|
| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 09:41 | |
| Ideea e buna, cunosc conceptul de la americani dar nu imi place tigania aia de balustrada de inox nici sa ma pici cu ceara... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 10:02 | |
| - adrian78 a scris:
- Oare locomotiva asta nu are legatura cu modernizarea parcului GFR de locomotive LDH?
Am vrut sa intreb si eu aseara, insa cred ca nu are legatura. Modernizarea este cu motoare Cummins iar locomotiva asta e cu Caterpillar. Oare de ce nici o firma din Craiova nu se concentreaza pe automotoare? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 10:06 | |
| Ce automotoare?Cred ca Astra si Remar sunt specializate pe asta |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 10:11 | |
| Da, dar acolo la Craiova au incercat pe vremuri niste rame, ma gindesc ca ar fi putut gasi solutii pentru ceva automotor.
Pe de alta parte aici la minutul 2.39 e o locomotiva din fosta Iugoslavie( nu stiu daca Sirbia sau Macedonia). O fi la modernizare sau e tot a GFR?
https://www.youtube.com/watch?v=_wVEpux8z2I#t=18 |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 11:33 | |
| Mie unul chiar imi place cum a iesit locomotiva, si ca aspect ( pare-mi-se ca difera putin de tot de LDH ) si ca post de conducere, adica modern, asa cum ar trebui sa fie. Ma gandesc, de ce oare nu concep un tip de locomotiva cu un motor mic, speciala pentru trenurile din zilele noastre, cel putin din Oltenia ? Pana la urma va mai dura pana se vor baga mai multe AM-re, asta daca se vor baga. Macar pana atunci sa se mai opreasca risipa. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 11:44 | |
| Intrebarea a mai fost pusa pe undeva cu ani in urma: de ce nu s-au modernizat locomotive 450 si 700 pentru trenuri scurte.
in filmul de mai sus la 2:58 se vad mai multe malaxe in hala. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 11:48 | |
| http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/terranova-prima-locomotiva-realizata-integral-de-romani-la-craiova.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 12:46 | |
| http://www.mediafax.ro/economic/compania-feroviara-din-franta-modifica-statiile-dupa-ce-a-cumparat-2-000-de-trenuri-prea-late-12640976 |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 13:24 | |
| - Teodor a scris:
- Mie unul chiar imi place cum a iesit locomotiva, si ca aspect ( pare-mi-se ca difera putin de tot de LDH ) si ca post de conducere, adica modern, asa cum ar trebui sa fie. Ma gandesc, de ce oare nu concep un tip de locomotiva cu un motor mic, speciala pentru trenurile din zilele noastre, cel putin din Oltenia ? Pana la urma va mai dura pana se vor baga mai multe AM-re, asta daca se vor baga. Macar pana atunci sa se mai opreasca risipa.
Practic , e tot LDE doar ca are capotele egale . Are 2 motoare de 1250CP , dar fiecare cu transmisia proprie , deci tot aceeasi forta de tractiuneare (1500 t) . Mai bine lega motoarele printr-o singura transmisie si aveau dublu-forta de tractiune ... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 14:14 | |
| Tu stii care e diferenta dintre LDE si LDH ?
Locomotiva aceasta nu are generator si motoare electrice de tractiune, are 2 transmisii hidraulice dupa cum scrie in toata presa. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 15:57 | |
| - cristi CFR a scris:
- Tu stii care e diferenta dintre LDE si LDH ?
Locomotiva aceasta nu are generator si motoare electrice de tractiune, are 2 transmisii hidraulice dupa cum scrie in toata presa. Ma gandeam in acelasi timp la capota unui LDE clasa 69 fiind la fel de mare . Gandindu-ma la asta , am spus LDE... |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 19:52 | |
| - dan tm a scris:
- Da, dar acolo la Craiova au incercat pe vremuri niste rame, ma gindesc ca ar fi putut gasi solutii pentru ceva automotor.
Pe de alta parte aici la minutul 2.39 e o locomotiva din fosta Iugoslavie( nu stiu daca Sirbia sau Macedonia). O fi la modernizare sau e tot a GFR?
E o locomotiva din fosta Iugoslavie,Macedonia ,Serbia,Slovenia seria 661,motorizata GM,si probabil face reparatie la ei ,fiind deja autorizati la reparati acestor motoare ( seria 710 de la EGM 621 de la Calatori, si alea au seria 645). "Noua" locomotiva este de fapt un vechi LDE 1250 CP remotorizat,cu doua grupuri MD-GP,recarosat,si dotat cu tehnologii noi,adica cam aceeasi treaba ca si la LDE 2100 cu RK tip EGM 621 de la Calatori,si atentie locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... ! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 20:06 | |
| Destinată, în general, exportului, “TerraNova” are două motoare Diesel, două transmisii hidraulice şi două cutii de viteză şi va putea fi produsă în trei exemplare pe lună. Pentru Bănie, va însemna crearea de noi locuri de muncă – circa 100, până la sfârşitul anului, după cum a precizat preşedintele Reloc SA, Graţian George Călin.
Citeste mai mult: http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/locomotiva.html
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 20:38 | |
| - @ndrey a scris:
- ... locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... !
Daca are elemente la fel ( presupun ca te referi la capota ) , nu inseamna ca e acelasi lucru . Pe scurt , e un Ldh cu doua motoare, modificat la carcasa si la cabina , pe sasiu de Lde125 . Ce imi place la el e ca accesul in cabina se face pe platforma sasiului si nu pe lateral , asta ii da un "aer" mai american. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 22:03 | |
| - Simply18 a scris:
- @ndrey a scris:
- ... locomotiva este LDE si nu LDH,sunt destule elmente de identificare ... !
Daca are elemente la fel ( presupun ca te referi la capota ) , nu inseamna ca e acelasi lucru .
Pe scurt , e un Ldh cu doua motoare, modificat la carcasa si la cabina , pe sasiu de Lde125 . Ce imi place la el e ca accesul in cabina se face pe platforma sasiului si nu pe lateral , asta ii da un "aer" mai american. Stai linistit ca numa despre asta nu era vorba ,ci despre aparatul de rulare, daca stii e e ala, si imi mentin afirmatia ca este LDE si nu LDH,nu se potrivesc mai multe "descrieri" in articolele alea ,pe lanag faptul ca nu prea merge adaptarea unui boghiu de LDE la LDH,dar e altceva ,vedem cand o aparea fisa tehnica . Si ca sa mai punctez locomotiva are capacele la capete de osie identice cu cele ale LDE 2100/LDE1250,si nu are IT la LDH 1360 ca sa justifice legarea d.p.d.v. electric a acestora . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |