|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 12:28 am | |
| La Buşteni da. La Simeria şi Blaj nu ştiu... prin afară ICurile opresc cam ca IRurile noastre. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 1:26 pm | |
| Ok .. nici la Busteni ca ai IR uri dupa 472, iar pe afara ai servicii peste IC ca viteza comerciala, iar IC urile lor sunt la pret de IR la noi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 3:40 pm | |
| IC de la MAV:
0 Szeged 07:45 4 does not wait for connection 16 Szatymaz 07:58 08:01 31 Kistelek 08:10 08:11 60 Kiskunfélegyháza 08:30 08:31 5 does not wait for connection 85 Kecskemét 08:47 08:48 2 does not wait for connection 100 Nagykőrös 08:59 09:00 118 Cegléd 09:12 09:18 4 does not wait for connection 173 Ferihegy 09:49 09:50 180 Kőbánya-Kispest 09:55 09:56 1 186 Zugló 10:03 10:04 191 Budapest-Nyugati 10:12
IC de OBB (sunt vreo 300 km, dar OBB nu dă distanţele între staţii): Wien Westbahnhof 14:56 9 Wien Hütteldorf 15:02 15:04 Tullnerfeld 15:15 15:16 St.Pölten Hbf 15:30 15:32 Amstetten NÖ 15:58 16:00 St.Valentin 16:14 16:16 Linz/Donau Hbf 16:30 16:32 Wels Hbf 16:43 16:45 Attnang-Puchheim 16:58 17:00 Vöcklabruck 17:04 17:06 Salzburg Hbf 17:48 18:12
IC de CFR: 0 Bucuresti Nord Gr. A 13:00 Real 59 Ploiesti Vest 13:44 1 13:45 Real 4 121 Sinaia 14:32 2 14:34 Real 4 140 Predeal 14:52 2 14:54 2 166 Brasov 15:37 9 15:46 Estimat 9 294 Sighisoara 18:04 2 18:06 Estimat 9 332 Medias 19:06 2 19:08 Estimat 9
Deci trenul maghiar opreşte în 9 staţii intermediare pe 200 km, cel austriac în 9 staţii intermediare pe 300 km, pe când al nostru în 5 staţii intermediare pe 300 km (6 dacă vorbim de 472, care opreşte şi la Buşteni). Aşa că opririle sunt destul de rare, zic eu. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 4:58 pm | |
| Pai sunt rare ca-n portiunea descrisa de tine satele de 11.000 de locuitori nu exista.. ar fi Comarnic 5.000,Campina(exclusa cu 30.000,dar oprim in Sinaia? ),Busteni ,Predeal (il punem si pe asta..5.000) ,Rupea ..tot vre-o 5000 In cealalta portiune satele sunt reprezentate de Blaj si Simeria, in care culmea .. opreste si IC'ul nostru, dar lipsesc legaturile cu desavarsire..
Ok.. deci am stabilit si ca IC'ul nostru opreste ca la ei in toate satele de 10.000,lucru care-l scosesem evident in postul anterior.. exceptand oprirea suprimata de la Campina,care e un pic neclara.. Diferenta intre CFR si OBB/MAV e ca ei au o densitate mult mai mare a populatiei, si din satucele alea au niste trenuri de legatura pentru satucele invecinate,si sa zic ca intelegem de ce opresc la ei IC'urile prin cateva satuce de 10.000+(oricum ca structura ei nici au orase de 300.000 cum avem noi,deci nu prea merge sa comparam IC la noi cu ei, ca nu s-ar potrivii), acum sa comparam pretul unui bilet, timpul de parcurgere al celor 300 km, si salariile(cate bilete iei la IC pe 300 km dintr-un salar in Ro, si cate in Austria/Ungaria).. Eu zic ca ar fi o idee buna sa faca pretul de IR la IC, iar preturile suplimentului IR in Romania, ca si-asa opreste absolut in toate satele acest InterRegio .. sa fie undeva la echivalentul pretului pentru 0-200 km.. astfel incat sa iti permiti sa mergi cu IR pentru distanta asta pana in 100~200 de km,iar pentru mai putin sa iei un tren RE sau R.100 km ii faci cam intr-o ora jumatate cu un tren R in conditii bune de infrastrucutra.. acum ca exista discutii si ca sunt zone unde 100 km sunt facuti in 2 ore si 10 minute(sau mai rau, ca e trenul fragmentat si astepti legatura), e partea a 2-a.. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 5:33 pm | |
| Pe calea ferata intre Viena Vest si Linz sunt 190 kilometri si pana la Salzburg 317 km. Este zona de campie si podis pana in apropiere de Salzburg. In Ungaria este campie si podis. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun Aug 18, 2014 8:05 pm | |
| Acuma doua saptamani am mers cu Dacia pana la Curtici cu o doamna care mergea in Austria la Graz si am povestit de trenuri si avea card cu reducere de 50% iar te duci sa cumperi in ziua plecarii biletul ajunge undeva la 30e pe 200km oricum spunea ca preturile la noi pentru salariile noastre sunt exagerate si a fost la Targoviste cu Dacia pana la Ploiesti 120 de lei inapoi a venit cu autocarul mai ieftin si a ajuns mai repede si mai spunea ca inainte venea cu dormitorul de la 1822 de la Venetia direct pana la Deva |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 4:47 pm | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. nici la Busteni ca ai IR uri dupa 472, iar pe afara ai servicii peste IC ca viteza comerciala, iar IC urile lor sunt la pret de IR la noi.
Poate ar trebui inainte sa faceti diverse afirmatii sa va interesati si de valoarea in bani, rezultata din vanzarea biletelor in statia Busteni si apoi sa trageti concluzii daca e ok sa opreasca 472 in Busteni sau nu. Nu cred ca CFR a luat in considerare numarul de locuitori ai statiunilor de pe Valea Prahovei ci fluxul de calatori si bilete vandute, si Slava Domnului Busteni sta excelent la acest capitol. Stiati ca au fost zile cand la Busteni Din vanzarea biletelor intr-o zi, au rezultat cca 70.000 de lei ??? Asa ca : despre ce vorbim?? Satul asta asa cum il numiti voi aduce bani CFR ului cat poate nu aduce o statie a unui oras care are 50000 de locuitori. Din punctul meu de vedere in Busteni trebuie sa opreasca toate trenurile asa cum se intampla in Sinaia si Predeal. este o statiune in plina ascensiune si prin oprirea inclusiv a trenurilor internationale turismul are de castigat. Nu sunt de acord cu opriri in statii ca: Blaj, Razboieni, Simeria sau altele de acest fel. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 5:17 pm | |
| Blaj, Razboieni sint noduri. Cum sint legaturile de acolo e alta discutie. Cat despre Simeria, e nod atat pentru Hunedoara cat si pentru Valea Jiului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 5:56 pm | |
| Culmea, Simeria e un orăşel care generează ceva călători... numai la 1822 urcă 50 - 60 de persoane. Opririle trebuie să fie puse pe criteriul numărului de călători, nu al mărimii oraşului. De exemplu, la 346 sunt zile când nu urcă/coboară nimeni la/de la Alba Iulia. Dar de la Sighişoara sunt clienţi, deşi Sighişoara e mai mică decât Alba Iulia. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 6:05 pm | |
| Simeria e si statie cu oprire tehnica revizie in tranzit schimb de locomotive si mecanici la toate trenurile.. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 10:19 pm | |
| La Busteni ar trebui sa opreasca toate IC-urile cum opresc la Sinaia si Predeal. Busteniul chiar are ce sa arate turistilor nu e cazul sa facem comparati intre Sinaia, Busteni sau Predeal si nici dupa numarul de locuitori al acestor 3 localitati. Turistul cand coboara la Busteni o face pentru a ajunge la Gura Diham, Diham, Valea Cerbului, sus la Babele, Crucea Caraiman, Pestera si Vf Omu, pe cand Sinaia e renumita doar pentru partiile de ski si Peleş. Ca din Sinaia poti ajunge acum pe Transbucegi oriunde e alta poveste. Si Busteniul e mai aproape de Azuga fata de Predeal. In schimb cand va aud atata cu Simeria voastra deja a devenit stresanta si plictisitoare treaba cu Simeria, pana la urma opreste acolo doar pentru ce a zis adrian78. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier Aug 20, 2014 11:41 pm | |
| Corect, la Busteni trebuie sa opreasca cam toate trenuri IR si IC (ala singur care a mai ramas 346/347 ) pentru simplul fapt ca este statiune montana si nu orice statiune, iar in nodurile de cale ferata la fel trebuie sa opreasca pentru acele persoane care schimba trenul cum e cazul la Teius sau Marasesti ori Simeria, vine omul cu trenul IR si are legatura de acolo spre alta destinatie chiar daca acel nod de cale ferata este intr-un sat asta e, opreste tren de rang superior, asa s-a facut reteaua de cale ferata . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Aug 21, 2014 8:17 am | |
| - Karpaty a scris:
- Corect, la Busteni trebuie sa opreasca cam toate trenuri IR si IC (ala singur care a mai ramas 346/347 ) pentru simplul fapt ca este statiune montana si nu orice statiune,
Trebuie să oprească pentru că are clienţi acolo, nu neapărat pentru că e staţiune. Dacă, de exemplu, de la Buftea s-ar urca zilnic 100 de clienţi la IC, atunci ar trebui clar să oprească şi acolo. - Citat :
- iar in nodurile de cale ferata la fel trebuie sa opreasca pentru acele persoane care schimba trenul cum e cazul la Teius sau Marasesti ori Simeria, vine omul cu trenul IR si are legatura de acolo spre alta destinatie chiar daca acel nod de cale ferata este intr-un sat asta e, opreste tren de rang superior, asa s-a facut reteaua de cale ferata .
Să oprească, dar să oprească doar dacă există trenuri de legătură la intervale de timp apropiate. Că dacă opreşti la Mărăşeşti şi trenul de la Tecuci a venit cu 3 ore înainte şi pleacă înapoi peste 4 ore, nu faci nimic, că nu o să coboare nimeni să stea 4 ore. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Aug 21, 2014 8:06 pm | |
| Ok .. va rog terminati cu aberatiile de gen turisti .. 473 cara turisti.Turistii nu se duc seara la ora 7 sa faca trasee.. Si nu pleaca la ora 11 din Busteni,cand intr-o zi lumina se pot face multe.. As admite ca se duc sa sa se cazeze seara la o pensiune/hotel.. dar dupa 473 exista IR 1642 iar ianainte 1633 care circula plin,tocmai ca atunci pleaca grosul cu cazarea.. Am circula cu 473 recent si-a coborat un ceferist in Busteni.Diferenta la timp parcurs e 7 minute,iar de pret 13 lei.Cei care iau IC 473 nu se duc pana la Busteni, ci mai departe. @dandanel poate o fi generand Busteniu sume importante in sezon(nu cred ca vrei sa stii cat genereaza Constanta-Mangalia vara), dar la 346 si 473 sunt IC si nu genereaza trafic datorita orelor la care tranziteaza statia. @Dr2005, 90% din cei care se urca in Simeria sunt din HD,dar in principal Hunedoara, ca e aproape cu masina, si de cele mai multe ori, in special seara la 1822, nu ai loc in dubele Hunedoara-Deva.. Ca fapt divers in seara asta ramura lui Pontus Euxinus de la Deva a plecat in sfarsit :roll: ,cred ca au citit s-au nu stiu cum le-a luminat Dumnezeu mintea, cu cele 2x20-49 2xx(care circula Craiova-Mangalia) din Simeria! Vagonul 22-96 035 avea niste hartiute in geam, posibil sa fi avut AC bulit, sau sa fi scris ca circula fara caltori.. Am prins garnitura in tranzit in timp ce iesea din Simeria. Asa ca aviz celor care nu intelegeau de ce se impla si ramura la 1992/6/8 pe valea Jiului .. de asta.Grupa de Resita am inteles ca e mai dezastru si ca acolo chiar nu au bagat nimic.. doar cele 2 vagoane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi Aug 21, 2014 8:19 pm | |
| @DUAL, mult a fost putin a ramas, in 3 saptamani spunem pa-pa la sezoniere . Momentan vad ca ramane 1821/1822 la Constanta, Doamne ajuta sa ramana definitiv asa cum a mai fost tot timpul anului Arad-Constanta-Arad . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |