadere a eficientei. Acum la 3...4 vagoane cat are un tren IR, s-a reusit mentinerea unui echilibru prin cresterea eficientei de scurt si mediu parcurs. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin Mai 23, 2014 2:04 pm | |
| - bogdan aldea a scris:
- Vad ca s-a modificat mersul regio intre Obor si Constanta. Nimic despre 1695/1696 inca.
1695/1696 ramane Bucuresti-Timisoara-Bucuresti , pentru Timisoara-Mangalia-Timisoara au bagat 10191/10192 . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |