Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+53
Vlad
dan tm
TonyGFR
dandel
adytm
laur 133
solomon1984
Alex Avram
63-1143-5
gtavicecity
florin29sv
bobi
bogdan aldea
MariusM
rizelgeorgel2004
IonutChircu
AndiCFR
alex1987
alex.alexus.tm
cristi ar
bubu
billy752-istu
mureseanu_976
Grigor
doctoru
maris.constantin
Jhonyla
@ndrey
Norbi
allred
Adrian78
92Dragos
DPS
Lumunita Stana
cristi CFR
Adirmvl
ALEXCFR
cardinal
kristi kkk
baiazid
Katalin4653
razvan - trenuri
cfr500
stefan_br
DUAL
Mihay
Dr2005
Vitosa
Razvan Tudor
IonutCFR2009
cristy79
Andrey_tm
Nesebar
57 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
bogdan aldea




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 3890
Data de inscriere : 21/04/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 14:52

Cat de sigur esti ca nu intra ? Eu il vad de pe 19.06 plecare 07.50 din Bucuresti si 18.30 din Constanta.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 15:40

DUAL a scris:
4 locuri in +/- nu e mult .. Nu e vorba de capacitate,e vorba de gradul de ocupare al locurilor .. Btw,calculul asta e pur teoretic,caci o regiune are un tip de vagon,alta alt tip ..
Dupa calculele astea,ar rezulta ca Timisoara genereaza mai putin trafic,avand vagoane de tip 22-76/86,cu doar 60 de locuri.

IonutCFR2009 a scris:
Acest calcul bazat pe capacitatea garniturii este irelevant. Daca era vorba de un tren care pleaca din Bucuresti Nord si se opreste la Iasi, atunci da, se putea lua in consideratie gradul de ocupare la plecare in cursa, dar aceste trenuri au 7...10 opriri intermediare unde coboara si urca persoane si eficienta cursei se evidentiaza prin numarul de bilete vândute si incasarile intregii curse. In urma cu ceva vreme existau garnituri de 7... 10 vagoane care circulau cu grad de ocupare 80-90 % pe 50 % distanta dupa care ramâneau in tren calatori cât pentru 2 vagoane, si in mod categoric pe distanta ramasa se inregistra o scadere a eficientei. Acum la 3...4 vagoane cat are un tren IR, s-a reusit mentinerea unui echilibru prin cresterea eficientei de scurt si mediu parcurs.

Acest calcul a fost facut strict asupra numarului de locuri, capacitatea de transport pentru regiunea Moldova si pentru Brasov-Ardeal, conform compunerilor trenurilor de pe aceste rute, compuneri la zi. La IR 1651, grupa de P.Neamt am trecut 140 locuri echivalentul unui 22-96 si a unui 20-83, pentru ca ieri grupa care venea cu 1652 avea 2 vag 20-83 iar cea care pleca cu 1651 avea 2 vag 22-96, era impropriu sa pun 120 sau 160, asa am facut media celor 2 grupe.

Daca e so luam cat de eficient este un tren atunci putem da si exemple de pe Bucuresti-Brasov, unde se urca lume si din Campina ( foarte putina ) dar Sinaia, Busteni si Predeal pot tine piept lui Buzau, R.Sarat si Focsani, asta ca un mic exemplu. Pana la Adjud am fost si eu cu trenul idiferent ca era P,A,R sau R/IR si am vazut cati urca din Buzau, R.Sarat sau Focsani spre nordul tari si nu pot sa zic ca de exemplu la IR 1665 ( am ales un tren lung si circulat ) se urca din cele 3 statii mai mult de 40 de insi, asta ar insemna sa ne mintim uni pe alti, dar acelasi exemplu pot sa-l dau si despre IR 1527 cu statiile de pe Valea Prahovei.

Despre calatori care merg cap-coada s-a mai discutat, pentru acel tipi de calatori inca mai exista ramuri la anumite trenuri de lung parcurs, in rest lumea merge in medie 100-300 km, coboara alti urca de pe parcurs si tot asa...

Deci la numarul de locuri, capacitatea de transport oferita de vagoanele din trenurile CFR de pe cele 2 rute date ca exemplu Moldova nu castiga, si exemplele pot continua dar sa ne oprim aici sa nu facem off-topic sau sa zica cineva ca avem ceva cu Moldova.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 16:46

Vad ca 72-1/73-2 circula doar pe relatia Bucuresti - Timisoara si retur si 72/73 doar Budapesta-Lokoshaza si retur.
La un moment dat il mutasera prin Glogovat, acum e limitat la Timisoara. Site-ul cfrcalatori.ro nu a anuntat nimic vad...
E definitiva decizia?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 16:52

Astazi 73-2 a circulat si cu acea grupa de Budapesta si cu vagoanele pentru 1691 si a fost tras de un EA.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 17:04

allred a scris:
Vad ca 72-1/73-2 circula doar pe relatia Bucuresti - Timisoara si retur si 72/73 doar Budapesta-Lokoshaza si retur.
La un moment dat il mutasera prin Glogovat, acum e limitat la Timisoara. Site-ul cfrcalatori.ro nu a anuntat nimic vad...
E definitiva decizia?

Inchidere de line Arad - Glogovat in intervalul orar 9.00-18.00 in zilele de 22, 23, 24 si 25.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 17:10

Deci din aceasta cauza 1822/1 vine la Timisoara. Multumesc pentru informatie!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 20:45

bogdan aldea a scris:
Vad ca s-a modificat mersul regio intre Obor si Constanta. Nimic despre 1695/1696 inca.


Nu este definitivat mersul regio pe M800 in perioada sezonului estival. Un exemplu este trenul regio 8343 Calarasi Sud - Constanta, care pe distanta Fetesti-Cernavoda pod se suprapune cu IR 1944.
Sus In jos
bogdan aldea




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 3890
Data de inscriere : 21/04/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 21:12

IonutCFR2009 a scris:

Nu este definitivat mersul regio pe M800 in perioada sezonului estival. Un exemplu este trenul regio 8343 Calarasi Sud - Constanta, care pe distanta Fetesti-Cernavoda pod se suprapune cu IR 1944.

Ma refeream doar la trenurile directe Obor-Constanta si retur.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:07

De ce nu mai apar pe infofer.ro/cfrcalatori.ro la rubrica plecari/sosiri in/din gari perechile de trenuri regiotrans ? Mai putin pe infofer/informatii din gari/informatii tren unde apar.

De ce pe infofer/cfrcalatori trenul 1741 este trecut 12742 ?

Care este motivul de-i tot muta plecarea trenului R 9433 cand la 3.51/3.55 cand la 4.20 din Buc Nord ? iar asta se intampla in general din aprilie si pana prin octombrie daca nu ma insel.

Ce trenuri ale cfr-calatori au circulat azi la o diferenta atat de mica intre ele pe relatia Craiova-Bucuresti Nord ?
Pers 12122 Craiova pl 13.30 Buc Nord sos 16.17 (sosit conform raport iris la 16.27 linia 1)
Pers 12102 Craiova pl 13.45 Buc Nord sos 16.30 (sosit conform raport iris la 16.44 linia 2)

Voi vedeti ce vad si eu ?
R 13541 Brasov pl 16.12 Baile Tusnad sos 17.43
R 13542 Baile Tusnad pl 18.02 Brasov sos 19.29
Motivul circulatiei acestui tren il cunosc. Nu circula 1541/5433/DG5422/1540 la Bacau si retur datorita unor lucrari pe linia 501. Dar nu gasesc explicatia logica de ce insista cfr-calatori cu trenuri care opresc in toate cotloanele fara vreun motiv ? doar ca sa-si faca brasovenii, in cazul de fata, orele ? si astfel de exemple mai sunt R 11031/11032 sau R 4339 prelungit in 2014 de la Valea lui Mihai la Satu Mare initial avand trasate cateva opriri apoi in toate garile si haltele intalnite pe traseu! Exemple de astfel de trenuri mai sunt o groaza. De ce insista cu astfel de opriri in marea majoritate a cazurilor nejustificate asta pe langa infrastructura varza si timpii de mers in unele cazuri justificati sau poate umflati, in altele nu! (vezi cazurile de IR pe M800 unde timpii de mers scad cu 15 min din 14 iunie).
Sus In jos
bogdan aldea




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 3890
Data de inscriere : 21/04/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:13

Mario 076 a scris:
Ce trenuri ale cfr-calatori au circulat azi la o diferenta atat de mica intre ele pe relatia Craiova-Bucuresti Nord ?
Pers 12122 Craiova pl 13.30 Buc Nord sos 16.17 (sosit conform raport iris la 16.27 linia 1)
Pers 12102 Craiova pl 13.45 Buc Nord sos 16.30 (sosit conform raport iris la 16.44 linia 2)


Asta nu e trenul cu care a venit Ponta de la Craiova ? Softronic Hyperion...
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:24

Pers 12122 a fost Phoenix 004, 12102 a fost Hyperion, iar la jumatate de ora dupa a sosit si GM-ul de rezerva din Rosiori (1295)
Sus In jos
bogdan aldea




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 3890
Data de inscriere : 21/04/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:28

Aha, deci un fel de Air Force One cu bombardier la inaintare. Phoenixul era probabil pe post de frana.  
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:30

Era pentru siguranta in caz ca se defecta rama
Sus In jos
bogdan aldea




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 3890
Data de inscriere : 21/04/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:38

adrian78 a scris:
Era pentru siguranta in caz ca se defecta rama

Pai asta ziceam si eu. In caz ca ramanea rama fara frana Phoenixul se oprea, si atunci si rama trebuia sa se opreasca la randul ei in ceva. Asa, doar in caz de siguranta...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitimeSam 24 Mai 2014, 20:39

Apoi Pheonix a plecat la Constanta cu Brasovu-Constanta
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 27 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014 Interregional Călători
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: