Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Lun Mai 19, 2014 8:55 pm
:roll: Mda....De acord cu tine cu sindicatele care nu mai lupta pentru calea ferata si personalul de la tractiune si miscare,care dau țepe mari angajatilor, dar nu mi se pare o realizare foarte mare a acestei conduceri de la Cfr Calatori cu lucruriile pe care le-ai exprimat.Calea ferata tot in picaj e,un mers de tren prost,fara legaturi si o bataie de joc pentru calatori.Sper sa nu fie un mers cadentiat cu IR......ca stim noi cum gandeste Cfr Calatori,cel mai noi exemplu e trenul R cu pret de IR din Banat,asa ca....
gtavicecity User Dezactivat
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 37 Reputatie : 3930 Data de inscriere : 10/05/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun Mai 19, 2014 9:05 pm
http://adevarul.ro/locale/piatra-neamt/povestea-olimpicului-invata-tren-1_537604650d133766a8b51ad2/index.html imi cer scuze daca se considera off-topic
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei Lun Mai 19, 2014 9:22 pm
Dr2005 a scris:
Domnii manageri, că CFR Călători e condusă de un Directorat, format din 3 directori, preşedinte fiind Vasile Secară.
Adevărul e că chiar s-au mai redus din datorii şi din pierderi (am văzut situaţiile)... S-au mai activat din automotoare, societatea a devenit mai receptivă la călătoria grupurilor mai mari (poţi cere vagonul suplimentar cu 2-3 zile înainte, cu condiţia să cumperi biletele ziua următoare, nu cu o lună şi tabel nominal în triplu exemplar cum era până acum), au mai fost modificate unele orarii şi ni se pregăteşte şi mersul cadenţat. Nu ştiu cât de competent sau de incompetent este Dorobanţu sau Secară sau al 3lea director (nu îi ştiu numele), însă există în societate şi oameni care chiar vor să facă ceva, ba care chiar ne urmăresc şi forumul (se vor deconspira ei când şi dacă vor considera de cuviinţă). E drept, au piedici mari, mai ales din partea sindicatelor şi a unora dintre ceilalţi directori, dar totuşi au reuşit ceva.
De laudat animite masuri dar nu pot nu ridic si problemele care sunt in continuare :
Ar trebuii activat tot parcul de automotoare, nu casat si vandut la fier vechi cu s-a intamplat recent cu cateva automotoare. Avem automotoare modernizate care sunt retrase din circulatia din cauza ca bandajele sunt la limita, la reparatiile tip RG cu modernizare s-a prevazut doar reprofilare daca se incadrau in anumite limite. Economia de atunci isi face acum efectul... sunt curios cand se va lua o masura pentru achizitia de bandaje noi si montarea acestora.
Au inchis din 15.05 pana in 01.07 linia Aradul Nou - Arad si nu au fost in stare sa faca un mers de tren pe Timisoara - Arad astfel incat sa prinzi legatura din Arad spre Oradea.
Astept sa vad ziua cand va fi mers de tren cadentat pe Timisoara - Arad si nu va fi gaura zilnica intre 8.30 si 13.06... in sensul spre Arad si 3 trenuri unul dupa celalalt in intervalul 13-14...
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun Mai 19, 2014 11:08 pm
Închiderea o dă CFR S.A.. Să modifici trasa înseamnă taxă de retrasare, iar CFR Călători nu prea îşi permite. Nici măcar nu e la zi cu TUI-ul...
_________________ :TTT:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei Lun Mai 19, 2014 11:35 pm
Oricum au fost modificate trasele, nu sunt la aceleasi ore pe Timisoara - Aradu Nou si retur. Dar de ce nu puteau fi modificate astfel incat sa iti asigure timpul necesar transbordarii ?
Trebuie modificat cam asa :
Tr. R 13312 Aradu Nou plecare ora 08.35 in loc de ora 08.05 Tr. R 13315 Timisoara Nord plecare ora 12.15 in loc de ora 13.00 (Aceasta modificare este justificata si de existenta a inca doua trenuri care pleaca in aceeasi directie in intervalul orar 13.00-14.00) Tr. R 13316 Aradu Nou plecare ora 19.40 in loc de ora 19.15 Tr. R 13317 Timisoara Nord plecare ora 17.05 in loc de ora 17.48. Tr. R 13318 Aradu Nou plecare ora 00.00 in loc de ora 23.39
CFR SA nu e normal sa iti ceara bani daca ei fac inchidera.
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar Mai 20, 2014 6:03 am
Referitor la ce a zis Dr2005,ca uni specialisti mai trag cu ochiul si pe aici,se pare ca e adevarat si felicit specialistii care au gandit ca trebuie introdus din nou adevaratul sezonier ce leaga Timisoara de litoral,prin Bucuresti Baneasa.Cand un lucru e bine gandit trebuie felicitat,problemele din sezonul estival din vestul tarii au fost rezolvate,asa da.....
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Revista presei Mar Mai 20, 2014 9:07 am
Stie cineva din care locomotiva se trage ''prototipul''?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar Mai 20, 2014 6:12 pm
cristi CFR a scris:
Oricum au fost modificate trasele, nu sunt la aceleasi ore pe Timisoara - Aradu Nou si retur. Dar de ce nu puteau fi modificate astfel incat sa iti asigure timpul necesar transbordarii ?
Trebuie modificat cam asa :
Tr. R 13312 Aradu Nou plecare ora 08.35 in loc de ora 08.05 Tr. R 13315 Timisoara Nord plecare ora 12.15 in loc de ora 13.00 (Aceasta modificare este justificata si de existenta a inca doua trenuri care pleaca in aceeasi directie in intervalul orar 13.00-14.00) Tr. R 13316 Aradu Nou plecare ora 19.40 in loc de ora 19.15 Tr. R 13317 Timisoara Nord plecare ora 17.05 in loc de ora 17.48. Tr. R 13318 Aradu Nou plecare ora 00.00 in loc de ora 23.39
CFR SA nu e normal sa iti ceara bani daca ei fac inchidera.
Ce bune erau doua rame Z pentru asta Azi am venit de la Curtici si doar pe 2372 am putut sa ajung la el..De aia zic era buna o rama Curtici-Glogovat si acolo sa prinzi legatura si la 2044
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar Mai 20, 2014 8:16 pm
Amiralul , din cate stiu un prototip e acela facut de la 0 ... Ei zic aici ca e prototip , da pare a LDH cu capote egale in abele directii...