Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+95
dan tm
stefan_br
tyio
andreycj
marian1967
65-1125-7
Lumunita Stana
92Dragos
solomon1984
cardinal
DanyCfrPascani
gabrielle.niki
Dutzu
bogdan aldea
Mushu
mariuscfrbucuresti
Adisoft1991s
laur 133
gtavicecity
Norbi
IonutChircu
Ionutz
alinx3330
Razvan Tudor
mtk
allred
Rarau
Raduku09
Mihay
apmatei
Grigor
marius664
Radu
Vale
c o r v i n
alexmorph3us
AlexD
AeroX
mureseanu_976
bubu
Bobby_TM
Re6/6
florin.lifticariu
baiazid
Ciprian
vatmanul
Luna
cristy79
Gabry Gabriel
NicuS
The Legend
Jhonyla
Costin.B
@ndrey
rizelgeorgel2004
alex.alexus.tm
cfr500
DUAL
lifetec
cortexedge
George
Florin C
kristi kkk
Tomi13leu
marius_catalin84
ttavi
rich1974
Amiralul
phnegativ
cristi ar
Spartan1948
AndiCFR
19jimmy84
razvan - trenuri
IonutCFR2009
Radu Tudor
TVlad
Simply18
DPS
DAS 2011
Vitosa
redeme
mariushal
Adrian78
cstefan
Andrey_tm
Balto
maris.constantin
cristi CFR
lapsanszkitamas
Vlad
Teodor
Adirmvl
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 09:41

Ideea e buna, cunosc conceptul de la americani dar nu imi place tigania aia de balustrada de inox nici sa ma pici cu ceara...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 10:02

adrian78 a scris:
Oare locomotiva asta nu are legatura cu modernizarea parcului GFR de locomotive LDH?

Am vrut sa intreb si eu aseara, insa cred ca nu are legatura.

Modernizarea este cu motoare Cummins iar locomotiva asta e cu Caterpillar.

Oare de ce nici o firma din Craiova nu se concentreaza pe automotoare?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 10:06

Ce automotoare?Cred ca Astra si Remar sunt specializate pe asta
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 10:11

Da, dar acolo la Craiova au incercat pe vremuri niste rame, ma gindesc ca ar fi putut  gasi solutii pentru ceva automotor.

Pe de alta parte aici la minutul 2.39 e o locomotiva din fosta Iugoslavie( nu stiu daca Sirbia sau Macedonia). O fi la modernizare sau e tot a GFR?

https://www.youtube.com/watch?v=_wVEpux8z2I#t=18
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 18/04/2011

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 11:33

Mie unul chiar imi place cum a iesit locomotiva, si ca aspect ( pare-mi-se ca difera putin de tot de LDH ) si ca post de conducere, adica modern, asa cum ar trebui sa fie. Ma gandesc, de ce oare nu concep un tip de locomotiva cu un motor mic, speciala pentru trenurile din zilele noastre, cel putin din Oltenia ? Pana la urma va mai dura pana se vor baga mai multe AM-re, asta daca se vor baga. Macar pana atunci sa se mai opreasca risipa.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 11:44

Intrebarea a mai fost pusa pe undeva cu ani in urma: de ce nu s-au modernizat locomotive 450 si 700 pentru trenuri scurte.

in filmul de mai sus la 2:58 se vad mai multe malaxe in hala.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 11:48

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/terranova-prima-locomotiva-realizata-integral-de-romani-la-craiova.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 12:46

http://www.mediafax.ro/economic/compania-feroviara-din-franta-modifica-statiile-dupa-ce-a-cumparat-2-000-de-trenuri-prea-late-12640976
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 25/06/2012

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 13:24

Teodor a scris:
Mie unul chiar imi place cum a iesit locomotiva, si ca aspect ( pare-mi-se ca difera putin de tot de LDH ) si ca post de conducere, adica modern, asa cum ar trebui sa fie. Ma gandesc, de ce oare nu concep un tip de locomotiva cu un motor mic, speciala pentru trenurile din zilele noastre, cel putin din Oltenia ? Pana la urma va mai dura pana se vor baga mai multe AM-re, asta daca se vor baga. Macar pana atunci sa se mai opreasca risipa.

Practic , e tot LDE doar ca are capotele egale . Are 2 motoare de 1250CP , dar fiecare cu transmisia proprie , deci tot aceeasi forta de tractiuneare (1500 t) . Mai bine lega motoarele printr-o singura transmisie si aveau dublu-forta de tractiune ...
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 14:14

Tu stii care e diferenta dintre LDE si LDH ?

Locomotiva aceasta nu are generator si motoare electrice de tractiune, are 2 transmisii hidraulice dupa cum scrie in toata presa.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 25/06/2012

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 15:57

cristi CFR a scris:
Tu stii care e diferenta dintre LDE si LDH ?

Locomotiva aceasta nu are generator si motoare electrice de tractiune, are 2 transmisii hidraulice dupa cum scrie in toata presa.

Ma gandeam in acelasi timp la capota unui LDE clasa 69 fiind la fel de mare . Gandindu-ma la asta , am spus LDE...
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 901
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6397
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 19:52

dan tm a scris:
Da, dar acolo la Craiova au incercat pe vremuri niste rame, ma gindesc ca ar fi putut  gasi solutii pentru ceva automotor.

Pe de alta parte aici la minutul 2.39 e o locomotiva din fosta Iugoslavie( nu stiu daca Sirbia sau Macedonia). O fi la modernizare sau e tot a GFR?
  E o locomotiva din fosta Iugoslavie,Macedonia ,Serbia,Slovenia seria 661,motorizata GM,si probabil face reparatie la  ei ,fiind deja autorizati la reparati acestor motoare ( seria 710 de la EGM 621 de la Calatori, si alea au  seria 645).
"Noua" locomotiva este de fapt un vechi LDE 1250 CP remotorizat,cu doua grupuri MD-GP,recarosat,si dotat cu tehnologii noi,adica  cam aceeasi treaba ca si la LDE 2100 cu RK tip EGM 621 de la Calatori,si atentie locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... !
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 20:06

Destinată, în general, exportului, “TerraNova” are două motoare Diesel, două transmisii hidraulice şi două cutii de viteză şi va putea fi produsă în trei exemplare pe lună. Pentru Bănie, va însemna crearea de noi locuri de muncă – circa 100, până la sfârşitul anului, după cum a precizat preşedintele Reloc SA, Graţian George Călin.

Citeste mai mult: http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/locomotiva.html

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 25/06/2012

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 20:38

@ndrey a scris:
... locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... !

Daca are elemente la fel ( presupun ca te referi la capota ) , nu inseamna ca e acelasi lucru .

Pe scurt , e un Ldh cu doua motoare, modificat la carcasa si la cabina , pe sasiu de Lde125 . Ce imi place la el e ca accesul in cabina se face pe platforma sasiului si nu pe lateral , asta ii da un "aer" mai american.
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 901
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6397
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitimeMier 21 Mai 2014, 22:03

Simply18 a scris:
@ndrey a scris:
... locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... !

Daca are elemente la fel ( presupun ca te referi la capota ) , nu inseamna ca e acelasi lucru .

Pe scurt , e un Ldh cu doua motoare, modificat la carcasa si la cabina , pe sasiu de Lde125 . Ce imi place la el e ca accesul in cabina se face pe platforma sasiului si nu pe lateral , asta ii da un "aer" mai american.
Stai linistit ca numa despre asta nu era vorba ,ci despre aparatul de rulare, daca stii e e ala, si imi mentin  afirmatia ca este LDE si nu LDH,nu se potrivesc mai multe  "descrieri" in articolele alea ,pe lanag faptul ca nu prea merge adaptarea unui boghiu de LDE la LDH,dar  e altceva ,vedem  cand o aparea fisa tehnica .
Si ca sa mai punctez locomotiva are capacele la capete de osie identice cu cele ale LDE 2100/LDE1250,si nu are IT la LDH 1360 ca sa justifice legarea d.p.d.v. electric a acestora .
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 43 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: