| Revista presei | |
|
+95dan tm stefan_br tyio andreycj marian1967 65-1125-7 Lumunita Stana 92Dragos solomon1984 cardinal DanyCfrPascani gabrielle.niki Dutzu bogdan aldea Mushu mariuscfrbucuresti Adisoft1991s laur 133 gtavicecity Norbi IonutChircu Ionutz alinx3330 Razvan Tudor mtk allred Rarau Raduku09 Mihay apmatei Grigor marius664 Radu Vale c o r v i n alexmorph3us AlexD AeroX mureseanu_976 bubu Bobby_TM Re6/6 florin.lifticariu baiazid Ciprian vatmanul Luna cristy79 Gabry Gabriel NicuS The Legend Jhonyla Costin.B @ndrey rizelgeorgel2004 alex.alexus.tm cfr500 DUAL lifetec cortexedge George Florin C kristi kkk Tomi13leu marius_catalin84 ttavi rich1974 Amiralul phnegativ cristi ar Spartan1948 AndiCFR 19jimmy84 razvan - trenuri IonutCFR2009 Radu Tudor TVlad Simply18 DPS DAS 2011 Vitosa redeme mariushal Adrian78 cstefan Andrey_tm Balto maris.constantin cristi CFR lapsanszkitamas Vlad Teodor Adirmvl Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5677 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 22:25 | |
| - @ndrey a scris:
- Stai linistit ca numa despre asta nu era vorba ,ci despre aparatul de rulare, daca stii e e ala...
Nu vreau sa imi mai atrag antipatii , se pare ca am destule mai nou pe forum , nu-ti raspund ... |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Mai 2014, 23:00 | |
| A cam trecut vremea suspensiilor cu arcuri in foi. Citez ce spun cei de la Reloc, daca ei sustin ca e Hidraulica cu boghiuri de LDE Faur eu ii cred. - Graţian George Călin a scris:
- „Varianta aleasă de specialiştii societăţii noastre este destinată utilizării pe căi ferate de ecartament normal, îngust sau larg, putând fi utilizată practic în majoritatea ţărilor de pe glob. Aşa cum ştiţi, Cartepillar este printre primii trei jucători la nivel mondial în fabricarea de motoare diesel, cu experienţă de peste 85 de ani de experienţă. Proiectul nostru, noua locomotivă Diesel hidraulică pentru manevră grea şi remorcare trenuri de marfă, este izvorul dintre noi şi Cartepillar, face parte din primele trei proiecte ale Cartepillar. De fapt, între noi, Electroputere VFU – Reloc Craiova s-a creat o linie de fabricaţie pentru aceste locomotive care sunt proiectate a fi utilizate să ruleze pe căi ferate decartament îngust, decartament medii, până la căi ferate largi, practic ac loc este loc versatilă, care poate fi utilizată oriunde la nivel mondial, este o locomotivă a viitorului, îndeplinind stagiul 3 V pentru emisii poluante, normă care încă nu a devenit obligatorie în Uniunea Europeană”,
http://www.cvlpress.ro/21.05.2014/locomotiva-de-manevra-grea-%E2%80%9Eterranova-prezentata-in-premiera/ _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Mai 2014, 00:36 | |
| http://www.bbc.com/news/world-europe-27497727?utm_content=buffer28d39&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer French red faces over trains that are 'too wide' Se intampla si in Franta asa cum s-a intamplat cu noile garnituri de metrou din Bucuresti. S-au cumparat trenuri mai late... si prin urmare 1000 de peroane vor fi ajustate. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Mai 2014, 08:34 | |
| Da , a fost stirea. Au dat datele peroanelor mai noi uitind de cele vechi.
http://www.mediafax.ro/economic/compania-feroviara-din-franta-modifica-statiile-dupa-ce-a-cumparat-2-000-de-trenuri-prea-late-12640976 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Mai 2014, 09:29 | |
| La noi a fost vorba de 4 peroane (2 staţii). La ei sunt 1000... _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 01:53 | |
| Rama Hyperion a primit autorizatie de la AFER si va intra in circulatie pe la sfarsitul lui iunie.Eu cred ca ar fi sanse sa o vedem pe M800,dar CFR inca nu a stabilit o ruta oficial: http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/hyperion-rama-electrica-fabricata-de-softronic-craiova-ar-putea-incepe-sa-circule-in-iunie.html |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 02:46 | |
| Ce treaba are CFR cu Hyperion ? Rama nu a fost cumparata de CFR , va opera Softrans cu ea pe ruta Craiova-Bucuresti si retur , eventual si Motru-Craiova . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 08:26 | |
| A2a rama va intra pe M800 daca ii lasa RT |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 13:53 | |
| Fara legatura cu domeniul feroviar dar arata modul mioritic de lucru http://hunedoaralibera.ro/seful-cnadnr-dupa-o-inspectie-neanuntata-pe-santierul-petrosani-lainici-atmosfera-era-de-adormirea-maicii-domnului/ |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 22:08 | |
| Maine la ora 9 rama pleaca din Craiova spre Bucuresti cu premierul Ponta (care este in campanie). Transmontana (LEMA001 )va fi folosita ca antemergatoare pt securitatea lui Ponta. |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5993 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 22:30 | |
| Fals. Sunt mai multe ore de plecare, nu se stie exact ori ora 13 ori 14. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 22:41 | |
| @Karpaty: In articol asa scrie ca odata cu inceperea exploatarii comerciale va depinde de CFR stabilirea unui traseu conform spuselor lui Radu Zlatin ceea ce inseamna ca inca mai intentioneaza asta.Asta am presupus iar daca gresesc atunci imi cer scuze.Ramane de vazut. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Mai 2014, 22:44 | |
| http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cfr-marfa-si-gfr-la-diferenta-de-1-milion-pentru-transportul-carbunelui-de-la-ce-oltenia-si-a-facut-spaga-efectul.html |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5431 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Mai 2014, 00:49 | |
| - laur 133 a scris:
- Maine la ora 9 rama pleaca din Craiova spre Bucuresti cu premierul Ponta (care este in campanie). Transmontana (LEMA001 )va fi folosita ca antemergatoare pt securitatea lui Ponta.
Si 2004 pentru ce a mai plecat la Craiova? |
|
| |
Mushu
Numarul mesajelor : 187 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4506 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Mai 2014, 01:20 | |
| Ar fi frumos sa faca dubla Montana si 2004 ca la zilele feroviare si in spatele lu' 2004 sa fie Hyperion si sa zica Ponta: "ia uite ce smecher sunt" ca 302 s-o reconditioneze si s-o foloseasca nu poate, trebuia sa fie ceva "sclipitor" la ochii lui aia chiori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|