| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 18:26 | |
| De reabilitatea podurilor dunarene se mai aude ceva ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 19:06 | |
| - florin.lifticariu a scris:
- De reabilitatea podurilor dunarene se mai aude ceva ?
Rabdare pana la 02.04. http://www.cfr.ro/files/omti/central/a2fe.pdf Intre timp Cartotop face masuratori in zona. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 20:26 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/chinezii-incep-studiile-tehnice-pentru-trenul-de-mare-viteza-spre-constanta-si-inelul-cfr-1088605.html
E clar ca e mangla. Ia uite ce scrie aici :
Partea română doreşte ca Bucureşti - Constanţa să fie o linie ferată nouă pentru că cea existentă a fost deja modernizată cu fonduri europene. În privinţa costurilor, Dragnea a precizat că acestea vor fi stabilite după analizele preliminare efectuate gratuit de partea chineză
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 25 Mar 2014, 21:09, editata de 1 ori |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 21:03 | |
| Link-ul nu merge, cel putin la mine.
Realitatea TV acum |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 21:30 | |
| Selecteaza Bucureşti - Constanţa să fie o linie ferată nouă din mesajul lui baiazid si baga la cautare in ce se deschide din link. Asa am gasit eu. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 23:10 | |
| In loc de masterplan national in transporturi :
http://lege5.ro/Gratuit/gm2dqmbrgq/actul-aditional-nr-1-2013-la-contractul-de-activitate-a-companiei-nationale-de-cai-ferate-cfr-sa-pentru-perioada-2012-2015-aprobat-prin-hotararea-guvernului-nr-73-2012/3
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Mar 2014, 23:24 | |
| Masterplanul este întârziat... teoretic până în aprilie, practic cică în iunie, da' eu cred că nu va fi gata nici în septembrie. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 08:28 | |
| - baiazid a scris:
- http://www.evz.ro/detalii/stiri/chinezii-incep-studiile-tehnice-pentru-trenul-de-mare-viteza-spre-constanta-si-inelul-cfr-1088605.html
E clar ca e mangla. Ia uite ce scrie aici :
Partea română doreşte ca Bucureşti - Constanţa să fie o linie ferată nouă pentru că cea existentă a fost deja modernizată cu fonduri europene. În privinţa costurilor, Dragnea a precizat că acestea vor fi stabilite după analizele preliminare efectuate gratuit de partea chineză Cand ti-am spus ca e doar gogoasa electorala ai zis ca fabulez http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/de-ce-romania-nu-va-avea-tren-de-mare-viteza-construit-de-chinezi.html |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 10:39 | |
| - adrian78 a scris:
Cand ti-am spus ca e doar gogoasa electorala ai zis ca fabulez Unde ti-am zis eu ca fabulezi , trimite-mi linkul ! Atentie, vorbim de doua lucruri diferite ! Eu imi mentin parerea ca in Romania se va realiza un upgrade la 200km/h pentru linia Bucuresti-Constanta si nu va fi nicio linie noua, orice studiu de fezabilitate in acest sens este inutil. Deci ceva tot se va face in materie de HSR cu sau fara chinezi ! Dupa ce chinezii vor ,,analiza'' posibilitatea constructiei acestei noi linii vor ajunge repede la concluzia ca nu vom avea nevoie de ea in urmatorii 30 de ani si ca un upgrade al actualei linii este de ajuns. |
|
| |
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4856 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 20:37 | |
| Baieti,toata treaba asta e o gargara.Lucrul se va opri la stadiul de proiect,si banii alocati pentru toate studiile vor intra in buzunarul baroniilor.Totusi,macar sa vedem coridorul 4 si 9 facute si reparate sectiile celalalte,si atunci putem vorbi de acest lucru |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 20:46 | |
| Coridorul 9 nu este prea important pentru CFR si nu aduce o mare crestere de venituri drept pentru care nici nu se stie cand si daca va primi ceva finantare , in prezent ei se axeaza pe coridorul 4 si pe mici carpeli la celalate sectii de coridorul 9 nu prea intereseaza pe nimeni momentan . |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 20:50 | |
| Maris.Constantin si Karpaty, coridorul IX ala european care putea fi facut pana mai ieri cu finantare de 85% de la UE nu mai exista pe teritoriul Romaniei.
Bine, oricum nu trecea in fata CIV pe motiv de prioritate, exista un raport de fezabilitate net in favoarea CIV.
Iar dupa CIV (fost si asta ca acum e PP2) si aici includ si sudul, s-ar putea ca prioritatile sa fie altele, de exemplu o HSR Sibiu-Brasov sau reabilitari la 200 pentru Bucuresti-Craiova sau Teius-Cluj -Oradea.
Nu se stie inca ce va urma dupa CIV sud care oricum va dura o eternitate. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 20:59 | |
| Deci sa ne asteptam ca tronsonul Ploiesti Sud - Adjud (cel mai "praf" de pe M500) sa aiba soarta tronsonului Buzau - Faurei ? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Mar 2014, 21:11 | |
| Viitorul suna bine... Bucuresti-Suceava in 16 ore (la cuseta/dormitor) cu 30 km/h |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Mar 2014, 10:40 | |
| pai si nu vad unde te grabesti, odata ce iti vei putea petrece toata noaptea in tren. mi se pare chiar romantic. din pacate, este foarte scump sa mergi la vagonul de dormit cu doua paturi in cabina, extrem de scump! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|