| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 14:52 | |
| Cat de sigur esti ca nu intra ? Eu il vad de pe 19.06 plecare 07.50 din Bucuresti si 18.30 din Constanta. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 15:40 | |
| - DUAL a scris:
- 4 locuri in +/- nu e mult .. Nu e vorba de capacitate,e vorba de gradul de ocupare al locurilor .. Btw,calculul asta e pur teoretic,caci o regiune are un tip de vagon,alta alt tip ..
Dupa calculele astea,ar rezulta ca Timisoara genereaza mai putin trafic,avand vagoane de tip 22-76/86,cu doar 60 de locuri. - IonutCFR2009 a scris:
- Acest calcul bazat pe capacitatea garniturii este irelevant. Daca era vorba de un tren care pleaca din Bucuresti Nord si se opreste la Iasi, atunci da, se putea lua in consideratie gradul de ocupare la plecare in cursa, dar aceste trenuri au 7...10 opriri intermediare unde coboara si urca persoane si eficienta cursei se evidentiaza prin numarul de bilete vândute si incasarile intregii curse. In urma cu ceva vreme existau garnituri de 7... 10 vagoane care circulau cu grad de ocupare 80-90 % pe 50 % distanta dupa care ramâneau in tren calatori cât pentru 2 vagoane, si in mod categoric pe distanta ramasa se inregistra o scadere a eficientei. Acum la 3...4 vagoane cat are un tren IR, s-a reusit mentinerea unui echilibru prin cresterea eficientei de scurt si mediu parcurs.
Acest calcul a fost facut strict asupra numarului de locuri, capacitatea de transport pentru regiunea Moldova si pentru Brasov-Ardeal, conform compunerilor trenurilor de pe aceste rute, compuneri la zi. La IR 1651, grupa de P.Neamt am trecut 140 locuri echivalentul unui 22-96 si a unui 20-83, pentru ca ieri grupa care venea cu 1652 avea 2 vag 20-83 iar cea care pleca cu 1651 avea 2 vag 22-96, era impropriu sa pun 120 sau 160, asa am facut media celor 2 grupe. Daca e so luam cat de eficient este un tren atunci putem da si exemple de pe Bucuresti-Brasov, unde se urca lume si din Campina ( foarte putina ) dar Sinaia, Busteni si Predeal pot tine piept lui Buzau, R.Sarat si Focsani, asta ca un mic exemplu. Pana la Adjud am fost si eu cu trenul idiferent ca era P,A,R sau R/IR si am vazut cati urca din Buzau, R.Sarat sau Focsani spre nordul tari si nu pot sa zic ca de exemplu la IR 1665 ( am ales un tren lung si circulat ) se urca din cele 3 statii mai mult de 40 de insi, asta ar insemna sa ne mintim uni pe alti, dar acelasi exemplu pot sa-l dau si despre IR 1527 cu statiile de pe Valea Prahovei. Despre calatori care merg cap-coada s-a mai discutat, pentru acel tipi de calatori inca mai exista ramuri la anumite trenuri de lung parcurs, in rest lumea merge in medie 100-300 km, coboara alti urca de pe parcurs si tot asa... Deci la numarul de locuri, capacitatea de transport oferita de vagoanele din trenurile CFR de pe cele 2 rute date ca exemplu Moldova nu castiga, si exemplele pot continua dar sa ne oprim aici sa nu facem off-topic sau sa zica cineva ca avem ceva cu Moldova. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 16:46 | |
| Vad ca 72-1/73-2 circula doar pe relatia Bucuresti - Timisoara si retur si 72/73 doar Budapesta-Lokoshaza si retur. La un moment dat il mutasera prin Glogovat, acum e limitat la Timisoara. Site-ul cfrcalatori.ro nu a anuntat nimic vad... E definitiva decizia? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 16:52 | |
| Astazi 73-2 a circulat si cu acea grupa de Budapesta si cu vagoanele pentru 1691 si a fost tras de un EA. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 17:04 | |
| - allred a scris:
- Vad ca 72-1/73-2 circula doar pe relatia Bucuresti - Timisoara si retur si 72/73 doar Budapesta-Lokoshaza si retur.
La un moment dat il mutasera prin Glogovat, acum e limitat la Timisoara. Site-ul cfrcalatori.ro nu a anuntat nimic vad... E definitiva decizia? Inchidere de line Arad - Glogovat in intervalul orar 9.00-18.00 in zilele de 22, 23, 24 si 25. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 17:10 | |
| Deci din aceasta cauza 1822/1 vine la Timisoara. Multumesc pentru informatie! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 20:45 | |
| - bogdan aldea a scris:
- Vad ca s-a modificat mersul regio intre Obor si Constanta. Nimic despre 1695/1696 inca.
Nu este definitivat mersul regio pe M800 in perioada sezonului estival. Un exemplu este trenul regio 8343 Calarasi Sud - Constanta, care pe distanta Fetesti-Cernavoda pod se suprapune cu IR 1944. |
|
| |
bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 23 Mai 2014, 21:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Nu este definitivat mersul regio pe M800 in perioada sezonului estival. Un exemplu este trenul regio 8343 Calarasi Sud - Constanta, care pe distanta Fetesti-Cernavoda pod se suprapune cu IR 1944. Ma refeream doar la trenurile directe Obor-Constanta si retur. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:07 | |
| De ce nu mai apar pe infofer.ro/cfrcalatori.ro la rubrica plecari/sosiri in/din gari perechile de trenuri regiotrans ? Mai putin pe infofer/informatii din gari/informatii tren unde apar.
De ce pe infofer/cfrcalatori trenul 1741 este trecut 12742 ?
Care este motivul de-i tot muta plecarea trenului R 9433 cand la 3.51/3.55 cand la 4.20 din Buc Nord ? iar asta se intampla in general din aprilie si pana prin octombrie daca nu ma insel.
Ce trenuri ale cfr-calatori au circulat azi la o diferenta atat de mica intre ele pe relatia Craiova-Bucuresti Nord ? Pers 12122 Craiova pl 13.30 Buc Nord sos 16.17 (sosit conform raport iris la 16.27 linia 1) Pers 12102 Craiova pl 13.45 Buc Nord sos 16.30 (sosit conform raport iris la 16.44 linia 2)
Voi vedeti ce vad si eu ? R 13541 Brasov pl 16.12 Baile Tusnad sos 17.43 R 13542 Baile Tusnad pl 18.02 Brasov sos 19.29 Motivul circulatiei acestui tren il cunosc. Nu circula 1541/5433/DG5422/1540 la Bacau si retur datorita unor lucrari pe linia 501. Dar nu gasesc explicatia logica de ce insista cfr-calatori cu trenuri care opresc in toate cotloanele fara vreun motiv ? doar ca sa-si faca brasovenii, in cazul de fata, orele ? si astfel de exemple mai sunt R 11031/11032 sau R 4339 prelungit in 2014 de la Valea lui Mihai la Satu Mare initial avand trasate cateva opriri apoi in toate garile si haltele intalnite pe traseu! Exemple de astfel de trenuri mai sunt o groaza. De ce insista cu astfel de opriri in marea majoritate a cazurilor nejustificate asta pe langa infrastructura varza si timpii de mers in unele cazuri justificati sau poate umflati, in altele nu! (vezi cazurile de IR pe M800 unde timpii de mers scad cu 15 min din 14 iunie). |
|
| |
bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:13 | |
| - Mario 076 a scris:
- Ce trenuri ale cfr-calatori au circulat azi la o diferenta atat de mica intre ele pe relatia Craiova-Bucuresti Nord ?
Pers 12122 Craiova pl 13.30 Buc Nord sos 16.17 (sosit conform raport iris la 16.27 linia 1) Pers 12102 Craiova pl 13.45 Buc Nord sos 16.30 (sosit conform raport iris la 16.44 linia 2)
Asta nu e trenul cu care a venit Ponta de la Craiova ? Softronic Hyperion... |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:24 | |
| Pers 12122 a fost Phoenix 004, 12102 a fost Hyperion, iar la jumatate de ora dupa a sosit si GM-ul de rezerva din Rosiori (1295) |
|
| |
bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:28 | |
| Aha, deci un fel de Air Force One cu bombardier la inaintare. Phoenixul era probabil pe post de frana. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:30 | |
| Era pentru siguranta in caz ca se defecta rama |
|
| |
bogdan aldea
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 3890 Data de inscriere : 21/04/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:38 | |
| - adrian78 a scris:
- Era pentru siguranta in caz ca se defecta rama
Pai asta ziceam si eu. In caz ca ramanea rama fara frana Phoenixul se oprea, si atunci si rama trebuia sa se opreasca la randul ei in ceva. Asa, doar in caz de siguranta... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 24 Mai 2014, 20:39 | |
| Apoi Pheonix a plecat la Constanta cu Brasovu-Constanta |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|