Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+53
Vlad
dan tm
TonyGFR
dandel
adytm
laur 133
solomon1984
Alex Avram
63-1143-5
gtavicecity
florin29sv
bobi
bogdan aldea
MariusM
rizelgeorgel2004
IonutChircu
AndiCFR
alex1987
alex.alexus.tm
cristi ar
bubu
billy752-istu
mureseanu_976
Grigor
doctoru
maris.constantin
Jhonyla
@ndrey
Norbi
allred
Adrian78
92Dragos
DPS
Lumunita Stana
cristi CFR
Adirmvl
ALEXCFR
cardinal
kristi kkk
baiazid
Katalin4653
razvan - trenuri
cfr500
stefan_br
DUAL
Mihay
Dr2005
Vitosa
Razvan Tudor
IonutCFR2009
cristy79
Andrey_tm
Nesebar
57 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 02:30

92dragos a scris:
Rentabilitatea nu este punctul de vedere cel principal daca ar fi asa n-ar mai circula 1745 intre Bv si Cluj,372-373,368-369 etc.

Daca rentabilitatea nu este punctul forte la un tren atunci sa nu va mai aud ca , comenteaza cineva la compunerea trenului x ca e facut cu EA/DA si 1-2 vagoane si ca nu e facut cu automotor , sau ca trenul x merge 500 km dar cu 10 calatori , deci gata , clar , fara comentarii de genul , se pare ca aici fiecare arunca cu norori in trenul care nu ii convine iar daca trenul care trece pe la el prin oras are 2 vagoane si alea goale , nu conteaza , lasa asa ca e bun , tace si merge pe burta .

Daca tot au bagat legaturi directe apre litoral din toate colturile si pe unele linii exista chiar si 2 sezoniere pentru Mangalia , nu inteleg de ce in Moldova a ramas 1 tren spre Mangalia si nu au impartit in doua asa cum era normal sa fie , asa cum a fost si in trecut , vad ca in restul tarii au introdus asa cum a fost in trecut doar Suceava si Iasi a ramas combinat si nu separat , in trecut erau separate Suceava-Mangalia si Iasi-Mangalia , Suceava trebuia sa aibe grupa de Botosani si Piatra Neamt sau Bicaz (in anii '80 era un Acc direct Bicaz-Mangalia) iar Iasi-Mangalia sa ramana singur cu 10-12 vagoane , chiar si Galati-Constanta trebuia prelungit la Mangalia , atunci puteam spune ca toata tara are legatura cu litoralul , nu e normal ca unele regiuni sa fie favorizate si altele nu , eu asta scot in evidenta si cu asta nu sunt de acord .

p.s.-maris.constantin , nu ma confunda , eu am sustinut mereu egalitatea intre regiuni si legaturile directe intre Est si Vest , Nord si Sud , mereu am cerut un tren din Galati la Cluj via 501 sa mai scoata din izolare orasul Galati , un oras mare din zona de Est , si un tren Brasov-Suceava/Iasi tot pe 501 asa cum era mai ales ca in Brasov sunt multi cu rude in Moldova , dar cine sa inteleaga asta la CFR .

_________________
595423Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13214
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 03:01

Este clar ca Moldova e inoroiata doar cu un sezonier Sad.. Pacat ca acolo chiar mai merge lumea cu trenul.. Problema e in mers,si sper sa se rectifice cu 2 cum am propus toti aici pe forum .. cu o eventuala grupa de Piatra Neamt,si personal ma duc si le matur presul la Ministerul Transporturilor.. Daca intr-adevar baietii buni din minster dau un ochi aici.. creearea celor 2 sezoniere in Moldova e IMPERATIV! Sunt vagoane pentru ca atat Suceava cat si Iasiul au 20-49 2xx si 20-49 fara revizie(5 bucati zac in Simeria(sunt ale Iasiului),luati-le revizuiti-le si la drum cu ele! )
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4793
Data de inscriere : 14/10/2012

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 05:56

Wink Oricum daca erau si cele doua despartite,Iasi-Mangalia si Suceava-Mangalia(cu grupa de la Botosani si de la Piatra Neamt) chiar eram multumit;cei din zona ar putea sa faca petitii,sa le reaminteasca ca e nevoie si acolo de doua trenuri ca Moldova e mare si sunt orase care nu au legatura directa cu litoralul,inca e timp pentru ca nu au facut public mersul de tren pentru sezonul estival
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8307
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 09:52

[quote="Karpaty"] Cale ferata mai degreaba este ceva strategic, o invesititie. Pui banii si vezi daca ti se va compensa. Sa luam un exemplu au pus dormitorul la Mures, iar dupa 3saptamani l-au scos de tot. Se mai mira ca nu avea calatori? Pai sa stea cuminte abia l-au introdus trebuia sa astepte cate 4-5luni de zile sa vada am calatori, nu am calatori, cat la suta din bilete am vandut la dormitor(adica cuseta cu 4 paturi) si cat la clasa si fac calcul in privinta detaliior mele daca este rentabil sustinerea acestui serviciu.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Cats11
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 10:07

Ai 5 maxim 10 calatori in grupa de noapte Bucuresti-Targu Mures la clasa 2 , adica la 1641+4541 , daca la clasa 2 nu merge nici dracu cu trenu , da la cuseta si dormitor unde este mai scump , e normal ca a fost scos , circula GOL !!! . Cand am fost eu cu colega la Mures in 1641+4541 am fost doar noi 2 in tot vagonul , deci 2 persoane intr-un vagon 20-76 , ce vrei mai mult de atat , in vagonul din fata au fost 5 persoane , doar din Deda la Mures ce s-a aglomerat ca au urcat navetistii ca altfel ar circula gol golut cap coada .

_________________
595423Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 10:47

Ce sa zicem de Moldova ca nu prea e nimic de zis. Pana la 20 iulie face fata Iasiul combinat cu Suceava, deci pana atunci au timp specialisti din CFR sa caute cateva vagoane si sa bage un nou tren spre litoral inaintea lui SV/IS-Mangalia cu 1-2 ore pe ruta Piatra.Neamt-Bacau-Marasesti-Buzau-CT-Mangalia cu grupa de la Vaslui-Marasesti cu vagoane din Buzau se pot atasa 1-2 etajate distanta de la Buzau la Mangalia e mai mica s-ar putea calatori si in etajat, asta in caz ca nu le vor separa. Dar intrebarea e alta pana la 20 iulie sa bage domne vagoane cu nr mare de locuri nu cotete cu 60 locuri gen 21-31, sau 20-55, 22-96 sa bage vagoane cu 84-88 locuri ( 21-76/86/87, 21-80 )

Ca spuneati de autocare si dube nu uitati ca in Moldova sunt cele mai multe dube si cascarabete din tara, mai ales la transportul in comun, au astia o manie si o pasiune pentru cascarabete ca zici ca sunt din aur cand i auzi cum le lauda, zici ca mergi cu avionul nu cu masina.

Uni le zic maxi-taxi, alti cascarabete ( zona Tecuci-Galati ) iar cei civilizati de la Focsani le zic microbuze.


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 12:10

Katalyn a scris:
Ca spuneati de autocare si dube nu uitati ca in Moldova sunt cele mai multe dube si cascarabete din tara, mai ales la transportul in comun, au astia o manie si o pasiune pentru cascarabete ca zici ca sunt din aur cand i auzi cum le lauda, zici ca mergi cu avionul nu cu masina.
Sunt multe, pentru că Moldova e cea mai săracă regiune, iar toate firmele de transport trăiesc din transporturile de căpşunari şi babby-sitter-e către Germania, Spania şi Italia. De fapt, nu m-ar mira să meargă zilnic mai mulţi oameni cu aceste maşini decât cei cu tren/autocar spre mare  Laughing 

Nu prea îmi plac mie grupuleţele pentru staţii gen Botoşani, Reşiţa... astea sigur vor fi cu unul sau 2 vagoane (şi alea goale), dar se va pierde un sfert de oră cu manevrarea lor.
Cât despre Suceava şi Iaşi... s-ar putea încerca ceva gen un tren Suceava - Paşcani - Bacău (eventual să ataşeze 1-2 vagoane de la Piatra Neamţ) - Adjud - Focşani - Rm. Sărat - Buzău - Făurei - Feteşti - Cernavodă - Medgidia - Constanţa (am trecut toate staţiile în care ar trebui să oprească) şi mai departe spre Mangalia, în vreme ce cel de Iaşi ar putea circula prin Vaslui - Bârlad - Tecuci - Galaţi - Brăila. Dar mă gândesc de câte vagoane ar fi nevoie... că dacă ar fi 3 x 20-49 + 2 x cuşetă de la Suceava + 2 x 20-49 de la P. Neamţ (aduse la Bacău la ceva Regio local) am avea 7 vagoane. De la Iaşi ar putea pleca tot 3 x 20-49 + 2 cuşete, iar Galaţiul să mai pună 2 vagoane, ne ies tot 7. 7+7 fac 14, nimic nu ne împiedică să cuplăm trenurile astea la Făurei, ca să mai scutim o trasă pe Făurei - Feteşti şi, mai ales Feteşti - Constanţa - Mangalia (unde şi aşa e aglomeraţie). Mie mi se par suficiente 14 vagoane pentru Moldova.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 12:30

Dr2005 a scris:
Katalyn a scris:
Ca spuneati de autocare si dube nu uitati ca in Moldova sunt cele mai multe dube si cascarabete din tara, mai ales la transportul in comun, au astia o manie si o pasiune pentru cascarabete ca zici ca sunt din aur cand i auzi cum le lauda, zici ca mergi cu avionul nu cu masina.
Sunt multe, pentru că Moldova e cea mai săracă regiune, iar toate firmele de transport trăiesc din transporturile de căpşunari şi babby-sitter-e către Germania, Spania şi Italia. De fapt, nu m-ar mira să meargă zilnic mai mulţi oameni cu aceste maşini decât cei cu tren/autocar spre mare  Laughing 

Nu prea îmi plac mie grupuleţele pentru staţii gen Botoşani, Reşiţa... astea sigur vor fi cu unul sau 2 vagoane (şi alea goale), dar se va pierde un sfert de oră cu manevrarea lor.
Cât despre Suceava şi Iaşi... s-ar putea încerca ceva gen un tren Suceava - Paşcani - Bacău (eventual să ataşeze 1-2 vagoane de la Piatra Neamţ) - Adjud - Focşani - Rm. Sărat - Buzău - Făurei - Feteşti - Cernavodă - Medgidia - Constanţa (am trecut toate staţiile în care ar trebui să oprească) şi mai departe spre Mangalia, în vreme ce cel de Iaşi ar putea circula prin Vaslui - Bârlad - Tecuci - Galaţi - Brăila. Dar mă gândesc de câte vagoane ar fi nevoie... că dacă ar fi 3 x 20-49 + 2 x cuşetă de la Suceava + 2 x 20-49 de la P. Neamţ (aduse la Bacău la ceva Regio local) am avea 7 vagoane. De la Iaşi ar putea pleca tot 3 x 20-49 + 2 cuşete, iar Galaţiul să mai pună 2 vagoane, ne ies tot 7. 7+7 fac 14, nimic nu ne împiedică să cuplăm trenurile astea la Făurei, ca să mai scutim o trasă pe Făurei - Feteşti şi, mai ales Feteşti - Constanţa - Mangalia (unde şi aşa e aglomeraţie). Mie mi se par suficiente 14 vagoane pentru Moldova.

Un IR Suceava Buzau Mangalia cu grupa de Botosani , Bicaz si Comanesti cu 4 vagoane 20-49-2xx de la Suceava+2 cusete de 4 paturi +2 vagoane 20-55 de la Botosani+2 vagoane 20-55 de la Bicaz venite cu un regio local modificat si de la Comanesti la fel 2 vagoane 20-49-2xx de Galati aduse cu un regio local si un IR Iasi Tecuci Barbosi--Braila-Ianca-Ram Ciresu Tandarei-Mangalia cu 7 vagoane 20-49-2xx de la Iasi+3cusete de 4 paturi +4 vagoane 20-83 de la Galati . Trenul de Suceava merge cu loco de Suceava la Constanta iar trenul de Iasi vine cu GM de Iasi pana la Barbosi de unde grupa de Iasi se ataseaza in spate iar trenul de Galati cu loco de Galati vine in fata , iar pe retur Suceava ramane la fel iar Iasiul pleaca din Barbosi GMul atasandu-se in spatele trenului fiind nevoite astfel cele 2 trenuri sa intre pe Ram Medeea.





Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 13:04

Fratilor,intelegeti odata ca 7 vagoane nu sunt suficiente pentru Iasi-Mangalia!Ce este asa de greu de priceput? tocmai despre asta este vorba,se merge ca sardinele in sezon de la Iasi la Mangalia.In trecut acest tren avea chiar si 17 vagoane full option iar de 3 ani de cand este struto camila este horror de circulat cu el.Mai bine mergi cu duba la mare.Varianta cu 12 vagoane de la Iasi la Galati dupa care sa se ataseze 4 vagoane de la Galati este cea mai buna.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 13:46

nu se renteaza sa bagi grupe de Piatra Neamţ si Comaneşti la un tren spre mare, se pierde timp mult pentru manevre plus locomotive si personal in plus pentru aceste grupe, pentru 10-20 calatori/zi. Iar 14 vagoane pentru toata Moldova sunt insuficiente pentru un tren spre litoral dupa 10 iulie. Poate daca ar fi toate vagoanele de 80,84 sau 88 locuri fara cls 1 sau cuşete.

Pentru Bicaz-P.Neamţ sau Comăneşti-Oneşti mai bine pui IR-ul să treacă la 30 min prin Bacău si Adjud dupa ce sosesc R de pe secţile 509 respectiv 501.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13214
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 14:07

Eu zic ca Suceava-Mangalia trebuie sa aiba asa 3 Bc+1 sau 2 WLAB + 4B+1A(asta o sa circule gol) + Grupa de Piatra Neamt +2B+1Bc
Chiar daca de la Piatra Neamt pleaca 40 de oameni,poate 100 in weekend,se va umple pe drum,ca trece prin Bacau,Focsani,Buzau... si se genereaza trafic!
Iasi-Mangalia 4 Bc + 2 WLAB + 5B+1A + Galati-Constanta 4/5 B+ 1A . Sa nu uitam ca acest tren avea 26-16,pentru a sporii capacitatea in momentul in care se circula inca in varianta solo ..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18555
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24069
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 14:12

Galati-Constanta puteau sa il faca RE si sa fie cu etajate la 5 ore e rezonabil
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 14:31

In concluzie trebuie 2 trenuri de sine statatoare.
Iasi/Galati-Mangalia- cu 16 vagoane (12 de la Iasi si 4 de la Galati)
Suceava/Botosani/Bicaz-Mangalia CU 15 vagoane(9 de la Suceava,3 de la Botosani si 3 de la Bicaz).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 16:22

Bicazul are 6500 locuitori. Chiar e aşa necesar tren direct spre litoral de aici? Voluntari are 42.000, păi nu mai bine punem o grupă Voluntari-Pasărea la trenurile Bucureşti-Constanţa?  Twisted Evil 

15-16 vagoane pentru Iaşi-Mangalia şi Suceava-Mangalia mi se pare enorm de mult. A, dacă vrei să plimbi dormitoare goale da... altfel,e inutil. 4 vagoane 20-49 înseamnă 320 locuri (312, că scădem compartimentul de serviciu pentru naşi). Am putea pune 4 vagoane de la Suceava şi unul de la Piatra Neamţ (că mai mult de un vagon de la Piatra neamţ nu umpli), eventual mai pui un vagon de clasă şi laşi o singură cuşetă; de la Suceava ies 7 vagoane.
La fel şi pe ramura de la Iaşi, de la Galaţi-Brăila nu prea ai cum să ai mai mult de 2 vagoane. 3 vagoane 20-49 de la Iaşi, 2 cuşete tot de la Iaşi şi 2 vagoane 20-83 de la Galaţi. Tot 7. Şi vineri şi duminică mai pui un 20-49, să facă 8 şi îţi iese trenul la lungimea maximă pentru Constanţa - Mangalia.

De la Piatra Neamţ nu o să ai clienţi la cuşetă, iar de la Rm. Sărat sau Buzău nici atât.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 17:07

Dupa tine doar unele trenuri din vest ar trebui sa aiba 20 de vagoane ,chiar daca ar umbla goale ,iar pe rutele unde se merge ca sardinele ,sa fie eventual o struto camila cu 5 vagoane.
Lasa fraierii din Moldova sa mearga ca vitele.Nu au dreptul sa mearga la dormitory sau cuesta,ai tras tu concluzia asta,ca cei din Iasi vor sa circule eventual in picioare.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 25 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014 Interregional Călători
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: